SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zinloze protesten. Geld verspilling.quote:Op maandag 8 april 2013 15:23 schreef TJV het volgende:
Door de hele stad hangen posters om Putin te pesten, wat gemeen zeg.
Ik wilde als TT AlDie pen0r pixelartist doenquote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze steal zag ik wel weer aankomen (soort van).
quote:Op maandag 8 april 2013 15:31 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik wilde als TT AlDie pen0r pixelartist doen
Linkdump, wij hebben dijne pijpen al gezien ja!quote:Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://imgur.com/a/8W7Fp
Prijs voor zoiets?quote:Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://imgur.com/a/8W7Fp
Ja jongen, ben er gewoon trots opquote:Op maandag 8 april 2013 15:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Linkdump, wij hebben dijne pijpen al gezien ja!
Damnquote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was 400 euro incl. shipping
Hoe kan je nou trots zijn op iets dat je niet zelf hebt gemaakt maar gewoon gekocht. Bedoel tis een mooie pijp en kan hem zeker waarderen, maar trots?quote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja jongen, ben er gewoon trots op
Weet je hoeveel moeite het was om dat over te maken? Trots, ja!quote:Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoe kan je nou trots zijn op iets dat je niet zelf hebt gemaakt maar gewoon gekocht. Bedoel tis een mooie pijp en kan hem zeker waarderen, maar trots?
Ja oke, we blijven wel Nederlanders. En dat nog in deze tijden van crisis.quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite het was om dat over te maken? Trots, ja!
Wanneer kom je weer?quote:Op maandag 8 april 2013 15:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Plotselinge bloedstortingen? Moet wel syfilis zijn. Blijf nooit meer bij je overnachten.
Ja, hebben de vogels wel wat te eten.quote:Op maandag 8 april 2013 15:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Over problemen gesproken![]()
Kamervraagwaardig zelfsquote:Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ja, hebben de vogels wel wat te eten.
Bijna klb waardig toch
Everything will be aaaalllllriiightquote:Op maandag 8 april 2013 15:46 schreef plopkweker het volgende:
Remy check eventjes de logs, iemand liep te spammen daarnet
Overigens grote kans dat ik die niet gehaald hebquote:Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En dan liefst niet drie dagen voor het allesbeslissende tentamen, als het even kan.
Raggaequote:
Serieus? Wat dan, is er dan nog een herkansingsmogelijkheid?quote:Op maandag 8 april 2013 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Overigens grote kans dat ik die niet gehaald heb
Naja het theorie deel dat zat er goed in, de berekeningen die je moest kunnen maken iets minder goed, maar dacht ze ook wel te kunnen. Was even gokken of het een theorie zwaarder tentamen was of qua rekenen. Verschilt nog al flink per jaar.quote:Op maandag 8 april 2013 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Serieus? Wat dan, is er dan nog een herkansingsmogelijkheid?
Het moet weer op zijn randstads.quote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een moskee en niet gewoon een kaars?
Weet je hoeveel kaarsen je nodig hebt omnet zoveel effect te krijgen als een moskee?quote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een moskee en niet gewoon een kaars?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Beter dan FB die Whatsapp overneemtquote:Op maandag 8 april 2013 16:33 schreef d4v1d het volgende:
En Google wil weer een bedrijf overnemen.. Whatsapp deze keer
quote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef vogelkooi het volgende:
en dat tim het niet haalde is jammer, als je even wat rust had gehad in Utrecht was het wel gelukt.
oh.quote:Op maandag 8 april 2013 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij om wie de fuck ben ik te vragen.
Heb wat respect voor de pre 1.7 posse ja!
Gooi jezelf wegquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg_!
Geen spreadsheet hebben met de volle namen van de MCSC'ers_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt dus wel je best gedaan, goed zeg. mijn jong. wij ook, en hoe hard we ook geprobeerd hebben om niet aangeschoten te wordenquote:Op maandag 8 april 2013 16:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Denk eerlijk gezegd dat die mss nog wel slechter ging. Heb die dag wel flink lopen blokken.
Nee, die geef ik aan niemand, ik respecteer privacy van anderen xoxoquote:
Ja of gewoon niet.quote:
Ja, maar jij bent het niet.quote:
tuig van Starbucks hadden verkeerde naam op kopje gezet en die naam is van loonquote:
Nee, Timwonnacott is een engelse presentator en auctioneer. Bekend van het bazenprogramma Bargain Huntquote:
Das knap, bij mij weten ze hem altijd fout te spellen. Zowel voor als achternaamquote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
tuig van Starbucks hadden verkeerde naam op kopje gezet en die naam is van loon
Ook dat ja, maar ik ben dan ook van die vreemde mensen die geen koffie drinken.quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Ame_thyst het volgende:
okey niemand heeft em gemaakt? doe ik het
koffie zowiezo johquote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Ame_thyst het volgende:
okey niemand heeft em gemaakt? doe ik het
Met de hand zetten > allquote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef shaderon het volgende:
gaan jullie maar lekker van je senseo genieten
Mijn oma eet om 4 uur.quote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef d4v1d het volgende:
Why the fuck eten we hier om 5 uur..Ik word opeens geroepen..
Doei
laat het de winkel maar doenquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laat je een apparaat doen, espressomachine enzo...
quote:
http://www.reddit.com/r/SHHHHHEEEEEEEEIIIITT/quote:Op maandag 8 april 2013 17:08 schreef MineraalWater het volgende:
Jow aldie wat was dat shiiiieeeeeettt subreddit ook alweer?
leuk0n stemmetjes tochquote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef mschol het volgende:
whaaaaa.... start harry potter op, issie nederlands
Liever sla je je zusje voordat ze er met 1 thuis komt.quote:Op maandag 8 april 2013 17:28 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga mezelf even slaan.. Mijn zusje volgt @swagzinnetjes en @mounirtweets
ik heb et over de lego game..quote:
Oh lego games heb ik nooit gesnapt dat mensen die leuk vinden.quote:Op maandag 8 april 2013 17:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb et over de lego game..
(om nog maar even over de toetsenbord controls te zwijgen, wat een ramp, gelukkig een controller binnen handbereik
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1920&bih=912quote:Op maandag 8 april 2013 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe oud is ze? Stuur maar naar mij door.
Is tofquote:Op maandag 8 april 2013 17:39 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oh lego games heb ik nooit gesnapt dat mensen die leuk vinden.
Al heel langquote:Op maandag 8 april 2013 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg, Is er bij jullie ook al zo'n gekleurde broeken rage?
Jaman echt dat is fucking gayquote:Op maandag 8 april 2013 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg, Is er bij jullie ook al zo'n gekleurde broeken rage?
In de zomer zijn ze idd echt erg, fucking regenboog op schoolquote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja jonge, Gvd, Van de zomer komen er allemaal neon kleuren dat is pas lelijk
Ja maar er komen nu zo'n kleurenquote:Op maandag 8 april 2013 19:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In de zomer zijn ze idd echt erg, fucking regenboog op school
quote:Op maandag 8 april 2013 20:05 schreef vogelkooi het volgende:
Verwarming op 35 graden en maar gaan met die lianen.
Lianen groeien uit de grond naar boven en derhalve kan je er niet aan zwaaien zoals wordt afgebeeld in de filmquote:Op maandag 8 april 2013 20:05 schreef vogelkooi het volgende:
Verwarming op 35 graden en maar gaan met die lianen.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef vogelkooi het volgende:
Ik was al de bom, voordat ze hiroshima plat gooide.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:09 schreef vogelkooi het volgende:
Ik was al de bom, voordat ze hiroshima plat gooide.
You spoiled the moment in may heaft.quote:Op maandag 8 april 2013 20:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lianen groeien uit de grond naar boven en derhalve kan je er niet aan zwaaien zoals wordt afgebeeld in de film
Dat accent is wel leuk, maar Lobke is sws een dikke trollquote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is zijn MCbabe? leuk accent wel.
Gecheat vloertje, bnerd doet alles voor chicks, cold ass hustlerquote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is zijn MCbabe? leuk accent wel. Wel lelijk huis, bouwkunsten van niets.![]()
Hoezo dat, heb haar wel vaker genoemd zien staan maar niets over het geheel meegekregen. En ik hou nou eenmaal van roddelenquote:Op maandag 8 april 2013 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dat accent is wel leuk, maar Lobke is sws een dikke troll
torchcraft ofzo?quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef Ame_thyst het volgende:
maar die server is dus nog online, wat was die site ook alweer?
Hij denkt echt dat ie ippa krijgt ehquote:
Doe er aub nog 1 voor Looniar, mijn skin laat nu wel fatsoenlijk haar zien en dan ben ik niet meer kaal in de OP wat ekt super lelijk is!quote:
euh deze is echtquote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het fake is
quote:Op maandag 8 april 2013 21:25 schreef shaderon het volgende:
Zie mij shinen
en onze server in de beschrijving woot
die van mij klopt nog steeds niet.quote:
GAM / [Minecraft SC #239] nieuwe fok servert swagquote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef shaderon het volgende:
Fotos vallen een beetje tegen vogel. Zit wel wat tussen, maar toch.
Ik neger je opmerking en ga uit van mijn eigen smaak.quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef shaderon het volgende:
Fotos vallen een beetje tegen vogel. Zit wel wat tussen, maar toch.
Je bent zelf een negerquote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik neger je opmerking en ga uit van mijn eigen smaak.
WADDUP MY NIGGAS, YUSSUF AMIRquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
GAM / [Minecraft SC #239] nieuwe fok servert swag
doe het dan zo
quote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef vogelkooi het volgende:
Ga je toch lekker terug naar het dichte topic.
Idd! Ik heb Mounir's nummerquote:
Neemt niet op, je krijgt zn voicemail en zn voicemailbox is vol.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Neemt niet op, je krijgt zn voicemail en zn voicemailbox is vol.
Het is zn vriendin hequote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Misschien is het dan ook wel een lekker wijf zoals die ene uit die tweakersfotoHelaas had aldie die al geclaimed.
quote:
Probleem is dat veel mensen (lees; jochies) athe๏sme aan intelligentie koppelen en daardoor erg verheven en dom overkomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 06:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Is het ineens hip om atheist rhe zijn ofzo. Sjezus..
Beterschapquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ziek thuis, valt het op?
Bedanktquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Beterschap
Je hebt het wel te treffen he [ afbeelding ]
Ja precies, toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:06 schreef vogelkooi het volgende:
amen, het is toch in onze natuur om je verheven te voelen boven andere, dit geval kontneukers en afrikanen.
Haha, had je me bijnaquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:39 schreef bobbernaut het volgende:
http://i.imgur.com/0F9eXNX.gif
Godverdomme man, vol in de lach schieten met vrienden tijdens de uitleg
quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, had je me bijna![]()
ik bedoel dat we die christenen niks kwalijk kunnen nemen. en abdijbier jammyquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja precies, toch?
En wij georganiseerde religie maar steunen door abdijbier te slempen!
bijvoorbeeld. Als je die types ziet.. Van mij mag de dienstplicht terugkomen. Beetje mannen maken van die meisjes.quote:
Echt he, Maar dat waait wel over.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. Als je die types ziet.. Van mij mag de dienstplicht terugkomen. Beetje mannen maken van die meisjes.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik ook nog even...
Autisme
Heb alle apples eraf gemieterdquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://lifehacker.com/585(...)-wifikill-on-android
quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, had je me bijna![]()
ziet er goed uit!quote:
pics if femalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |