abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:22:41 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125075570
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 4% gewijzigd door uniekhoorn op 09-04-2013 17:34:51 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:35:38 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125076026
Lekker gesport!
Niet meer actief op Fok!
pi_125076429
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
In plaats van spek nemen wij vaak gedroogde of gerookte ham(blokjes). Erg lekker.
@probje: griesmeelpap vind ik zelf wel een lekker ontbijt ja. Net als rijstepap. Mijn man doet er alleen wel erg veel suiker in :')
Dat klinkt goed, ik heb nl een hekel aan die witte gummideeltjes in spek, dan moet je het een uur lang uitbakken, wil je ze wegsmelten.
Kan je die gedroogde of gerookte hamblokjes ook in Nederland krijgen? Ik kan me niet herinneren dat ik het wel eens heb gezien in de super.
pi_125076512
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat klinkt goed, ik heb nl een hekel aan die witte gummideeltjes in spek, dan moet je het een uur lang uitbakken, wil je ze wegsmelten.
Kan je die gedroogde of gerookte hamblokjes ook in Nederland krijgen? Ik kan me niet herinneren dat ik het wel eens heb gezien in de super.
Of gewoon echt lekker spek kopen waarbij dat vet ook gewoon zacht is en goed smaakt zonder rare structuur :~
pi_125076572
Nee, ik ben een mietje, dat 'goddelijke' vet bij een lamsbout gaat er bij mij ook niet in.
Maar heb je die gerookte ham nu ook in Nederland?
pi_125076823
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik ben een mietje, dat 'goddelijke' vet bij een lamsbout gaat er bij mij ook niet in.
Maar heb je die gerookte ham nu ook in Nederland?
Ja dat vind ik ook ranzig!

En dat weet ik niet, anders neem je een stukje schwarzwalder schinken en snijd je het zelf in blokjes?
pi_125077161
Lamsvlees is sowieso vies. :P
Ik ben echt groot fan geworden van de slager in het dorp van mn vriend. De spekjes daar zijn ook zo onwijs lekker. :9~ Je gaat spontaan gerechten bedenken om ze in te doen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125077278
Oh lammetjes, lekker!!!
En wat een lieve tt O+
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:19:00 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125077497
Blegh, net terug van een bespreking en aan mijn rapport moet nog veel gebeuren -O- Extra sportdagje gaat dus niet door.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_125077546
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Oh lammetjes, lekker!!!
En wat een lieve tt O+
^^ voor beide opmerkingen. Lamsworstjes :9

Wat gaan jullie hard met topics de laatste twee dagen :%

Lijstje:

O: speltzuurdesembrood met paturain, zalm, sla, komkommer en alfalfa. Thee met soyamelk.
T: zwarte koffie :6 :')
L: Griekse salade met een stuk Turks brood en een tropische fruitsmoothie
T: kruidenthee
D: salade van venkel, courgette, ijsbergsla, pecannootjes, prociutto, een kipfilet en een zelf gemaakte basilicum mayonaise. Glas ranja.
T: griesmeelpap

Ik kom maar niet aan mijn T's toe als ik op kantoor ben. Ik ren van kamer naar kamer met koffie in de hand :') Maar dit is 1900 kcals, dus ik ben tevreden.
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:36:01 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125078061
spek O+ vetjes in vlees O+ ik ben niet voor niets het formaat dat ik nu ben...

ik zit al de hele dag te werken (en af en toe te fokken). op m'n vrije dag. gatverdamme. maar goed, van de bedrijfsarts moet ik niet teveel in t negatieve hangen bij nakijkwerk en schoolwerk, dus ik zet maar afleveringen van makkelijk te volgen series aan en denk niet teveel over al die andere dingen die ik vandaag had willen doen...

nog 1 toets! en nog 3 klassen aan presentaties becijferen! dan mag ik stoppen, en misschien is er dan vanavond nog tv-tijd/haaktijd!
Kwak
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:36:41 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125078076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
spek O+ vetjes in vlees O+ ik ben niet voor niets het formaat dat ik nu ben...

ik zit al de hele dag te werken (en af en toe te fokken). op m'n vrije dag. gatverdamme. maar goed, van de bedrijfsarts moet ik niet teveel in t negatieve hangen bij nakijkwerk en schoolwerk, dus ik zet maar afleveringen van makkelijk te volgen series aan en denk niet teveel over al die andere dingen die ik vandaag had willen doen...

nog 1 toets! en nog 3 klassen aan presentaties becijferen! dan mag ik stoppen, en misschien is er dan vanavond nog tv-tijd/haaktijd!
Valt niet echt onder de categorie "makkelijk te volgen series", maar Suits kan ik je heel erg aanraden O+
pi_125078322
Kwak, ken je Girls al?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125078363
Vik met je 'ongi' :D lang geleden dat ik die voorbij zag komen.

Ik wil ook weten hoe je je doorsnee meet en ook nog blijft leven!

Novem, hoe is het in je nieuwe casa?

En hoera voor de 33 weken van XM! *O*
pi_125078418
Niets zo vervelend als er bij het maken van de guacamole achterkomen dat je avocado's niet goed meer zijn ;( -O-

:W guacamole ;(
Ja doei.
pi_125078442
Ik had een luchtdicht lunchboxje gekocht, echter waren mijn worteltjes helemaal uitgedroogd vanmiddag. Ben ik weer in een marketingval getrapt :(
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:47:12 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_125078444
Donderdag pas Anna ;)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 9 april 2013 @ 18:47:20 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125078452
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niets zo vervelend als er bij het maken van de guacamole achterkomen dat je avocado's niet goed meer zijn ;( -O-

Oef.. balen. -O-
pi_125078492
Dan alleen maar creme fraiche bij de nachos con casi todo :')
Ja doei.
pi_125078522
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef motorbloempje het volgende:

Oh das zo'n hoax he?!
Ik durf ook bijna geen avocado's meer te kopen :')
Be someone that makes you happy
pi_125078599
Van die vieze draadjes ;( en dan denk ik 'ik schep er wel omheen', maar dan besef je je dat ze overal zitten. Grmbl ;(
Ja doei.
pi_125078630
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Donderdag pas Anna ;)
Dat is overmorgen, dus de week is al doormidden ;) 37 wk zou natuurlijk helemaal mooi zijn.
pi_125078879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Valt niet echt onder de categorie "makkelijk te volgen series", maar Suits kan ik je heel erg aanraden O+
Suits O+
pi_125078990
Suits is leuk :Y
Ja doei.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:01:28 #26
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125078992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Suits O+
Het is zo leuk dat ze er steeds een spannend element erin gooien, zonder dat het overdreven of 'gedwongen' is _O_
pi_125079019
Anna, super! Heerlijke buurt, leuke buren, toffe keuken <3 er moet nog zoveel gebeuren om alles 100% te maken, maar wel vet leuk dat proces!

Een trucje dat bij mij ALTIJD werkt bij avocado's: trek in de winkel het steeltje los, als het eronder groen is heb je een goede, is het bruin, dan heb je er een met bruine plekken en/of draden.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_125079044
Worry is a misuse of imagination
pi_125079069
Hij lag er al te lang, denk ik. Althans, 'best before 7 APR', volgens de verpakking... luistert nauw daar, blijkbaar.
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 9 april 2013 @ 19:10:57 #30
70532 loveli
N
pi_125079366
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef Novem het volgende:
Een trucje dat bij mij ALTIJD werkt bij avocado's: trek in de winkel het steeltje los, als het eronder groen is heb je een goede, is het bruin, dan heb je er een met bruine plekken en/of draden.
_O_ Die onthouden we!
crap in = crap out
pi_125079453
En wat nu als er geen steeltje in de avacado zit?! }:|
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:13:37 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125079499
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En wat nu als er geen steeltje in de avacado zit?! }:|
Dan is iemand je voor geweest en heeft die besloten dat hij niet goed was :+
pi_125079672
Mr.Mo gaat een tweede poging doen. Hij moest toch nog keukenrol halen, dus hopelijk is de boel gered :9
Ja doei.
pi_125079679
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Dan is iemand je voor geweest en heeft die besloten dat hij niet goed was :+
Ik heb vorige week een keiharde bij de Lidl gekocht. Zal m morgen testen.
Over het algemeen zijn de avocado's van de Lidl wel goed eigenlijk.
De beste die ik ooit had waren van Nature's Pride en lagen ook gewoon bij de supermarkt. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:17:55 #35
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125079716
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat een tweede poging doen. Hij moest toch nog keukenrol halen, dus hopelijk is de boel gered :9
Je hebt je man goed getraind :Y
pi_125079761
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je hebt je man goed getraind :Y
Nah, hij kwam op weg naar huis langs de supermarkt rijden :P
Ja doei.
pi_125079910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Het is zo leuk dat ze er steeds een spannend element erin gooien, zonder dat het overdreven of 'gedwongen' is _O_
Klopt! En ik mag dat politieke geneuzel wel (in de serie he, verder is het stom dat het soms nodig is) :')
pi_125079982
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef Novem het volgende:
Anna, super! Heerlijke buurt, leuke buren, toffe keuken <3 er moet nog zoveel gebeuren om alles 100% te maken, maar wel vet leuk dat proces!

Klinkt alsof je al helemaal gewend bent aan je nieuwe plek O+
pi_125080626
D was witlofsalade met ei, bleekselderij en appel. En een 150 mL bakje griekse yoghurt :9 als ik t hierop volhou kan ik dit wel vaker doen (ook gebruncht met een soepkom gestoofde linzen met een worstje)
pi_125080733
Klinkt lekker puff!
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:39:34 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125080808
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Oh lammetjes, lekker!!!
En wat een lieve tt O+
Eens :Y O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef An24 het volgende:
T: zwarte koffie :6 :')

Vanwaar de :6?

Ik heb m'n eten weer op. Ben aardig tevreden over vandaag en snap ook helemaal wat Goodbye bedoelde met Am I skinny yet?-plaatje :').

Morgen spinazie O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_125080895
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb m'n eten weer op. Ben aardig tevreden over vandaag en snap ook helemaal wat Goodbye bedoelde met Am I skinny yet?-plaatje :').

Morgen spinazie O+.
Omdat eerder werd gezegd dat koffie plaatsen als T geen zin heeft. Maar meestal eet ik er wat bij, dus ik plaats ze lekker toch :+
pi_125080916
quote:

Morgen spinazie O+.
Herkenbaar is die, hè? :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125081596
quote:

[..]

[..]

Morgen spinazie O+.
Omdat je te drastische stappen neemt? Als je langzaam naar een stabieler patroon werkt waar je geniet en ruimte hebt om af te vallen heb je daar minder last van :P Al geef ik toe dat de laatste altijd het moeilijkst zijn :{
Maar die kun je oplossen met een goed bewegingspatroon.

En nu je op niemand anders hoeft te letten met eten maken kun je ook meer experimenteren en de smaken leren kennen :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij weegt het dubbele van mij :D O+

Ach Maria, soms ben je gewoon zielig ofzo :')
Zonet had ik 3 uniekjes in m'n handen :+ Kwam ook nog eens 36x van de grond :D

Maar had wat extra gewicht kwijt te raken sinds december, dat is gelukt dus maar sneller dan verwacht en anders :')
Wel jammer dat ik niet m'n oude niveau kan houden op het moment, dat voelt toch goed wanneer je huid strak staat na een training.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125081739
Bam bam bam hyper en eindstand:
O: havermout met dadels, pindakaas, lijnzaad en boekweit met amandelmelk
L: salade met komkommer/ gekookt ei/ rauwkost/ tauge en een pindadressing, hard bruin broodje rauwe ham met boter
T: 200 ml volle yoghurt met 200 gr aardbeien/blauwe bessen
B: 40 mins fietsen
D: tortilla van 1,5 ei en 1,5e aardappel, halve kleine stronk broccoli en tomatensalade van 1,5 tomaat. Dotje bbqsaus erbij :9. Vriendje had van alles de andere helft :D
T: 2 dropjes en 2 thee met honing

1750 kcals volgens eetmetert. En ik wilde eigenlijk chocolade maar heb dat niet gedaan en 2 dropjes genomen! *O*
pi_125081857
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:59 schreef Perruche het volgende:
Bam bam bam hyper en eindstand:
O: havermout met dadels, pindakaas, lijnzaad en boekweit met amandelmelk
L: salade met komkommer/ gekookt ei/ rauwkost/ tauge en een pindadressing, hard bruin broodje rauwe ham met boter
T: 200 ml volle yoghurt met 200 gr aardbeien/blauwe bessen
B: 40 mins fietsen
D: tortilla van 1,5 ei en 1,5e aardappel, halve kleine stronk broccoli en tomatensalade van 1,5 tomaat. Dotje bbqsaus erbij :9. Vriendje had van alles de andere helft :D
T: 2 dropjes en 2 thee met honing

1750 kcals volgens eetmetert. En ik wilde eigenlijk chocolade maar heb dat niet gedaan en 2 dropjes genomen! *O*
Veel te weinig, ik heb er 1900 op :{w :+
pi_125082066
Ik ben chagrijnig omdat ik niet kan boksen ;(
En mn eten was ook niet lekker :')

/zelfmedelijden *O*

Lekker lijstje Perruchert!
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:07:35 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125082114
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Omdat je te drastische stappen neemt? Als je langzaam naar een stabieler patroon werkt waar je geniet en ruimte hebt om af te vallen heb je daar minder last van :P Al geef ik toe dat de laatste altijd het moeilijkst zijn :{
Maar die kun je oplossen met een goed bewegingspatroon.

En nu je op niemand anders hoeft te letten met eten maken kun je ook meer experimenteren en de smaken leren kennen :Y
Nee hoor, heb niet het gevoel dat ik te drastisch bezig ben. En ik doe het ook niet allemaal in één keer. Deze week minderen met brood en twee/drie bammetjes vervangen door kwark, volgende week rijstwafels met pindakaas erbij en gaandeweg proberen voldoende groente binnen te krijgen. Dat wordt nog de grootste uitdaging voor mij. Oh ja, en het krachttrainen vind ik ook maar spannend :@ :'). Ik zoek naar een patroon dat ik lang, zo niet de rest van mijn leven, kan volhouden zodat ik gezond en op gewicht blijf :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:10:26 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125082242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Nallie het volgende:
Ik ben chagrijnig omdat ik niet kan boksen ;(
En mn eten was ook niet lekker :')

/zelfmedelijden *O*

Lekker lijstje Perruchert!
Awww

Wat had je voor eten dan? Ik kan daar ook echt van balen :')
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:12:01 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125082326
Ik zit weer lekker chill en voldaan op de bank O+ Straks naar De rijdende rechter kijken, waar ik dankzij Maraca heul hoge verwachtingen van heb nu :D :')
Niet meer actief op Fok!
pi_125082427
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Awww [ afbeelding ]

Wat had je voor eten dan? Ik kan daar ook echt van balen :')
Visje met ratatouille en wat aardappel, maar t was saai. Had ook niet zoveel zin/puf om er wat van te maken. Maar toch jammer :') zo nog een beetje kwark met bramen dan maar :9
pi_125082463
Lijstje

O: 250ml kwark
T: 2x koffie verkeerd
L: speltboterham sambal en roomkaas, zuurdesem cracker sambal smeerkaas, restje salade van gisteren (sla,ei,kaas,komkommer,tomaat,augurk,dressing)
T: 2x babybel, augurkjes
D: biefstuk met truffel(slag)room saus en champignons en een flinke lading tuinbonen
T: 150ml kwark
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:17:11 #53
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125082581
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:43 schreef Goodbye het volgende:
Kwak, ken je Girls al?
Yup! Vorig jaar eerste seizoen gekeken, tweede seizoen bijgehouden, helaas alweer afgelopen. Suits heb ik meer mensen over gehoord. Voorlopig zit ik nog in mijn guilty pleasure "swithced at birth" :') alleen als ze een hele scene in gebarentaal doen moet ik even naar t scherm kijken ;)
Kwak
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:18:33 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125082657
Ik ben fan van Bates Motel _O_. De eerste eps zijn even wennen, maar het begint nu echt goed te worden _O_.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:19:17 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125082696
Ik dacht trouwens dat vd Vaart met mevrouw Boulahrouz een grapje was :o
Niet meer actief op Fok!
pi_125082704
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor, heb niet het gevoel dat ik te drastisch bezig ben. En ik doe het ook niet allemaal in één keer. Deze week minderen met brood en twee/drie bammetjes vervangen door kwark, volgende week rijstwafels met pindakaas erbij en gaandeweg proberen voldoende groente binnen te krijgen. Dat wordt nog de grootste uitdaging voor mij. Oh ja, en het krachttrainen vind ik ook maar spannend :@ :'). Ik zoek naar een patroon dat ik lang, zo niet de rest van mijn leven, kan volhouden zodat ik gezond en op gewicht blijf :).
^O^
Minderen met KH's blijft toch een struikelblok vind ik :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:21:18 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125082793
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
Zal ook wel even wennen zijn, maar ik denk dat ik vooral even zelf moet ervaren dat minder boterhammen niet betekent dat ik dus meer honger en minder energie heb ;) Het sporten ging iig prima vandaag :)
Niet meer actief op Fok!
pi_125082801
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^
Carbs :9 Moet er ook mee uitkijken. Ik krijg er vreetbuien van ;(
pi_125083137
Ik heb NU zin in chocoladetaart!!!
pi_125083276
Ik in gebarbecuede lamskoteletjes :9
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:21 schreef An24 het volgende:

[..]

Carbs :9 Moet er ook mee uitkijken. Ik krijg er vreetbuien van ;(
Dat :{

Ben gek op chinees maar daar kan ik dus geen maat mee houden, nasi en dan met kip&cashew...
pi_125083317
Chinees eten :9~
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:32:30 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125083403
Best lastig, valtaf invullen... weet ik veel hoeveel gram humus ik op m'n brood doe? :P Hoe doe jij dat, Nallie?
Niet meer actief op Fok!
pi_125083496
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Best lastig, valtaf invullen... weet ik veel hoeveel gram humus ik op m'n brood doe? :P Hoe doe jij dat, Nallie?
Schatten, soms weeg ik t een keertje af, dan weet je t ook. En soms kan je ook vooraf ingestelde porties kiezen he?!
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:34:02 #64
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125083502
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef Viking84 het volgende:
Oh, die gebruik ik ook :D sinds vandaag.
pi_125083507
Smeerdingen als je het normaal houd is zo'n 15gr. per boterham dan
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:35:28 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125083576
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef V1z0R het volgende:
Smeerdingen als je het normaal houd is zo'n 15gr. per boterham dan
Wat is normaal? :D Mijn collega smeert één bakje humus op één bolletje. Dat is niet normaal, denk ik :'). Denk dat ik even ga bijhouden hoeveel boterhammen ik kan besmeren met één bakje, dan heb ik wel een idee.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:35:58 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125083598
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh, die gebruik ik ook :D sinds vandaag.
Ik ook sinds vandaag :')
Niet meer actief op Fok!
pi_125083630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:30 schreef V1z0R het volgende:
Ik in gebarbecuede lamskoteletjes :9

[..]

Dat :{

Ben gek op chinees maar daar kan ik dus geen maat mee houden, nasi en dan met kip&cashew...
Herkenbaar. Zelfde met zoetigheid hier: koekjes, taart, witte chocolade..... Meh :')
pi_125083711
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is normaal? :D Mijn collega smeert één bakje humus op één bolletje. Dat is niet normaal, denk ik :'). Denk dat ik even ga bijhouden hoeveel boterhammen ik kan besmeren met één bakje, dan heb ik wel een idee.
Je ziet geen brood meer van bovenaf bekeken maar je proeft het nog wel goed :+
pi_125084015
Ik zag vandaag dit bandje voorbij komen op tv in een vrij briljant programma op de Belg waar ze allerlei jaren 80 optredens lieten zien. Dit is echt zo slecht, dat het niet eens meer grappig is. :D

Wat gelukkig ook voorbij kwam:
O+ :D
:D
Doe wat je niet durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')