Dus je werkt niet in het weekend? Ja dan heb je nog wel tijd overquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat voor lol, ik heb de avonden en weekenden toch?
In het weekend niet nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus je werkt niet in het weekend? Ja dan heb je nog wel tijd over
Dan valt het nog mee. Ik hoor zelfs van managers dat ze zelfs op vakantie hun werktelefoon meenemen en mail zitten te checkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In het weekend niet nee.
Zou wel willen, maar nee, heb gewoon een kantoorbaan.
En wel een dikke Benz.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In het weekend niet nee.
Zou wel willen, maar nee, heb gewoon een kantoorbaan.
Ik voer soms ook geen fuck uit op werk en heb het soms druk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee. Ik hoor zelfs van managers dat ze zelfs op vakantie hun werktelefoon meenemen en mail zitten te checkenSorry hoor, dan heb je echt geen leven.
Als ik thuis ben dan is het gewoon afgelopen met het werk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik voer soms ook geen fuck uit op werk en heb het soms druk.
En ik check ook als ik mail op de werktelefoon binnen zie komen.
Mijn werktelefoon gaat ook mee op vakantie, maar dan staat mijn mail uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik voer soms ook geen fuck uit op werk en heb het soms druk.
En ik check ook als ik mail op de werktelefoon binnen zie komen.
Ja heerlijk, hou er van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:08 schreef OProg het volgende:
[..]
En wel een dikke Benz.
Kan je er in het weekeinde mee rijden.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn werktelefoon gaat ook mee op vakantie, maar dan staat mijn mail uit.
Verder werk ik wel vaak in het weekend als het druk is.
33quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Corrie is 1128.
Oh en jij zei gisteren nog dat ze 1228 werd...dan heeft ze nog maar 100jr te gaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Corrie is 1128.
Wrijf het er maar weer in dat ik oud benquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Corrie is 1128.
Dat heeft meer te maken met gebrek aan lengtequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de een of andere manier deed de naam Uccie jonger vermoeden.
Heb jij wel enorme tetters?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met gebrek aan lengte
An sich verbaast me dat niet bij vrouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met gebrek aan lengte
Ja zeg, dan moet hij dat maar lekker zelf komen vragenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij wel enorme tetters?
Moest ik van sp3c vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |