quote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef vogelkooi het volgende:
en dat tim het niet haalde is jammer, als je even wat rust had gehad in Utrecht was het wel gelukt.
oh.quote:Op maandag 8 april 2013 16:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij om wie de fuck ben ik te vragen.
Heb wat respect voor de pre 1.7 posse ja!
Gooi jezelf wegquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg_!
Geen spreadsheet hebben met de volle namen van de MCSC'ers_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt dus wel je best gedaan, goed zeg. mijn jong. wij ook, en hoe hard we ook geprobeerd hebben om niet aangeschoten te wordenquote:Op maandag 8 april 2013 16:43 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]Denk eerlijk gezegd dat die mss nog wel slechter ging. Heb die dag wel flink lopen blokken.
Nee, die geef ik aan niemand, ik respecteer privacy van anderen xoxoquote:
Ja of gewoon niet.quote:
Ja, maar jij bent het niet.quote:
tuig van Starbucks hadden verkeerde naam op kopje gezet en die naam is van loonquote:
Nee, Timwonnacott is een engelse presentator en auctioneer. Bekend van het bazenprogramma Bargain Huntquote:
Das knap, bij mij weten ze hem altijd fout te spellen. Zowel voor als achternaamquote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
tuig van Starbucks hadden verkeerde naam op kopje gezet en die naam is van loon
Ook dat ja, maar ik ben dan ook van die vreemde mensen die geen koffie drinken.quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Ame_thyst het volgende:
okey niemand heeft em gemaakt? doe ik het
koffie zowiezo johquote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Ame_thyst het volgende:
okey niemand heeft em gemaakt? doe ik het
Met de hand zetten > allquote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef shaderon het volgende:
gaan jullie maar lekker van je senseo genieten
Mijn oma eet om 4 uur.quote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef d4v1d het volgende:
Why the fuck eten we hier om 5 uur..Ik word opeens geroepen..
Doei
laat het de winkel maar doenquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laat je een apparaat doen, espressomachine enzo...
quote:
http://www.reddit.com/r/SHHHHHEEEEEEEEIIIITT/quote:Op maandag 8 april 2013 17:08 schreef MineraalWater het volgende:
Jow aldie wat was dat shiiiieeeeeettt subreddit ook alweer?
leuk0n stemmetjes tochquote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef mschol het volgende:
whaaaaa.... start harry potter op, issie nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |