I know man, daarom ben ik toen ook verder gaan zoeken. Dingen zijn net wat te populair.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is toch al snel 4-5k, laat ik nu ook bezig zijn met m'n autorijbewijs, dus dat gaat 'm niet worden
Bijzonder onprettigquote:
Dat ook zeker jaquote:Op woensdag 10 april 2013 18:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Met een flinke deuk in het vertrouwen van de fiets..
Zekerquote:
Vrij jong ook nog volgens mij. Naja, we gaan verder met de zoektocht.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
I know man, daarom ben ik toen ook verder gaan zoeken. Dingen zijn net wat te populair.
Ik kon even niet anders. Zegt die agent achteraf, daar moet je niet staan man, levens gevaarlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 18:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Shit wat een kut plekLekker op de redresseerstrook
Ze zeggen dat ze niks kunnen vinden, daar kom ik zo heel even op terug.quote:Al iets gehoord van wat het geweest was? Ik zou het zoeken in de ontsteking..
Ze zeggen dus, wij zien niks aan de slangetjes e.d. en zijn gaan rijden. Na 500 meter wilde hij uitvallen en trokken we reserve open en ging hij verder.quote:
Maar zelfs dan? Ik kan niet ineens van 1:24 naar 1:12 gaan. Het is onmogelijk om zo'n switch te maken met zo'n motor.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:51 schreef Geerd het volgende:
Of de reserve is 5 liter 1 op 12? Beetje ruim afgesteld?
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:54 schreef Yreal het volgende:
Mijn pa net even op die GS500 gezet en verplicht een rondje te maken. Vond ie prachtig
gewoon zoeen 1cilinder. Lekkere assmassage onderwegquote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrij jong ook nog volgens mij. Naja, we gaan verder met de zoektocht.
Het liefst blijf ik bij een twin
Voor de benzine die er wegkomt moet er lucht in de plaats komen. Zo niet, dan trekt de boel vacuum, net als dat je probeert te schenken uit een pak zonder luchtgat.quote:
Wat is een leuke 1 cilinder voor 60km woon/werk per dag en binnen het budget van 2500?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon zoeen 1cilinder. Lekkere assmassage onderweg
Tank vacuüm, benzine gaat er uit, maar komt geen lucht bij.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tank vacuüm, benzine gaat er uit, maar komt geen lucht bij.
Net als met bier drinken zeg maaruit een flesje
Zou wel kunnen.. ik heb immers in de tank gekeken toen ik daar langs de A12 stond. Daarna ging hij weer.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor de benzine die er wegkomt moet er lucht in de plaats komen. Zo niet, dan trekt de boel vacuum, net als dat je probeert te schenken uit een pak zonder luchtgat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |