Dat klinkt goed, ik heb nl een hekel aan die witte gummideeltjes in spek, dan moet je het een uur lang uitbakken, wil je ze wegsmelten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
In plaats van spek nemen wij vaak gedroogde of gerookte ham(blokjes). Erg lekker.
@probje: griesmeelpap vind ik zelf wel een lekker ontbijt ja. Net als rijstepap. Mijn man doet er alleen wel erg veel suiker in
Of gewoon echt lekker spek kopen waarbij dat vet ook gewoon zacht is en goed smaakt zonder rare structuurquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ik heb nl een hekel aan die witte gummideeltjes in spek, dan moet je het een uur lang uitbakken, wil je ze wegsmelten.
Kan je die gedroogde of gerookte hamblokjes ook in Nederland krijgen? Ik kan me niet herinneren dat ik het wel eens heb gezien in de super.
Ja dat vind ik ook ranzig!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik ben een mietje, dat 'goddelijke' vet bij een lamsbout gaat er bij mij ook niet in.
Maar heb je die gerookte ham nu ook in Nederland?
^^ voor beide opmerkingen. Lamsworstjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Oh lammetjes, lekker!!!
En wat een lieve tt
Valt niet echt onder de categorie "makkelijk te volgen series", maar Suits kan ik je heel erg aanradenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
spekvetjes in vlees
ik ben niet voor niets het formaat dat ik nu ben...
ik zit al de hele dag te werken (en af en toe te fokken). op m'n vrije dag. gatverdamme. maar goed, van de bedrijfsarts moet ik niet teveel in t negatieve hangen bij nakijkwerk en schoolwerk, dus ik zet maar afleveringen van makkelijk te volgen series aan en denk niet teveel over al die andere dingen die ik vandaag had willen doen...
nog 1 toets! en nog 3 klassen aan presentaties becijferen! dan mag ik stoppen, en misschien is er dan vanavond nog tv-tijd/haaktijd!
Oef.. balen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niets zo vervelend als er bij het maken van de guacamole achterkomen dat je avocado's niet goed meer zijn![]()
guacamole
Oh das zo'n hoax he?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niets zo vervelend als er bij het maken van de guacamole achterkomen dat je avocado's niet goed meer zijn![]()
guacamole
Suitsquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Valt niet echt onder de categorie "makkelijk te volgen series", maar Suits kan ik je heel erg aanraden
Het is zo leuk dat ze er steeds een spannend element erin gooien, zonder dat het overdreven of 'gedwongen' isquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef Novem het volgende:
Een trucje dat bij mij ALTIJD werkt bij avocado's: trek in de winkel het steeltje los, als het eronder groen is heb je een goede, is het bruin, dan heb je er een met bruine plekken en/of draden.
Dan is iemand je voor geweest en heeft die besloten dat hij niet goed wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En wat nu als er geen steeltje in de avacado zit?!
Ik heb vorige week een keiharde bij de Lidl gekocht. Zal m morgen testen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is iemand je voor geweest en heeft die besloten dat hij niet goed was
Je hebt je man goed getraindquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat een tweede poging doen. Hij moest toch nog keukenrol halen, dus hopelijk is de boel gered
Klopt! En ik mag dat politieke geneuzel wel (in de serie he, verder is het stom dat het soms nodig is)quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is zo leuk dat ze er steeds een spannend element erin gooien, zonder dat het overdreven of 'gedwongen' is
Klinkt alsof je al helemaal gewend bent aan je nieuwe plekquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef Novem het volgende:
Anna, super! Heerlijke buurt, leuke buren, toffe keuken <3 er moet nog zoveel gebeuren om alles 100% te maken, maar wel vet leuk dat proces!
Een trucje dat bij mij ALTIJD werkt bij avocado's: trek in de winkel het steeltje los, als het eronder groen is heb je een goede, is het bruin, dan heb je er een met bruine plekken en/of draden.
Eensquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Oh lammetjes, lekker!!!
En wat een lieve tt
Vanwaar dequote:
Omdat eerder werd gezegd dat koffie plaatsen als T geen zin heeft. Maar meestal eet ik er wat bij, dus ik plaats ze lekker tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens![]()
[..]
Vanwaar de?
Ik heb m'n eten weer op. Ben aardig tevreden over vandaag en snap ook helemaal wat Goodbye bedoelde met Am I skinny yet?-plaatje.
Morgen spinazie.
Herkenbaar is die, hè?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb m'n eten weer op. Ben aardig tevreden over vandaag en snap ook helemaal wat Goodbye bedoelde met Am I skinny yet?-plaatje.
Morgen spinazie.
Omdat je te drastische stappen neemt? Als je langzaam naar een stabieler patroon werkt waar je geniet en ruimte hebt om af te vallen heb je daar minder last vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens![]()
[..]
Vanwaar de?
Morgen spinazie.
Zonet had ik 3 uniekjes in m'n handenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij weegt het dubbele van mij![]()
Ach Maria, soms ben je gewoon zielig ofzo
Veel te weinig, ik heb er 1900 opquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:59 schreef Perruche het volgende:
Bam bam bam hyper en eindstand:
O: havermout met dadels, pindakaas, lijnzaad en boekweit met amandelmelk
L: salade met komkommer/ gekookt ei/ rauwkost/ tauge en een pindadressing, hard bruin broodje rauwe ham met boter
T: 200 ml volle yoghurt met 200 gr aardbeien/blauwe bessen
B: 40 mins fietsen
D: tortilla van 1,5 ei en 1,5e aardappel, halve kleine stronk broccoli en tomatensalade van 1,5 tomaat. Dotje bbqsaus erbij. Vriendje had van alles de andere helft
T: 2 dropjes en 2 thee met honing
1750 kcals volgens eetmetert. En ik wilde eigenlijk chocolade maar heb dat niet gedaan en 2 dropjes genomen!
Nee hoor, heb niet het gevoel dat ik te drastisch bezig ben. En ik doe het ook niet allemaal in één keer. Deze week minderen met brood en twee/drie bammetjes vervangen door kwark, volgende week rijstwafels met pindakaas erbij en gaandeweg proberen voldoende groente binnen te krijgen. Dat wordt nog de grootste uitdaging voor mij. Oh ja, en het krachttrainen vind ik ook maar spannendquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat je te drastische stappen neemt? Als je langzaam naar een stabieler patroon werkt waar je geniet en ruimte hebt om af te vallen heb je daar minder last vanAl geef ik toe dat de laatste altijd het moeilijkst zijn
Maar die kun je oplossen met een goed bewegingspatroon.
En nu je op niemand anders hoeft te letten met eten maken kun je ook meer experimenteren en de smaken leren kennen
Awwwquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Nallie het volgende:
Ik ben chagrijnig omdat ik niet kan boksen![]()
En mn eten was ook niet lekker
/zelfmedelijden
Lekker lijstje Perruchert!
Visje met ratatouille en wat aardappel, maar t was saai. Had ook niet zoveel zin/puf om er wat van te maken. Maar toch jammerquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww [ afbeelding ]
Wat had je voor eten dan? Ik kan daar ook echt van balen
Yup! Vorig jaar eerste seizoen gekeken, tweede seizoen bijgehouden, helaas alweer afgelopen. Suits heb ik meer mensen over gehoord. Voorlopig zit ik nog in mijn guilty pleasure "swithced at birth"quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, heb niet het gevoel dat ik te drastisch bezig ben. En ik doe het ook niet allemaal in één keer. Deze week minderen met brood en twee/drie bammetjes vervangen door kwark, volgende week rijstwafels met pindakaas erbij en gaandeweg proberen voldoende groente binnen te krijgen. Dat wordt nog de grootste uitdaging voor mij. Oh ja, en het krachttrainen vind ik ook maar spannend![]()
. Ik zoek naar een patroon dat ik lang, zo niet de rest van mijn leven, kan volhouden zodat ik gezond en op gewicht blijf
.
Zal ook wel even wennen zijn, maar ik denk dat ik vooral even zelf moet ervaren dat minder boterhammen niet betekent dat ik dus meer honger en minder energie hebquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Minderen met KH's blijft toch een struikelblok vind ik
Carbsquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Minderen met KH's blijft toch een struikelblok vind ik
Datquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef An24 het volgende:
[..]
CarbsMoet er ook mee uitkijken. Ik krijg er vreetbuien van
Schatten, soms weeg ik t een keertje af, dan weet je t ook. En soms kan je ook vooraf ingestelde porties kiezen he?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Best lastig, valtaf invullen... weet ik veel hoeveel gram humus ik op m'n brood doe?Hoe doe jij dat, Nallie?
Oh, die gebruik ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Best lastig, valtaf invullen... weet ik veel hoeveel gram humus ik op m'n brood doe?Hoe doe jij dat, Nallie?
Wat is normaal?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef V1z0R het volgende:
Smeerdingen als je het normaal houd is zo'n 15gr. per boterham dan
Herkenbaar. Zelfde met zoetigheid hier: koekjes, taart, witte chocolade..... Mehquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik in gebarbecuede lamskoteletjes
[..]
Dat
Ben gek op chinees maar daar kan ik dus geen maat mee houden, nasi en dan met kip&cashew...
Je ziet geen brood meer van bovenaf bekeken maar je proeft het nog wel goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is normaal?Mijn collega smeert één bakje humus op één bolletje. Dat is niet normaal, denk ik
. Denk dat ik even ga bijhouden hoeveel boterhammen ik kan besmeren met één bakje, dan heb ik wel een idee.
Dat haal ik dus niet in huisquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zelfde met zoetigheid hier: koekjes, taart, witte chocolade..... Meh
Wat bedoel je met dat laatste? Handmatig invoeren?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Schatten, soms weeg ik t een keertje af, dan weet je t ook. En soms kan je ook vooraf ingestelde porties kiezen he?!
Onvoorstelbaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat haal ik dus niet in huis
Ter motivatie kijk ik nog altijd de foto's van de LAN-parties terug waar ik echt dik was, toen leefde ik op suiker/nooit meer
Eėn bakje van die Sabra hummus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is normaal?Mijn collega smeert één bakje humus op één bolletje. Dat is niet normaal, denk ik
. Denk dat ik even ga bijhouden hoeveel boterhammen ik kan besmeren met één bakje, dan heb ik wel een idee.
Ik ook zo weinig mogelijk. Ik heb nauwelijks foto's van mijn dikke periode. Is ook informatiequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat haal ik dus niet in huis
Ter motivatie kijk ik nog altijd de foto's van de LAN-parties terug waar ik echt dik was, toen leefde ik op suiker/nooit meer
Niet van Sabra, maar van de Lidl. Maar dan nog is het absurd. Dat is geen brood met humus, dat is humus met broodquote:
Dat je ipv gram ook eetlepel/theelepel/bakje/beleg kan kiezen bij sommige productenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste? Handmatig invoeren?
Denk dat ik dat iig maar ga doen. Is even werk, maar de meeste dingen eet ik toch zeer regelmatig, dus dan heb ik het meteen op een rijtje.
Zo herkenbaar!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ook zo weinig mogelijk. Ik heb nauwelijks foto's van mijn dikke periode. Is ook informatie
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo herkenbaar!
Ik ook, daarom die foto's
Dan win je de Unreal Tournament-compo en sta je voor 150 nerds op het podium een tray bullit in ontvangst te nemen... 360gr suiker in vloeibare vorm, echt wat die dude van 165kg nodig is
Voordeel was wel dat echt alle plekken in de trein werden opgevuld voordat ze naast mij gingen zitten
fixed!quote:
Wel ongeslagen back to back to back to back to back to back kampioenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wel ongeslagen back to back to back to back to back to back kampioenik ownde die shit!
Awwwquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Nallie het volgende:
Ik ben chagrijnig omdat ik niet kan boksen![]()
En mn eten was ook niet lekker
/zelfmedelijden
Lekker lijstje Perruchert!
Jeugdherinneringen!quote:
Oh dat ben zo'n meebrulnummerquote:
Zo lekker dat spulquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zweer bij een eetlepel kersenvlaaivulling door m'n kwark. Doe ongeveer een week met een blikje. Bewaar het uiteraard niet in het blikje.
Kersen en gelatine?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als een baas!
Verbazing van de aaf terwijl haastig door Appie rennende: jam = 45 - 60 gram suiker per 100 gramVlaaivulling 16 komma nogwat per 100 gram dus die heb ik voor door mn Griekse yoghurt nou
![]()
Vraag me wel af wat de rest van die 83 komma nogwat gram dan is, naast aardbeien! Wel lekker![]()
Combat geweest ookPlan van deze week: maandah sh'bam, dinsdag combat, donderdag Zumba, zondag combat
Sowieso, kersenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo lekker dat spulAls ik het in huis haal doe ik er geen week over
Je hoeft het ook maar 1 x te doen he? Heb je een indicatie. Vaak verkijk je op dingen. Meestal weegt het zwaarderquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Viking84 het volgende:
Heb een keukenweegschaal idd. Brood smeren doe ik op m'n werk. Zie m'n collega's al kijken
Ben alvast eetlijstje voor volgende week aan het samenstellen. Oa nasi met garnalen
Ik lees net dat ze bij de Sligro literblikken hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sowieso, kersen. Mon chou taart, kersenvlaai, nomnomnom
Fijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Kersenvulling vind ik nou echt helemaal niks aan.
Zo ik ben helemaal lekker uitgehuild, snikken met lange uithalen enzo... All the drama... Haha, ik jank echt nooit.
Daarna nog lekker bij lief gelegen, fijn is dat
Nou dat ik alleen verse kersen heel erg lekker vindquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze bij de Sligro literblikken hebben![]()
Uniekje, wat is er aan de hand
Kunt ook kijken hoe lang je met iets doetquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hoeft het ook maar 1 x te doen he? Heb je een indicatie. Vaak verkijk je op dingen. Meestal weegt het zwaarder
Nou.... Dat is dan duidelijk....of nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou dat ik alleen verse kersen heel erg lekker vind
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou dat ik alleen verse kersen heel erg lekker vind
Aardbeien en gelatine dan in dit gevalquote:
Dat kan inderdaad ook.. Met een turfpapiertje bij je pak havermout en dat delen door gewicht... geniaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kunt ook kijken hoe lang je met iets doet
Als je een kilo kipfilet maakt voor 25 boterhammen weet je hoeveel het per boterham is
Wel goed dat je verder je lijstje hebt aangepast na het snoepen. Zo maak je het nog een beetje goed. Enquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef Quinazoline het volgende:
Eindstand:
O: yoghurt/kwark met muesli (half biogarde-half volle kwark, zo'n 450 gram)
T: 2 evergreens
L: salade met aardappel, tonijn, sperzieboontjes en ei
T: appel, bokkenpootje, nog twee bokkenpootjes en 2 paaskransjes
D: 180 gr tofublokjes, halve courgette, champigons, 1 of 2 boterhammen
S: 8,5 10 km hardlopen
T: misschien nog wat kwark
1 koekje lukt dus duidelijk niet. Het hardlopen begon echt heel slecht, de eerste 5 km wilde ik iedere meter stoppen, maar daarna was ik op gang en ging het eigenlijk heerlijk. Bij 9,8 km waren we terug bij de baan, maar heb samen met een trainer nog een klein rondje van 200m eraan geplakt, zodat ik een mooi rond getal had
.
Lief! Waarheen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AwwwDubbelbalen! Jij bent af en toe mij, maar dan slankerder
*buikpijnboks* *sjachowantbuikpijnennietkunnensportenboks* (nouja afgelopen zondag dan).
oh mocht je trouwens nog langs kantoor rijden, we zijn verhuisd!
Maar dat is heel koud toch? En ik giet er nu wel kokend water bij?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Lief! Waarheen?
En Prob; die eet je koud! Vannacht in de koelkast, morgenochtend eten!
Truste
Waar zijn je eiwitten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:51 schreef Probability het volgende:
Definitieve lijstje:
Brinta met sojamelk, 2 crackers pindakaas, 3 koffie zwart, zelfgemaakte broccoli ui soep, 2 cracottes chocopasta, 2 pannenkoeken, 1 met stroop en 1 met cranberrie blauwe bessen confiture, van volkoren meel met ongezoete soja melk, zelfgemaakte erwtensoep zonder worst, pannenkoek naturel, schaaltje yoghurt, 2 appels
uur shape + buikspieren
commentaar?
In de soja melk en de yoghurt en de erwtensoepquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Waar zijn je eiwitten?
Ik zie carbs, nog meer carbs, nog veeel meer carbs en oh wacht wat vet en dan nog carbs
GROENTEN! Niet alleen door soep, maar ook knagen. Is fijn voor de darmenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:11 schreef Probability het volgende:
[..]
In de soja melk en de yoghurt en de erwtensoep
Vond het wel mee vallen qua carbs vergeleken met gister. Morgen dan maar extra op de eiwitten letten
Ja nu met kokend water! Ik haal m meestal uit de koelkast voordat ik ga douchen en aankleden enzo. Dan komt ie beetje op temperatuurquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar dat is heel koud toch? En ik giet er nu wel kokend water bij?
Met koud water lukte het namelijk de vorige keer niet.
Slaap lekker!
Ik heb 2 paprika's voor morgen!! (Ipv fruit)quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:12 schreef An24 het volgende:
[..]
GROENTEN! Niet alleen door soep, maar ook knagen. Is fijn voor de darmen
vind je het niet lastig om elke dag eten voor de volgende dag te bedenken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb 2 paprika's voor morgen!! (Ipv fruit)
Morgen fitness + zwemmen dus ga even goed nadenken, ga sowieso overnight oats, mango stukjes + fruitsap en ik heb denk ik zin in vis.....
Trek het eens door zo'n eetvoedingslijstje. De balans is zoek Prob.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:11 schreef Probability het volgende:
[..]
In de soja melk en de yoghurt en de erwtensoep
Vond het wel mee vallen qua carbs vergeleken met gister. Morgen dan maar extra op de eiwitten letten
Nee meestal eet ik met vrienden of huisgenoten dus heb niet zo veel inspraak danquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vind je het niet lastig om elke dag eten voor de volgende dag te bedenken?
Ik krijg honger van dit topic. Even rijdende rechter kijken en dan bedwaarts. Trusten allen!
Op welke manier zoek? Ga ik doen maar waar moet ik op letten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Trek het eens door zo'n eetvoedingslijstje. De balans is zoek Prob.
Dat klinkt allemaal goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb 2 paprika's voor morgen!! (Ipv fruit)
Morgen fitness + zwemmen dus ga even goed nadenken, ga sowieso overnight oats, mango stukjes + fruitsap en ik heb denk ik zin in vis.....
Gelukkig! O en dan doe ik ook nog wat lijnzaad bij de mango stukjes en het sap!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal goed![]()
Overigens krijg ik zelf havermoutpap niet weg. Heb alle smaakjes geprobeerd, maar ik ga het niet lekker vinden. Dus maak ik er pannenkoekjes van. Of ik gooi het door een smoothie
Wat ik zelf doe/ probeer, is om in elke maaltijd een combi te hebben van fruit, eiwitten en vetten, of groenten, eiwitten en vetten. Je pannenkoek had minder erg geweest als je in plaats van stroop, groenten op de pannenkoek deed. En mogelijk had je dan ook maar 1 pannenkoek nodig. ( soort van groentenpizza wordt het).quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Op welke manier zoek? Ga ik doen maar waar moet ik op letten?
Maar ik had en bij de lunch en bij het diner soep!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat ik zelf doe/ probeer, is om in elke maaltijd een combi te hebben van fruit, eiwitten en vetten, of groenten, eiwitten en vetten. Je pannenkoek had minder erg geweest als je in plaats van stroop, groenten op de pannenkoek deed. En mogelijk had je dan ook maar 1 pannenkoek nodig. ( soort van groentenpizza wordt het).
O bah nee dan eet ik het liever losquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat erg lekker is op een pannekoek of zoiets: geruld gehakt et lekker kruiden, knof, ui, champ en daarover een flinke portie sperziebonen
Kan.. en low carb helemaal geen toevoegingen maar met een lekker zelfgemaakte tzaziki en een gegrilde paprika met ijsbergsla saladequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Probability het volgende:
[..]
O bah nee dan eet ik het liever los
Alhoewel Griekse salade op een pannenkoek wel erg lekker is
Zit me lekker te makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kan.. en low carb helemaal geen toevoegingen maar met een lekker zelfgemaakte tzaziki en een gegrilde paprika met ijsbergsla salade
pannenkoeken met sperziebonen? Bahquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat erg lekker is op een pannekoek of zoiets: geruld gehakt et lekker kruiden, knof, ui, champ en daarover een flinke portie sperziebonen
Ik eet al een jaar niet Vega meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef _aurum_ het volgende:
Ik mag morgen naar Vaiz zijn hometown, dus mag vroeg op pad
Prob, ik weet niet precies wat je moet eten als vega, maar wat An zei vind ik ook. Een goede balans tussen vet, eiwit en kh bij iedere maaltijd.
Gewoon havermout, evt lijnzaad, en een banaan en melk lijkt me een goede basis. Ik gebruikte dit recept als basis, maar je kan goed varieren!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:12 schreef Viking84 het volgende:
Dit weekend ga ik aan de overnight oats, zo veel recepten dat ik niet weet waar ik moet beginnenhaal gewoon wat basics in huis en dan klooi ik wel wat aan
Doe je nog aan sport? En misschien helpt het om je eten wat "eerder"op de dag te eten ipv het meeste aan het eind van de dag. Hoeveel kcals zit je nu op?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef MaJo het volgende:
Eindstand van vandaag:
O: Broodje met filet american en ei
L: Kibbeling, glas karnemelk
T: Banaan, appel, twee boterhammen met vruchtenhagel, paar blokjes kaas
D: Spaghetti bolognese
T: Actimel
Ik heb besloten om vanaf volgende week weer een maandje geen brood en pasta te eten, hopelijk val ik dan weer wat af. Zit nu al weken op hetzelfde gewicht maar wel mooi dat ik in ieder geval niet aankom
Ik drum steeds meer maar moet wel weer even echte sport oppakkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe je nog aan sport? En misschien helpt het om je eten wat "eerder"op de dag te eten ipv het meeste aan het eind van de dag. Hoeveel kcals zit je nu op?
Heb net ook van 6.05 - 6.30 op de crosstrainer gestaan. Het is dit of niets. Maakt wel dat ik minder eet bij het ontbijt.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:55 schreef anna82 het volgende:
Vind het een prima lijstje Vik.
Mijn planning
O havermout, bosbessen, frambozen
L broccolisalade met spekjes, pijnboompitten en een beetje dressing + worteltjes
T kwark
T borrelen met hapjes
D weet ik nog niet
B 15 min fietsen
Met alle avondverplichtingen heb ik theoretisch van 6:00 - 7:00 tijd om te sporten. Hield ik maar niet zo van mijn bedje..
Goed bezig! Volhouden! En niet daarna instortenquote:Op woensdag 10 april 2013 02:35 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben verdorie nog steeds niet klaar met mn werk, ben om 10 uur vanmorgen begonnen. bah...
nu maar naar bed, morgen voor 9 uur de laatste klas presentaties becijferen en mijn lessen van die dag voorbereiden. poehee... en ik heb niet eens dingen uitgesteld o.i.d., heb voor en na het weekend steeds tot half zes op school doorgwerkt, tijdens lessen nagekeken...
morgen is de deadline van de rapportcijfers. dit bedoelen ze dus met piekdrukte...
/chaggo
Weet de duutser al dat jullie gaan verhuizen?? Hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 07:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen slankies! Wij hebben zon fijne dag gehad,en het is zulk lekker weer hier! Ik dieren poging tot bijlessen, maarvrees dat het moeilijk wordt..zo lekker slapen!
Poeh respect. Ik heb echt pap in m'n benen 's ochtends. Merkte ik met hardlopen al en nu met fietsen ook weer. 's Ochtends kost het me moeite sneller dan 16,5 km/u te fietsen en 's middags fiets ik met gemak 20 km/u.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb net ook van 6.05 - 6.30 op de crosstrainer gestaan. Het is dit of niets. Maakt wel dat ik minder eet bij het ontbijt.
Vanaf volgende week komen er rijstwafels met pindakaas bij als tussendoortje, dus dan kan ik het aantal calorieën wel opkrikken. Anders wordt het zeker op sportdagen te weinig. Denk dat ik daarnaast op sportdagen een hele bak kwark ga doen. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat vanavond, als ik alles gewogen en correct ingevoerd hebquote:Op woensdag 10 april 2013 08:44 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Beetje weinig vik maar wel variatie dus dat lijkt me goed!
Prob hoe waren je overnight oats? Ik warm ze zelf soms nog wel op hoor, gewoon in de magnetron en bam, ik houd niet zo van koud!
Hier ook een planning:
O: 200 ml yoghurt met 1 geraspte appel, hand blauwe bessen, 3 el havermout en 1 el zonnebloempitten
T: koffie verkeerd met sojamelk
L: salade + een broodje
T: banaan, mineola
B: 40 minuten fietsen
T: dadelreep (grote versie)
S: bodypump + bodybalance
D: omelet 2 eieren en gestoomde groenten K&K van de ah erbij.
Ik heb lijnzaad, havermout, water, sojamelk, kaneelquote:Op woensdag 10 april 2013 08:44 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Beetje weinig vik maar wel variatie dus dat lijkt me goed!
Prob hoe waren je overnight oats? Ik warm ze zelf soms nog wel op hoor, gewoon in de magnetron en bam, ik houd niet zo van koud!
Hier ook een planning:
O: 200 ml yoghurt met 1 geraspte appel, hand blauwe bessen, 3 el havermout en 1 el zonnebloempitten
T: koffie verkeerd met sojamelk
L: salade + een broodje
T: banaan, mineola
B: 40 minuten fietsen
T: dadelreep (grote versie)
S: bodypump + bodybalance
D: omelet 2 eieren en gestoomde groenten K&K van de ah erbij.
Ja en ik ga sporten van 19:00 - 21:00 dus ik heb ervoor geen tijd en erna geen zin om nog veel te eten!quote:Op woensdag 10 april 2013 08:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een keer bodybalance na bodypump gedaan, maar dat ging echt voor geen meter. Lijf was helemaal aan het trillen bij die balansoefeningen!![]()
Je lijstje oogt een beetje weinig, maar dat is eerder vanwege de 'rare' D, denk ik.
Eet jij veganistisch of is het toeval dat je sojamelk gebruikt?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:48 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb lijnzaad, havermout, water, sojamelk, kaneel
Geen banaan oid
Ga ze het nu proberen!
-edit-
Wel ok, beetje koud alleen
Ik vind kwark lekker jaquote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja en ik ga sporten van 19:00 - 21:00 dus ik heb ervoor geen tijd en erna geen zin om nog veel te eten!
En ja ik verwacht ook dat het wel pittig gaat zijn. Maar ik zorg dat er genoeg bij mijn L zit!
Edit; en vik, vind je kwark lekker?
Prob, zonder banaan of ander fruit lijkt me wel minder lekker, beetje saai. Maar ben benieuwd wat je ervan vind
Zoals ik gister al zei, eet ik al meer dan een jaar niet Vega meer.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eet jij veganistisch of is het toeval dat je sojamelk gebruikt?Wist al wel dat je vegetarisch eet.
Want in pindakaas met jam zitten minder kcals dan in een banaan? Ik neem vaak een kleine banaan, prima hoor. Zit vol met kalium wat heel gezond is.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind kwark lekker jaKwark is trouwens niets nieuws voor mij hoor, de combinatie met frambozen wel
.
Ik zou de overnight oats ook zonder banaan doen zolang ik aan het afvallen ben. Zag een lekker uitziend recept met suikervrije frambozenjam en pindakaas. Denk alleen dat die jam best duur zal zijn.
Dat compenseren daar twijfelde ik inderdaad over. Ik was alleen wel bang dat ik met het lopen last van het eten zou krijgen als ik nog meer at. Daarom heb ik de boterhammen weggelaten, maar wel de groente en de eiwitten gepakt, zodat ik geen essentiele dingen zou missen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Q, compenseren voor je paar bokkenpootjes daar moet je wel mee oppassen, voor je het weet eet je liever ongezond zoet / vet en laat je de gezonde stofjes voor je lichaam links liggen.
Wel een mooi rond getal hard gelopen !
Sorry hoor, ik lees en onthoud ook niet alles wat hier gezegd wordtquote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef Probability het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zei, eet ik al meer dan een jaar niet Vega meer.
Gebruik sojamelk ipv melk omdat ik het idee heb dat mijn buik niet goed op te veel melk reageert.
Ik durf niet meer sinds _Aurum_ bananen afkraaktequote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Want in pindakaas met jam zitten minder kcals dan in een banaan? Ik neem vaak een kleine banaan, prima hoor. Zit vol met kalium wat heel gezond is.
10 Posts terugquote:Op woensdag 10 april 2013 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik lees en onthoud ook niet alles wat hier gezegd wordt.
Oké
Contaminatiequote:Op woensdag 10 april 2013 08:55 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat compenseren daar twijfelde ik inderdaad over. Ik was alleen wel bang dat ik met het lopen last van het eten zou krijgen als ik nog meer at. Daarom heb ik de boterhammen weggelaten, maar wel de groente en de eiwitten gepakt, zodat ik geen essentiele dingen zou missen.
Planning voor vandaag:
O: volle kwark met een beetje muesli
T: 1 koekje (er zijn er nog maar een paar, ik ga het nog een poging geven)
L: 3 boterhammen, kopje soep, gekookt ei
T: appel
D: salade met veel vis, stokbroodje, 1-2 glazen wijn
quote:Op woensdag 10 april 2013 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik lees en onthoud ook niet alles wat hier gezegd wordt.
Oké
Zover terug heb ik niet bijgelezen. Basisrecept van Perr nu ook gezien, thanks!quote:Op woensdag 10 april 2013 08:56 schreef Probability het volgende:
[..]
10 Posts teruggister avond laat dus moet je wel gezien hebben
Ik zal dit weekend wel even bij de natuurwinkel kijkenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef Nallie het volgende:
Suikervrije jam is niet zo duur hoor Vik. En ik vind bananen nom! Gezonde stofjes inderdaad en goede energie voor de ochtend!
Nu onderweg naar congres. Voel me nog steeds niet relaxedmaar komt vast wel goed
Plakjes banaan invriezen, kun je ze ook in smoothies doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zal dit weekend wel even bij de natuurwinkel kijkenEn ik heb bananen niet afgezworen hoor. Eet ze alleen niet dagelijks meer
.
Succes vandaag!
Oh?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:18 schreef V1z0R het volgende:
Vraag van de dag: "Waarom hebben je mandarijnen tepels?!"
Het zijn minneola's
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:18 schreef V1z0R het volgende:
Vraag van de dag: "Waarom hebben je mandarijnen tepels?!"
Het zijn minneola's
Tof. En tieten.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
!
Over tepels gesproken () --> heb mijn bh's in 6 verschillende maten binnen. En de best passende zijn 75D en 80C. Ik ben mijn hele leven lang een A geweest, zonder dat ze echt veel veranderd zijn. Deze bh zit zoveel beter!! Dacht altijd dat de cup achterlijk ging zitten als ik voorover boog, omdat de cups zelfs in A te groot waren. Blijkbaar heb ik verkeerd om gedacht
Maar serieus! Ik ben echt heel blijVoor het eerst in mijn leven een goed zittende bh
Sowieso een deel van de dagquote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof. En tieten.
Kom je vrijdag trouwens ook?
1 N of 2 maakt het ook uitquote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh?
Mineola
Alleen Wikipedia zegt minneola.
quote:The Minneola tangelo (sometimes misspelled "Mineola") is a cross between a Duncan grapefruit and a Dancy tangerine, and was released in 1931 by the USDA Horticultural Research Station in Orlando. It is named after Minneola, Florida.
Badum tshh!!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef V1z0R het volgende:
voor de BH's
[..]
1 N of 2 maakt het ook uit
[..]![]()
Maar zitten wel van die uitstulpingen op zoals het plaatje op wikipedia...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 08:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik durf niet meer sinds _Aurum_ bananen afkraakte.
Don't worry, ik eet ze nog gewoon hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik probeerde je duidelijk te maken dat timing belangrijk is. Banaan is niet slecht.![]()
oh, realiseer me nu pas dat het een grapje wasquote:Op woensdag 10 april 2013 10:43 schreef Goodbye het volgende:
Banaantje voor het sporten werkt als een tiet!![]()
Jij hebt ook heul ver hardgelopen zie ik op Fb, Aurum!
Ja, jaloers op die afstand!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:43 schreef Goodbye het volgende:
Banaantje voor het sporten werkt als een tiet!![]()
Jij hebt ook heul ver hardgelopen zie ik op Fb, Aurum!
Het geheim is boeken lezen op de loopband/stepmachine/het klimrek?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:32 schreef Sarabi het volgende:
Pakketje van Bol is binnen, met de eierkoker en het boek "Het geheim van slanke mensen".
Ik ben benieuwd.....
Haha ja zelfde hier!! Maar heb ik ook al paar x geroepenquote:Op woensdag 10 april 2013 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
ik dacht hetzelfde. Kort stukje
BH's, ik had hetzelfde Coco, cup A gedragen tot ik 3 jr terug eens keurig liet meten.
Dat leverde me C opmaar wel 70C en liefst 65 maar dat is amper tot niet te krijgen.
Haha.. Ik weet nog niet wat ik ga eten.. Misschien een bagel veggie avocadoquote:Op woensdag 10 april 2013 11:31 schreef Perruche het volgende:
Prob zet dan geen lijstje neerQue tal tu Espanol? Je ging toch ook nog een cursus doen?
Ik luister nu dramatische Spaanse gitaar muziek. Vrolijk is misschien wel een optiequote:Op woensdag 10 april 2013 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik krijg veelal heel leuke mailtjes, maar sommige stel ik ook uit tot het laatst omdat ik de bui al zie hangenTerwijl je technisch gezien stomme dingen meteen moet doen, dan is het uit je systeem! Derpdaderp.
Studeren met blije Latin muziekjes Prob?Tengo la camisa neeegraaa
Oh nee, 65 is idd niet zo veel te krijgen, zeker icm met C lijkt me. Irritant!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:57 schreef Ml-etje het volgende:
ik dacht hetzelfde. Kort stukje
BH's, ik had hetzelfde Coco, cup A gedragen tot ik 3 jr terug eens keurig liet meten.
Dat leverde me C opmaar wel 70C en liefst 65 maar dat is amper tot niet te krijgen.
Dit!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Het geheim is boeken lezen op de loopband/stepmachine/het klimrek?
^^quote:Op woensdag 10 april 2013 11:59 schreef loveli het volgende:
En voor BH's in (in)courante maten ga je natuurlijk naar eBay. Mijn excuses aan echte lingeriezaken.
Het moet wel leuk blijven iddquote:Op woensdag 10 april 2013 12:09 schreef Novem het volgende:
Humus heeft best veel kcals inderdaad, maar is wel gezond, dus gewoon niet teveel smeren!
Edit: net zoals avocado's en noten die veel kcals hebben, maar wel heel gezond zijn, dus niet schrappen uit je dieet als je lijnt.
Ditquote:Op woensdag 10 april 2013 12:12 schreef Novem het volgende:
Pindakaas![]()
De obsessie is nog steeds niet over
Pindakaas
Goed of slechte?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:12 schreef Novem het volgende:
Pindakaas![]()
De obsessie is nog steeds niet over
Pindakaas
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tevens opvrolijkplaatje
[ afbeelding ]
Knufjens!
Liefquote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z --> vroeg naar huis, Hepies knuffelen?![]()
Ahw!quote:
Meer omdat 2 meisjesquote:Op woensdag 10 april 2013 13:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
LiefHepies ivm "Ik lig op m'n kussen stil te dromen"?
Ziet er wel oké uit ja. Wat zit er in die salade?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef MaJo het volgende:
Besloten de daad bij het woord te voegen en vanaf vandaag tijdelijk geen brood te eten. Heb sinds ik weer brood eet een veel meer opgeblazen gevoel en voel me dikker.
Planning:
O: yoghurt met frambozen en blauwe bessen, groene thee
T: banaan
L: salade met zalm van de appie, fruitsapje
T: appel, gekookt eitje
D: biefstuk, gebakken aardappeltjes en salade
Wel ok lijkt me?
Ging het niet zo best?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo ook maar een lijstje
O beschuit kaas
S 15.1 km in 1.31 uur
L: salade van 1 krop ijsbergsla, 1 blik tonijn, dressing van saladekruiden/azijn/suiker/zout/peper/olijfolie en mosterd, roergebakken groente (zak van 400 gr) met sojasaus. rood pepertje, knoflook en kruiden, gekookt ei
T 2 tosties, appel, tepelfruit, peer, blokje choco, dropjes
D kipfilet met roerbakgroente, komkommersalade, rijst met zelfgemaakte satesaus, broccol oid
T kwark en vla
Die dure haal ik 1x in de weekquote:Op woensdag 10 april 2013 13:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er wel oké uit ja. Wat zit er in die salade?
Ben wel benieuwd hoe het op de lange termijn uitpakt. Ik zou het lastig vinden om alternatieven te bedenken. Ga jij elke dag zo'n dure Appie-salade halen?
Als je de Oosterse maaltijdsalade met garnalen nog eens haalt, wil je dan even doorgeven wat er precies in zit? Vind die zo lekker en wil hem zelf een keer maken!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die dure haal ik 1x in de weeker zit in: zalm, kappertjes, ui, bleekselderij, heel veel sla en een lekkere dille dressing. De rest van de week zal ik moeten gaan kijken wat ik als lunch neem, bijvoorbeeld soep of een gebakken ei. Of zelfgemaakte salade
Zoietsquote:Op woensdag 10 april 2013 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Het geheim is boeken lezen op de loopband/stepmachine/het klimrek?
Je kan ook op internet kijken he, of gewoon in de appie zelfquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je de Oosterse maaltijdsalade met garnalen nog eens haalt, wil je dan even doorgeven wat er precies in zit? Vind die zo lekker en wil hem zelf een keer maken!
Truequote:Op woensdag 10 april 2013 13:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je kan ook op internet kijken he, of gewoon in de appie zelf
die wil ik ook een keer proberenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je de Oosterse maaltijdsalade met garnalen nog eens haalt, wil je dan even doorgeven wat er precies in zit? Vind die zo lekker en wil hem zelf een keer maken!
Lijkt niet zo veel?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje vandaag
O 1 knackebrod
L+d: pan vol salade gemaakt van 400 g rode bietjes, 2 stronkjes witlof, appel, 2 handjes walnoten, 1 eieren, blikje makreel en wat stukjes augurk. Beetje dressing erbij en dat kan ik denk ik wel in tweeen delen om de dag door te komen. Ben nu bezig met deel 1
Daar werkte je niet zo lang toch. Bevalt het niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:53 schreef Probability het volgende:
Ga nu definitief m'n baan(tje) opzeggen, eng!'
Wrongquote:Op woensdag 10 april 2013 14:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Daar werkte je niet zo lang toch. Bevalt het niet?
Misschien dat ik het verkeerd heb hoor, maar ik heb het gevoel dat je veel switcht van baantjes. Correct me if i'm wrong..
Ben er net mee begonnen maar bevalt niet. (En stage stopt uitkaard na een half jaar)quote:Op woensdag 10 april 2013 14:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
DuidelijkHeb ik denk ik wat dingen door elkaar gehaald.
Dan hoeft het niet zo'n moeilijk gesprek te worden toch. Je kunt dat best zeggen dat je er wat anders van had verwacht.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben er net mee begonnen maar bevalt niet. (En stage stopt uitkaard na een half jaar)
Ander baantje werk ik nog steeds!
Ja klopt, maar ze is zo druk en warrig en is mij nu weer allemaal dingen aan het laten 'toezeggen'. Op een gezellige aardige manier - dat zakelijk etc blijven dat vind ik lastig bij haarquote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet zo'n moeilijk gesprek te worden toch. Je kunt dat best zeggen dat je er wat anders van had verwacht.
Maar je hebt wel opgezegd?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze is zo druk en warrig en is mij nu weer allemaal dingen aan het laten 'toezeggen'. Op een gezellige aardige manier - dat zakelijk etc blijven dat vind ik lastig bij haar
En ik ben nu langer aan het reizen dan dat we een gesprek konden hebben, omdat ze te laat was/snel weer weg moest..
2 eieren zijn het. En er komt nog een bakje griekse yoghurt met aardbeien en nog een stuk fruit bij.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vond ik ook al. Meer fruit? Zuivel?
Okéquote:Op woensdag 10 april 2013 15:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
2 eieren zijn het. En er komt nog een bakje griekse yoghurt met aardbeien en nog een stuk fruit bij.
Heb je gezondigd?quote:
Vanavond lekker 2 uurtjes de boosheid eruit sportenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:39 schreef V1z0R het volgende:
Ik ook
Vanavond lekker de reet op de bank parkeren, borreltje erbij en vandaag maar vergeten...
Kutdag!
Met de slechtste reviews ever.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik heb net een banaan opgegeten, veel beter bestemming
Collegialiteitquote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik heb een bruine banaan aan mijn collega gegeven
Ga jij sushi eten met HPKW?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Mufasa208 het volgende:
De banaan over de breedte in mijn mond zal me er dan wel vrolijker uit doen zien.
Hopen dat ze daar sesamijs hebben... alleen... reviews.
Hoe bruiner, hoe beter, vindt zijquote:
Muf en Henk gaan daten?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga jij sushi eten met HPKW?
Sesamijs.
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Als je een banaan van oor-tot-oor hebt, heb je wel een smiley
Je kunt ze toch beter niet in de koelkast bewaren? Ik heb ze gewoon in een fruitschaal liggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:55 schreef loveli het volgende:
Alleen als ze van binnen ook bruin zijn. Koelkastbananen
In de koelkast worden ze vrij rap bruin.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ze toch beter niet in de koelkast bewaren? Ik heb ze gewoon in een fruitschaal liggen.
Ja, het helpt zeker, maar de zin verdwijnt welquote:Op woensdag 10 april 2013 16:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sporten helpt best goed tegen een rothumeur.
![]()
En anders kun je er mooi al je agressie in kwijt.
What happened with boerenkool?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^ Over ongeveer anderhalf uur zit ik aan de wraps met spinazie
Hoera voor wel gaan!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:05 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben mega chagrijnig en nu heb ik geen zin om te sporten. Maar ik ga wel. Denk ik.
De zelfgemaakte wraps van Mo?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^ Over ongeveer anderhalf uur zit ik aan de wraps met spinazie
Nee, de zelfgemaakte wraps van Vikingquote:
Je moet dat recept van Mo echt eens proberen zoveel beter dan die kant en klare tortilla wraps.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, de zelfgemaakte wraps van Viking: http://www.smulweb.nl/recepten/1403490/Vega-wraps
Al moet ik nog steeds eens fajita's maken trouwens. Jamie Oliver: "Wie houdt nu niet van fajita's?"
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:21 schreef anna82 het volgende:
Waarom Vik, ga je boerenkool eten als het dit weekend lente wordt? Ik zou het in de vriezer doen voor als het in september weer winter wordt!
Oh wacht *springt Ik heb er ook 1!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ik val voor iedereen met een Kitchenaid.
Bruine bananen zijn gadver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |