7 april is mijn vol vermogen rijbewijs ingegaan, dus het wordt wel iets groters jaquote:Op woensdag 10 april 2013 15:09 schreef BlackLining het volgende:
Nieuwe GS500 of wel iets groter?
Sorry maar ik blijf dat echt iele brommertjes vinden
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
7 april is mijn vol vermogen rijbewijs ingegaan, dus het wordt wel iets groters ja
Word je niet meer zomaar over het hoofd gezien op de weg!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk jij dat ik een hangar ter beschikking heb ofzo?
Dat niet neequote:Op woensdag 10 april 2013 15:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Word je niet meer zomaar over het hoofd gezien op de weg!
Gummiebeer zegt juist weer de anderequote:Op woensdag 10 april 2013 15:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij de Alp is het maar 1 schroefje heur
Maar ik heb gewoon de voorschreven Yuasa (YB12A-B) erin hangen volgens mij. Zal vrijdag ff checken voor de zekerheid..
En ik weet niet hoeveel ruimte jij in je schuur hebt, maar ik heb ongeveer 1mx2,1m ter beschikking, en hij moet haaks de schuur in (stoep is 1,20m breed)quote:Op woensdag 10 april 2013 15:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Word je niet meer zomaar over het hoofd gezien op de weg!
Krijg mijn VFR ook in 't schuurtje btw, het is een beetje prutsen soms, maar het kan
Al was het met de bandit nog net iets makkelijker.
Ik moet de motor door deuropening erin lopen, daarnaast passen nog 2 fietsen op elkaar gepropt en daarmee is het volquote:Op woensdag 10 april 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik weet niet hoeveel ruimte jij in je schuur hebt, maar ik heb ongeveer 1mx2,1m ter beschikking, en hij moet haaks de schuur in (stoep is 1,20m breed)
Vergelijkbare situatiequote:Op woensdag 10 april 2013 15:27 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik moet de motor door deuropening erin lopen, daarnaast passen nog 2 fietsen op elkaar gepropt en daarmee is het volHeb ongeveer 1,5 meter om de motor er in te steken.
Mijn Alp is dan ook jonger, jullie hebben eenzelfde type. Ga dus maar op Gummie afquote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Gummiebeer zegt juist weer de andere![]()
.
Ja, het is soms een gepruts, maar met beetje oefenen weet ik hoe ik de motor zo snel mogelijk in het schuurtje kan krijgen.quote:
Same herequote:Op woensdag 10 april 2013 15:31 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ja, het is soms een gepruts, maar met beetje oefenen weet ik hoe ik de motor zo snel mogelijk in het schuurtje kan krijgen.
Als ik weer eens ga verhuizen staat een garage voor mij wel hoog op de verlanglijst
Dus wat voor motor gaat het worden?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Same here.
Als ik helemaal aan de buitenzijde aan kom lopen, kan ik 'm precies de schuur in draaien
Maar dit zal wel offtopic geneuzel zijn denk ik, dus nja.. guess what
Naked of Allroad. Race niet ivm rug, offroad niet ivm woonwerk.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:37 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dus wat voor motor gaat het worden?
Naked, Race, Tour, Allroad, Offroad. Helaas valt de Goldwing al af ivm formaat van 't schuurtje
Ik vond dat ook. Niemand tot last want mensen die over dat onverhard (!) voetpad lopen kunnen toch ook wel door het perkje bij de boom lijkt me? En zo wordt hij ook niet omver gereden. Is hier nogal lullig inparkeren namelijk, heel vaal blikschade in de straat. Je kunt het op de foto niet goed zien maar die parkeervakken lopen vrij stijl omhoog en je kunt er vanaf de straat nauwelijks inkijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:40 schreef Dekatria het volgende:
Dat is echt een perfecte plek achter die paaltjes.
En toch zou ik nog best eens op zo'n Goldwing willen rijdenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naked of Allroad. Race niet ivm rug, offroad niet ivm woonwerk.
Ik stond gisteren in de motorzaak te kijken naar een Goldwing/Pan European. Tering, die zijn breder dan mijn schuurdeur
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En toch zou ik nog best eens op zo'n Goldwing willen rijdenWel met donker vizier natuurlijk, wil niet herkend worden.
Damn, dat ziet er onhandig uitquote:Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef Anne het volgende:
Wij hebben een jaar lang zo lopen kutten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij dat we daar vanaf zijn. Wat een gedoe..
Jezus zegquote:Op woensdag 10 april 2013 15:44 schreef Anne het volgende:
Wij hebben een jaar lang zo lopen kutten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij dat we daar vanaf zijn. Wat een gedoe..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |