En daarbij pikken veel sensoren geen motoren op. Dus met ee beetje geluk valt het meequote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef JK het volgende:
Maar het is ook niet dat ie meteen flitst, gaan ook wat seconden overheen.
Als dat zo is neem ik een taart mee 18 Mei. Of de taart heel overkomt is een andere vraagquote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef JK het volgende:
Als je geen boete krijgt Gummiebeer, dan mag je voor iedereen hier een stukje taart kopen.
Van ¤357,- kun je een flinke taart halen jaquote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef JK het volgende:
Als je geen boete krijgt Gummiebeer, dan mag je voor iedereen hier een stukje taart kopen.
Had ik ook een keer. Toen de beelden van de helmcam geraadpleegd, en ik was nog net op tijdquote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Gummiebeer het volgende:
Godver...
Sta ik voor de verandering eens netjes achter een rij auto's te wachten voor het verkeerslicht ipv door te walsen naar voren. Verkeerslicht groen, auto's trekken op, ik erachter hobbelen. Totzover niks aan het handje. Totdat er verdomme een theemuts halverwege het kruispunt besluit rechtsaf te gaan, hoog op de rem!En ik moet weer precies net over de streep op de lussen stilstaan waar een flitspaal staat...tot overmaat van ramp komt er een stadsbus aan waardoor het voor mij op oranje springt. Nu een maand lang in onzekerheid zitten of die flitspaal mij opgepikt heeft.
![]()
Stelletje koekblikmongolen
Say whut? Zoveel? Ik dacht dat het ¤130 was door rood.. Maar ik loop dan ook hopeloos achter. Laatste 5 jaar geen bekeuring ontvangen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Van ¤357,- kun je een flinke taart halen ja
Verhoogd begin dit jaarquote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Say whut? Zoveel? Ik dacht dat het ¤130 was door rood.. Maar ik loop dan ook hopeloos achter. Laatste 5 jaar geen bekeuring ontvangen.
Rood licht negeren ¤ 220,-- kom ik tegen per Januari 2013quote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Verhoogd begin dit jaar
¤350, plus ¤7 contributie.
Is samen met onnodig toeteren () de duurste algemene verkeersboete, voor zover ik weet.
Hmm, ik had een ander lijstje. En een vriend van mij heeft een paar weken terug toch echt dat bedrag binnen gehad.quote:Op maandag 8 april 2013 20:05 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Rood licht negeren ¤ 220,-- kom ik tegen per Januari 2013
http://www.infopolitie.nl(...)ragen-per-01-01-2013
Om nog ff lekker door te spugen op het verkeer en alles daar omheen. Ik sta voor rechtsaf te wachten op een nieuw kruispunt, en wat ik verwachtte gebeurde ook. Voor lul staan. Nu is dat niet zo moeilijk voor mij, maar ik wil graag door groen rijden. Ik had in m'n achterhoofd nog dat akkefietje van daarnet in gedachte. Na 5 tergende minuten kwam daar eindelijk mijn redding in de vorm van een klein busje.quote:Op maandag 8 april 2013 20:07 schreef BlackLining het volgende:
Ook weer een lekkere. Zit op een rotonde, komt er een auto aanrijden. Ik kijk die man recht in zijn ogen aan, en alsnog rolt ie vrolijk door de rotonde opprutser.
Oh ja, die hebben we hier ook zoveel in Den Boschquote:Op maandag 8 april 2013 20:58 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Om nog ff lekker door te spugen op het verkeer en alles daar omheen. Ik sta voor rechtsaf te wachten op een nieuw kruispunt, en wat ik verwachtte gebeurde ook. Voor lul staan. Nu is dat niet zo moeilijk voor mij, maar ik wil graag door groen rijden. Ik had in m'n achterhoofd nog dat akkefietje van daarnet in gedachte. Na 5 tergende minuten kwam daar eindelijk mijn redding in de vorm van een klein busje.
Maar dat is toch dom? Een nieuw kruispunt, veel klachten geweest over situaties van niet detecteren in het verleden, en dan nog gewoon alles bij het oude laten.
Hoe vaak dit mij niet gered heeftquote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En daarbij pikken veel sensoren geen motoren op. Dus met ee beetje geluk valt het mee
Gister ook nog gehad... en dan die leuke lach die ze je dan nog meegevenquote:Op maandag 8 april 2013 20:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook weer een lekkere. Zit op een rotonde, komt er een auto aanrijden. Ik kijk die man recht in zijn ogen aan, en alsnog rolt ie vrolijk door de rotonde opprutser.
Leuk is dat he?quote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Yreal het volgende:
Ik begin dat hele all-road rijden een beetje onder de knie te krijgen.
Door de berm naar de parallel rijbaan. Wat voelde ik mij een koning
Ja eerst effe beugeltjes scoren voordat ik serieus offroad gaquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Leuk is dat he?
Wat ook mooi is. Een paadje uitzoeken met iets mulzand. Op je stepjes staan en gas geven, kwispelt de achterkant lekker mee
quote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja eerst effe beugeltjes scoren voordat ik serieus offroad ga
En dat is zonde, vooral nu de kle nog zo glimt. Moet er trouwens wel even naam voor verzinnen, KLE bekt niet.quote:Op maandag 8 april 2013 21:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
anders mag je met tape aan de slag, getuige de Alp
Ga je nou weer elke dag een nieuwe naam posten die het wel eens zou kunnen worden dan?quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
En dat is zonde, vooral nu de kle nog zo glimt. Moet er trouwens wel even naam voor verzinnen, KLE bekt niet.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ga je nou weer elke dag een nieuwe naam posten die het wel eens zou kunnen worden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |