Dat klinkt goed, ik heb nl een hekel aan die witte gummideeltjes in spek, dan moet je het een uur lang uitbakken, wil je ze wegsmelten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
In plaats van spek nemen wij vaak gedroogde of gerookte ham(blokjes). Erg lekker.
@probje: griesmeelpap vind ik zelf wel een lekker ontbijt ja. Net als rijstepap. Mijn man doet er alleen wel erg veel suiker in
Of gewoon echt lekker spek kopen waarbij dat vet ook gewoon zacht is en goed smaakt zonder rare structuurquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, ik heb nl een hekel aan die witte gummideeltjes in spek, dan moet je het een uur lang uitbakken, wil je ze wegsmelten.
Kan je die gedroogde of gerookte hamblokjes ook in Nederland krijgen? Ik kan me niet herinneren dat ik het wel eens heb gezien in de super.
Ja dat vind ik ook ranzig!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef Laureline het volgende:
Nee, ik ben een mietje, dat 'goddelijke' vet bij een lamsbout gaat er bij mij ook niet in.
Maar heb je die gerookte ham nu ook in Nederland?
^^ voor beide opmerkingen. Lamsworstjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Oh lammetjes, lekker!!!
En wat een lieve tt
Valt niet echt onder de categorie "makkelijk te volgen series", maar Suits kan ik je heel erg aanradenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:36 schreef kwakz0r het volgende:
spekvetjes in vlees
ik ben niet voor niets het formaat dat ik nu ben...
ik zit al de hele dag te werken (en af en toe te fokken). op m'n vrije dag. gatverdamme. maar goed, van de bedrijfsarts moet ik niet teveel in t negatieve hangen bij nakijkwerk en schoolwerk, dus ik zet maar afleveringen van makkelijk te volgen series aan en denk niet teveel over al die andere dingen die ik vandaag had willen doen...
nog 1 toets! en nog 3 klassen aan presentaties becijferen! dan mag ik stoppen, en misschien is er dan vanavond nog tv-tijd/haaktijd!
Oef.. balen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niets zo vervelend als er bij het maken van de guacamole achterkomen dat je avocado's niet goed meer zijn![]()
guacamole
Oh das zo'n hoax he?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef motorbloempje het volgende:
Niets zo vervelend als er bij het maken van de guacamole achterkomen dat je avocado's niet goed meer zijn![]()
guacamole
Suitsquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Valt niet echt onder de categorie "makkelijk te volgen series", maar Suits kan ik je heel erg aanraden
Het is zo leuk dat ze er steeds een spannend element erin gooien, zonder dat het overdreven of 'gedwongen' isquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef Novem het volgende:
Een trucje dat bij mij ALTIJD werkt bij avocado's: trek in de winkel het steeltje los, als het eronder groen is heb je een goede, is het bruin, dan heb je er een met bruine plekken en/of draden.
Dan is iemand je voor geweest en heeft die besloten dat hij niet goed wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En wat nu als er geen steeltje in de avacado zit?!
Ik heb vorige week een keiharde bij de Lidl gekocht. Zal m morgen testen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is iemand je voor geweest en heeft die besloten dat hij niet goed was
Je hebt je man goed getraindquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo gaat een tweede poging doen. Hij moest toch nog keukenrol halen, dus hopelijk is de boel gered
Klopt! En ik mag dat politieke geneuzel wel (in de serie he, verder is het stom dat het soms nodig is)quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is zo leuk dat ze er steeds een spannend element erin gooien, zonder dat het overdreven of 'gedwongen' is
Klinkt alsof je al helemaal gewend bent aan je nieuwe plekquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef Novem het volgende:
Anna, super! Heerlijke buurt, leuke buren, toffe keuken <3 er moet nog zoveel gebeuren om alles 100% te maken, maar wel vet leuk dat proces!
Een trucje dat bij mij ALTIJD werkt bij avocado's: trek in de winkel het steeltje los, als het eronder groen is heb je een goede, is het bruin, dan heb je er een met bruine plekken en/of draden.
Eensquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef MarMar het volgende:
Oh lammetjes, lekker!!!
En wat een lieve tt
Vanwaar dequote:
Omdat eerder werd gezegd dat koffie plaatsen als T geen zin heeft. Maar meestal eet ik er wat bij, dus ik plaats ze lekker tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens![]()
[..]
Vanwaar de?
Ik heb m'n eten weer op. Ben aardig tevreden over vandaag en snap ook helemaal wat Goodbye bedoelde met Am I skinny yet?-plaatje.
Morgen spinazie.
Herkenbaar is die, hè?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb m'n eten weer op. Ben aardig tevreden over vandaag en snap ook helemaal wat Goodbye bedoelde met Am I skinny yet?-plaatje.
Morgen spinazie.
Omdat je te drastische stappen neemt? Als je langzaam naar een stabieler patroon werkt waar je geniet en ruimte hebt om af te vallen heb je daar minder last vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eens![]()
[..]
Vanwaar de?
Morgen spinazie.
Zonet had ik 3 uniekjes in m'n handenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij weegt het dubbele van mij![]()
Ach Maria, soms ben je gewoon zielig ofzo
Veel te weinig, ik heb er 1900 opquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:59 schreef Perruche het volgende:
Bam bam bam hyper en eindstand:
O: havermout met dadels, pindakaas, lijnzaad en boekweit met amandelmelk
L: salade met komkommer/ gekookt ei/ rauwkost/ tauge en een pindadressing, hard bruin broodje rauwe ham met boter
T: 200 ml volle yoghurt met 200 gr aardbeien/blauwe bessen
B: 40 mins fietsen
D: tortilla van 1,5 ei en 1,5e aardappel, halve kleine stronk broccoli en tomatensalade van 1,5 tomaat. Dotje bbqsaus erbij. Vriendje had van alles de andere helft
T: 2 dropjes en 2 thee met honing
1750 kcals volgens eetmetert. En ik wilde eigenlijk chocolade maar heb dat niet gedaan en 2 dropjes genomen!
Nee hoor, heb niet het gevoel dat ik te drastisch bezig ben. En ik doe het ook niet allemaal in één keer. Deze week minderen met brood en twee/drie bammetjes vervangen door kwark, volgende week rijstwafels met pindakaas erbij en gaandeweg proberen voldoende groente binnen te krijgen. Dat wordt nog de grootste uitdaging voor mij. Oh ja, en het krachttrainen vind ik ook maar spannendquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Omdat je te drastische stappen neemt? Als je langzaam naar een stabieler patroon werkt waar je geniet en ruimte hebt om af te vallen heb je daar minder last vanAl geef ik toe dat de laatste altijd het moeilijkst zijn
Maar die kun je oplossen met een goed bewegingspatroon.
En nu je op niemand anders hoeft te letten met eten maken kun je ook meer experimenteren en de smaken leren kennen
Awwwquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef Nallie het volgende:
Ik ben chagrijnig omdat ik niet kan boksen![]()
En mn eten was ook niet lekker
/zelfmedelijden
Lekker lijstje Perruchert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |