je moet wel weten dat ik nu gesettled ben en kinderen heb. maar ik gooi m'n meid wel weg voor je.quote:
ik snap nu hoe lamon zich altijd voelde. ik sta boven de scquote:Op maandag 8 april 2013 21:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
wow ik wil jou niet eens meer kennen :S
Lamon stond alleen boven een webcam.quote:Op maandag 8 april 2013 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik snap nu hoe lamon zich altijd voelde. ik sta boven de sc
Word emotioneel van je postquote:Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk is dat voor je crimineeltje.
Chris geef me in 1 post wat hier het afgelopen jaar is gebeurdquote:Op maandag 8 april 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lamon stond alleen boven een webcam.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
je moet wel weten dat ik nu gesettled ben en kinderen heb. maar ik gooi m'n meid wel weg voor je.
quote:
hallo broeder. het is waarquote:
volwassenquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chris geef me in 1 post wat hier het afgelopen jaar is gebeurd
quote:
quote:
Kutquote:
walgelijkquote:
Hoedenswag.quote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
lol wie gaat er nou uit met een pet of zo![]()
Gay4Pay a la Ogus zie ik.quote:Op maandag 8 april 2013 18:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey klootzak als je mijn pecs wil checken moet je nu een shout geven want post-sex doe ik niets meer.
quote:
Haha. Dude altijd zo anti(tilliaan)-facebook en nu toch fb.quote:Op maandag 8 april 2013 20:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Schrik me elke keer het apezuur als ik m'n eigen FB zie.
Het ware hoogtepunt is de comeback van Panzermaus in de afgelopen maanden, met bijbehorende Lamonverhalen. De Lamon Junior, als je wilt.quote:
hoedenswag ahahah abi doe niet alsof je ne-yo bent of uit frankrijk komtquote:Op maandag 8 april 2013 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoedenswag.
[..]
Gay4Pay a la Ogus zie ik.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Haha. Dude altijd zo anti(tilliaan)-facebook en nu toch fb.
is fernandes dood¿quote:Op maandag 8 april 2013 21:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoedenswag.
[..]
Gay4Pay a la Ogus zie ik.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Haha. Dude altijd zo anti(tilliaan)-facebook en nu toch fb.
moge hij ruste in vredequote:Op maandag 8 april 2013 21:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het ware hoogtepunt is de comeback van Panzermaus in de afgelopen maanden, met bijbehorende Lamonverhalen. De Lamon Junior, als je wilt.
Ze komt niet buiten Brabant, dat weet jequote:Op maandag 8 april 2013 21:30 schreef Lakitu het volgende:
ally ga jij naar asap volgende maand? dan ga ik aan je zitten
Ik doe wat ik wil G. So so rebels.quote:Op maandag 8 april 2013 21:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hoedenswag ahahah abi doe niet alsof je ne-yo bent of uit frankrijk komt
ynuhh komt ookquote:Op maandag 8 april 2013 21:30 schreef Lakitu het volgende:
ally ga jij naar asap volgende maand? dan ga ik aan je zitten
ik zal in m'n juwelenkistje kijken voor bijpassende kettingquote:Op maandag 8 april 2013 21:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze komt niet buiten Brabant, dat weet je.
We gaan wel met zijn allen naar Trinidad James.
Wanneer was dat ook alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |