Stoere praat, tot jij de gevolgen daarvan merkt, groei op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja joh. Straks komen we agenten te kort omdat heel Nederland bij alles een onderzoek eist en de agenten binnen zitten in afwachting ervan.
Verwijfde zooi ook.
Mooi man. Kun je eeuwig over doorbomen.quote:
Ik vind jouw opmerking maar onbeschoft. Groei maar een paar ogen in je rug kerel, voor je het weet staat er een burgeragent op je te knallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef Shawn het volgende:
Nou ja, de tokkies zijn in ieder geval gewaarschuwd, hun onbeschofte gedrag kan fatale gevolgen hebben. Een gewaarschuwde tokkie, telt voor twee.
Wellicht dachten ze dat ze er een uitkering voor konden krijgen. Invalide hond oid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:22 schreef Bayswater het volgende:
Wat ik mij nou afvraag, hoe komt die hond aan die drie poten?
ja als jij in eens uit het niets een man met een geweer voor je ziet staan ( agent was in burger)quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja oke, wel een mongool die Mike als de kogels je om de oren vliegt en je blijft door rennen. MAAR!!! heeft de agent dat wel gemaand om te stoppen met rennen.
of heeft hij als een malle alleen lopen knallen.
bedoel in de regel voor agenten bij gebruik van vuur wapen moet normaal het volgende gedaan worden.
2 tot 3 x moet er worden geroepen naar de aanvaller.
dan mag een waarschuwings schot worden gelost.
mocht dat niet helpen mag er gericht worden geschoten ( in de benen liefst)
mja soms gaan dingen zo snel..
Mooie samenvatting.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:53 schreef Nielsch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar dit was niet uit het niets!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja als jij in eens uit het niets een man met een geweer voor je ziet staan ( agent was in burger)
dan zou je toch ook hard gaan rennen
Maar net zo als met de strand rellen dat waren de eerst ook 2 in burger en gericht op burger met hun wapens stonden voordat bekent werd dat het politie was
dus ik kan best begrijpen waarom iemand zou gaan rennen bij het zien van een onbekende men wapen.
ja als je wit heet ben niet , vind het trouwens raar dat die passant niet gearresteerd is wegens mishandeling ... Als ik van een vreemde een klap zou krijgen zou ik ook even naar huis lopen voor wat extra;s , niet voor die stadswacht die doen hun werk ook maar .quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar dit was niet uit het niets!
hij had zulke ruzie met 2 stadswachten om een bekeuring dat een passant hem een knal voor zijn kop gaf!
toen ging hij een stok halen om de discussie nog eens over te doen en die stadswachten hadden ineens een maatje opgetrommeld
als die dan zijn pistool trekt en zegt 'Politie, laat je wapen vallen' dan kun je er best van uit gaan dat het om een politieagent gaat ...
ik zou mijn wapen laten vallen
dat is niet echt een optie meer als hij het op een lopen zetquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef RAVW het volgende:
[..]
maar het blijft toch raar dat zo politie agent zo even 8 kogels loslaat op iemand met een wandelstok ...
dacht dat ze agente wel leerde op school hoe je iemand een slagwapen af kan pakken ipv hem vol met lood te pompen
geen reden om dus maar neer te schieten, je krijgt gewoon een boete.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Prospos het volgende:
''We willen ons hondje Boefie namelijk niet aanlijnen. Die heeft maar drie pootjes en loopt moeilijk''
Mentaliteit van een zak stront.
Als er als 'stopvuur' geschoten is het niet zo gek. Dat is om iemand uit te schakelen, niet om iemand aan te houden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:06 schreef RAVW het volgende:
maar het blijft toch raar dat zo politie agent zo even 8 kogels loslaat op iemand met een wandelstok ...
dacht dat ze agente wel leerde op school hoe je iemand een slagwapen af kan pakken ipv hem vol met lood te pompen
Ja dan ren gewoon, desnoods meld je dat hij richting X rent en Y uit ziet, dat is toch niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef sp3c het volgende:
het zou me heel raar lijken als je gearresteerd kan worden voor het ontzetten van een stel stadswachters
[..]
dat is niet echt een optie meer als hij het op een lopen zet
moet je er keihard achterna rennen en dan onderweg die stok proberen te ontfrutselen
vreemd zou ik het niet noemen neequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja dan ren gewoon, desnoods meld je dat hij richting X rent en Y uit ziet, dat is toch niet zo vreemd?
Klopt. Zij zijn de perfecte mensch en derhalve niet in staat fouten te maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:51 schreef TLC het volgende:
Een politie agent schiet nooit zomaar op iemand.
Sorry maar ik kan er niet mee zitten.
ja dat itt tot die Mike blijkbaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Klopt. Zij zijn de perfecte mensch en derhalve niet in staat fouten te maken.
Intelligente reactie!
geloof jij maar lekker verder dan dat de politie iemand gewoon geexecuteerd heeftquote:
quote:Ik heb er bovenop gestaan en alles van bijna begin meegekregen. Ik heb michael horen gillen gillen gillen en zien rennen voor zijn leven. Hij is niet eens de stadswacht te lijf gegaan maar een bewoner uit de korhaanstraat is michael te lijf gegaan waarna hij verhaal ging halen met een switserse wandelstok. Echt, al die boordje aap verhalen komen me strot uit. Voor je wat zegt moet je eerst weten wat er is gebeurt. De agent in burger is zelfs voortvluchtig, dat betekend dat hij dondersgoed weet wat hij geflikt heeft. We moesten naar het bureau om getuigenverklaringen af te leggen. Michael heeft 9 kogelgaten in zijn rug. In de 4e tuin viel hij dood neer. Die agent bleef hem achterna zitten. Hij wilde dat michael de stok neerlegde, michael zag dat hij een wapen trok en is keihard gillend, en geloof me, dit ging door merg en been, weggerend een tuin in waar hij later in tuin nr 4 overleed. die 2 wijven van de stadswacht waren alleen maar getuige van de klap die michael kreeg van de bewoner uit de korhaanstraat. Buite ndat, kende ik michael ook van het honden uitlaten!
Heb ik nergens gezegd. Je bent op dreef dombo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef TLC het volgende:
[..]
geloof jij maar lekker verder dan dat de politie iemand gewoon geexecuteerd heeft
Adrenaline giert door zo'n persoon zijn lijf welke net beschoten is geweest. En de angst kan ook gekke dingen doen met een mens.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef sp3c het volgende:
naja niemand is perfect natuurlijk maar bekijk het eens van de andere kant
je krijgt de melding dat een agressieve man ruzie loopt te maken met stadswachters en/of omstanders
gaat een kijkje nemen en de man komt (nu gewapend met stok) op je afgestormd
trekt je pistool, roept dat je politie bent en dat hij zijn wapen neer moet leggen
vervolgens rent hij gillend (schijnbaar) met wapen in de hand weer weg!
je lost 1 schot (waarschuwingsschot denk ik) en raakt hem in zijn been maar hij blijft gewoon doorrennen!!
ik zou aan een gevaarlijke doorgedraaide gek denken, waarschijnlijk met wat drugs op
begrijpelijk maar dat heeft oom agent ook en dit was precies het verkeerde om te doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Adrenaline giert door zo'n persoon zijn lijf welke net beschoten is geweest. En de angst kan ook gekke dingen doen met een mens.
Begrijp dan ook dat oom agent dit meekrijgt op zijn opleiding. Het valt mij gewoon op dat er in Nederland steeds vaker een vuurwapen getrokken word door agenten. Ergens begrijpelijk toch ook niet gewenst. En oom agent is de agent en niet de burger die zou op dit soort situaties getraind moeten zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
begrijpelijk maar dat heeft oom agent ook en dit was precies het verkeerde om te doen
tuurlijk krijgt hij dat mee in zijn opleiding maar in deze situatie had hij weinig keuze denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Begrijp dan ook dat oom agent dit meekrijgt op zijn opleiding. Het valt mij gewoon op dat er in Nederland steeds vaker een vuurwapen getrokken word door agenten. Ergens begrijpelijk toch ook niet gewenst. En oom agent is de agent en niet de burger die zou op dit soort situaties getraind moeten zijn.
werkt niet echt als je achter iemand aan moet rennenquote:Trouwens pepperspray?
Is idd de politie variant op tegen de wind in pissen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef sp3c het volgende:
werkt niet echt als je achter iemand aan moet rennen
Agenten zijn gewoon sneller met het vuren van hun wapen geworden door alle incidenten van de afgelopen jaren. Begrijp zijn actie wel alleen gelijk vuren is gewoon niet handig zoals je ziet. En meerderde schoten vuren terwijl de persoon wegrent dat mag dus gewoon heel simpel niet... En dan hebben we het niet alleen over het risico van de dader maar ook de directe omgeving kan door zulke acties gevaar lopen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk krijgt hij dat mee in zijn opleiding maar in deze situatie had hij weinig keuze denk ik
Mike reageerde gewoon heel erg dom en het had een beetje een lullige afloop
[..]
werkt niet echt als je achter iemand aan moet rennen
Vandaar al dat lood in z'n rug inplaats van de andere kant.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef Fer het volgende:
De feiten die voorhanden zijn wijzen erop, dat er een schietpartij in een tuin met schuttingen is ontstaan. Lijkt dat er vrij weinig getuigen hebben kunnen zien wat er gebeurde.
Wellicht wilde hij de agent te lijf gaan met het steekwapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |