SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik echt met zoveel dingenquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt wel irritant, ik heb dat al als ik nieuwe schoenen uit zoek
quote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en Topiek, als je een nieuwe HDD koopt, heb je ook een SATA (data)kabel nodig
Wakker worden!quote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Voor de stroomvoorziening dus? Dus moet alleen nog deze: klik erbij kopen?
Ik doe even lekker niks, straks heb ik het weer gevreten...quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Royco1 het volgende:
Maar lola fill me in.
Ik zag opeens een groepswa maar ben er al weer uit getrapt.
Haha, inderdaad! Als het kan, neem ik ook altijd 1 van mijn 2 zussen mee voor shoppen!quote:Op maandag 8 april 2013 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik echt met zoveel dingenIs gewoon niet leuk meer.
Met shoppen neem ik ook altijd vriendin mee en als zij zegt het is leuk koop ik het want zelf kan ik toch niet beslissen
Ik heb net muesli op.quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe even lekker niks, straks heb ik het weer gevreten...
Gaan we xtje samen shoppen kunnen we lachenquote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Als het kan, neem ik ook altijd 1 van mijn 2 zussen mee voor shoppen!
Wat vind jij?quote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we xtje samen shoppen kunnen we lachen
Ik zie het al voor me!quote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we xtje samen shoppen kunnen we lachen
Zoiets jaquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Ja ik weet het niet hoor.
Nee ik ook niet.
En nu?
Simpel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Nee ik ook niet.
En nu?
Ja pciesquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Nee ik ook niet.
En nu?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Topiek het volgende:
[..]
Simpel.
http://www.random.org/
Min: 0
Max: 1
0 = niet kopen
1 = wel kopen
Met sommigr vrouwen is het een hel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
![]()
Ach, maar sowieso is met z'n 2en altijd gezelliger dan in je up, dus sowieso geslaagde middag wordt dat!
Dan snap ik het wel van netquote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb ik weer hoor!
Ik zoek naar m'n koffiemok van vanochtend...vind ik hem niet. Ik ben dus vancohtend vergeten koffie te drinken!![]()
![]()
Nu maar inhalen!
You never know untill you tryquote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met sommigr vrouwen is het een hel.
Ik bevond me zelf laatst terug in een babyzaak.
I was like wtf am i doing here.quote:Op maandag 8 april 2013 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
You never know untill you try
En zolang het maar gezellig is
Meestal als ik ga shoppen, dan doe ik dat alleen en dan vind ik er gewoon niks aan. Maar met z'n 2en kun je ook met iemand converseren en dat is gewoon heel leuk!
Ja, dat van die babyzaak snap ik wel
Was dat een stille hint misschien?quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I was like wtf am i doing here.
Allemaal van die zwangere stelletjes enzo
Die lopen al overal rond hoor. Royco gets around.quote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was dat een stille hint misschien?
Wie weet lopen er over een enkele jaren een paar miniroyco's rond!
Bweh, ben blij dat ik die al heel lang niet meer gehad hebquote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik ineens een aft in mijn mond. Wat is deze?
Nouja, kut dus wat dat ding zit constant tegen mijn tandvlees.quote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bweh, ben blij dat ik die al heel lang niet meer gehad heb
Hoe is ie Kaneeltjuh?
Spoelen met afgekoelde kamille theequote:Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, kut dus wat dat ding zit constant tegen mijn tandvlees.
Ik lees dat het kan komen door stress, vermoeidheid en vitamine tekort. Laat ik daar nou alle 3 last van hebben.
Als er opeens een vroeg kalende, keiharde verdediger, die praat tegen de scheids en bij elk opstootje betrokken is, bij feyenoord speelt, dan is ie van mij.quote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die lopen al overal rond hoor. Royco gets around.
Eens kijken of ik dat heb.quote:Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spoelen met afgekoelde kamille thee
De nieuwe Jaap Stam?quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er opeens een vroeg kalende, keiharde verdediger, die praat tegen de scheids en bij elk opstootje betrokken is, bij feyenoord speelt, dan is ie van mij.
Ja zoietsquote:Op maandag 8 april 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens kijken of ik dat heb.
[..]
De nieuwe Jaap Stam?
Koffie is ook om te kotsenquote:Op maandag 8 april 2013 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Boh, wat doet zo'n bak koffie het goed bij mij!
Ik gelukkig ook niet, alleen in beugeltjestijdquote:Op maandag 8 april 2013 12:33 schreef Tamashii het volgende:
Aften. Om te kotsen echt. Gelukkig echt bijna nooit last van.
Ik heb ze de laatste tijd wel vaak juist, heel apart...quote:Op maandag 8 april 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, alleen in beugeltjestijd
je hebt een kind met strootman samen?quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er opeens een vroeg kalende, keiharde verdediger, die praat tegen de scheids en bij elk opstootje betrokken is, bij feyenoord speelt, dan is ie van mij.
Ik heb er nu druppels voor gehaald bij de apotheek, dat werkt ook echt super... Kan nu alleen niet op de naam komenquote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zee zout?
bijt wel maar ontsmet enorm... desnoods naspoelen met lauw water
Accuzuur schijnt het ook goed te doen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zee zout?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Accuzuur schijnt het ook goed te doen.
Ik loop dalijk even naar de supermarkt om te kijken voor die thee.quote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zee zout?
Ik toen ook ja!quote:Op maandag 8 april 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, alleen in beugeltjestijd
quote:
Gewoon met Pyralfex aanstippen, gaat heel goedquote:Op maandag 8 april 2013 12:33 schreef Tamashii het volgende:
Aften. Om te kotsen echt. Gelukkig echt bijna nooit last van.
Mooie naam ook.quote:Op maandag 8 april 2013 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon met Pyralfex aanstippen, gaat heel goed
oh bah bah bahquote:Op maandag 8 april 2013 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon met Pyralfex aanstippen, gaat heel goed
quote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met sommigr vrouwen is het een hel.
Ik bevond me zelf laatst terug in een babyzaak.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Leuk als je het op je tong krijgt. Voelt ie de hele tijd numb aanquote:
En tam kan het aanpassen als ze dat wilquote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe lekker de smiley in de TT die ik wil
Het is sowieso raar spulquote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk als je het op je tong krijgt. Voelt ie de hele tijd numb aan
Gewoon zo'n stomme medische rare naam.quote:
Nooit geprobeerd, maar als dat spul echt werkt, kan ik me voorstellen dat je liever dat spul verkiest boven het hebben van een aftquote:
Nee, nee, dat is verkeerd gezegd; Ik doe wat ik wil met eigenwijze mensen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe lekker de smiley in de TT die ik wil
quote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En tam kan het aanpassen als ze dat wil
Goor valt wel mee vind ikquote:
Je hebt zelf een stomme medische rare naamquote:Op maandag 8 april 2013 13:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon zo'n stomme medische rare naam.
Ik weet heel goed wat ik schrijf hoorquote:Op maandag 8 april 2013 13:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, nee, dat is verkeerd gezegd; Ik doe wat ik wil met eigenwijze mensen.
Excuse me mister, ik heb een Keltische liedjes naam.quote:Op maandag 8 april 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt zelf een stomme medische rare naam
Nog sorry daarvoorquote:Op maandag 8 april 2013 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat het over is als ik van de week vakkundig de auto om zeep help.
Ik had het ook over mezelf.quote:Op maandag 8 april 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik schrijf hoor![]()
Godin ook goed?quote:
Ja kom op zeg. Mensen begrijpen me of niet. Klaar.quote:Op maandag 8 april 2013 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, ik twijfelde al wat je schreef, was onduidelijk omdat je mij quotte
Ik ben ook heel cryptisch en mysterieus.quote:Op maandag 8 april 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een geheimzinnig gedoe, dat modje zijn
Je kon het op 2 manieren interpreterenquote:Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Mensen begrijpen me of niet. Klaar.
Dat is waar. Daarom cryptisch.quote:Op maandag 8 april 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kon het op 2 manieren interpreteren
Vooral cryptisch.quote:Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben ook heel cryptisch en mysterieus.
*She moves in mysterious ways*quote:Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben ook heel cryptisch en mysterieus.
Mijn genade zij met u.. Of misschien ook niet, maar daar hou jij wel vanquote:
Bakkes, droplulletjequote:
U2quote:Op maandag 8 april 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*She moves in mysterious ways*
Dat zo'n klein zweertje zo'n pijn kan doenquote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt mee hoor
Het is gewoon een zweertje
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*She moves in mysterious ways*
Vooral geweldig voor jou.quote:
Excuses mevrouw Dqod, zal nooit meer negatief naar u verwijzen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn genade zij met u.. Of misschien ook niet, maar daar hou jij wel van
Ik raad je een bevalling aan .. dan weet je pas wat pijn isquote:Op maandag 8 april 2013 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zo'n klein zweertje zo'n pijn kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik raad je een bevalling aan .. dan weet je pas wat pijn isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig heb ik daar geen last van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je zeer binnenkort wel even op je plek zettenquote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Excuses mevrouw Dqod, zal nooit meer negatief naar u verwijzen.
Maar mevrouw, wat kan ik nog meer doen om u te behagen zonder nadelige consequenties? U weet dat het mij blaam treft, maar ik kan mezelf niet meer gelukkig voelen door deze vreselijke fout van mij.quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal je zeer binnenkort wel even op je plek zetten
quote:
mijn moeder de leugenaarquote:Echter het bewijs voor de verschillende factoren is niet altijd even sterk, maar dat dit ook door vitaminetekort komt, is een fabeltje
Je mag het even goed maken in my pantsquote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar mevrouw, wat kan ik nog meer doen om u te behagen zonder nadelige consequenties? U weet dat het mij blaam treft, maar ik kan mezelf niet meer gelukkig voelen door deze vreselijke fout van mij.
Bek houden, emo.quote:
Of een vinger tussen de deurquote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
Of elastiekjes tegen je oog.. Slaghamer tegen je harses.. Joah :$
Hou zelf je bek, stomme mocropindaquote:
Dit is wel erg denigrerend. Ik kan ook koken hoor. Verdomme.quote:
Whut?quote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
Ookquote:
Does lief tegen elkaar mama en papa.quote:
Dat mag je daarna doen..quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is wel erg denigrerend. Ik kan ook koken hoor. Verdomme.
Kusjequote:
Ken je van die rubberen halve ballen, die je buigt en op de grond zet. Dan stuiteren ze zo omhoog. Geen idee hoe het heet.quote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
Ook nog eens jaquote:Op maandag 8 april 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whut?
de onderkant van een colafles is ook best hard
quote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik raad je een bevalling aan .. dan weet je pas wat pijn isEn het dan toch nog een tweede keer doen ook he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja. Wat eten we vanavond?quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is wel erg denigrerend. Ik kan ook koken hoor. Verdomme.
Wejowquote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou zelf je bek, stomme mocropinda
Come at me ;S
Haha ja ik weet waar je op doeltquote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je van die rubberen halve ballen, die je buigt en op de grond zet. Dan stuiteren ze zo omhoog. Geen idee hoe het heet.
Ik heb zo'n ding een keer op mijn oog gezet. Dat deed pas pijn.
OP JE OOG!quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je van die rubberen halve ballen, die je buigt en op de grond zet. Dan stuiteren ze zo omhoog. Geen idee hoe het heet.
Ik heb zo'n ding een keer op mijn oog gezet. Dat deed pas pijn.
Of tussen je bedquote:
Ieder persoon is ook weer andersquote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook nog eens ja
Geloof btw zo dat bevallen nog erger is, maar aangezien ik dat niet van plan ben hou ik t hier maar bij
Onze dochter, de bemiddelaarquote:
quote:
Ik ben niet zo slim.quote:
Mijn moeder helemaal in paniek, denkend dat mijn oog er uit is ofzo.quote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha ja ik weet waar je op doeltKutdingen
Rickorun, blijft een geweldige FOK!kerquote:
Euh, weet je nog onze afspraak c.q. weddenschap? Iets met tot woensdag?quote:
Meer uitleg aub!!quote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh, weet je nog onze afspraak c.q. weddenschap? Iets met tot woensdag?
Ik ga al halfdood tijdens m'n periode, nojokequote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder persoon is ook weer anders
pijn is sowieso stom
Ja keuzesquote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het dan toch nog een tweede keer doen ook he!!
Haha awwwquote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim.
[..]
Mijn moeder helemaal in paniek, denkend dat mijn oog er uit is ofzo.
Was in de auto naar Denemarken geloof ik.
Ik zou het best wel nog een keer willen meemakenquote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja keuzes
en het was ook totaal anders ....
quote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh, weet je nog onze afspraak c.q. weddenschap? Iets met tot woensdag?
Hmm die trouwemoticon vind ik dan weer jammer.quote:
Je was het alweer vergeten he?quote:
En bedankt hequote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm die trouwemoticon vind ik dan weer jammer.
quote:
Zo jammer dit hequote:
Jawel. Ik heb 2 ogen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha awwwHij zat en zit er nog wel in toch?
Wtfquote:Op maandag 8 april 2013 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb 2 ogen.
Mijn vroegste herinneringen gaan wel over dat we met het gezin bij een oudtante waren en daar mijn oog uit de kas hing. En dat mijn Turtles kapot gingen.
Mijn moeder zegt dat dat nooit gebeurd is, maar mijn Turtles zijn nog wel kapot.
Ja.quote:
Grapje hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm die trouwemoticon vind ik dan weer jammer.
Voor straf verlengd tot donderdag.quote:
Nouja, kennelijk is het dus nooit gebeurd.quote:Op maandag 8 april 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
WtfThat shit is scary kaneel
![]()
Arme Turtles en arme jij btwTurtles
Je maakt er toch weinig tot geen gebruik van dusjah.quote:
Best wel ja.. Mja dat mag, vooral als kind.. Maar eigenlijk sowieso wel.. Ja.. Uhhuh :$quote:Op maandag 8 april 2013 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, kennelijk is het dus nooit gebeurd.Wel rare herinnering, though.
TurtlesIk had er best veel.
Mijn eerste kreeg ik toen ik bij opa en oma woonde. Wat een plezier heb ik met die dingen gehad.
Mama kan je ook wel even straf geven hoor, met je praatjesquote:Op maandag 8 april 2013 13:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je maakt er toch weinig tot geen gebruik van dusjah.
Nee, ik heb het hem beloofd, dat klopt. Maar hij doet er weinig mee.quote:Op maandag 8 april 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mama kan je ook wel even straf geven hoor, met je praatjes
Wanneer beloof je mij zoiets danquote:Op maandag 8 april 2013 13:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb het hem beloofd, dat klopt. Maar hij doet er weinig mee.
je bent toch niet serieus hequote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Met kaal bedoel ik wel behang maar geen plankjes, kasten of schilderijen ofzo tegen de muur.
Oh echt? Moet je morgen eens afwachten.quote:Op maandag 8 april 2013 13:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb het hem beloofd, dat klopt. Maar hij doet er weinig mee.
Dinobeesten? Dinoriders ofzo?quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Best wel ja.. Mja dat mag, vooral als kind.. Maar eigenlijk sowieso wel.. Ja.. Uhhuh :$
Wij hadden van die domme dinobeestenvond ik wel leuk altijd
Dat is bijna nooit weggelegd voor mij.quote:
Uhm jawelquote:
Nee, gewoon simpele dinobeestjes, niet van een serie voor zover ik weetquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is bijna nooit weggelegd voor mij.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh echt? Moet je morgen eens afwachten.
hormonenquote:Op maandag 8 april 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm jawel![]()
En nu voel ik mij heel dom maar heb ik geen idee waarom![]()
Ach wat kijkt ie toch vrolijk!quote:Op maandag 8 april 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, gewoon simpele dinobeestjes, niet van een serie voor zover ik weet
[..]
[ afbeelding ]
Grumpy cat galorequote:Op maandag 8 april 2013 13:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach wat kijkt ie toch vrolijk!
Die katquote:Op maandag 8 april 2013 13:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, gewoon simpele dinobeestjes, niet van een serie voor zover ik weet
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond dino's wel tof ja.. Hoe meer badass, hoe beterquote:
nogal logisch dat hij met zijn nagels in het behang blijft hangen toch....... kom opquote:Op maandag 8 april 2013 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm jawel![]()
En nu voel ik mij heel dom maar heb ik geen idee waarom![]()
Aan die foto met je kipjon kon je al zien dat jij echt superstoer was. Dat verbaast me niks.quote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond dino's wel tof ja.. Hoe meer badass, hoe beter
Met barbies moest ik altijd verplicht Ken spelen
Net als in het echte leven :$
Neemt niet weg dat ik er wel opeens van schrok en het er best raar uit zag.quote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
nogal logisch dat hij met zijn nagels in het behang blijft hangen toch....... kom op
Tomboy to tha maxquote:Op maandag 8 april 2013 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan die foto met je kipjon kon je al zien dat jij echt superstoer was. Dat verbaast me niks.![]()
Wat nou weer..quote:
Had je ook rood kort haar toen je een jaar of 13 was?quote:
Neequote:Op maandag 8 april 2013 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je ook rood kort haar toen je een jaar of 13 was?
Jammer, dit.quote:Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
NeeRood wel.. En paars en geel en weet ik t allemaal wat.. Maar vanaf m'n... 6e? 7e? NOOIT meer kort gehad
Wel verdommequote:
Oke.quote:Op maandag 8 april 2013 14:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verdomme
Ben al kort, vlot en pittig van mezelf ja?
quote:
Werkzequote:Op maandag 8 april 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Maar ik sluit fok vast ff af.. Zo werken, dus latahhh
Lerenquote:Op maandag 8 april 2013 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker!
Heb je al vakantieplannen?
Ik ga nooit kinderen nemen.quote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
crosspostje uit ander topic
http://reasonsmysoniscrying.tumblr.com/
Da's ook strafbaar.quote:
Ik kan echt niet tegen dat gehuil de hele tijd.quote:
Maar goed dan dat ik het niet doe.quote:
Ik ook niet, daarom ben ik ook lange tijd vrijgezel gebleven.quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen dat gehuil de hele tijd.
Wat heeft je uiteindelijk over gehaald geen vrijgezel meer te zijn?quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik ook lange tijd vrijgezel gebleven.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom ben ik ook lange tijd vrijgezel gebleven.
Omg, jij zou zo'n geweldige maatschappelijk werker zijn. Deze vraag, echt kudo's.quote:Op maandag 8 april 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft je uiteindelijk over gehaald geen vrijgezel meer te zijn?
Haar liefde, haar zorgzaamheid, haar gezelschap en haar lach.quote:Op maandag 8 april 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft je uiteindelijk over gehaald geen vrijgezel meer te zijn?
Awwwwquote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar liefde, haar zorgzaamheid, haar gezelschap en haar lach.
Waar is de platte porno. Dit is sex hoor?!quote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar liefde, haar zorgzaamheid, haar gezelschap en haar lach.
Aangepast. Wilde er gewoon een romantische post van maken, maar ja, have it your wayquote:Op maandag 8 april 2013 15:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar is de platte porno. Dit is sex hoor?!![]()
Oh wacht het gaat over mezelf.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aangepast. Wilde er gewoon een romantische post van maken, maar ja, have it your way
Naald dubbel?quote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet een injectie zetten, maar het doen zo'n pijn ineens. Veel meer dan andere keren.
Waarvoor dan?quote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet een injectie zetten, maar het doen zo'n pijn ineens. Veel meer dan andere keren.
Als je met een gewone spuit prikt, met een erg dunne naald, kannie dubbel (het puntje) bv door stoten voor gebruik.quote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Vitamine tekort.
Waarom moet je dan een injectie zetten? Pilletje?quote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Vitamine tekort.
Moet er ook pillen bij slikken die de opname bevorderen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom moet je dan een injectie zetten? Pilletje?
En dan?quote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je met een gewone spuit prikt, met een erg dunne naald, kannie dubbel (het puntje) bv door stoten voor gebruik.
Zat je niet in spier? Of moet dat juist?quote:Op maandag 8 april 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, dat is het niet.
Toen ik iets inspoot, deed het ook enorm pijn. Het heeft in al die jaren niet zo'n pijn gedaan. Vreemd wel.
Geen idee. Ik durf niet nog eens te proberen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zat je niet in spier? Of moet dat juist?
Naald vergeten te ontluchten? Onsteriele naald?
Gewoon een keer een ander lichaamsdeel proberen te spuiten of is dat niet mogelijk?quote:Op maandag 8 april 2013 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik durf niet nog eens te proberen.
Ik kan niet goed bij mijn armen of kont.quote:Op maandag 8 april 2013 15:48 schreef zeefje het volgende:
Geen idee. Ik durf niet nog eens te proberen.
Gewoon een keer een ander lichaamsdeel proberen te spuiten of is dat niet mogelijk?
Waar heb je net gespoten? Been of buik?quote:Op maandag 8 april 2013 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed bij mijn armen of kont.
In mijn been. In de quadriceps.quote:Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waar heb je net gespoten? Been of buik?
Anders wil ik je wel even komen spuiten. Zuster in spé
Probeer later vandaag als pijn wat minder is dan in buik te spuiten...quote:Op maandag 8 april 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn been. In de quadriceps.
Je woont een beetje ver weg, geloof ik
In mijn buik zijn de spieren wat moeilijker te vinden.quote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Probeer later vandaag als pijn wat minder is dan in buik te spuiten...
Leiden was het toch?
Waarschijnlijk wil kaneel jou wel even komen spuitenquote:Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waar heb je net gespoten? Been of buik?
Anders wil ik je wel even komen spuiten. Zuster in spé
Succes nog. Nieuwe naald helpt zeker goed steriel houden+ontluchtenquote:Op maandag 8 april 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn buik zijn de spieren wat moeilijker te vinden.
Maar ik doe er straks een nieuwe naald op, denk ik en probeer het in mijn andere been.
Jup, Leiden.
Te slecht deze, Aldo.quote:Op maandag 8 april 2013 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil kaneel jou wel even komen spuiten
en dat was mijn binnenkomer voor deze middag
He wish.quote:Op maandag 8 april 2013 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil kaneel jou wel even komen spuiten
en dat was mijn binnenkomer voor deze middag
Je woont in Dord toch?quote:Op maandag 8 april 2013 15:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Succes nog. Nieuwe naald helpt zeker goed steriel houden+ontluchten
Da's niet ver.
Een beetje.quote:Op maandag 8 april 2013 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toch moest je stiekem glimlachen
Ik wil niet roddelen ofzo hoor, maar mag ik vragen wat er aan de hand is?quote:Op maandag 8 april 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben al dat gezeik en gezeur rond meets zo spuugzat dat ik heb besloten om er gewoon helemaal mee te stoppen.
Geen meets meer voor mij!
Waarom precies?quote:Op maandag 8 april 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben al dat gezeik en gezeur rond meets zo spuugzat dat ik heb besloten om er gewoon helemaal mee te stoppen.
Geen meets meer voor mij!
Misschien wel meerquote:Op maandag 8 april 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij ver om een spuitje te komen zetten
Het is elke keer met jullie meets he?quote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Viro het volgende:
Je doet je telefoon een dag uit om rust te hebben, ontstaat er gedoe over een groepsapp en een alternatief voor de weerwolven meet
Voor injecties kan het niet ver genoeg weg zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij ver om een spuitje te komen zetten
Ik ga gewoon lekker zaterdagochtend F1 kijkenquote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Viro het volgende:
Je doet je telefoon een dag uit om rust te hebben, ontstaat er gedoe over een groepsapp en een alternatief voor de weerwolven meet
Ik wist van niets tot ik mijn telefoon een uur geleden aanzette omdat ik een belangrijk telefoontje verwachtquote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is elke keer met jullie meets he?
Ik ook, kan toch nergens naartoe met mijn manke kniequote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker zaterdagochtend F1 kijken
Wat is er gebeurd dan?quote:Op maandag 8 april 2013 16:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ook, kan toch nergens naartoe met mijn manke knie
quote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Uit de kom geschoten, vanochtend naar fysio geweest met resultaat dat ik onder het mes moet
Nee niets eens, knie is uit de kom geschoten tijdens het slapen. Werd wakker van de pijnquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
teveel met Scharrel X gescharreld?
Wat? Hoe is dat mogelijk?quote:Op maandag 8 april 2013 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niets eens, knie is uit de kom geschoten tijdens het slapen. Werd wakker van de pijn
Hehehehe.quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor injecties kan het niet ver genoeg weg zijn.
Oeh zeefje toch.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee niets eens, knie is uit de kom geschoten tijdens het slapen. Werd wakker van de pijn
Lekker opfokken allemaal.quote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Viro het volgende:
Omdat het elke keer gezeik geeft en ik dat zat ben.quote:
Ja dat wil je wel. En dat is ook al flink aan de gang.quote:Op maandag 8 april 2013 16:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil niet roddelen ofzo hoor, maar mag ik vragen wat er aan de hand is?
Heb je wel vaker iets uit de kom?quote:Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Al sla je mij dood, maar ik heb geen flauw idee
Ik snap de reacties van beide kanten niet maar goed ik wist er niets van tot net.quote:Op maandag 8 april 2013 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker opfokken allemaal.
Jezus ik snap niet wat er nu weer aan de hand is allemaal.
Ik ben niet zo bijzonder hoor, zonder mij kan een meet echt wel leuk en gezellig zijn hoor.
Maar voortaan zal ik toestemming vragen of ik een hekel mag hebben aan groepschats!
Oh en ik zal aan mijn moeder vragen of ze haar verjaardag wil verzetten naar een dag dat jullie niet willen meeten!
Ik ook niet.quote:
Knie 4x, schouder 1x en dat was hetquote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel vaker iets uit de kom?
Heb je wodka dan?quote:
Het is:quote:
Kan wel wodka halen zo.quote:
Vind je dadels vies ja? Met roomkaas erin.quote:
Whehehehequote:
Nee want als je nokkie ligt is er voor mij ook geen lol meer aanquote:
OMFG. zie mijn post in het vreselijk culinaire topic. Dat is het vieste ter wereld.quote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je dadels vies ja? Met roomkaas erin.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMFG. zie mijn post in het vreselijk culinaire topic. Dat is het vieste ter wereld.
Hoezo?! Gewoon oude kaas of zalm of toastjes of omnomnom.quote:
Nee die zalmhapjes waren lekker binnen te houden wou je zeggen. iig die tweede ladingquote:Op maandag 8 april 2013 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OMFG. zie mijn post in het vreselijk culinaire topic. Dat is het vieste ter wereld.
Ik ga heel niet snel nokkie.quote:Op maandag 8 april 2013 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want als je nokkie ligt is er voor mij ook geen lol meer aan
Ok.quote:
Neee,quote:Op maandag 8 april 2013 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee die zalmhapjes waren lekker binnen te houden wou je zeggen. iig die tweede lading
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |