Ja, die zou zichzelf mete... nou ja, héquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:40 schreef weerstandje het volgende:
Maar beter ook dat zo iemand niet meteen op 25kw begint
Oeps, ik moest lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Foto's van motor na ongeval van vanmorgen:Aardige schuiver geweest...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van motor na ongeval van vanmorgen:Ai daar zit nog behoorlijk veel werk inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de staat van het blok ?
Zekerquote:
Ik denk TL, dus zal voor iets anders moeten gaan kijken t.z.t.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Ai daar zit nog behoorlijk veel werk in
Wat is de staat van het blok ?
Ja, dacht ik ook al. Niet zo gek ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef BlackLining het volgende:
Zo extreem is het nou ook weer niet gelukkig, subframe lijkt wel krom?
Succes met de spierpijn morgen trouwens..
Foto's van motor na ongeval van vanmorgen:auwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pols en egoquote:
Hij voegt uit en jij valt? Als ik daar iets over moet zeggen moet ik wat meer wetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pols en ego
Jij weet dat denk ik wel. Uitvoegen is toch een bijzondere verrichting? Daardoor moest ik uitwijken, lijkt me dat hij de 'schuldige' is?
Jij reed al in die strook en drukt jou vervolgens bij het uitvoegen van de weg af, dus hij moet gewoon in z'n spiegels kijken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pols en ego
Jij weet dat denk ik wel. Uitvoegen is toch een bijzondere verrichting? Daardoor moest ik uitwijken, lijkt me dat hij de 'schuldige' is?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hij voegt uit en jij valt? Als ik daar iets over moet zeggen moet ik wat meer weten
Wat Deka zegt. Ik zat al op die strook en hij "drukte" me eraf.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jij reed al in die strook en drukt jou vervolgens bij het uitvoegen van de weg af, dus hij moet gewoon in z'n spiegels kijken.
Krijg even de vinkenteringquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:37 schreef Mirgeam het volgende:
ik denk dat je nog beter aangereden had kunnen worden
Dan is hij gewoon de sjaak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat al op die strook en hij "drukte" me eraf.
googlemaps linkje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wat Deka zegt. Ik zat al op die strook en hij "drukte" me eraf.
Had ik ook wel verwacht.quote:
http://goo.gl/maps/apBRuquote:
Misschien makkelijker voor de afhandeling ja, maar verderquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
qua verzekering, niet qua schade natuurlijk
Na de doorgetrokken streep?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had ik ook wel verwacht.
[..]
http://goo.gl/maps/apBRu
Ik reed op de plek van dat groene busje.
Gevalletje Ford Focus in deze pic.
Welke?quote:
Correct.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar die Focus reed in jouw geval dus naast je?
Ik snap hem geloof ik niet. Jij reed al op de uitvoeg strook en werd de vangrail ingereden? Was dit voor dat de doorgetrokken streep begon?quote:
SMIDSY dus. Focus moet een bijz. verrichting doen en faalt, dus mag dokkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar die Focus reed in jouw geval dus naast je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |