Die uit de kluiten gegroeide ratten zijn amper 3 tientjes waard manquote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
fretten zijn veel leuker dan poedels.
ik zei leuker, niet kostbaarder.quote:Op maandag 8 april 2013 21:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die uit de kluiten gegroeide ratten zijn amper 3 tientjes waard man
Als ik dergelijke beesten leuk vond had ik wel diervriendelijke muizenvallen gezetquote:Op maandag 8 april 2013 21:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zei leuker, niet kostbaarder.
Ben gek, ik moet geen anabooltje in m'n huis. Heb 'm gelijk bij de arst achtergelatenquote:
een echte gameboy is inmiddels meer waard dan een pspquote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef De_Pel het volgende:
Serieus, dat doe je toch niet
Een beetje zoiets, maar dan met verneukte dieren
[ afbeelding ]
Ik heb 2 jaar geleden 2 van die dingen weggemiktquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een echte gameboy is inmiddels meer waard dan een psp
Die neus, die hoofd. Je kon allang zien dat het geen hond was. sowieso is een fret langwerpig. echt.quote:
Alsof ik op marktplaats ga vragen hoe langwerpig die isquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die neus, die hoofd. Je kon allang zien dat het geen hond was. sowieso is een fret langwerpig. echt./
dat is hetzelfde als een sheltie voor een schotse collie zien.zulke mensen haat ik echt.
Of als ze tot de nok toe vol hormonen en al zittenquote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel ik de ts niet geloof zijn fretten wel toffe beestjes. Kunnen ook bijzonder bijtgraag zijn indien niet volledig tam of als ze er gewoon de pest in hebben.
Erg intelligent en energiek als ze aandacht krijgen. Ik heb een fret meerdere meubels zien beklimmen, vensterbank, gordijn, gordijnrails, om zo aan de andere kant van de kamer op een boekenplank terecht te komen waar een snackje lag.quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel ik de ts niet geloof zijn fretten wel toffe beestjes. Kunnen ook bijzonder bijtgraag zijn indien niet volledig tam of als ze er gewoon de pest in hebben.
Werkt dat anders om ook? Dan kan ik mijn fret in de diep vries leggen om te bewaren.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef trovey het volgende:
Een fret vreet een poedel met huid en haar op.
Nee, die poedel doet niets behalve dat je het aan het werk kunt zetten als circushondje.quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Werkt dat anders om ook? Dan kan ik mijn fret in de diep vries leggen om te bewaren.
Een poedel vast niet, maar mijn vlaamse reus konijn kon er toch niet bij in de buurt zijn. En de grasparkieten hadden ook verdomde goed door dat ze niet bij hem in de buurt moesten fladderen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef trovey het volgende:
Een fret vreet een poedel met huid en haar op.
Ook als die fret al doot is? Wat moet ik die poedel geven naast van die blikjes dan? een beetje gras en appels?quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, die poedel doet niets behalve dat je het aan het werk kunt zetten als circushondje.
Hamsters bij een fret laten laten rondlopen is ook geen goed idee, vooral als je niet weet dat de hamster rondloopt en niet, zoals de bedoeling was, in zijn hok zit.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef probeer het volgende:
[..]
Een poedel vast niet, maar mijn vlaamse reus konijn kon er toch niet bij in de buurt zijn. En de grasparkieten hadden ook verdomde goed door dat ze niet bij hem in de buurt moesten fladderen.
Nee, liefde.quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ook als die fret al doot is? Wat moet ik die poedel geven naast van die blikjes dan? een beetje gras en appels?
Okee hoe doe ik dat. Ik ben geen vrouw dus ik kan 'm niet inzetten als kuttenlikker haha!quote:
Klopt, ik heb er vroeger ook één gehad, kwam nogal ongelukkig aan zijn einde maar toch jarenlang plezier gehad. Zijn zeer intelligent inderdaad, als er iets aan het kooitje mankeerde of iets dergelijks, ze leerden zo te ontsnappen of wat jij zegt, ergens te komen waar voedsel te vinden is. Maar erg vermakelijke beestjes wel.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Erg intelligent en energiek als ze aandacht krijgen. Ik heb een fret meerdere meubels zien beklimmen, vensterbank, gordijn, gordijnrails, om zo aan de andere kant van de kamer op een boekenplank terecht te komen waar een snackje lag.
Beet soms inderdaad iets te hard door tijdens het spelen. Hield er wel meteen mee op na terechtwijzing.
Prachtig die gespeelde onschuld van ze ook .. "ow, heb ik net iets gedaan wat niet mocht? wat ik best wel goed wist omdat ik het stiekem in mijn hoekje deed en ik nu alleen zo kijk omdat je me betrapt .."quote:Op maandag 8 april 2013 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er vroeger ook één gehad, kwam nogal ongelukkig aan zijn einde maar toch jarenlang plezier gehad. Zijn zeer intelligent inderdaad, als er iets aan het kooitje mankeerde of iets dergelijks, ze leerden zo te ontsnappen of wat jij zegt, ergens te komen waar voedsel te vinden is. Maar erg vermakelijke beestjes wel.
Hip togquote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom in hemelsnaam zou je een poedel willen?
In huize weltevree misschienquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef De_Pel het volgende:
Serieus, dat doe je toch niet
Een beetje zoiets, maar dan met verneukte dieren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
Terechte klachtIk had een panda beer besteld en ik kreeg dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Linkiequote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, dat had ik begrepen maar ik twijfel of de ts er ook in is gestonken.quote:
Nou dat denk ik niet, ik gok dat TS niet in Argentinië woont.quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, dat had ik begrepen maar ik twijfel of de ts er ook in is gestonken.
lekker zo'n fret die in je holletje kruipt toch?quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Geloof me als ik zeg dat daarbinnen weinig tot niets kan leven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
lekker zo'n fret die in je holletje kruipt toch?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geloof me als ik zeg dat daarbinnen weinig tot niets kan leven.
Faalhaasquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef Sebesse het volgende:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)rkocht-als-hond.html
Faalhaas, link met het verhaal. Doen asolf het jouw persoonlijk is overkomen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |