aanraderquote:Op maandag 8 april 2013 17:05 schreef einschtein het volgende:
Koppelingshendel: ¤7 (aluminium). Minimum bestelbedrag: ¤10.
Of ik bestel gewoon een neuwe remhendel erbij, in het zwart. En dan ook een zwarte koppelingshendel. Hm.
quote:
uh ja, komt uit hong kongquote:Op maandag 8 april 2013 22:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, de neuk.
Estimated delivery between Fri. Apr. 26 - Tue. May. 14
Mijn sletje... dat bekt wel lekker.quote:
Dat moet goed komen. Je vriendin ga je ook geen sletje noemen in bijzijn van anderen, dat zeg je alleen als je met haar in bed ligt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn sletje... dat bekt wel lekker.
Maar al die deftige heren op stage die hem ook mooi vinden.. dan ga ik mij geheid verspreken.
Mijn ex is een domme trut die er na 3 jaar met een ander van door gingquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dat moet goed komen. Je vriendin ga je ook geen sletje noemen in bijzijn van anderen, dat zeg je alleen als je met haar in bed ligt.
Jij hebt je Fazert toch ook in de steek gelaten?quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn ex is een domme trut die er na 3 jaar met een ander van door ging
Welcome to the club!quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn ex is een domme trut die er na 3 jaar met een ander van door ging
Die staat nog steeds braaf in de voortuin onder haar eigen hoes, de KLE mag nog even kou lijdenquote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij hebt je Fazert toch ook in de steek gelaten?
ga je nu elke dag dezelfde foto posten?quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Toch even dit bazige shot delen, al mijn schatjes. De snorfiets mocht in de schuur blijven
Ik wist oprecht niet meer of ik hem nou al had gepostquote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ga je nu elke dag dezelfde foto posten?
Ik heb een deja vu.quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Toch even dit bazige shot delen, al mijn schatjes. De snorfiets mocht in de schuur blijven
Geeft niet. Wij waren allemaal meer met een sloot en een ZZR bezigquote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik wist oprecht niet meer of ik hem nou al had gepost
Dat zat ik me ook al af te vragen jaquote:
Mwa die gast op 1:50 kan in ieder geval niet meer op zijn rug slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |