1: De dubbele selectie. We hebben een bank qua salaris waar mening BVO een elftal mee vult. 2: De spelers die zich te goed voelen voor PSV. Ik noem een Lens, Marcelo. 3: De miskopen. Zanka, DeRijck etc.
Hopelijk brengt dat wat geld in het laatje en krijgen we een TD die snapt dat we ons achterin moeten versterken. Qua middenveld en spitsen hebben we genoeg talent en ook basisspelers rondlopen die top Eredivisie waardig zijn. Euro's centraal achterin investeren.
Met het vertrek van Engelaar verdwijnt sowieso al een kostenpost van 2.000.000 per jaar. Kun je leuke dingen mee doen lijkt me
Ohja en PSV moet eens naar de scouts kijken. Eerder hadden we Piet de Visser die o.a. Gomes en Alex haalde, maar die werd afgedankt. Ook wel een beetje begrijpelijk trouwens want de laatste keer dat hij bij de NOS op TV aanschoof had ik het idee dat ze hem het beste in een verzorgingstehuis konden opnemen. Het erge is dat de meeste scouts in dienst van PSV ex PSV spelers zijn. Je mag toch hopen dat die enige inzicht hebben in kwaliteiten en potentieel . Als je dan den baklap als Zanka haalt die op maandagavond het niveau nog niet aankan, tsja....
Narsingh halen terwijl je hem eigenlijk niet echt nodig hebt maar wel leuk vindt om Ajax mee af te troeven, daar had je wel een aardige verdediger voor in de plaats kunnen nemen
Narsingh halen terwijl je hem eigenlijk niet echt nodig hebt maar wel leuk vindt om Ajax mee af te troeven, daar had je wel een aardige verdediger voor in de plaats kunnen nemen
Eens. Al vind ik Narsingh nog niet eens een zo onverstandige keus. Vind ik van alle aanvallende aankopen overigens niet, al hadden ze idd zoals je zegt wellicht beter een verdediger kunnen aantrekken. Of twee. Of drie.
Hetzelfde geldt voor Hiljemark. Hij zal best nog een redelijke speler kunnen worden, maar voor 2.2 miljoen kun je al een aardige verdediger halen.
Eens. Al vind ik Narsingh nog niet eens een zo onverstandige keus. Vind ik van alle aanvallende aankopen overigens niet, al hadden ze idd zoals je zegt wellicht beter een verdediger kunnen aantrekken. Of twee. Of drie.
Natuurlijk geen slechte aankoop op zich maar wel als je een beperkt budget hebt en weet waar je echte zwaktes liggen
Maar als je zou kunnen kiezen uit Viergever, Gouweleeuw, Van Dijk of Van der Hoorn als nieuwe centrale verdediger voor PSV. Wie zouden jullie dan kiezen?
Hetzelfde geldt voor Hiljemark. Hij zal best nog een redelijke speler kunnen worden, maar voor 2.2 miljoen kun je al een aardige verdediger halen.
Mwoh. Noem mij eens een topclub waardige verdediger die je voor 2.2 kan halen? En dan heb ik het niet over PSV, want die hebben zich de markt uit geprijst met hun idiote transfersommen, maar kijk eens naar Twente of Ajax; wie zouden hun kunnen halen voor 2.2 miljoen dan?
Op maandag 8 april 2013 11:01 schreef tompsv18 het volgende: Maar als je zou kunnen kiezen uit Viergever, Gouweleeuw, Van Dijk of Van der Hoorn als nieuwe centrale verdediger voor PSV. Wie zouden jullie dan kiezen?
Op maandag 8 april 2013 11:01 schreef tompsv18 het volgende: Maar als je zou kunnen kiezen uit Viergever, Gouweleeuw, Van Dijk of Van der Hoorn als nieuwe centrale verdediger voor PSV. Wie zouden jullie dan kiezen?
Ik denk toch dat ik voor Van Dijk zou gaan.
Ik zou voor Viergever gaan. Puur op basis van ervaring. En dan als talent van Dijk. We hebben er sowieso twee nodig.
Mwoh. Noem mij eens een topclub waardige verdediger die je voor 2.2 kan halen? En dan heb ik het niet over PSV, want die hebben zich de markt uit geprijst met hun idiote transfersommen, maar kijk eens naar Twente of Ajax; wie zouden hun kunnen halen voor 2.2 miljoen dan?
Is ook weer een talent. Denk dat PSV in eerste instantie ook behoefte heeft aan een leider met ervaring. En dan geen uitgerangeerde zoals Bouma, die fucking Frank Demouge nog niet kon bijhouden.
Viergever, Van der Hoorn, Van Dijk, Gouweleeuw.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Wijnaldum voor dat bedrag als je Toivonen hebt is eigenlijk onbegrijpelijk, hoe graag ik die jongen ook zie voetballen. Narsingh vond ik wel te verantwoorden, daar werd de voorhoede mee ontzien, omdat lens nu op twee plaatsen inzetbaar werd. Zowel de plek van Matavz en de plek van Narsingh.
De miljoenen Wijnaldum, derijck, zanka en Hiljemark zijn compleet onnodig verspild.
Maar Van Dijk en Viergever zijn wel beter denk ik, dus dan zou ik voor die gaan en niet voor Van der Hoorn.
Ik denk dat Marcelo best goed kan spelen naast een leider. Hij heeft wel de fysieke aspecten van een verdediger. Gewoon naast een Kompany zou hij in de Premier Leaugue niet misstaan.
Okay, als je weet dat de verdediging de zwakste schakel is, en er is niks beters ophanden, waarom dan niet de speelstijl daarop aanpassen?
2 Verdedigende middenvelders om de verdediging te ondersteunen en in elk geval zorgen dat je niet meer tegengoals krijgt?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik denk dat Marcelo best goed kan spelen naast een leider. Hij heeft wel de fysieke aspecten van een verdediger. Gewoon naast een Kompany zou hij in de Premier Leaugue niet misstaan.
Marcel Brands, ben jij het?
Ik persoonlijk vind Van der Hoorn verdedigend veel sterker dan Van Dijk. Ik vind Van Dijk persoonlijk flink overschat.
Maar Van Dijk is voetballend wel een stuk beter dan Van der Hoorn. Is dan een afweging die je moet maken. Een voetballende cv voegt heel veel toe, kijk maar naar Ajax.
Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef jpg97 het volgende: Okay, als je weet dat de verdediging de zwakste schakel is, en er is niks beters ophanden, waarom dan niet de speelstijl daarop aanpassen?
2 Verdedigende middenvelders om de verdediging te ondersteunen en in elk geval zorgen dat je niet meer tegengoals krijgt?
Maar Van Dijk is voetballend wel een stuk beter dan Van der Hoorn. Is dan een afweging die je moet maken. Een voetballende cv voegt heel veel toe, kijk maar naar Ajax.
Van Dijk vind ik voetballend helemaal niet zo goed. Hij dribbelt onstuimig naar voren en weet het dan vaak niet meer. Maar hij heeft wel de Gijp factor, waar iedereen tegenwoordig helemaal op geilt.
Van Dijk vind ik voetballend helemaal niet zo goed. Hij dribbelt onstuimig naar voren en weet het dan vaak niet meer. Maar hij heeft wel de Gijp factor, waar iedereen tegenwoordig helemaal op geilt.
Viergever is qua voetballend vermogen het beste natuurlijk, maar ik vind Van Dijk daarin wel een stuk beter dan Van der Hoorn hoor. En Van Dijk ziet er ook wel wat indrukwekkender uit dan Van der Hoorn ja.
Viergever is qua voetballend vermogen het beste natuurlijk, maar ik vind Van Dijk daarin wel een stuk beter dan Van der Hoorn hoor. En Van Dijk ziet er ook wel wat indrukwekkender uit dan Van der Hoorn ja.
Bij het voetballende vermogen moet Van Dijk het ook vooral van zijn fysiek hebben met zijn lange rushes. Zijn inspeelpass en overzicht vind ik matig en qua concentratie vind ik hem ook niet sterk. Ik zie in Van der Hoorn veel meer potentie.
Op maandag 8 april 2013 11:09 schreef Buitendam het volgende: Wijnaldum voor dat bedrag als je Toivonen hebt is eigenlijk onbegrijpelijk, hoe graag ik die jongen ook zie voetballen. Narsingh vond ik wel te verantwoorden, daar werd de voorhoede mee ontzien, omdat lens nu op twee plaatsen inzetbaar werd. Zowel de plek van Matavz en de plek van Narsingh.
De miljoenen Wijnaldum, derijck, zanka en Hiljemark zijn compleet onnodig verspild.
Op maandag 8 april 2013 11:15 schreef tompsv18 het volgende: Maarja, Brands zal wel weer eerst voor Maher gaan voordat hij naar de verdediging gaat kijken
Brands gaat er inderdaad naar kijken, via de Telegraaf.nl Want op het moment dat Maher zou komen zit hij er niet meer.
Op maandag 8 april 2013 11:19 schreef PBateman1978 het volgende: Van der Hoorn heeft ook bijna geen overtredingen nodig om zijn directe tegenstander af te stoppen itt Van Dijk.
En is gewoon veel beter in de passing, iets wat PSV ook heel erg hard nodig heeft.
13 in een dozijn en daarnaast compleet overbodig in deze selectie. Wie gaat ie er nu uitspelen?
Hij is net als Dzudszak eerder gehaald volgensmij.. Als je toen oplette werd ie als vervanger voor Strootman gehaald. Aangezien er een kans bestaat dat hij weggaat, net als engelaar. Dan kan je hem beter nu halen.
Bij het voetballende vermogen moet Van Dijk het ook vooral van zijn fysiek hebben met zijn lange rushes. Zijn inspeelpass en overzicht vind ik matig en qua concentratie vind ik hem ook niet sterk. Ik zie in Van der Hoorn veel meer potentie.
Hm, ok. Zal wel wat meer wedstrijden van Utrecht gaan kijken om te zien of je gelijk hebt.
Hij is net als Dzudszak eerder gehaald volgensmij.. Als je toen oplette werd ie als vervanger voor Strootman gehaald. Aangezien er een kans bestaat dat hij weggaat, net als engelaar. Dan kan je hem beter nu halen.
Alleen vind ik Hiljemark een paar klassen minder dan Strootman. Echt zo'n grijze muis.
Hiljemark nu al afschrijven gaat wel wat ver ja. Heeft nog maar een paar wedstrijdjes gespeeld en begon ook nog eens meer dan prima tegen Vitesse. Daarna werd het een stuk minder ja.
Hm, ok. Zal wel wat meer wedstrijden van Utrecht gaan kijken om te zien of je gelijk hebt.
Nou is 1 wedstrijd natuurlijk maar een moment opname maar tegen ADO had Van der Hoorn 45 goede passes en 19 foute passes. Terwijl Van Dijk tegen Heerenveen 24 goede maar 23 slechte passes had. Van der Hoorn speelde ook nog meer naar voren met zijn passing in procenten.
Maar behalve deze ene wedstrijd is dit eigenlijk al veel vaker voorgekomen. Dat V/d Hoorn een succesvolle passrate had van rond de 70-75% en Van Dijk rond de 50-60%.
Een vervanger van strootman. En Hutchinson dan? Die is als back veel beter dan op het middenveld?
Een vervanger van strootman. En Hutchinson dan? Die is als back veel beter dan op het middenveld?
Gaat weg
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja, en terecht. Die loopt wekelijks voor lul als back. Had tijd en energie in bijvoorbeeld Janmaat gestopt, Hutchinson naar het middenveld geplaatst dan had ik dat niet bijtekenen nog maar moeten zien.
Alleen vind ik Hiljemark een paar klassen minder dan Strootman. Echt zo'n grijze muis.
Geen idee waarom, maar Hiljemark beviel mij juist wel. De laatste wedstrijd of 2 wedstrijden was het niet goed. Maar hij begon imo 'geweldig'.
quote:
Ik heb me laten vertelen dat ik van Dijk moet kiezen. Maar persoonlijk zou ik Viergever kiezen, uit dit rijtje. Als hij weer gaat spelen zoals vorige seizoenen tenminste..
[ Bericht 18% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 08-04-2013 12:04:47 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Hutch wil niet bijtekenen want die denkt nog 'even' bij een Premier Club te kunnen spelen.
Als hij gewoon werd gebruikt waar zijn talent ligt was er denk ik niets aan de hand geweest. Nu speelt ie op de minst zeggende positie in het elftal en moet ie plaats maken voor bijvoorbeeld Hiljemark. Zou ik ook voor passen, dan maar lekker naar een club die je wel in de as zet.
Doen alsof hij zich te groot voelt voor Psv is niet sterk. Die jongen zeikt nooit.
Doen alsof hij zich te groot voelt voor Psv is niet sterk. Die jongen zeikt nooit.
Klopt. Hutch heeft zich altijd heel professioneel en openopgesteld. Dat gelul over zijn kwaliteiten als rechtsback slaan ook nergens op, aangezien het een middenvelder is. En hoewel ik in het begin zeker niet overtuigd van hem was, kreeg hij toen de klus altijd wel geklaard. Later ging hij ook gewoon goed spelen. Vervolgens moest hij rechtsback staan. Naar mijn mening nooit een succes geweest, maar volgens bepaalden anderen wel, vaak meegaand in het gezeik over Manolev. Hutch is toen een paar wedstrijden later daar weer neergezet, om dar nooit meer weggehaald te worden.
En daar ging onze feitelijk enige èchte controlerende middenvelder.
Klopt. Maar het is nog te vroeg om dat nu al te zeggen. Volgend seizoen kan hij echt beoordeeld worden.
Sowieso een erg groot talent. Meer dan prima speler die alleen maar beter kan worden.
Ding is alleen dat die ploeg wel moet gaan draaien, anders ontwikkeld niemand zich en kijkt men alleen maar naar de eerste mogelijkheid om te vertrekken.
Als hij gewoon werd gebruikt waar zijn talent ligt was er denk ik niets aan de hand geweest. Nu speelt ie op de minst zeggende positie in het elftal en moet ie plaats maken voor bijvoorbeeld Hiljemark. Zou ik ook voor passen, dan maar lekker naar een club die je wel in de as zet.
Precies. Voorbeeldprof die Hutch. Als er iemand recht heeft om te zeiken is hij het wel. Die gast is echt verpest bij PSV en dat gaat blijvende gevolgen hebben voor de rest van zijn carrière.
Maar je hoort hem er geen woord over zeggen in de media. Zelfs toen hij tegen Twente de sterren van de hemel speelde op het middenveld en de media hem daarna opzochten heeft hij niet 1x zelfs maar gezinspeeld op ontevredenheid over zijn rol als back.
En daar ging onze feitelijk enige èchte controlerende middenvelder.
Achteraf gezien misschien wel de grootste fout die er is gemaakt 'binnen de lijnen'. Je had in Hutchinson een prima verdedigende middenvelder, sober, degelijk. Type Simons/Galasek/Vogel. Maar Van Bommel moest met alle geweld komen waardoor er geen plaats meer was.
Dat vond ik in het begin ook van Johann Vogel...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
GuillAjax8 april 2013 om 14:05 van bommel hoort dan ook meer schorsingen te krijgen , vermeer is voorbeeldig vergeleken bij de rotschopper van de eredivisie
Ze verwachten misschien maar 1 wedstrijd? Aangezien er nu zijn voorwaardelijke straf is meegenomen, die niet meegenomen had mogen worden omdat die looptijd al voorbij was. Of ze willen hem inderdaad speelgerechtigd maken voor tegen PSV wat ik wel heel lame zou vinden.
Ze verwachten misschien maar 1 wedstrijd? Aangezien er nu zijn voorwaardelijke straf is meegenomen, die niet meegenomen had mogen worden omdat die looptijd al voorbij was. Of ze willen hem inderdaad speelgerechtigd maken voor tegen PSV wat ik wel heel lame zou vinden.
Wist niet eens dat er looptijden aan vast zaten.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ja, mij ook. Maar als Ajax datzelfde percentage niet rood vindt zal er toch een onderzoekje komen naar wie er gelijk heeft, en daar ligt dus ook mijn vraag: kan je met een laat verzoek tot onderzoek die schorsing tegen PSV niet omzeilen.
Ja, mij ook. Maar als Ajax datzelfde percentage niet rood vindt zal er toch een onderzoekje komen naar wie er gelijk heeft, en daar ligt dus ook mijn vraag: kan je met een laat verzoek tot onderzoek die schorsing tegen PSV niet omzeilen.
Ik ga er vanuit dat Ajax het wel eens is met de rode kaart maar niet met de strafeis.
En als ze dat aanvechten? Gaat daar weer een paar dagen overheen?
Dat zou best kunnen. Al heeft het er ook mee te maken dat hij in de wedstrijd rood kreeg en niet geschorst is op basis van wedstrijdbeelden. Hij moet nu sowieso PSV missen.
Waar ze tegen zijn is dan niet geheel relevant, het gaat erom of je door aanvechten van die kaart/straf de schorsing van zondag kunt omzeilen?
Ik denk niet dat ze het (alleen) om zondag gaat, maar dat ze ook niet het risico willen lopen dat Cillessen wat krijgt en dat ze daarom met een 17 jarige A junior in het doel moeten. Dan is het beter om de straf aan te vechten en dat risico te beperken tot 1 week.
Ik denk niet dat ze het (alleen) om zondag gaat, maar dat ze ook niet het risico willen lopen dat Cillessen wat krijgt en dat ze daarom met een 17 jarige A junior in het doel moeten. Dan is het beter om de straf aan te vechten en dat risico te beperken tot 1 week.
Neergebroken speler neerhalen is meestal 1 wedstrijd. Vind het dus ook wat vreemd. Misschien vinden ze dat de manier waarop hij het deed te hard. In beroep gaan is begrijpelijk, maar ook wel goed, als een soort van scherphoudingsmaatregel richting de KNVB die kutjesvoetbal en steeds vreemder en inconsequenter worden. Beroep moet je feitelijk als een standaard maatregel aanhouden. Weten ze bij de KNVB iig dat er altijd extra werk zal zijn.
Brands zei feitelijk hetzelfde als wat hij altijd zegt. Dat betekent dus ook dat hij liever 6 miljoen uittrekt voor Maher dan dat bedrag of een deel ervan eerst voor een goede verdediger zou inleggen.
Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef Xaobotnik het volgende: Neergebroken speler neerhalen is meestal 1 wedstrijd. Vind het dus ook wat vreemd. Misschien vinden ze dat de manier waarop hij het deed te hard. In beroep gaan is begrijpelijk, maar ook wel goed, als een soort van scherphoudingsmaatregel richting de KNVB die kutjesvoetbal en steeds vreemder en inconsequenter worden. Beroep moet je feitelijk als een standaard maatregel aanhouden. Weten ze bij de KNVB iig dat er altijd extra werk zal zijn.
Nee, hij kreeg eind 2011 tegen Feyenoord ook rood en toen 1 wedstrijd schorsing + 1 voorwaardelijk met een looptijd van 1 jaar. Die voorwaardelijke zit er nu bij, maar dat kan helemaal niet aangezien dat jaar allang om is.
Nee, hij kreeg eind 2011 tegen Feyenoord ook rood en toen 1 wedstrijd schorsing + 1 voorwaardelijk met een looptijd van 1 jaar. Die voorwaardelijke zit er nu bij, maar dat kan helemaal niet aangezien dat jaar allang om is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Matavz of Lens dus in de spits, kiezen tussen de lamme en de blinde.
Jij wil gewoon alle psvers als waardeloze spelers zien
PSV heeft zo ook eens een speler over een wedstrijd heen getild. Weet niet meer precies wie/waarom. Ergens afgelopen seizoenen.
Ik weet dat er een geval was bij Kezman nav die rode kaart tegen ADO, wat ik geen elleboog vond (zit echter wel in die 'elleboog van de week'-leader bij Studio Voetbal) en het beroep dus terecht vond. Koeman (toen trainer van Ajax) zei toen dat het competitievervalsing was en prompt maakte de KNVB haast om Kezman alsnog te veroordelen zodat hij tegen Ajax niet mee kon doen.
Dat het er ook momenteel gewoon in zit, liet hij bij Oranje zien. Het ligt natuurlijk niet alleen aan Lens. Het spel van dit hele PSV is ontzettend matig. Alleen bepaalde spelers worden er nu eenmaal vaker uitgelicht.
Alsof locadia zich al heeft gepresenteerd als de nieuwe messi
Betere optie dan Lens en Matavz, volgens mij heeft Locadia in zijn weinige minuten nog meer gescoord.
Scorebord journalistiek. Leuk dat hij bijv. tegen Zwolle scoorde, maar er komt natuurlijk meer bij kijken om een goede spits te zijn voor PSV. Moet wel regelmatig zijn minuten maken natuurlijk. Net als Depay en twee of drie andere jeugdspelers. Jeugdspelers die niet goed genoeg zijn maar het wel goed doen in de jeugd moeten m.i. alsnog een kans krijgen in het 1e om te zien of ze ook daadwerkelijk falen.
Dan niet, dat hij bijna altijd te laat aangespeeld wordt ligt niet aan hem
Dat hij de bal vaak verliest bij het aannemen kan hij ook niks aan doen ligt aan de bal/het veld. Dat hij altijd buitenspel staat ligt ook aan de andere PSV spelers, dat hij 1-1 mist ligt aan de goal die opgeschoven is, dat hij blind door mensen heen wil rennen ligt zeker ook niet aan hem?
Betere optie dan Lens en Matavz, volgens mij heeft Locadia in zijn weinige minuten nog meer gescoord.
En toen Locadia wel in de basis stond liet hij zien voetballend nog veel minder dan Matavz te zijn. Ik zou zeker met Toivonen altijd Lens in de spits opstellen.
Op maandag 8 april 2013 17:04 schreef tompsv18 het volgende: Depay moet wel in de basis zondag. Die kan Blind helemaal gek maken denk ik.
Depay is een linksbuiten. Allerlei posities gaan wisselen lijkt me niet verstandig. Verder is Blind gewoon een goede verdediger. Blind is zwak wanneer het op snelheid aan komt. Probleem is dat Lens gewoon centraal moet spelen en we verder geen echte snelle spelers tot onze beschikking hebben. Zelfs onze rechtsback is verre van een loper.
Tenzij Avocaat toch besluit Lens als rechtsbuiten te gebruiken en Matavz centraal, zal Blind het dus niet zo moeilijk krijgen. En ook al speelt Lens wel rechtsbuiten, moet ik nog zien of Ajax dat positioneel niet gewoon prima weet op te vangen.
Op maandag 8 april 2013 17:04 schreef tompsv18 het volgende: Depay moet wel in de basis zondag. Die kan Blind helemaal gek maken denk ik.
Meneer heeft ook weer een keertje een leuke invalbeurt gehad en hij gaat gelijk Blind helemaal gek maken? Dat hij daarvoor verder bijna geen deuk in een pakje boter schoot vergeet je maar even. Maar goed, het is sowieso wel een betere optie dan Wijnaldum op rechts.
Dat hij de bal vaak verliest bij het aannemen kan hij ook niks aan doen ligt aan de bal/het veld. Dat hij altijd buitenspel staat ligt ook aan de andere PSV spelers, dat hij 1-1 mist ligt aan de goal die opgeschoven is, dat hij blind door mensen heen wil rennen ligt zeker ook niet aan hem?
Meneer heeft ook weer een keertje een leuke invalbeurt gehad en hij gaat gelijk Blind helemaal gek maken? Dat hij daarvoor verder bijna geen deuk in een pakje boter schoot vergeet je maar even. Maar goed, het is sowieso wel een betere optie dan Wijnaldum op rechts.
Als rechtsbuiten vind ik hem veel beter dan als linksbuiten, waar hij me nog niet echt kon overtuigen. En Wijnaldum laat helemaal niks zien aan de rechterkant, dus het lijkt me meer dan logisch dat Depay opgesteld gaat worden.
Depay is een linksbuiten. Allerlei posities gaan wisselen lijkt me niet verstandig. Verder is Blind gewoon een goede verdediger. Blind is zwak wanneer het op snelheid aan komt. Probleem is dat Lens gewoon centraal moet spelen en we verder geen echte snelle spelers tot onze beschikking hebben. Zelfs onze rechtsback is verre van een loper.
Tenzij Avocaat toch besluit Lens als rechtsbuiten te gebruiken en Matavz centraal, zal Blind het dus niet zo moeilijk krijgen. En ook al speelt Lens wel rechtsbuiten, moet ik nog zien of Ajax dat positioneel niet gewoon prima weet op te vangen.
Depay is beter op rechtsbuiten dan op linksbuiten en is toch ook aardig snel?
Als rechtsbuiten vind ik hem veel beter dan als linksbuiten, waar hij me nog niet echt kon overtuigen. En Wijnaldum laat helemaal niks zien aan de rechterkant, dus het lijkt me meer dan logisch dat Depay opgesteld gaat worden.
En dat zeg je aan de hand van die invalbeurt van Depay tegen Willem II?
In de vorige wedstrijden die hij speelde switchte hij ook veel en kwam hij soms als rechtsbuiten terecht. Daar vond ik hem een stuk gevaarlijker.
Tegen VVV mocht hij toch ook als rechtsbuiten beginnen? Toen vond ik hem serieus als een drol spelen. Het blijft voor mij niet meer dan een leuke invaller tot nu toe. Leuk als je met 3-0 voorstaat en het laatste kwartier de voorsprong nog wil vergroten.
Tegen VVV mocht hij toch ook als rechtsbuiten beginnen? Toen vond ik hem serieus als een drol spelen. Het blijft voor mij niet meer dan een leuke invaller tot nu toe. Leuk als je met 3-0 voorstaat en het laatste kwartier de voorsprong nog wil vergroten.
Klopt. Maar ik zie Depay op dit moment gewoon liever dan Wijnaldum en Matavz, die beide niks toevoegen.
Het kan bij jou ook snel omslaan. Ik dacht mij te herinneren dat jij Wijnaldum een prima speler vond.
Ik ben nooit een fan geweest van Wijnaldum, maar het is natuurlijk geen slechte speler. Hij presteert nu al weken heel matig en is bijna de hele tijd onzichtbaar. Dan mag je toch wel een keer een andere speler daar proberen?
Depay is beter op rechtsbuiten dan op linksbuiten en is toch ook aardig snel?
Met aardig snel buit je niet de specifieke zwakte van een tragere speler uit. En zo snel vind ik hem niet. Het is iig geen Narsingh, Lens, of om wat namen uit het verleden te noemen, Rommedahl of Kolkka. Dat waren echt spelers dus duidelijk sneller waren dan anderen.
Maar Blind is gewoon een meer dan prima verdediger. Het gaat zelden om echte sprintduels, dus een dribbelende Depay heeft met Blind waarschijnlijk meer moeite dan de meeste verdedigers die hij tegen komt.
Dat Depay beter als rechtsbuiten zou zijn, heb ik geen bewijs van gezien. Hij deed het wel aardig tegen Willem II, maar niet meer dan dat. En dan hebben we het over een invalbeurt tegen de nummer allerlaatst van de competitie, die in dit jaar zo ongeveer de meest kansloze vertoning is geweest in de geschiedenis van de eredivisie. Tegen VVV was het ook niets, en daar kwam hij ook regelmatig van rechts.
Letterlijk. Waterijsjes toch? Maar dat je daardoor zo lang uit de roulatie bent.... Kan me niet herinneren dat ik er überhaupt last van had. Of zou het voor volwassenen een zwaardere ingreep zijn?
Hoe dan ook, Locadia zou waarschijnlijk nooit van een doorslaggevende rol zijn.
Letterlijk. Waterijsjes toch? Maar dat je daardoor zo lang uit de roulatie bent.... Kan me niet herinneren dat ik er überhaupt last van had. Of zou het voor volwassenen een zwaardere ingreep zijn?
Hoe dan ook, Locadia zou waarschijnlijk nooit van een doorslaggevende rol zijn.
Hoe ouder hoe heftiger, hij zal ook een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven. Lekker paar dagen bloed hoesten
verklaart wel zn problemen van de laatste tijd met keelontsteking enzo.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Hoe goed is die bezig? Hoorde er maanden geleden nog goede verhalen over. De laatste weken wel iets gehoord, maar dat klonk minder positief. Hoewel er ook mensen zijn die zeggen dat het misschien geen topper is op het moment, maar dit later wel kan worden. Zo'n speler waarvan je later spijt krijgt dat je hem weg hebt gedaan.
Hoe goed is die bezig? Hoorde er maanden geleden nog goede verhalen over. De laatste weken wel iets gehoord, maar dat klonk minder positief. Hoewel er ook mensen zijn die zeggen dat het misschien geen topper is op het moment, maar dit later wel kan worden. Zo'n speler waarvan je later spijt krijgt dat je hem weg hebt gedaan.
Heb geen flauw idee, maar die jongen heeft niet voor niets zoveel interesse uit Italië.. Hij doet me aan die Brazliaan denken die hier er niks van bakte en toch voor 20 miljoen naar Rusland ging
Heb geen flauw idee, maar die jongen heeft niet voor niets zoveel interesse uit Italië.. Hij doet me aan die Brazliaan denken die hier er niks van bakte en toch voor 20 miljoen naar Rusland ging
Tardelli. Maar ja, die heeft het bij Anzi ook niet laten zien.
Omdat jij ook wel weet dat op sommige momenten de doorstroom van talenten minder vloeiend is dan anders. Je kunt het moeilijk een eeuwig talent maken door hem nu nog 2 jaar achter Locadia en consorten te plaatsen.
Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef Buitendam het volgende: Omdat jij ook wel weet dat op sommige momenten de doorstroom van talenten minder vloeiend is dan anders. Je kunt het moeilijk een eeuwig talent maken door hem nu nog 2 jaar achter Locadia en consorten te plaatsen.
Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef Buitendam het volgende: Omdat jij ook wel weet dat op sommige momenten de doorstroom van talenten minder vloeiend is dan anders. Je kunt het moeilijk een eeuwig talent maken door hem nu nog 2 jaar achter Locadia en consorten te plaatsen.
Plus dat het een pure afmaker is, zoals in Italië meer gewild dan in Nederland. Hij kan niet zo best meevoetballen. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat ze hem vergeleken met Inzaghi.
Plus dat het een pure afmaker is, zoals in Italië meer gewild dan in Nederland. Hij kan niet zo best meevoetballen. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat ze hem vergeleken met Inzaghi.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het een domme aankoop is.
Onzin. Je koopt die jongen voor 6 ton omdat het een talent is. Ten tijden van de aankoop zou Bakkali zijn directe concurrent worden, maar uiteindelijk heeft Locadia hen achter zich gelaten.
Nu kun je betwisten of 6 ton misschien wat te veel van het goeie is, maar een heel begrijpelijke aankoop van PSV.
Tsja, soms is het minder verwijtbaar. Fagner, Tardelli, Cassio (toevallig allemaal Brazilianen) lieten het gewoon niet zien. Ik had ook niet de indruk dat ze verkeerd werden gebruikt, zoals Vampeta destijds die zich later bewees als een echte wereldtopper.
Maar bijv. een Huntelaar hadden ze gewoon een degelijke kans moeten geven, net als Bakkal (die feitelijk slachtoffer was van het angsthazenvoetbal van Rutten). Helaas betekent bij PSV dat wanneer ze je verhuren, dit in de meeste gevallen gewoon betekent dat ze je niet meer hoeven. Huntelaar, maar bijv. ook die kerel van Turkse komaf (kom even niet op zijn naam, werd verhuurd aan Zwolle) deden het gewoon goed tijdens hun verhuur. PSV heeft echter nooit het idee gehad om ze te houden. In het geval van Takak achteraf terecht, maar in het geval van Huntelaar niet. Bakkal kregen ze nergens verkocht, en dus lieten ze die maar terugkomen. Dat hij toch wat goede wedstrijden zou spelen hadden ze nooit voorzien. En zo zijn er wel meer voorbeelden. Mokhtar had ik ook graag een kans zien krijgen. En Chadli had natuurlijk ook gewoon door PSV gecontracteerd moeten worden vanuit FC Eindhoven.
Anyway, ik wist niet eens dat er interesse was voor Betancourt vanuit Italië.
Onzin. Je koopt die jongen voor 6 ton omdat het een talent is. Ten tijden van de aankoop zou Bakkali zijn directe concurrent worden, maar uiteindelijk heeft Locadia hen achter zich gelaten.
Nu kun je betwisten of 6 ton misschien wat te veel van het goeie is, maar een heel begrijpelijke aankoop van PSV.
Heeft hij een Europees paspoort? Anders was je nog steeds flink wat kwijt aan salaris. En Locadia en Bakkali zijn toch sowieso geen concurrenten voor dezelfde positie?
Op die leeftijd schiet je met hagel. Één van de zoveel talentjes kan doorbreken. Ook bij die je uit het buitenland haalt. Mats Rits was één van de talenten van België en heeft het bij Ajax ook niet gehaald toch?
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Mja, dat kan. Ik blijf er bij dat als het echt zo'n groot talent was PSV hem niet weg had gedaan.
Concurrentie van een linksbuiten?
6 ton trouwens. Goed gedaan van Brands, misschien had hij gewoon de kwaliteiten van Locadia kunnen inschatten, had je wat geld bespaart.
Heeft hij een Europees paspoort? Anders was je nog steeds flink wat kwijt aan salaris. En Locadia en Bakkali zijn toch sowieso geen concurrenten voor dezelfde positie?
Bakkali en Locadia worden beiden betiteld als aanvaller, en deze jongen is ook als aanvaller gehaald.
Op maandag 8 april 2013 19:37 schreef rubbereend het volgende: Op die leeftijd schiet je met hagel. Één van de zoveel talentjes kan doorbreken. Ook bij die je uit het buitenland haalt. Mats Rits was één van de talenten van België en heeft het bij Ajax ook niet gehaald toch?
Hij heeft het toen in Belgie al niet gehaald na een goed begin.
Mja, dat kan. Ik blijf er bij dat als het echt zo'n groot talent was PSV hem niet weg had gedaan.
Ten tijden van de aankoop was het een jeugdinternational waar half Italie achteraan zat. Met twee concurrenten: Bakkali en Locadia en die laatste lijkt de strijd tot dusver te hebben gewonnen. Nu is Bakkali nog jong, dus misschien komt hij nog wel door.
Betancourt ziet geen toekomst meer bij PSV en wil weg 13/02/2013 22:04
Wéér dreigt PSV een jong talent kwijt te raken. De negentienjarige Robin Betancourt uit Uruguay ziet geen perspectief meer in Eindhoven en hoopt deze zomer de huidige koploper van de Eredivisie te verlaten. De aanvaller heeft echter nog een contract dat hem tot 2015 aan PSV bindt.
Spelersmakelaar Peter Gerards, die Betancourts zaakwaarnemers Alexis Papasan en Gustavo Silva in Nederland vertegenwoordigt, concludeert dat de jonge Zuid-Amerikaan in de toekomst weinig kansen krijgt bij PSV. 'Jürgen Locadia is Ruben voorbij en gezien de speelstijl van PSV snap ik dat wel', zegt Gerards. 'De club kiest voor een voetballende spits. Betancourt is een pure afmaker.'
De jeugdinternational wordt intensief gevolgd door een paar Italiaanse clubs, waaronder Udinese, Chievo en Atalanta uit de Serie A. Gerards verwacht dat ze deze zomer zullen toehappen. PSV betaalde in 2011 zes ton voor de jonge aanvaller. 'Dat gaat PSV wel terugverdienen', denkt Gerards. 'Ruben staat er prima op in Italië.
Ten tijden van de aankoop was het een jeugdinternational waar half Italie achteraan zat. Met twee concurrenten: Bakkali en Locadia en die laatste lijkt de strijd tot dusver te hebben gewonnen. Nu is Bakkali nog jong, dus misschien komt hij nog wel door.
Ik blijf het grappig vinden dat je een centrumspits een concurrent vindt van een vleugelspeler.
Ow, dus Depay is ook een concurrent van Matavz? Rare beredenering van je.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat jongens uit de jeugd vaker als aanvaller worden betiteld dan als links- of rechtsbuiten. Er wordt in de jeugd van PSV behoorlijk gerouleerd in posities. Locadia heeft in de jeugd ook niet alleen maar in de punt gestaan.
Ik wil niet lullig doen maar Locadia is nou ook niet echt een voetballende spits.
Dat dacht ik ook maar Betancourt voetbalt nog minder mee blijkbaar
Wijnaldum, veelscorende middenvelder bedoel je? Die zijn goud waard schijnt
Klopt. Feyenoord beurde er 5 miljoen voor met 1 jarig contract.
Tsja, soms is het minder verwijtbaar. Fagner, Tardelli, Cassio (toevallig allemaal Brazilianen) lieten het gewoon niet zien. Ik had ook niet de indruk dat ze verkeerd werden gebruikt, zoals Vampeta destijds die zich later bewees als een echte wereldtopper.
Maar bijv. een Huntelaar hadden ze gewoon een degelijke kans moeten geven, net als Bakkal (die feitelijk slachtoffer was van het angsthazenvoetbal van Rutten). Helaas betekent bij PSV dat wanneer ze je verhuren, dit in de meeste gevallen gewoon betekent dat ze je niet meer hoeven. Huntelaar, maar bijv. ook die kerel van Turkse komaf (kom even niet op zijn naam, werd verhuurd aan Zwolle) deden het gewoon goed tijdens hun verhuur. PSV heeft echter nooit het idee gehad om ze te houden. In het geval van Takak achteraf terecht, maar in het geval van Huntelaar niet. Bakkal kregen ze nergens verkocht, en dus lieten ze die maar terugkomen. Dat hij toch wat goede wedstrijden zou spelen hadden ze nooit voorzien. En zo zijn er wel meer voorbeelden. Mokhtar had ik ook graag een kans zien krijgen. En Chadli had natuurlijk ook gewoon door PSV gecontracteerd moeten worden vanuit FC Eindhoven.
Anyway, ik wist niet eens dat er interesse was voor Betancourt vanuit Italië.
Het terug zoeken van tweets duurt me te lang maar zie hier:
als ze nu al met 5 miljoen beginnen dan kan je er wel een paar meer uithalen. Mooi bod
Voor hoeveel was hij ook al weer gekocht? 3 miljoen ofzo toch?
ik vind niet dat dat nog boeit na 5 jaar hij staat voor bijna niks meer op de balans dus winst is binnen
Op dinsdag 9 april 2013 07:47 schreef Ajacied422 het volgende: Jongens, om 12:00 wordt bekend wie de scheidsrechter wordt. Spannend hé, ik heb al zweethandjes. Erg belangrijk, dit bepaalt wie de pot gaat winnen.
Op dinsdag 9 april 2013 07:47 schreef Ajacied422 het volgende: Jongens, om 12:00 wordt bekend wie de scheidsrechter wordt. Spannend hé, ik heb al zweethandjes. Erg belangrijk, dit bepaalt wie de pot gaat winnen.
Kuipers waren wij ook niet gelukkig mee tegen Feyenoord (2x).. Ik zie een patroon.
Maar vaak een goed teken als je er niets van kunt herinneren toch (Twente-Ajax)
Ze zeggen altijd dat je de beslissingen in je voordeel en nadeel tegen elkaar weg kunt strepen aan het einde van het seizoen, maar ik heb toch de indruk dat dit seizoen Ajax en PSV vaker benadeeld zijn dan Feyenoord, al is dat natuurlijk gevaarlijk om te zeggen want voor je het weet heb je een halve eierdop op je hoofd.
Ze zeggen altijd dat je de beslissingen in je voordeel en nadeel tegen elkaar weg kunt strepen aan het einde van het seizoen, maar ik heb toch de indruk dat dit seizoen Ajax en PSV vaker benadeeld zijn dan Feyenoord, al is dat natuurlijk gevaarlijk om te zeggen want voor je het weet heb je een halve eierdop op je hoofd.
Ben ik het wel mee eens ja. En ik durf ook te zeggen dat alle scheidsrechters, m.u.v. Blom, het ook niet expres doen
Zelfs HIljemark kreeg toch op rechtsback de voorkeur boven Brenet? Al wil dat natuurlijk niets zeggen over de kwaliteiten van Brenet. Toen met Jong PSV tegen Jong Ajax vond ik hem trouwens wel de absolute uitblinker in een team met onder andere Depay en Locadia (Die er toen beide niets van bakte)
Op dinsdag 9 april 2013 16:06 schreef Chase_Utley het volgende: Zelfs HIljemark kreeg toch op rechtsback de voorkeur boven Brenet? Al wil dat natuurlijk niets zeggen over de kwaliteiten van Brenet. Toen met Jong PSV tegen Jong Ajax vond ik hem trouwens wel de absolute uitblinker in een team met onder andere Depay en Locadia (Die er toen beide niets van bakte)
Ligt ook een beetje aan Advocaat. En aan de ervaring van Brenet, die hij (totaal) niet heeft. Maar ik heb t wel gehad met Hutch op de RB ondertussen.
Ja, gaat lastig dat ervaring krijgen als je de kans niet krijgt. Beetje kip en het ei verhaal.
Vind het ook wat wrang om zulke jongens opeens voor de leeuwen te gooien (Feyenoord-uit red.). Maar er zijn wedstrijden genoeg waar hij minuten had kunnen maken inderdaad.
Triest om te zien hoe die Zanka nauwelijks op het niveau van Jong PSV meekan. De beste man is jarenlang basisspeler geweest bij Kopenhagen en heeft zelfs nog vijf interlands voor Denemarken gespeeld.
Triest om te zien hoe die Zanka nauwelijks op het niveau van Jong PSV meekan. De beste man is jarenlang basisspeler geweest bij Kopenhagen en heeft zelfs nog vijf interlands voor Denemarken gespeeld.
Tegen Ajax ff pieken en daarna nog een paar wedstrijden verder dippen
Als Boerrigter weer rechtsbuiten staat, dan heeft hij die piek niet eens nodig. Waarschijnlijk staat Schone rechtsbuiten, prima speler, maar geen rechtsbuiten waar je als linksback wakker van ligt. Ik denk dat Marcelo, Derijck en Hutchinson het zwaarder gaat krijgen.
Goede ontwikkeling, hij is echt niet zo slecht als VI ons wil doen geloven.
Ik vind hem ook wel goed en hij is nog steeds erg jong.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D