Misschien leuke V-Strom oid?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naked of Allroad. Race niet ivm rug, offroad niet ivm woonwerk.
Ik stond gisteren in de motorzaak te kijken naar een Goldwing/Pan European. Tering, die zijn breder dan mijn schuurdeur
Dat valt vies tegen ja.quote:
Is toch al snel 4-5k, laat ik nu ook bezig zijn met m'n autorijbewijs, dus dat gaat 'm niet wordenquote:
Die krijgt wel een nieuwe van onze centjes, wees maar niet bang.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
Zag gisterenmiddag nog een motor tegen de vangrail aan op de A4
Motor parkeren, #firstworldproblemsquote:Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef BlackLining het volgende:
De mijne staat nu hier, in overleg met de mensen die nu daar voor wonen. Is dezelfde drempel als op mijn vorige foto trouwens. Lijkt me onhandiger zo voor bewoners daar, maar vooruit. De stadswacht was eerst bij die mensen aan de deur geweest toen hij azijn kwam pissen over waar ik he meerst had staan. Toen ik hem zette waar hij nu staat heb ik even gevraagd of de mensen die daar wonen het een probleem vinden. Was gelukkig niet zo, zij vonden ook dat de stadswacht niet moest zeiken maar als het daar niet mocht, kon het wel bij hun voor de deur.
Ik kom vrijwel altijd van rechts, rij een stukje door, bij de volgende drempel draai ik de stoep op, rij een stukje over de stoep en zet hem daar neer. Wegrijden is best makkelijk zoAlleen zwaar bepakt irritant omdat je eerst een stoeprand af moet en dan schuin op een drempel staat, maar goed. Even rekening houden met evenwicht, is dat ook geen probleem.
[ afbeelding ]
Weet ook wel wie er heeft lopen zeiken trouwens, is een figuur aan de andere kant van de straat die nodig een hobby moet gaan zoeken. Hij heeft ook bezwaar gemaakt tegen het feit dat sinds een verbouwing in dit huis er twee appartementen een douche delen. Lekker triviaal ook, hij heeft er geen enkele last van. Maar het is zo'n man die zeikt op het zeiken
Nou je het zegt, ik woon vlak bij een flinke sloot. Daar schijnt je ook goed in te kunnen parkeren..quote:Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Motor parkeren, #firstworldproblems
Het verschil ligt idd aan het bouwjaar. Vanaf '97 wordt er een 12 ampere accu gebruikt, daarvoor 14 ampere.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mijn Alp is dan ook jonger, jullie hebben eenzelfde type. Ga dus maar op Gummie af
Maakt echter niet veel uit, behalve dat een 14A accu er langer over doet om leeg te lopen als je hem een tijd niet gebruikt. Als het voltage maar goed is, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het verschil ligt idd aan het bouwjaar. Vanaf '97 wordt er een 12 ampere accu gebruikt, daarvoor 14 ampere.
Toch schrijft Honda dit voor.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maakt echter niet veel uit, behalve dat een 14A accu er langer over doet om leeg te lopen als je hem een tijd niet gebruikt. Als het voltage maar goed is, is er niks aan de hand.
Shit wat een kut plekquote:
Ja, omdat 12Ah accu's doorgaans goedkoper zijn om af-fabriek in de fiets te zettenquote:
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 10 april 2013 18:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, omdat 12Ah accu's doorgaans goedkoper zijn om af-fabriek in de fiets te zettenJe (en ik trouwens ook zie ik) maakt de fout dat je het hebt over 12 ampere en 14 ampere, terwijl het daadwerkelijk gaat om ampere uur (Ah). Ah is capaciteit, A is stroom. Vergelijk het met een tank van 12 en 14 liter. In beide gaat Euro 95, dus dat maakt geen klap uit. De tank van 14 liter (accu van 14 Ah) heeft echter een beter uithoudingsvermogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |