abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125213667
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:03 schreef -Spring het volgende:
Vraagje: ik ben een geitenpoot aan het haken en moet nu mn werk keren. Klopt het de kant die normaal binnen zit dan aan de buitenkant komtte zitten?
denk dat je gewoon de andere kant op terug moet en niet binnen-buiten keren
pi_125213778
Dat bedoel ik niet. Geloof ik. :P

Even denken.

Je steekt je naald altijd in de buitenkant. Van buiten naar binnen. Dat wordt dan automatisch de goede kant
Als je je werk keert, kun je toch niet anders dan je naald van binnen naar buiten steken zodat de goede kant van je werk automatisch aan de binnenkant komt?

of laat mijn ruimtelijk inzicht mij weer eens in de steek?

[ Bericht 7% gewijzigd door -Spring op 12-04-2013 23:09:53 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 12 april 2013 @ 23:04:21 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_125216806
Mn clover snijder is binnen :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_125217555
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef -Spring het volgende:
Dat bedoel ik niet. Geloof ik. :P

Even denken.

Je steekt je naald altijd in de buitenkant. Van buiten naar binnen. Dat wordt dan automatisch de goede kant
Als je je werk keert, kun je toch niet anders dan je naald van binnen naar buiten steken zodat de goede kant van je werk automatisch aan de binnenkant komt?

of laat mijn ruimtelijk inzicht mij weer eens in de steek?
ehm,, ja? denk dat dat gebeurt dan ja.. maar of het klopt? :P
heb je er een foto bij?
pi_125225335
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:03 schreef -Spring het volgende:
Vraagje: ik ben een geitenpoot aan het haken en moet nu mn werk keren. Klopt het de kant die normaal binnen zit dan aan de buitenkant komtte zitten?
spuug @ _O_ ^O^ heel mooi! En als je je de nalld insteekt in je werk steek je van de goede naar de slechte zijde :-)
By DMB
pi_125225520
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 08:49 schreef CREADO het volgende:

[..]

spuug @ _O_ ^O^ heel mooi! En als je je de nalld insteekt in je werk steek je van de goede naar de slechte zijde :-)
Daarom ook. :)

Als je je werk keert, rest je toch niets anders dan je naald van binnen naar buiten steken waardoor de mooie kant dus binnenin komt?
pi_125225562
Spring, als je je werk keert, ga je 'heen en weer' haken, zoals bijvoorbeeld bij een sjaal. Dan blijf je gewoon op dezelfde manier je haaknaald in je werk steken (van je af). Het resultaat is inderdaad anders, maar niet fout.
Moet je een bochtje maken oid? Het wordt geloof ik wel vaker zo gedaan met bijvoorbeeld een hiel of knie.
pi_125225646
Het is de bovenkant van de poot. Die loopt schuin zodat ie goed tegen het lichaam aan past. Door halverwege te keren haak je dan maar de helft van de toer

Hij is al af dus, ik heb de naald na het keren van binnen naar buiten gestoken.

Vanaf toer 24:

Deze geit moet het uiteindelijk worden. :)

[ Bericht 26% gewijzigd door -Spring op 13-04-2013 09:36:49 ]
pi_125227036
Netjes Spring... Ik doe nooit iets anders met de steken als ik keer... dan krijg je ook wel een beetje een ribbeleffect, vind ik persoonlijk niet zo erg, maar wel een beetje raar misschien bij zo'n beestje.
pi_125228196

En vogeltje nr 6 is ook klaar.

Spuug, mooi kussen!

Nu kan ik weer verder met het ezeltje uit Adriane met de mandjes die erbij horen O+
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_125228731
Netjes Spuug!! :) (zoals we van je gewend zijn) ;).

Mijn deken zit aan elkaar.
Gisteren en vandaag draadjes weggewerkt (had alleen de einddraadjes van elke square nog over) en dit weekend ga ik een keer beginnen aan de rand. :)

Foto volgt, die moet ik eerst verkleinen maar mn laptop zet ik even niet aan.

Zometeen naar mijn andere hobby, die een maand achterstand heeft: de moestuin! O+ *O*
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:42:37 #187
244933 trovey
Nachtoele
pi_125229633
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 19:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een kussen gemaakt van african flower squares.
Op de Diezijn Leuk markt in Groningen van afgelopen zondag heb ik 9 bolletjes Catania en 1 bolletje Phildar gekocht. Na het in elkaar puzzelen van een kleurenschema begon ik te haken. Hier is het eerste vierkantje opgespannen:

[ afbeelding ]

De 9 vierkantjes haakte ik aan elkaar met de petrolkleurige Phildar en ik haakte er een bobble shell sierrandje omheen:

[ afbeelding ]

Deze vierkante lap maakte ik met kleine steekjes vast op een kussenhoes (een paarse, mijn lievelingskleur O+ ):

[ afbeelding ]

Dit is het eindresultaat:

[ afbeelding ]
_O_ , die staat ook nog op mijn lijstje. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:42:57 #188
244933 trovey
Nachtoele
pi_125229640
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef LekkerApart het volgende:
[ afbeelding ]
En vogeltje nr 6 is ook klaar.

Spuug, mooi kussen!

Nu kan ik weer verder met het ezeltje uit Adriane met de mandjes die erbij horen O+
Leuk. O+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125230547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:59 schreef YogaLove het volgende:
Netjes Spuug!! :) (zoals we van je gewend zijn) ;).

Mijn deken zit aan elkaar.
Gisteren en vandaag draadjes weggewerkt (had alleen de einddraadjes van elke square nog over) en dit weekend ga ik een keer beginnen aan de rand. :)

Foto volgt, die moet ik eerst verkleinen maar mn laptop zet ik even niet aan.

Zometeen naar mijn andere hobby, die een maand achterstand heeft: de moestuin! O+ *O*
JA!!! cool! ik ben benieuwd naar het resultaat.
Vandaag hout gehaald om de eerste nieuwe borders te zetten voor onze moestuin die ik ga maken in de voortuin O+ zin in!
Morgen als het meezit ga ik starten met de eerste palen de grond in te knallen *O*

ondertussen wel het een en ander aan het haken, maar ik kan nog geen foto's plaatsen ivm cadeautjes en projecten die nog niet af zijn. hihi
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  zaterdag 13 april 2013 @ 15:50:49 #190
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_125232815
Bedankt iedereen voor de complimenten. O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:30 schreef wild-r0se het volgende:
wauw! mooi spuug! Heb je niet gezien, toevallig was ik er ook die dag! (al weet ik natuurlijk niet hoe je er uit ziet :P)
Groot. Vooral heel groot. ;) Ik had een zwarte jas aan en m'n turquoiseachtige shawl om die ik hier ook had laten zien. Ik weet ook niet hoe jij er uit ziet, dus dat maakt het ook niet gemakkelijker haha!
pi_125233405
Vraagje:
Ik ben wil graag met een nieuw projectje beginnen, en heb daarvoor mijn garen uitgezocht... alleen nu wil ik dat graag doen met 2 kleuren catania die beiden niet meer gemaakt worden, 1 ervan is nog wel te krijgen, maar die andere kan ik niet vinden... Heel handig, ik weet het, maar misschien zijn er hier nog mensne die een (deels) bolletje hebben liggen die ik mag overnemen. Dus:

WIE OH WIE HEEFT ER NOG EEN BOLLETJE CATANIA 179 LIGGEN WAT IK MAG OVERNEMEN????

deze kleur is het...
  Moderator zaterdag 13 april 2013 @ 16:18:00 #192
155227 crew  Guppy
dus
pi_125233541
Ik heb ooit een pakket gekocht met alle toen beschikbare kleuren. Misschien zit deze er nog bij. Ik zal thuis even kijken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 13 april 2013 @ 17:59:02 #193
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_125236557
Ik zal maandag even bij de wolzaken hier kijken.
pi_125242419
Spuug en Guppy bedankt! O+

Mijn uiltje moest ik ook nog effe laten zien, hij is af:
pi_125243734

En mijn ezeltje zit ook in elkaar! Nu de mandjes nog...

Ik haak alleen met Phildar, dus ik kan je niet aan een bol helpen Lijnloos.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_125243971
Mooie ezel!
pi_125244052
Die ezel is prachtig
(en alle andere dingen zijn ook hartstikke leuk)!

Hier is er ook weer iemand bijna klaar met een projectje O+
pi_125245715
Pfff, ik ben eindelijk bijgelezen. Ben nogal een het breien de laatste tijd.
Er zijn zoveel (alleen maar!) mooie dingen langs gekomen!
Ik ben nog steeds aan mijn ripple-plaid bezig. Af en toe doe ik eens een stuk. En ik maak een Padma en ik ben bezig aan de gebakjes van Grietjekarwietje. Die zijn ook leuk om te maken! Dat wordt een cadeautje.

@TG: misschien heb je intussen de achterkant van je kussen al bijna klaar, maar als je nog moet beginnen, kun je het dan niet hetzelfde doen als de voorkant: driehoekjes? Lijkt mij wel mooi.
  zondag 14 april 2013 @ 08:31:13 #199
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125257453
Ik ben nog niet begonnen aan de achterkant. Heb het haken even aan de kant moeten leggen. Maar driehoekjes voor de achterkant zou idd ook goed kunnen :D waarom heb ik daar zelf niet aan gedacht :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 14 april 2013 @ 09:12:33 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_125257789
Grmbl... Ik ben hier toch niet voor gemaakt geloof ik... -O-
Daar waar ik nieuwe kleuren aan elkaar geknoopt heb laat de boel weer los enzo. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')