quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat TS het weer eens verzint waar we bij staan. Denkend dat-ie nu toch een geweldige casus heeft bedacht ...
Och knulletje toch, heb ik je op je pikkie getrapt in R&P?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:13 schreef Maanvis het volgende:
en zo gaat het telkens met haar, nooit een positief of zinnig advies, altijd op de man spelen.
Kom je nog eens hier doen waarvoor WGR bedoeld is of kom je alleen maar om bij elk topique de integriteit van de TS in twijfel te trekken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Och knulletje toch, heb ik je op je pikkie getrapt in R&P?
Bij elk topic ja? Kom eens met andere voorbeelden, dan. En lees je ook eens in, in PH en topics.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:20 schreef Maanvis het volgende:
Kom je nog eens hier doen waarvoor WGR bedoeld is of kom je alleen maar om bij elk topique de integriteit van de TS in twijfel te trekken?
Deal. Het volgende voorbeeld wordt gewoon weer hier geplaatst.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij elk topic ja? Kom eens met andere voorbeelden, dan. En lees je ook eens in, in PH en topics.
Met andere woorden: je hebt weer eens niks om je gebral mee te staven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:25 schreef Maanvis het volgende:
Deal. Het volgende voorbeeld wordt gewoon weer hier geplaatst.
Er zijn genoeg voorbeelden maar je bent niet de moeite waard voor mij om die allemaal uit te gaan zoeken. Dit was je reactie dáárvoor in WGR:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met andere woorden: je hebt weer eens niks om je gebral mee te staven.
Maar leef je vooral uit, knul!
Weer niets zinnigs!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet parkeren is geen parkeerbon.
Verder blijf je natuurlijk een enorme huilie. En een domme ook.
stel je niet aan...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]en zo gaat het telkens met haar, nooit een positief of zinnig advies, altijd op de man spelen.
Okay ik begrijp het, je zoekt gewoon telkens een speeltuin waar je als vrouw van in de 40 lekker kunt gaan spelen, en die vind je in topiques in WGRquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:34 schreef Copycat het volgende:
Oh my ...heb je ook dat topic überhaupt wel gelezen?
wacht even... Copycat is een kloon van jouquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay ik begrijp het, je zoekt gewoon telkens een speeltuin waar je als vrouw van in de 40 lekker kunt gaan spelen, en die vind je in topiques in WGR.
Jij hebt mij gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:51 schreef Sjeen het volgende:
wacht even... Copycat is een kloon van jou
weet ik toch...quote:
Het joch zit weer eens niet lekker in zijn schubbenvel. Even aandacht geven en het is weer goed.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Sjeen het volgende:
Maar vis loopt zich te beklagen over spelen in WGR, ik geloof mijn ogen niet.
Nou, nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:04 schreef Maanvis het volgende:
Copycat's volgende fout komt hier weer te staan.
Ik vind het wel een beetje hard als je haar nu al laat bannenquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
weet ik toch...
Maar vis loopt zich te beklagen over spelen in WGR, ik geloof mijn ogen niet.
In ieder geval degene die het blijft proberen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:32 schreef BlueMage het volgende:
Maanvis is dan ook de meest serieuze user in WGR die ik daar ooit ben tegengekomen.
gebandquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:43 schreef Mark het volgende:
Newbie post overal dezelfde post, je zou denken dat hij dat boek zelf geschreven heeft en nu topics zoekt over bedreiging
http://forum.fok.nl/user/history/409685
Daar is ze weer!quote:
Nogmaals: leer users en topics kennen ... Frust van me.quote:
dat maakt het nog niet OK om in elk topique de TS aan te vallen. het grootste deel van de bezoekers in WGR komt via google binnen. die worden dan meteen door jouw getroll weggejaagd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogmaals: leer users en topics kennen ... Frust van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |