Zondagavond om 21:30 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Inderdaadquote:
Vorige week was het moment, maar helaas.quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef icloud het volgende:
Het valt me op dat er nog nooit iemand de koffertjes heeft uitgezocht op basis van de vrouwen.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef icloud het volgende:
Het valt me op dat er nog nooit iemand de koffertjes heeft uitgezocht op basis van de vrouwen.
Op volgorde van cupmaat ofzo.quote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef icloud het volgende:
Wie zegt dat dat nog niet eerder is gebeurdquote:Op zondag 7 april 2013 22:45 schreef icloud het volgende:
In de geschiedenis van miljoenenjacht heeft nog nooit iemand dat publiekelijk gedaan.(wat ze denken weet ik natuurlijk niet.)quote:Op zondag 7 april 2013 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat nog niet eerder is gebeurd?
misschien vult de notaris met dat system de koffersquote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
In de geschiedenis van miljoenenjacht heeft nog nooit iemand dat publiekelijk gedaan.(wat ze denken weet ik natuurlijk niet.)
gr grquote:
Weet niet hoeveel schulden hij bij zijn ouders heeft?quote:
Als ze dat zeggen dan is het ook gemakkelijker te kijken welke de volgende zijn en dan kan daarop het bod aangepast wordenquote:Op zondag 7 april 2013 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
In de geschiedenis van miljoenenjacht heeft nog nooit iemand dat publiekelijk gedaan.(wat ze denken weet ik natuurlijk niet.)
Jij werkt daar een week voor?quote:
Maar 22k in de maand verdienen.quote:
Jezelf quotenquote:
Precies, zou ik dus doen. Nu kun je lekker gokken.quote:Op zondag 7 april 2013 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou nou kan hij wel doorspelen tot het bittere eind.
geen systeem op een briefje hé..quote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft het spel verkeerd begrepen denk ik.
Het spel begrijpt hem verkeerdquote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
Hij heeft het spel verkeerd begrepen denk ik.
Of 0,01quote:
BROEZ'N met z'n allen! Kom op!quote:
Dat doe je nu ookquote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Mensen quoten en dan een kutopmerking maken en een smiley erbij doen
Mensen diequote:
Wel iets van een 10tje volgens mijquote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef remcoP het volgende:
Heeft Winston iemand ooit een cent gegeven?
nee hij is hartstikke gierigquote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef remcoP het volgende:
Yeahquote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Stickertje het volgende:
en nu moet er 750k in het koffertje zitten
10 euro, en toen gaf ie er 20 uit eigen zak bij.quote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef remcoP het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of 0,01En dan Linda.. ja, je hebt er toch 10 euro voor gekregen. Dat is toch procentueel gezien een hele verbetering.
Baasquote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 euro, en toen gaf ie er 20 uit eigen zak bij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Mensen zouden het wel niet gezien hebben, zou niet met mijn bakkes op tv komen voor 10 euroquote:Op zondag 7 april 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10 euro, en toen gaf ie er 20 uit eigen zak bij.
Of: je bent met niets gekomen...quote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef iFok. het volgende:
[..]![]()
![]()
Het leuke is dat ik dat Linda wel zie/hoor zeggen
Die grap had ik zelf dan gemaakt.quote:
Neequote:
Dan betaal ik liever belastingquote:Op zondag 7 april 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen belasting over je gewonnen prijs betalen
Doe ik vanaf mijn Apple glasses ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
knap, de deur open maken & gelijk typen zonder compter
Betamax, minstensquote:Op zondag 7 april 2013 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zonder vertraging?!
OMG HET IS EEN VIDEOBAND!!
Ja wat wil je, 41000quote:
Nou ja beter dan niksquote:Op zondag 7 april 2013 23:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Vind je het gek, komt hij eindelijk langs is het zo'n kut bedrag
Beste afl was met die thuiswinnaar met 500 ¤quote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef Stickertje het volgende:
en dan een filmpje erachteraan met mensen die een paar ton hebben gewonnen... en hun zitten op de bank met 41k
die heb ik niet gezienquote:Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Beste afl was met die thuiswinnaar met 500 ¤
Dat is zo maar het is bijna 1 tiende deel van het bedrag van vorige week. De kans is al zo klein dat hij langs komt dus als hij komt is het ook fijn als het een mooi bedrag isquote:
Is ook zo. Ik zou ook best balen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:09 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat is zo maar het is bijna 1 tiende deel van het bedrag van vorige week. De kans is al zo klein dat hij langs komt dus als hij komt is het ook fijn als het een mooi bedrag is
Ga je dat nu nog terugkijken?quote:
Kruispunt staat al op hier.quote:
Ohquote:Op zondag 7 april 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Caroline Tensen dus. Na je concurrent op TV
twitter:JOR_ID twitterde op zondag 14-04-2013 om 21:37:13Linda de Mol heeft zo'n afzetlint van een dichte kassa om haar nek. #RTL4 #Miljoenenjacht reageer retweet
Eerder een beautyfarmchequequote:Op zondag 14 april 2013 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Nou die kan die fashioncheque wel gebruiken
Wat weet jij veel van het koningshuis, oranje vogel.quote:
Nee Willem is al 88quote:
Ik had juist Wimlex wat laag ingeschatquote:
Sowiesoquote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat weet jij veel van het koningshuis, oranje vogel.
Dure jas dan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
10000 euro bij de bijenkorf jas je er zo doorheen
Tensen?quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
even kijken naar dat lelijke wijf bij 1 tegen 100.
die drnaast is lelijker.quote:
lelijk.quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef icloud het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)ch=redirect&q=banken
tsja als je handgemaakte meubels hebt is dit inderdaad lelijk, maar ik snap best dat er bevolkingsgroepen zijn die dit kopen.quote:
Je hebt pas net SNS gekocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |