denk dat je gewoon de andere kant op terug moet en niet binnen-buiten kerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:03 schreef -Spring het volgende:
Vraagje: ik ben een geitenpoot aan het haken en moet nu mn werk keren. Klopt het de kant die normaal binnen zit dan aan de buitenkant komtte zitten?
ehm,, ja? denk dat dat gebeurt dan ja.. maar of het klopt?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:07 schreef -Spring het volgende:
Dat bedoel ik niet. Geloof ik.
Even denken.
Je steekt je naald altijd in de buitenkant. Van buiten naar binnen. Dat wordt dan automatisch de goede kant
Als je je werk keert, kun je toch niet anders dan je naald van binnen naar buiten steken zodat de goede kant van je werk automatisch aan de binnenkant komt?
of laat mijn ruimtelijk inzicht mij weer eens in de steek?
spuug @quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:03 schreef -Spring het volgende:
Vraagje: ik ben een geitenpoot aan het haken en moet nu mn werk keren. Klopt het de kant die normaal binnen zit dan aan de buitenkant komtte zitten?
Daarom ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:49 schreef CREADO het volgende:
[..]
spuug @![]()
heel mooi! En als je je de nalld insteekt in je werk steek je van de goede naar de slechte zijde :-)
quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:56 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een kussen gemaakt van african flower squares.
Op de Diezijn Leuk markt in Groningen van afgelopen zondag heb ik 9 bolletjes Catania en 1 bolletje Phildar gekocht. Na het in elkaar puzzelen van een kleurenschema begon ik te haken. Hier is het eerste vierkantje opgespannen:
[ afbeelding ]
De 9 vierkantjes haakte ik aan elkaar met de petrolkleurige Phildar en ik haakte er een bobble shell sierrandje omheen:
[ afbeelding ]
Deze vierkante lap maakte ik met kleine steekjes vast op een kussenhoes (een paarse, mijn lievelingskleur):
[ afbeelding ]
Dit is het eindresultaat:
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef LekkerApart het volgende:
[ afbeelding ]
En vogeltje nr 6 is ook klaar.
Spuug, mooi kussen!
Nu kan ik weer verder met het ezeltje uit Adriane met de mandjes die erbij horen
JA!!! cool! ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:59 schreef YogaLove het volgende:
Netjes Spuug!!(zoals we van je gewend zijn)
.
Mijn deken zit aan elkaar.
Gisteren en vandaag draadjes weggewerkt (had alleen de einddraadjes van elke square nog over) en dit weekend ga ik een keer beginnen aan de rand.
Foto volgt, die moet ik eerst verkleinen maar mn laptop zet ik even niet aan.
Zometeen naar mijn andere hobby, die een maand achterstand heeft: de moestuin!![]()
Groot. Vooral heel groot.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:30 schreef wild-r0se het volgende:
wauw! mooi spuug! Heb je niet gezien, toevallig was ik er ook die dag! (al weet ik natuurlijk niet hoe je er uit ziet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |