abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125113417
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:09 schreef BlackLining het volgende:
Nieuwe GS500 of wel iets groter?

Sorry maar ik blijf dat echt iele brommertjes vinden :')
7 april is mijn vol vermogen rijbewijs ingegaan, dus het wordt wel iets groters ja :Y
pi_125113562
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:15 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

7 april is mijn vol vermogen rijbewijs ingegaan, dus het wordt wel iets groters ja :Y
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_125113605
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:19 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Denk jij dat ik een hangar ter beschikking heb ofzo? :+
pi_125113632
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:20 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Denk jij dat ik een hangar ter beschikking heb ofzo? :+
Word je niet meer zomaar over het hoofd gezien op de weg! ;)

Krijg mijn VFR ook in 't schuurtje btw, het is een beetje prutsen soms, maar het kan :D
Al was het met de bandit nog net iets makkelijker.
pi_125113645
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:21 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Dat niet nee :')
pi_125113665
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:10 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Bij de Alp is het maar 1 schroefje heur :+

Maar ik heb gewoon de voorschreven Yuasa (YB12A-B) erin hangen volgens mij. Zal vrijdag ff checken voor de zekerheid..
Gummiebeer zegt juist weer de andere :D :P.

Maar geen moeite voor doen hoor! Dan check ik het zelf wel ff. Thanks!
pi_125113681
Het maakt over het algemeen niet bijzonder veel uit hoor :) De meeste 12V accu's zal hij zonder problemen pikken.

De mijne moet gewoon op straat staan ;( Naast die Honda Shadow van de buurman :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125113752
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:21 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Krijg mijn VFR ook in 't schuurtje btw, het is een beetje prutsen soms, maar het kan :D
Al was het met de bandit nog net iets makkelijker.
En ik weet niet hoeveel ruimte jij in je schuur hebt, maar ik heb ongeveer 1mx2,1m ter beschikking, en hij moet haaks de schuur in (stoep is 1,20m breed)
pi_125113807
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

En ik weet niet hoeveel ruimte jij in je schuur hebt, maar ik heb ongeveer 1mx2,1m ter beschikking, en hij moet haaks de schuur in (stoep is 1,20m breed)
Ik moet de motor door deuropening erin lopen, daarnaast passen nog 2 fietsen op elkaar gepropt en daarmee is het vol :D Heb ongeveer 1,5 meter om de motor er in te steken.
pi_125113842
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:27 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ik moet de motor door deuropening erin lopen, daarnaast passen nog 2 fietsen op elkaar gepropt en daarmee is het vol :D Heb ongeveer 1,5 meter om de motor er in te steken.
Vergelijkbare situatie :P
  woensdag 10 april 2013 @ 15:29:21 #211
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125113865
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef Anne het volgende:

[..]

Gummiebeer zegt juist weer de andere :D :P.

Mijn Alp is dan ook jonger, jullie hebben eenzelfde type. Ga dus maar op Gummie af ;)
pi_125113953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:28 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Vergelijkbare situatie :P
Ja, het is soms een gepruts, maar met beetje oefenen weet ik hoe ik de motor zo snel mogelijk in het schuurtje kan krijgen.
Als ik weer eens ga verhuizen staat een garage voor mij wel hoog op de verlanglijst :D
pi_125114003
Ik heb gelukkig een gang naast mijn huis van bijna 2 meter breed, als het goed is kan ik hem er zelfs keren. Ik hoop alleen dat de gasen van de kebabtent die daar hun bezorgscooters plaatsen er rekening mee houden. Ik zet 'm achter die van hun zodat ze in er elk geval niet langs hoeven (dat vertrouw ik echt niet) maar ze moeten wel wat ruimte voor me laten :P.
pi_125114016
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:31 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Ja, het is soms een gepruts, maar met beetje oefenen weet ik hoe ik de motor zo snel mogelijk in het schuurtje kan krijgen.
Als ik weer eens ga verhuizen staat een garage voor mij wel hoog op de verlanglijst :D
Same here _O-.

Als ik helemaal aan de buitenzijde aan kom lopen, kan ik 'm precies de schuur in draaien _O-

Maar dit zal wel offtopic geneuzel zijn denk ik, dus nja.. guess what :+
pi_125114092
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:34 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Same here _O-.

Als ik helemaal aan de buitenzijde aan kom lopen, kan ik 'm precies de schuur in draaien _O-

Maar dit zal wel offtopic geneuzel zijn denk ik, dus nja.. guess what :+
Dus wat voor motor gaat het worden? :D
Naked, Race, Tour, Allroad, Offroad. Helaas valt de Goldwing al af ivm formaat van 't schuurtje :+
pi_125114140
Ik zette hem altijd op dit stukje stoep aan de overkant van mijn straat. Het 'pad' er achter is een onofficieël onverhard 'voetpad' wat eigenlijk alleen gebruikt wordt om honden uit te laten. Aan deze kant van de straat is ook nog een stoep maar die staat vol met trapfietsen en daarnaast staan auto's in file-opstelling geparkeerd. Er is hier betaald parkeren en doorgaans staat het stampvol, zeker in de avonduren. Als je hier om 6 uur wilt parkeren heb je pech en kun je 3 straten verder gaan zoeken, als bewoner met notabene een vergunning hier.

Anyway, motor dus op dat stoepje, geen plek in de beslag genomen voor auto's, niet 's ochtends hoeven warmdraaien recht voor de huizen, geen brede motor op de vrij smalle stoep. Leek bij de beste oplossing, toch? :)

Tot er vorige week ineens stadswacht aan de deur stond dat hij weg moest want er hadden mensen last van :') De stadswacht vond hem daar ook prima staan maar er waren mensen gaan klagen bij de gemeente. Prima hoor, zet ik hem toch op de stoep. Lachen nu, mensen kunnen er niet meer langs of niks. Maar goed. Mij een zorg verder, ik vind dit ook best hoor :6
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125114195
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:37 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Dus wat voor motor gaat het worden? :D
Naked, Race, Tour, Allroad, Offroad. Helaas valt de Goldwing al af ivm formaat van 't schuurtje :+
Naked of Allroad. Race niet ivm rug, offroad niet ivm woonwerk.
Ik stond gisteren in de motorzaak te kijken naar een Goldwing/Pan European. Tering, die zijn breder dan mijn schuurdeur _O-
  woensdag 10 april 2013 @ 15:40:28 #218
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125114196
Dat is echt een perfecte plek achter die paaltjes.
pi_125114262
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat is echt een perfecte plek achter die paaltjes.
Ik vond dat ook. Niemand tot last want mensen die over dat onverhard (!) voetpad lopen kunnen toch ook wel door het perkje bij de boom lijkt me? En zo wordt hij ook niet omver gereden. Is hier nogal lullig inparkeren namelijk, heel vaal blikschade in de straat. Je kunt het op de foto niet goed zien maar die parkeervakken lopen vrij stijl omhoog en je kunt er vanaf de straat nauwelijks inkijken.

Maar goed, als mensen zo nodig moeten zeiken omdat het 'volgens de regels niet mag!', best hoor. Er had niemand last van, maar prima, dan zet ik hem wel voor je deur.

Het is er bijna voor gemaakt als motorparkeerplaats..
pi_125114355
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Naked of Allroad. Race niet ivm rug, offroad niet ivm woonwerk.
Ik stond gisteren in de motorzaak te kijken naar een Goldwing/Pan European. Tering, die zijn breder dan mijn schuurdeur _O-
En toch zou ik nog best eens op zo'n Goldwing willen rijden :7 Wel met donker vizier natuurlijk, wil niet herkend worden. :')
pi_125114357
Wij hebben een jaar lang zo lopen kutten:

Blij dat we daar vanaf zijn. Wat een gedoe :') ..
pi_125114413
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En toch zou ik nog best eens op zo'n Goldwing willen rijden :7 Wel met donker vizier natuurlijk, wil niet herkend worden. :')
_O-
quote:
11s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef Anne het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Damn, dat ziet er onhandig uit :{
pi_125114483
quote:
11s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jezus zeg :')

Dat doet me een beetje denken aan een filmpje wat Mickeys ooit gepost heeft, hoe ze vanuit haar achtertuin naar de straat moest _O-
pi_125114555
Overigens, als ik hem in de tuin wil zetten, moet ik 'm 5 meter achteruit duwen door een steeg van nog geen meter breed :')
  woensdag 10 april 2013 @ 15:52:05 #225
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125114623
Ik heb nog een filmpje van toen'ie uit de tuin moest over een speelveldje. De ene helft van dat veldje was een modderpoel doordat er een speelrek was verwijderd, de andere helft stond blank door gesmolten sneeuw. Ik trok toen een spoor wat er nu nog ligt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')