wil er ook wel voor naar de bios, dit lijkt me een hele boeiende documantaire maar denk niet dat deze ergens in nl in de bios zal verschijnen, of ooit op dvd in nl.quote:Op maandag 22 april 2013 09:57 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, of hij moet nog ff snel leaken ..
Ik ben ook wel benieuwd, ik heb alleen een gevoel dat er veel oud nieuws voorbij zal komen, het enige verschil is dat kleine wezentje.quote:Op maandag 22 april 2013 11:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben zo onderhand ook wel benieuwd. Gaat deze docu echt waar maken wat hij lijkt te beloven?
Als dit weer een teleurstelling wordt, zal Greer veel geloofwaardigheid verliezen..quote:Op maandag 22 april 2013 11:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd, ik heb alleen een gevoel dat er veel oud nieuws voorbij zal komen, het enige verschil is dat kleine wezentje.
hmm dat wezentje was 8 jaar geleden al opgedoken, al hebben ze nu pas wat meer onderzoek gedaan.quote:Op maandag 22 april 2013 11:21 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd, ik heb alleen een gevoel dat er veel oud nieuws voorbij zal komen, het enige verschil is dat kleine wezentje.
"vandaag" in de US, morgen alhier. (8 pm PDT = CET - 9 = 05 am, volgende dag)quote:
quote:Op maandag 22 april 2013 12:34 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"vandaag" in de US, morgen alhier. (8 pm PDT = CET - 9 = 05 am, volgende dag)
Morgen ochtend / vannacht dus, voor ons.
Mwoah, de zoveelste "free energy device" ... of die docu zet de wereld op z'n kop, of die docu wordt weer één grote blahblah teleurstelling.quote:Op maandag 22 april 2013 11:40 schreef theguyver het volgende:
hmm dat wezentje was 8 jaar geleden al opgedoken, al hebben ze nu pas wat meer onderzoek gedaan.
had ergens al een FP link neergezet,
de rest ben ik ook zeer benieuwd naar, denk niet dat deze docu mij teleur gaat stellen, ben wel benieuwd wat allemaal naar voren komt.
ff op de torrent "discount"quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef joellsoares het volgende:
we jammer dat je 9,99 moet betalen om hem online te kunnnen kijken....
Des te sneller wij hem ook hebbenquote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef joellsoares het volgende:
Goedgelovige mensen geld aftroggelen, je doet het zo.quote:Op maandag 22 april 2013 15:10 schreef joellsoares het volgende:
ah gutquote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Goedgelovige mensen geld aftroggelen, je doet het zo.
idd ik zie hem wel langskomen bij spotnetquote:Op maandag 22 april 2013 17:29 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Des te sneller wij hem ook hebben
Hij zal vanavond wel geript worden gok ik.
heeft niks met aftroggelen te makenquote:Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Goedgelovige mensen geld aftroggelen, je doet het zo.
Ze hebben dat dingetje ongeveer 10 jaar in hun bezit gehad ja. Pas nu ze hun docu rond hebben middels zg. crowdfunding, komen ze met DNA onderzoek, wat opzienbarend zou zijn, en wordt er gezinspeeld op een belofte voor gratis energie. Die constructie betekent volgens mij wel dat ze veel winst gaan maken. Immers, de kosten voor het maken zijn al betaald.quote:Op maandag 22 april 2013 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm dat wezentje was 8 jaar geleden al opgedoken, al hebben ze nu pas wat meer onderzoek gedaan.
had ergens al een FP link neergezet,
de rest ben ik ook zeer benieuwd naar, denk niet dat deze docu mij teleur gaat stellen, ben wel benieuwd wat allemaal naar voren komt.
Kweetnie. Zou wel wat zijn, maar vrees dat de woorden: "possible, could be, likely, we think" enz. weer ouderwets vaak de revue gaan passeren.quote:Op maandag 22 april 2013 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze hebben dat dingetje ongeveer 10 jaar in hun bezit gehad ja. Pas nu ze hun docu rond hebben middels zg. crowdfunding, komen ze met DNA onderzoek, wat opzienbarend zou zijn, en wordt er gezinspeeld op een belofte voor gratis energie. Die constructie betekent volgens mij wel dat ze veel winst gaan maken. Immers, de kosten voor het maken zijn al betaald.
Maar goed, ik wacht af, wie weet zitten wie straks allemaal te knutselen aan onze eigen 'free energy device' en is het DNA van dat wezentje volledig vreemd aan welk aards genoom dan ook.
DNA onderzoek is nu een stuk betaalbaarder he? 10 jaar geleden kostte het sequencen van DNA nog een klein fortuin:quote:Op maandag 22 april 2013 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze hebben dat dingetje ongeveer 10 jaar in hun bezit gehad ja. Pas nu ze hun docu rond hebben middels zg. crowdfunding, komen ze met DNA onderzoek, wat opzienbarend zou zijn, en wordt er gezinspeeld op een belofte voor gratis energie. Die constructie betekent volgens mij wel dat ze veel winst gaan maken. Immers, de kosten voor het maken zijn al betaald.
Maar goed, ik wacht af, wie weet zitten wie straks allemaal te knutselen aan onze eigen 'free energy device' en is het DNA van dat wezentje volledig vreemd aan welk aards genoom dan ook.
Zou dus al enkele uren geleden 'breaking news' of 'trending topic' moeten zijn....maar kom op het 1e gezicht bar weinig tegen op internet....ja, uhm, niks eigenlijk.quote:Op maandag 22 april 2013 20:50 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kweetnie. Zou wel wat zijn, maar vrees dat de woorden: "possible, could be, likely, we think" enz. weer ouderwets vaak de revue gaan passeren.
Het klinkt te mooi om waar te zijn, zeker voor "openbaring" per aan te schaffen Docu-DVD ...
nee idd, niemand heeft de film online gestreamd en gedownload. ook niks gevonden over commentaar etc..quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:01 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zou dus al enkele uren geleden 'breaking news' of 'trending topic' moeten zijn....maar kom op het 1e gezicht bar weinig tegen op internet....ja, uhm, niks eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |