Ik zie vrouwtje Beckham ook niet heel vaak lachenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh
Volgens mij kun je met haar lachen idd. Sylvie lijkt mij een alles berekende, humorloze koelkast die alleen maar bezig is met hoe ze overkomt en hoe ze er uit ziet en alleen van zichzelf houdt. Lijkt me als man ook strontvervelend. Zo'n zeikwijf dat nooit lacht, niet een keer lekker met je doorzakt, geen gebakken aardappels wil eten die je voor haar klaarmaakt, niet naast je wil slapen, etc etc.
En toen dacht Syl: 'F#ck it, dan maak ik jullie relatie lekker openbaar!' ??? Zou kunnen...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef alors het volgende:
[..]
Sylvie ontkent het nog steeds niet, maar Rafael lijkt het spel niet meer mee te spelen.
En om Zlatan dan toch misschien? ...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Grunsfan het volgende:
Omdat Raf erachter is gekomen dat hij al jaren gebruikt wordt voor Syls imago? Ik denk dat de strategie is dat Syl nu rekent op medelijdenm (Oh noes, haar beste vriendin!!) en sympathie (ze vergeeft haar beste vriendin en de man die haar geslagen heeft, wat een groot hart!!).Terwijl ik denk dat het haar geen reet interesseert omdat ze noch om Raf, noch om Sab geeft, alleen maar om haar imago.
Ik heb haar ook nog nooit zien eten, spillepootjequote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie vrouwtje Beckham ook niet heel vaak lachen
Ja idd, zo slecht geinformeerdquote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef MightyMightyM het volgende:
huh dat was toch geen scheve schaats, dat was toch voor Raf?
Dat doen heel veel mensen, het schijnt zelfs 10%. Ik ben het later ook van plan. Nee, ik vind andere dingen gekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:40 schreef Noek het volgende:
Heerlijk, het wordt steeds ziekelijker allemaal. Wat een rare verhouding was daar gaande met hun gescheiden slaapkamers enzo.
Really?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:42 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat doen heel veel mensen, het schijnt zelfs 10%. Ik ben het later ook van plan. Nee, ik vind andere dingen gekker.
R&P / Waarom slapen stellen die samenwonen altijd standaard in 1 bed?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Really?
Heel soms hoor ik het van een stel en dat verbaast me dan ook niks. Dat is dan toch vaak al één en al ergernis en liefdeloosheid. Als iemand heel hard snurkt of mept in zijn slaap, dan snap ik het wel.
FOK! voor al uw vragen en antwoorden.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
R&P / Waarom slapen stellen die samenwonen altijd standaard in 1 bed?
at5.nlquote:De soap rond Sylvie en Rafael neemt onderhand As-the-
World-Turns-achtige taferelen aan.
Wacht maar tot blijkt dat Zlatan en Raf dezelfde vader delenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We missen nog het 'Damian is van Zlatan'-scenario voor ATWT-taferelen
Lekker pakkend spreekkoorquote:Op woensdag 10 april 2013 10:33 schreef Starlie het volgende:
Sylvie van der Vaart weer in de armen van Zlatan Ibrahimović?
Sylvie van der Vaart zou ook een 'oude bekende' hebben opgescharreld. De blondine wordt in één adem genoemd met voetballer Zlatan Ibrahimović.
Zlatan speelt voor de Franse club Paris Saint-Germain en vorig weekend stapte Sylvie in het vliegtuig naar de stad van de liefde. Diverse bronnen durven bijna met zekerheid te zeggen dat hier iets gaande is, meldt Evert Santegoeds op Radio 538. Daarbij zijn Sylvie en Zlatan oude bekenden van elkaar...
Scheve schaats
Ruim tien jaar geleden zou de presentatrice een scheve schaats hebben gereden met de Zweedse profvoetballer. Hij speelde destijds bij Ajax en zou over zijn slippertje behoorlijk hebben opgeschept in de kleedkamer. Niet zo gek dus dat Rafael van der Vaart, die in hetzelfde team zat, zijn bloed wel kon drinken. Ook de supporters kregen er lucht van. Spreekkoren maakten Sylvie wekenlang uit voor 'dame van lichte zeden uit Amsterdam'.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
In de Party. We zaten wat te speculeren over John Iewwwbenk en Do. Omdat ze tegelijkertijd hun scheiding aankondigden. Party heeft dat overgenomenquote:
Dit is gewoon beter dan ATWT, GTST en B&B bij elkaarquote:
Inderdaad Olequote:Op woensdag 10 april 2013 11:35 schreef Ole het volgende:
Dit is gewoon beter dan ATWT, GTST en B&B bij elkaar
Haha, dat is iig wel een ding dat zeker is, Damian is van Rafaelquote:Op woensdag 10 april 2013 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We missen nog het 'Damian is van Zlatan'-scenario voor ATWT-taferelen
Ik wil royalties voor mijn scoopquote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Greys het volgende:
Die titel in het AD ook... 'Sylvie huilt uit in armen Zlatan'.
Terwijl ik het idee heb dat zij eerder in andermans armen lag dan Raf in die van Saab.
FOK! kan natuurlijk gewoon een bron van Evert zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 10:33 schreef Starlie het volgende:
Sylvie van der Vaart weer in de armen van Zlatan Ibrahimović?
Sylvie van der Vaart zou ook een 'oude bekende' hebben opgescharreld. De blondine wordt in één adem genoemd met voetballer Zlatan Ibrahimović.
Zlatan speelt voor de Franse club Paris Saint-Germain en vorig weekend stapte Sylvie in het vliegtuig naar de stad van de liefde. Diverse bronnen durven bijna met zekerheid te zeggen dat hier iets gaande is, meldt Evert Santegoeds op Radio 538. Daarbij zijn Sylvie en Zlatan oude bekenden van elkaar...
Scheve schaats
Ruim tien jaar geleden zou de presentatrice een scheve schaats hebben gereden met de Zweedse profvoetballer. Hij speelde destijds bij Ajax en zou over zijn slippertje behoorlijk hebben opgeschept in de kleedkamer. Niet zo gek dus dat Rafael van der Vaart, die in hetzelfde team zat, zijn bloed wel kon drinken. Ook de supporters kregen er lucht van. Spreekkoren maakten Sylvie wekenlang uit voor 'dame van lichte zeden uit Amsterdam'.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Aldus de Telegraaf.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lezen ze hier soms mee ofzo....
quote:He states in his autobiography I Am Zlatan that he nicknamed 42-year-old Helena “evil super bitch deluxe” soon after they started dating. He also described her as “like Tony Montana in Scarface, only a girl,” referring to the Mafia boss played by Al Pacino in the cult 1983 movie.
Eens, aan Vic is ook echt niks moois....vroeger ookal niet in de spice girl tijd...ze heeft haar kop echt niet mee ....quote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi? Heb je haar wel eens zien lachen? En dat biggetjes neusje![]()
En Sylvie is nu een stuk ronder dan Posh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |