SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fan Art:
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjaciet en Scarface88
indd, GGMMquote:Op maandag 8 april 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
TT had moeten zijn
dat teringwijf van Bouhlarouz
Ook in Polen wordt het uitgezonden.quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de Bulgaarse VI gaat dit heel vaak herhaald worden.
Dan had ik het kunnen zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
De kantineheld moet erg hard om zichzelf lachen.
En heel VI lacht met hem mee.quote:Op maandag 8 april 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
De kantineheld moet erg hard om zichzelf lachen.
daarkijkt geen hond naar.quote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
POM POM POM NIEUWS
Veendam wil doorstart maken in hoofdklasse
quote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
WAT EEN TOPSHOW! Stukje vanaf de reclame tot deze reclame![]()
![]()
![]()
Alleen maar gelachen![]()
Johan
Dat ook inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee man, even terugspoelen en gewoon nog een keer kijken
Walgelijke Amerikaanse instelling dit. De opbouw naar het hoogtepunt voor de reclame was ook topshow waardig.quote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef RensAjacied het volgende:
WAT EEN TOPSHOW! Stukje vanaf de reclame tot deze reclame![]()
![]()
![]()
Alleen maar gelachen![]()
Johan
Als ik Hans zo zie had het ook Vinger aan de Pols kunnen zijn HAHAHAquote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Zit ik nu naar Voetbal International of Seks voor de Buch te kijken?
Twitter van Rickazio gevonden.quote:
Samen beschuitje etenquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou haar toch bijna een bak haver aanbieden.
Dat soort vragen zijn not dunquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Idee voor Oliver23 en zijn volgende interview met Escha:
Is Escha ook discreet ondeugend?
Barvrouwen lopen altijd wegquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat soort vragen zijn not dun
ik denk dat Escha dan meteen wegloopt
Die heeft een flinke blessure opgelopen tijdens het palendansenquote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb die Berdien ook al tijden niet gezien
Berdien is bang dat ze wordt aangestoken door Hans.quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb die Berdien ook al tijden niet gezien
Botev Vratsa.quote:Op maandag 8 april 2013 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe heet die club nou? Bota Vratswa? Als ik daarop google bestaat het niet.
Stijn, je moet niet echt in een Fiat 500 het water inrijden hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Berdien is bang dat ze wordt aangestoken door Hans.
Aad300quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef De_Dorstige het volgende:
Vrijdag hopelijk weer Bossie of Schelvis.
Zeer aanvaardbaar.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan makkelijk zijn; balletje rondspelen.quote:
xDquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef OverRated het volgende:
In dat kolkende stadion van PSV weet je het maar nooit
quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe meer goals Babel scoort hoe meer Johan op hem gaat zeiken.
Als je nog een UI zoekt, ben je wellicht geïnteresseerd in J Alba gifsquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef OverRated het volgende:
In dat kolkende stadion van PSV weet je het maar nooit
Zelfde met Vleminckx, Pantelic enzquote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef Gramulanion het volgende:
Hoe meer goals Babel scoort hoe meer Johan op hem gaat zeiken.
Neen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef marcodej het volgende:
Leuk hoor, maar was die Goossens nou zo briljant?
Nee.quote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef marcodej het volgende:
Leuk hoor, maar was die Goossens nou zo briljant?
Nou groepseks noemen we hetquote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat niet die massaverkrachter?
quote:
Best een leuke grap van GGMMquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je nog een UI zoekt, ben je wellicht geïnteresseerd in J Alba gifs
kijk dan hier
B&H / Jessica Alba #2
Verder in het topic zit een mod te trollen, negeer dat.
Waarom nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef De_Dorstige het volgende:
Naar Twente. Waarom zou je dat willen?
Zal na VI eens even rondkijkenquote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als daar geen potentiële UI tussenzit dan weet ik het niet meer
Prachtig die stem van Johan door het stadionquote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie hebben dat meteen een grote hit over Bert die je in het stadion kan draaien
Johan heeft de wilskracht om aftevallenquote:Op maandag 8 april 2013 21:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Johan is vergeten dat ie er ooit ook zo of erger heeft uitgezien
Niks geen Sonja Bakker of Montignac, gewoon magere yoghurt en 's ochtends de postbode inhalen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Johan heeft de wilskracht om aftevallen
Vlaggen uithangen vrijdag, massaal verzameln voor de studio..quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die homo Dijkshoorn maar niet weer Sierd gaat dissen
Toch ga ik voor United-Cityquote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
Kijktip: Nu Jensen op Veronica met Peter R
Dan pakt Sierd hem keihard terug via facebook.quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als die homo Dijkshoorn maar niet weer Sierd gaat dissen
Dat lukte zelfs Michael Boogerd niet, en die was zwaar aan de dope.quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niks geen Sonja Bakker of Montignac, gewoon magere yoghurt en 's ochtends de postbode inhalen.
Hij is wel nog dikker gewordenquote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
Kijktip: Nu Jensen op Veronica met Peter R
Johanquote:
Je was net op tijdquote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat neem ik terug Michael Boogerd is onschuldig en is er ingeluisd door de media
1512quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
op de schaal van 73 tot 1783 wat voor cijfer zouden jullie deze show geven?
Een topshowquote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
ditquote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan![]()
![]()
Ik weet niet wat hij had gebruikt.
2011 PROUD WINNERS OF THE TELEVIZIERRINGquote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat neem ik terug Michael Boogerd is onschuldig en is er ingeluisd door de media
TV / [VERONICA] Jensen #22 - TOPSHOW!quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand linkje naar topic "Jensen laat" ?
TV / [VERONICA] Jensen #22 - TOPSHOW!quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand linkje naar topic "Jensen laat" ?
Hetgeen Derksen voetbaltechnisch brengt is flinterdun, maar hij weet wel prima een stamtafelsfeer te creëren. Anderhalf uur topvermaak.quote:
Ik wil Harry in Parijs checken, misschien ben ik wel in beeld op de achtergrondquote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1955400/6/25#live
Hier verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |