quote:
Je vraagt er dan mijns inziens gewoon om hoor. Het is niet alsof die wetomzet niet in het nieuws is geweest.quote:
Nieuwe kopen?quote:
Nou ja, als ie er toch is..quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Foto's maken van z'n fiets lijkt me.
Dat is mij ook wel eens opgevallen ja, toen ik Leiden - Den Bosch reed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
Rotterdamse automobilisten zijn wel vriendelijk zeg
nog nooit zoveel gekkigheid uitgehaald en nog nooit zoveel mensen die voor mij aan de kant gaan![]()
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:18 schreef BlackLining het volgende:
Zullen we een poule openen om te kijken wie de volgende is die met het rubber naar boven gaat?
Ze zijn mij gewend hequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
Rotterdamse automobilisten zijn wel vriendelijk zeg
nog nooit zoveel gekkigheid uitgehaald en nog nooit zoveel mensen die voor mij aan de kant gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een klootviool eerste klasquote:
Lastige vraag. Ik ga meestal waar het kan en waar het veilig kan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:55 schreef Daantke het volgende:
Ik reed vanmiddag op de A1 (in een Audi S4 jawel) waar de rechter rijstrook werd afgesloten in verband met een brandende auto. Iedereen reed stond dus op de linkerbaan. Gaan jullie dan links (smalle strook) langs de file, of rechts (dus op de afgekruiste baan)? Zijn daar regels voor of mag het dan juist helemaal niet?
Naar aanleiding van een motorrijder die me opeens aan de linkerkant voorbij kwam terwijl ik juist altijd naar de buitenkant uitwijk in de file.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.
[..]
Ze zijn mij gewend heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar even serieus, bijna iedereen gaat braaf voor je opzij als je door de rijen auto's heen komt. Dat heb ik in andere grote steden nooit meegemaakt![]()
Ja, die zou zichzelf mete... nou ja, héquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:40 schreef weerstandje het volgende:
Maar beter ook dat zo iemand niet meteen op 25kw begint
Oeps, ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Foto's van motor na ongeval van vanmorgen:Aardige schuiver geweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van motor na ongeval van vanmorgen:Ai daar zit nog behoorlijk veel werk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de staat van het blok ?
Zekerquote:
Ik denk TL, dus zal voor iets anders moeten gaan kijken t.z.t.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ai daar zit nog behoorlijk veel werk in
Wat is de staat van het blok ?
Ja, dacht ik ook al. Niet zo gek ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef BlackLining het volgende:
Zo extreem is het nou ook weer niet gelukkig, subframe lijkt wel krom?
Succes met de spierpijn morgen trouwens..
Foto's van motor na ongeval van vanmorgen:auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pols en egoquote:
Hij voegt uit en jij valt? Als ik daar iets over moet zeggen moet ik wat meer wetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pols en ego
Jij weet dat denk ik wel. Uitvoegen is toch een bijzondere verrichting? Daardoor moest ik uitwijken, lijkt me dat hij de 'schuldige' is?
Jij reed al in die strook en drukt jou vervolgens bij het uitvoegen van de weg af, dus hij moet gewoon in z'n spiegels kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pols en ego
Jij weet dat denk ik wel. Uitvoegen is toch een bijzondere verrichting? Daardoor moest ik uitwijken, lijkt me dat hij de 'schuldige' is?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij voegt uit en jij valt? Als ik daar iets over moet zeggen moet ik wat meer weten
Wat Deka zegt. Ik zat al op die strook en hij "drukte" me eraf.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij reed al in die strook en drukt jou vervolgens bij het uitvoegen van de weg af, dus hij moet gewoon in z'n spiegels kijken.
Krijg even de vinkenteringquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:37 schreef Mirgeam het volgende:
ik denk dat je nog beter aangereden had kunnen worden
Dan is hij gewoon de sjaak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat al op die strook en hij "drukte" me eraf.
googlemaps linkje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wat Deka zegt. Ik zat al op die strook en hij "drukte" me eraf.
Had ik ook wel verwacht.quote:
http://goo.gl/maps/apBRuquote:
Misschien makkelijker voor de afhandeling ja, maar verderquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
qua verzekering, niet qua schade natuurlijk
Na de doorgetrokken streep?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook wel verwacht.
[..]
http://goo.gl/maps/apBRu
Ik reed op de plek van dat groene busje.
Gevalletje Ford Focus in deze pic.
Welke?quote:
Correct.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar die Focus reed in jouw geval dus naast je?
Ik snap hem geloof ik niet. Jij reed al op de uitvoeg strook en werd de vangrail ingereden? Was dit voor dat de doorgetrokken streep begon?quote:
SMIDSY dus. Focus moet een bijz. verrichting doen en faalt, dus mag dokkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar die Focus reed in jouw geval dus naast je?
Precies. De verzekering van de tegenpartij gaat nu zeggen dat Vinniiee gewoon op zijn bek gegaan is omdat hij een faalhaas is. Er was immers geen aanrijding.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
qua verzekering, niet qua schade natuurlijk
Ja, maar wel een smidsy zonder aanrijding.. Krijg er dan maar eens doorheen dat hij fout zat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
SMIDSY dus. Focus moet een bijz. verrichting doen en faalt, dus mag dokken
Het is ter hoogte van de uitvoegstrook richting Arnhem-centrum gebeurd. Ik reed op de uitvoegstrook naar A12 richting Dusseldorf. Meneer kwam van A12 richting Utrecht af.quote:
Da's ook weer zo. Altijd ongehoord dat je eerst halfdood gereden moet worden voor de andere partij opgelegd wordt om te dokken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar wel een smidsy zonder aanrijding.. Krijg er dan maar eens doorheen dat hij fout zat.
Er is genoteerd dat hij mij niet zag bij het uitvoegen. Krabbel van hem erbij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, maar wel een smidsy zonder aanrijding.. Krijg er dan maar eens doorheen dat hij fout zat.
Netjes dattie dat dan toegeeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is genoteerd dat hij mij niet zag bij het uitvoegen.
Ja ik ken het daar niet, je hebt streetvieuw op de uitvoegstrook staan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is ter hoogte van de uitvoegstrook richting Arnhem-centrum gebeurd. Ik reed op de uitvoegstrook naar A12 richting Dusseldorf. Meneer kwam van A12 richting Utrecht af.
Ik zie daar geen doorgetrokken streep.
Nee man het gaat om die dinges met blokjes ernaast, daar reed Vinnie. Meneer Koekblik komt a-la Focus uitvoegen en drukt'm daarbij van die strook rechts het UIT-bord in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja ik ken het daar niet, je hebt streetvieuw op de uitvoegstrook staan?
Was denk ik een lease-auto oid. Anyway, in dit geval: /care.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Netjes dattie dat dan toegeeft.
(of oliedom, het is maar hoe je het bekijkt)
En ik zeg dat ik op de plek van dat groene busje rijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja ik ken het daar niet, je hebt streetvieuw op de uitvoegstrook staan?
Juistem.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee man het gaat om die dinges met blokjes ernaast, daar reed Vinnie. Meneer Koekblik komt a-la Focus uitvoegen en drukt'm daarbij van die strook rechts het UIT-bord in.
Ik werk ook met positive reinforcement om dat te propageren. Wijd uitgestoken duim omhoogquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:40 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar even serieus, bijna iedereen gaat braaf voor je opzij als je door de rijen auto's heen komt. Dat heb ik in andere grote steden nooit meegemaakt
Zie je die Focus niet rijden?quote:
Thanks. <orgen even kijken hoe het met mijn pols gaat, anders naar de huisarts.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Sterkte Vinnie. Gelukkig heb je zelf niet veel, want het had zo te zien slechter kunnen aflopen.
Opzittende verzekering heb ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef BlackLining het volgende:
Die krabbel is oliedom maar wel erg hoffelijk
Als het een aanrijding was had je wel een betere verzekering, en had je kunnen hopen dat je opzittendeverzekering hebt want dan ga je van de auto de vangrail inJe hebt heel erg veel geluk gehad
Ik rij dit stuk al 1,5 jaar, ik weet hoe het in elkaar zit daar. Had niet verwacht dat de auto dit ging doen, daarvoor haalde hij nog een andere auto in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef WhiteJoker het volgende:
Da's een klote stuk. Je krijgt drie uitritten vlak achter elkaar, en de weg er naar toe staat Arnhem/Oberhausen op drie stroken aangeduid en ineens wordt dat er één. Ik snap wel dat je dan even in verwarring raakt. Betekend natuurlijk niet dat je niet moet kijken/zien, maar ik snap het wel.
Ik had het ook niet over jouquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik rij dit stuk al 1,5 jaar, ik weet hoe het in elkaar zit daar. Had niet verwacht dat de auto dit ging doen, daarvoor haalde hij nog een andere auto in.
Dat ben ik met je eens. Zie vaak genoeg mensen op het laatst uit/invoegen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over jouNa 2x weet je wel wat je moet doen. Ik weet niet hoe vaak die man dat rijdt, maar als je daar voor het eerst komt, is het verwarrend.
Ik heb er nog een. Zit lekker johquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Dekatria het volgende:
Wat zijn schapenvachten trouwens duur. Zit te kijken voor komende zomer (lees overal dat het helpt voor het zitvlees op lange afstanden, en laat ik daar nog nog wel wat hulp kunnen gebruiken), en de meesten zijn ook veulstegroot voor wat ik nodig heb.
Eventueel een idee wat je volgende fiets zou worden? Sowieso eentje die beter is voor je rug toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er nog een. Zit lekker johMaar wel groot en prijzig ja
Moet zeggen dat ik er de laatste tijd minder last van had. Sinds eergisteren is m'n vol vermogen rijbewijs ingegaan, wat dat betreft wel gunstig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eventueel een idee wat je volgende fiets zou worden? Sowieso eentje die beter is voor je rug toch?
Moeaahaahaa het virus verspreid zichquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet even kijken of ik een Alp kan stallen, ik denk dat het zoiets wordt.
Zat ik een tijd terug ook al aan te denken hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moeaahaahaa het virus verspreid zich
Kijk sowieso een beetje rond nu je een groter rijbewijs hebt. Wellicht bevalt iets anders beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zat ik een tijd terug ook al aan te denken hoor
Was ik van plan jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kijk sowieso een beetje rond nu je een groter rijbewijs hebt. Wellicht bevalt iets anders beter.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heb net vol rijbewijs man, dan ga je toch geen KLE rijden
Zekerquote:
Nee want die 3 kw verschil met een transalp gaat het hem helemaal doen hequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heb net vol rijbewijs man, dan ga je toch geen KLE rijden
Moet je hem niet kopen ter vervanging van de originele?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef handboek het volgende:
Ik kan aan een originele taartschep voor mijn zzr voor 18 euro komen. Doen? Is om te verzagen zodat mijn eigen taartschep netjes blijft.
Die 3kW is groot genoeg zodat jij er niet op mag rijdenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Yreal het volgende:
Nee want die 3 kw verschil met een transalp gaat het hem helemaal doen he
Piccie?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker![]()
[..]
Nee want die 3 kw verschil met een transalp gaat het hem helemaal doen he
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, als ie er toch is..
Zullen we een poule openen om te kijken wie de volgende is die met het rubber naar boven gaat?
Ik wil deze gaan verzagen zodat het grootste deel eraf is. Dan haal ik mijn ori taartschep eraf en doe ik de gezaagde erop waardoor ik dus bij latere verkoop het originele taartschepje er terug op kan zetten. Ik kan in ieder geval geen custom taartscheppen vinden die ik niet hoef te verzagen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet je hem niet kopen ter vervanging van de originele?
Alpjes zijn dan ook uiterst betrouwbare fietsen. Ze worden niet meer gemaakt door Honda en komen straks in de klassiekerslijstje terecht. Over een jaar of 5 betaal je goud geld voor een Alp in redelijke conditie. Daarbij zijn de Alpjes nu waardevast en kunnen de vraagprijzen nu alleen maar stijgen, wat je nu al merkt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Moeaahaahaa het virus verspreid zich
Beter kocht je ook een Alp, maarja..quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef Yreal het volgende:
Mijn KLE wordt trouwens zo warm dat mijn schoenen weg branden
Je gebruikt de uitlaat als voetsteun?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef Yreal het volgende:
Mijn KLE wordt trouwens zo warm dat mijn schoenen weg branden
Ben benieuwd wanneer Honda zich realiseert dat ze een potentiėle winnaar in handen hebben als ze hun hernieuwde Dakar-ervaring weer gaan mixen met dat 700 blok van ze. Gaan al geluiden op dat er een productiemodel van die CRF450 Dakar op de markt komt, maar vooralsnog volhard Honda eerder in het maken van winstgevende zuunigheidsfietsen tot op een dergelijk punt dat de Alp, 'de laatste der mohikanen' ook de deur uit is gewerkt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alpjes zijn dan ook uiterst betrouwbare fietsen. Ze worden niet meer gemaakt door Honda en komen straks in de klassiekerslijstje terecht. Over een jaar of 5 betaal je goud geld voor een Alp in redelijke conditie. Daarbij zijn de Alpjes nu waardevast en kunnen de vraagprijzen nu alleen maar stijgen, wat je nu al merkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |