dus niet... ik ga voor 2 dagen 15+ graden niet mijn benen scheren.quote:
Shag staat op de benen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dus niet... ik ga voor 2 dagen 15+ graden niet mijn benen scheren.
ik gok zo bij 50% van de vrijgezelle dames.quote:
Die 50 procent blijft dan waarschijnlijk ook singlequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik gok zo bij 50% van de vrijgezelle dames.
voor een date zullen deze dames best hun benen scheren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die 50 procent blijft dan waarschijnlijk ook single
Dat mag ik hopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
voor een date zullen deze dames best hun benen scheren.
Hij zoekt mannen die vallen op harige benen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
gebruik ik voor de grap de Sherlock functie kom ik erachter dat Pino dates voor mij probeert te scoren... wtf Pino?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
gebruik ik voor de grap de Sherlock functie kom ik erachter dat Pino dates voor mij probeert te scoren... wtf Pino?
Mijn benen zijn niet harig als het warm genoeg is!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:42 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hij zoekt mannen die vallen op harige benen!
wtfquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
iets harder je best doen de volgende keer!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, zeg dan even dat ze zich moet scheren.
Waarvoor?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
iets harder je best doen de volgende keer!
mij te verkopen voor een paar geiten.quote:
Okequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mij te verkopen voor een paar geiten.
Ik verzin het niet hoorquote:
Ik zou toch voor kamelen of lama's gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mij te verkopen voor een paar geiten.
geiten zijn op dit moment compleet tha bomb. Mss komen lama's ooit in de mode.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zou toch voor kamelen of lama's gaan.
Ik hoop het. Lama's zijn cool. Zolang ze niet spugen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
geiten zijn op dit moment compleet tha bomb. Mss komen lama's ooit in de mode.
quote:Transfer Sabia Boulahrouz naar Van der Vaart vrijwel rond
‘Bij Khalid zat ik alleen maar op de bank’
DOOR MIKE HUNT EN DIEDERIK SMIT • DINSDAG 9 APRIL 2013, 11:35
De transfer van Sabia Boulahrouz naar Rafael van der Vaart is zo goed als rond. De spelersvrouw zal naar verwachting een contract tekenen dat haar tot 2017 aan de middenvelder van Hamburger SV bindt.
Sabia, afkomstig uit de eigen jeugd van Boulahrouz, was naar eigen zeggen toe aan een overgang naar een grotere voetballer: “Bij Khalid zat ik de laatste maanden alleen maar op de bank. Voor mijn toekomst is het echt beter om verder te kijken, zeker met het oog op het WK van volgend jaar. Op deze manier hoop ik weer in beeld te komen bij Oranje.”
Volgens Sabia zijn de onderhandelingen soepel verlopen: “In januari merkte ik voor het eerst dat er interesse was. Er zijn toen een paar geheime gesprekken geweest en ik had er meteen een goed gevoel bij.”
Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
2!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
1 of 2?
mij boeit het niet, stem kan gekocht worden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn opa is overleden na een lang ziektebed. Ben blij voor hem en verdrietig voor mijn moeder.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn opa is overleden na een lang ziektebed. Ben blij voor hem en verdrietig voor mijn moeder.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch maar beter zo of niet? Als je lang op een ziektebed ligt is het niet altijd beter om in leven te blijvenquote:
*muizenknuffel"quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik hoopte stiekem elke dag weer dat ik dit telefoontje zou krijgen. En ik had het van het weekend nog over met mijn moeder dat het deze week wel eens zover kon zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Toch maar beter zo of niet? Als je lang op een ziektebed ligt is het niet altijd beter om in leven te blijven
Ik heb je toch niet haast van je sokken gejaagd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen je van de verkeerslichten afkwam, en daarna rechts op de T-splitsing. Net in die bocht.
denk dat je dan wel een boel verenbende op straat had gezienquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb je toch niet haast van je sokken gejaagd?
Nee want jij reed op de weg en ik liep op de stoep.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb je toch niet haast van je sokken gejaagd?
Het is me niet opgevallen, maar ik had nogal haastquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
denk dat je dan wel een boel verenbende op straat had gezien
Wat een braaf jonk ben je tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee want jij reed op de weg en ik liep op de stoep.
Dat snap ik sowieso niet dat daar geen zebrapad ligt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een braaf jonk ben je toch![]()
Bij de hoofdingang is het altijd uitkijken, al vaak bijna voetgangers aangereden daar![]()
Ach, voetgangers genoeg op de wereldquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij de hoofdingang is het altijd uitkijken, al vaak bijna voetgangers aangereden daar![]()
ik blij dat ik nooit in jouw buurt komquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Inderdaad... En het volk is ontzettend met elkaar aan de klets en kijkt niet op of om.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat snap ik sowieso niet dat daar geen zebrapad ligt.
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, voetgangers genoeg op de wereld
Nog even en dan kom ik daar ook nooit meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik blij dat ik nooit in jouw buurt kom
Misschien wil ze je steun? Of dat je gewoon in de buurt bent?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:14 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn moeder wil dat ik naar Zwolle kom. Maar wat moet ik daar dan doen? Mijn moeder zien stressen over het regelen van een begrafenis?
ik ben zo slecht in rouwen in gezelschap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien wil ze je steun? Of dat je gewoon in de buurt bent?
sommigen zijn idd ineens heel knap op hun 25ste of ouder.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zat oude mensen op te zoeken van m'n middelbare school net op FB
Sommigen zijn goed opgedroogd
Dan weet jij niet hoe de situatie is daar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik blij dat ik nooit in jouw buurt kom
Hosselbare chicka's?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zat oude mensen op te zoeken van m'n middelbare school net op FB
Sommigen zijn goed opgedroogd
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben zo slecht in rouwen in gezelschap.
Ga vanavond die kant wel op, moet hier wassen enzo. Anders moet ik naakt de straat op.
Op de een of andere manier komt de onzeker SC weer naar boven die ik was op de middelbare school (over het algemeen 1e en 2e klas, daarna is het goedgekomen maar waren de mensen die ik opzocht al van schooLquote:
Vooral de 3e klas (vd 6) was kut bij mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op de een of andere manier komt de onzeker SC weer naar boven die ik was op de middelbare school (over het algemeen 1e en 2e klas, daarna is het goedgekomen maar waren de mensen die ik opzocht al van schooL).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooral de 3e klas (vd 6) was kut bij mij.
Andere school, nieuwe mensen enzo.
Daarna was ik de baas van de klas
3e t/m 6e klas was voor mij topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grootste gedeelte van m'n sociale leven bestaat nog uit de mensen die ik in die periode heb leren kennen op school
Je kan eigenlijk zeggen dat ik nooit van school af ben gegaan
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
owh maar dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moest even naar de huisarts, en merkte meteen dat ik alle andere mensen die er zaten bijnamen ging geven. Zo waren er:
"Kort pittig kapsel"
"Vies dik wijf"
"Southparkmeneer"
Ik kom teveel op FOK! voor dit soort termen
Ik momenteel ook ja. Stappen in Groningen allesquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
3e t/m 6e klas was voor mij top
Grootste gedeelte van m'n sociale leven bestaat nog uit de mensen die ik in die periode heb leren kennen op school
Je kan eigenlijk zeggen dat ik nooit van school af ben gegaan
Back down south is idd zeer fijnquote:
Meander?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
ik was altijd het rare meisje uit de Achterhoek toen ik in de 4de in Zwolle naar school ging.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij meldt zich hier vast wel straks, gaat de discussie nooit uit de weg, dus dat doet hij zelf wel als hij daar behoefte aan heeft.
Ik kwam een paar jaar terug een oud docent tegen die me nog herkende, dus hij zegt: zie je nog mensen van de middelbare school...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik momenteel ook ja. Stappen in Groningen alles
CCC toch strenger Christelijk dan ik in eerst instantie dacht en allemaal mensen die niet zo buiten de hokjes denken.quote:
ligt eraan in wat voor situatie je bevindt.quote:
Heui!quote:
ik ken genoeg Patricks. Welke bedoel je?quote:
Twitterconversatie van gisterquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ken genoeg Patricks. Welke bedoel je?
Laat het lekker rusten. De sfeer is over het algemeen redelijk de laatste tijd, iedereen heeft de kans/keuze om hier mee te postenquote:
Ik laat het ook rusten hoor, ben alleen benieuwd wie het is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat het lekker rusten. De sfeer is over het algemeen redelijk de laatste tijd, iedereen heeft de kans/keuze om hier mee te posten
fijn!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik laat het ook rusten hoor, ben alleen benieuwd wie het is.
Er was helemaal geen gezanikquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
fijn!
Hij zal zich zo vast melden.
En aan beide het verzoek om eventueel gezanik via dm uit te kletsen
Valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Oh dat is zo'n kut school bij mij hier in de buurt.
wrm nou weer via dm? ik hou wel van een beetje openbare drama hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
fijn!
Hij zal zich zo vast melden.
En aan beide het verzoek om eventueel gezanik via dm uit te kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |