Kan iemand mij even oprapen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
An sich verbaast me dat niet bij vrouwen.
Dat zit allemaal inwendig als het goed is.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
An sich verbaast me dat niet bij vrouwen.
Dat zit allemaal inwendig als het goed is.
Voor z'n leeftijd een leuk lichaam, daar is dan ook alles mee gezegd.quote:
Daar zijn geen woorden voorquote:
Ja snap ik niet, 80% van de modewereld is homo en dan zelf er zo bij gaan lopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
Wat Uccie zegt.
Bovendien ben ik wel wat gewend in de gay scene uitgaanswereld.
Het is dan ook meer voor de lol.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja snap ik niet, 80% van de modewereld is homo en dan zelf er zo bij gaan lopen
Ik hoop het niet...maar goed als ik soms collega's zie vraag ik me af hoe die s ochtends langs hun vrouw zijn gekomenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dan ook meer voor de lol.
Of vinden hetero's de carnavalsoutfits echt het topput van mode.
heb jij wel enorme tetters?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zeg, dan moet hij dat maar lekker zelf komen vragen
Mijn tetters zijn niet enorm.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb jij wel enorme tetters?
ik moet van sp3cularium ook gelijk om foto's vragen want hij is niet zo goedgelovig
ik ben 1.60m als ze enorm waren dan schopte ik er steeds tegenaanquote:
ik zou kaartjes voor die show kopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik ben 1.60m als ze enorm waren dan schopte ik er steeds tegenaan
Als het je smaak is inderdaad mooi. Zou er zelf niet voor kiezen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja heerlijk, hou er van.
[ afbeelding ]
Alleen andere kleur.
Ja sportief uiterlijk is anders wat natuurlijk, maar het rijdt heerlijk, en meer vermogen dan de gemiddelde BMW 3.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Als het je smaak is inderdaad mooi. Zou er zelf niet voor kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |