SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik echt met zoveel dingenquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt wel irritant, ik heb dat al als ik nieuwe schoenen uit zoek
quote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
O en Topiek, als je een nieuwe HDD koopt, heb je ook een SATA (data)kabel nodig
Wakker worden!quote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Voor de stroomvoorziening dus? Dus moet alleen nog deze: klik erbij kopen?
Ik doe even lekker niks, straks heb ik het weer gevreten...quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Royco1 het volgende:
Maar lola fill me in.
Ik zag opeens een groepswa maar ben er al weer uit getrapt.
Haha, inderdaad! Als het kan, neem ik ook altijd 1 van mijn 2 zussen mee voor shoppen!quote:Op maandag 8 april 2013 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik echt met zoveel dingenIs gewoon niet leuk meer.
Met shoppen neem ik ook altijd vriendin mee en als zij zegt het is leuk koop ik het want zelf kan ik toch niet beslissen
Ik heb net muesli op.quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe even lekker niks, straks heb ik het weer gevreten...
Gaan we xtje samen shoppen kunnen we lachenquote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Als het kan, neem ik ook altijd 1 van mijn 2 zussen mee voor shoppen!
Wat vind jij?quote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we xtje samen shoppen kunnen we lachen
Ik zie het al voor me!quote:Op maandag 8 april 2013 12:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Gaan we xtje samen shoppen kunnen we lachen
Zoiets jaquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Ja ik weet het niet hoor.
Nee ik ook niet.
En nu?
Simpel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Nee ik ook niet.
En nu?
Ja pciesquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Nee ik ook niet.
En nu?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Topiek het volgende:
[..]
Simpel.
http://www.random.org/
Min: 0
Max: 1
0 = niet kopen
1 = wel kopen
Met sommigr vrouwen is het een hel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
![]()
Ach, maar sowieso is met z'n 2en altijd gezelliger dan in je up, dus sowieso geslaagde middag wordt dat!
Dan snap ik het wel van netquote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb ik weer hoor!
Ik zoek naar m'n koffiemok van vanochtend...vind ik hem niet. Ik ben dus vancohtend vergeten koffie te drinken!![]()
![]()
Nu maar inhalen!
You never know untill you tryquote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met sommigr vrouwen is het een hel.
Ik bevond me zelf laatst terug in een babyzaak.
I was like wtf am i doing here.quote:Op maandag 8 april 2013 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
You never know untill you try
En zolang het maar gezellig is
Meestal als ik ga shoppen, dan doe ik dat alleen en dan vind ik er gewoon niks aan. Maar met z'n 2en kun je ook met iemand converseren en dat is gewoon heel leuk!
Ja, dat van die babyzaak snap ik wel
Was dat een stille hint misschien?quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I was like wtf am i doing here.
Allemaal van die zwangere stelletjes enzo
Die lopen al overal rond hoor. Royco gets around.quote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was dat een stille hint misschien?
Wie weet lopen er over een enkele jaren een paar miniroyco's rond!
Bweh, ben blij dat ik die al heel lang niet meer gehad hebquote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ik ineens een aft in mijn mond. Wat is deze?
Nouja, kut dus wat dat ding zit constant tegen mijn tandvlees.quote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bweh, ben blij dat ik die al heel lang niet meer gehad heb
Hoe is ie Kaneeltjuh?
Spoelen met afgekoelde kamille theequote:Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, kut dus wat dat ding zit constant tegen mijn tandvlees.
Ik lees dat het kan komen door stress, vermoeidheid en vitamine tekort. Laat ik daar nou alle 3 last van hebben.
Als er opeens een vroeg kalende, keiharde verdediger, die praat tegen de scheids en bij elk opstootje betrokken is, bij feyenoord speelt, dan is ie van mij.quote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die lopen al overal rond hoor. Royco gets around.
Eens kijken of ik dat heb.quote:Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spoelen met afgekoelde kamille thee
De nieuwe Jaap Stam?quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er opeens een vroeg kalende, keiharde verdediger, die praat tegen de scheids en bij elk opstootje betrokken is, bij feyenoord speelt, dan is ie van mij.
Ja zoietsquote:Op maandag 8 april 2013 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eens kijken of ik dat heb.
[..]
De nieuwe Jaap Stam?
Koffie is ook om te kotsenquote:Op maandag 8 april 2013 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Boh, wat doet zo'n bak koffie het goed bij mij!
Ik gelukkig ook niet, alleen in beugeltjestijdquote:Op maandag 8 april 2013 12:33 schreef Tamashii het volgende:
Aften. Om te kotsen echt. Gelukkig echt bijna nooit last van.
Ik heb ze de laatste tijd wel vaak juist, heel apart...quote:Op maandag 8 april 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, alleen in beugeltjestijd
je hebt een kind met strootman samen?quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er opeens een vroeg kalende, keiharde verdediger, die praat tegen de scheids en bij elk opstootje betrokken is, bij feyenoord speelt, dan is ie van mij.
Ik heb er nu druppels voor gehaald bij de apotheek, dat werkt ook echt super... Kan nu alleen niet op de naam komenquote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zee zout?
bijt wel maar ontsmet enorm... desnoods naspoelen met lauw water
Accuzuur schijnt het ook goed te doen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zee zout?
quote:Op maandag 8 april 2013 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Accuzuur schijnt het ook goed te doen.
Ik loop dalijk even naar de supermarkt om te kijken voor die thee.quote:Op maandag 8 april 2013 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zee zout?
Ik toen ook ja!quote:Op maandag 8 april 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, alleen in beugeltjestijd
quote:
Gewoon met Pyralfex aanstippen, gaat heel goedquote:Op maandag 8 april 2013 12:33 schreef Tamashii het volgende:
Aften. Om te kotsen echt. Gelukkig echt bijna nooit last van.
Mooie naam ook.quote:Op maandag 8 april 2013 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon met Pyralfex aanstippen, gaat heel goed
oh bah bah bahquote:Op maandag 8 april 2013 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon met Pyralfex aanstippen, gaat heel goed
quote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met sommigr vrouwen is het een hel.
Ik bevond me zelf laatst terug in een babyzaak.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Leuk als je het op je tong krijgt. Voelt ie de hele tijd numb aanquote:
En tam kan het aanpassen als ze dat wilquote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe lekker de smiley in de TT die ik wil
Het is sowieso raar spulquote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk als je het op je tong krijgt. Voelt ie de hele tijd numb aan
Gewoon zo'n stomme medische rare naam.quote:
Nooit geprobeerd, maar als dat spul echt werkt, kan ik me voorstellen dat je liever dat spul verkiest boven het hebben van een aftquote:
Nee, nee, dat is verkeerd gezegd; Ik doe wat ik wil met eigenwijze mensen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe lekker de smiley in de TT die ik wil
quote:Op maandag 8 april 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En tam kan het aanpassen als ze dat wil
Goor valt wel mee vind ikquote:
Je hebt zelf een stomme medische rare naamquote:Op maandag 8 april 2013 13:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon zo'n stomme medische rare naam.
Ik weet heel goed wat ik schrijf hoorquote:Op maandag 8 april 2013 13:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, nee, dat is verkeerd gezegd; Ik doe wat ik wil met eigenwijze mensen.
Excuse me mister, ik heb een Keltische liedjes naam.quote:Op maandag 8 april 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt zelf een stomme medische rare naam
Nog sorry daarvoorquote:Op maandag 8 april 2013 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat het over is als ik van de week vakkundig de auto om zeep help.
Ik had het ook over mezelf.quote:Op maandag 8 april 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat ik schrijf hoor![]()
Godin ook goed?quote:
Ja kom op zeg. Mensen begrijpen me of niet. Klaar.quote:Op maandag 8 april 2013 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, ik twijfelde al wat je schreef, was onduidelijk omdat je mij quotte
Ik ben ook heel cryptisch en mysterieus.quote:Op maandag 8 april 2013 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een geheimzinnig gedoe, dat modje zijn
Je kon het op 2 manieren interpreterenquote:Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Mensen begrijpen me of niet. Klaar.
Dat is waar. Daarom cryptisch.quote:Op maandag 8 april 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kon het op 2 manieren interpreteren
Vooral cryptisch.quote:Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben ook heel cryptisch en mysterieus.
*She moves in mysterious ways*quote:Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben ook heel cryptisch en mysterieus.
Mijn genade zij met u.. Of misschien ook niet, maar daar hou jij wel vanquote:
Bakkes, droplulletjequote:
U2quote:Op maandag 8 april 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*She moves in mysterious ways*
Dat zo'n klein zweertje zo'n pijn kan doenquote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt mee hoor
Het is gewoon een zweertje
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*She moves in mysterious ways*
Vooral geweldig voor jou.quote:
Excuses mevrouw Dqod, zal nooit meer negatief naar u verwijzen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn genade zij met u.. Of misschien ook niet, maar daar hou jij wel van
Ik raad je een bevalling aan .. dan weet je pas wat pijn isquote:Op maandag 8 april 2013 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zo'n klein zweertje zo'n pijn kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik raad je een bevalling aan .. dan weet je pas wat pijn isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig heb ik daar geen last van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal je zeer binnenkort wel even op je plek zettenquote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Excuses mevrouw Dqod, zal nooit meer negatief naar u verwijzen.
Maar mevrouw, wat kan ik nog meer doen om u te behagen zonder nadelige consequenties? U weet dat het mij blaam treft, maar ik kan mezelf niet meer gelukkig voelen door deze vreselijke fout van mij.quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal je zeer binnenkort wel even op je plek zetten
quote:
mijn moeder de leugenaarquote:Echter het bewijs voor de verschillende factoren is niet altijd even sterk, maar dat dit ook door vitaminetekort komt, is een fabeltje
Je mag het even goed maken in my pantsquote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar mevrouw, wat kan ik nog meer doen om u te behagen zonder nadelige consequenties? U weet dat het mij blaam treft, maar ik kan mezelf niet meer gelukkig voelen door deze vreselijke fout van mij.
Bek houden, emo.quote:
Of een vinger tussen de deurquote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
Of elastiekjes tegen je oog.. Slaghamer tegen je harses.. Joah :$
Hou zelf je bek, stomme mocropindaquote:
Dit is wel erg denigrerend. Ik kan ook koken hoor. Verdomme.quote:
Whut?quote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
Ookquote:
Does lief tegen elkaar mama en papa.quote:
Dat mag je daarna doen..quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is wel erg denigrerend. Ik kan ook koken hoor. Verdomme.
Kusjequote:
Ken je van die rubberen halve ballen, die je buigt en op de grond zet. Dan stuiteren ze zo omhoog. Geen idee hoe het heet.quote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
Ook nog eens jaquote:Op maandag 8 april 2013 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whut?
de onderkant van een colafles is ook best hard
quote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik raad je een bevalling aan .. dan weet je pas wat pijn isEn het dan toch nog een tweede keer doen ook he!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja. Wat eten we vanavond?quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is wel erg denigrerend. Ik kan ook koken hoor. Verdomme.
Wejowquote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou zelf je bek, stomme mocropinda
Come at me ;S
Haha ja ik weet waar je op doeltquote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je van die rubberen halve ballen, die je buigt en op de grond zet. Dan stuiteren ze zo omhoog. Geen idee hoe het heet.
Ik heb zo'n ding een keer op mijn oog gezet. Dat deed pas pijn.
OP JE OOG!quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken je van die rubberen halve ballen, die je buigt en op de grond zet. Dan stuiteren ze zo omhoog. Geen idee hoe het heet.
Ik heb zo'n ding een keer op mijn oog gezet. Dat deed pas pijn.
Of tussen je bedquote:
Ieder persoon is ook weer andersquote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook nog eens ja
Geloof btw zo dat bevallen nog erger is, maar aangezien ik dat niet van plan ben hou ik t hier maar bij
Onze dochter, de bemiddelaarquote:
quote:
Ik ben niet zo slim.quote:
Mijn moeder helemaal in paniek, denkend dat mijn oog er uit is ofzo.quote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haha ja ik weet waar je op doeltKutdingen
Rickorun, blijft een geweldige FOK!kerquote:
Euh, weet je nog onze afspraak c.q. weddenschap? Iets met tot woensdag?quote:
Meer uitleg aub!!quote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh, weet je nog onze afspraak c.q. weddenschap? Iets met tot woensdag?
Ik ga al halfdood tijdens m'n periode, nojokequote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder persoon is ook weer anders
pijn is sowieso stom
Ja keuzesquote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het dan toch nog een tweede keer doen ook he!!
Haha awwwquote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim.
[..]
Mijn moeder helemaal in paniek, denkend dat mijn oog er uit is ofzo.
Was in de auto naar Denemarken geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |