V-Strom, leuke motor, heb ik nog serieus om gekeken als woon-werk motor. Uiteindelijk vond ik het toch te duur voor de staat waarin ze verkeerden. Uiteindelijk een VFR gekocht, bijna hetzelfde toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef BlackLining het volgende:
Allebei zegt ze
Wat een luxe. Ik zou het wel weten dan![]()
Moh, laatst even op zo'n ding gezeten. beetje alsof je in een relaxfauteuil rondrijdtquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
V-Strom, leuke motor, heb ik nog serieus om gekeken als woon-werk motor. Uiteindelijk vond ik het toch te duur voor de staat waarin ze verkeerden. Uiteindelijk een VFR gekocht, bijna hetzelfde toch?
Zat inderdaad wel lekker, heb er niet op gereden btw. Moest toen nog 3k bij, vond ik wat teveel van het goede.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Moh, laatst even op zo'n ding gezeten. beetje alsof je in een relaxfauteuil rondrijdtSindsdien wil ik hem ook. Eigenlijk naast de Bandit, want ik wil ook een (semi-)sportfiets houden. Maar ja, ik wil zoveel he.
en dan rijkt je fantasie niet verder dan een vstrom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:24 schreef BlackLining het volgende:
Misschien moet ik maar eens een fonds gaan openen, dan kunnen jullie allemaal doneren ten behoeve van een motor die ik wil hebben
Als jullie een beetje meewerken vallen er nog wel andere opties te bekijken jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan rijkt je fantasie niet verder dan een vstrom?
rev'it sand pro, maatje XZLquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:46 schreef WhiteJoker het volgende:
Toffe handschoen, Rev-It?
edit: nevermind, labeltje zei het al
Nicequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]
handschoenen gekocht![]()
krijgt m'n pa zijn kawasaki handschoenen weer terug![]()
je kan ook gewoon de verwarming aanzetten als je koude handen hebt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]
aan het dashboard te zien meteen een goldwing?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef Mirgeam het volgende:
[ afbeelding ]
excuses, volgende keer wacht ik tot ik in mijn fotostudio ben voordat ik een foto durf te makenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
aan het dashboard te zien meteen een goldwing?
Of zit jij echt met handschoenen aan in de auto
Motoport FTW.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef einschtein het volgende:
, geen probleem, die monteren we er zo even op. Niks dus.
Nice. En de ketting moet ook nog aangespannen worden, die's ook wat slapjes. Hoe duur is dat?
Ach, dat doen we zo even, kleine moeite.
Eigenlijk moet hij ook worden opgehaald.. Dusseh.
Waar moet ie worden opgehaald?
Ja, kwartiertje rijden van jullie af.
Wanneer ben je thuis? Morgen?
Na 4 uur wel.
Wanneer is het gebeurd dan? Tijdens woon-werk, of van het weekend al?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef Dekatria het volgende:
Overigens is Vinnie op z'n muil gegaan met z'n fiets, dat jullie het weten. Hijzelf behoudens een zere pols in orde, motor waarschijnlijk totalled.
Van z'n FB:quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Wanneer is het gebeurd dan? Tijdens woon-werk, of van het weekend al?
Heb 'm al ff gevraagd of'ie hier komt vertellen.quote:Of je gaat op je bek op de snelweg
Moest precies bij een puntstuk uitwijken voor een uitvoegende auto. Asfalt af, weer op en toen was het glijden geblazen.
Gelukkig viel ik bovenop mijn motor en heb ik zelf alleen een deuk in mijn ego en is mijn pols gekneusd.
Ik verwacht dat mijn motor total loss wordt verklaard, maar het belangrijkste is dat ik zelf bijna niks mankeer.
Is heel netjes gegaan, ja. Stopten ook nog meerdere mensen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:18 schreef picodealion het volgende:
Damn, dat zijn dus echt dingen waar ik bang voor ben. Gelukkig dat alles goed met je is verder, wel klote van je motor.
En netjes dat de man stopte en je heeft geholpen, zo hoort het.
Ongeveer even snel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef Dekatria het volgende:
Wie reed er eigenlijk harder, of reden jullie beiden even snel?
Is het punt op de A50 waar je uit kan voegen naar Arnhem centrum, A12 richting Utrecht en A12 richting Düsseldorf. Op die strook reed ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat een uitvoegstrook? Ja toch? Waar is 't gebeurd? Mooi balen man!
Thanks.quote:
Kijkfout. Je gaat heen waar je heen kijkt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef WhiteJoker het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd waarom je besloot uit te wijken in plaats van remmen, je ging gewoon rechtdoor. Ik heb eigenlijk altijd geleerd dat remmen beter is dan uitwijken. Vooral in dit soort situatie met een onverharde berm.
Dat stond vol met auto's die 50-60 reden, leek me ook niet slim.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:22 schreef BlackLining het volgende:
Tja, lekker. Waarom ben je niet gewoon naar rechts gegaan dan? Lijkt me veiliger daar. Of was dat zo'n instinctieve handeling? Netjes wel dat die man meegereden is.
Heb je foto's van de motor?
Klopt ja. Nee, had niks uitgemaakt. Behalve dat ik waarschijnlijk vol op een auto geklapt zou zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Te zien aan het puntstuk waar hij reed hield het asfalt al meteen af, en uitgaande van een snelheid van tussen de 90 en 110 (??) heb je dan niet echt meer de tijd om nog vóór die 'offroad'-strook al op rechts te zitten. En van daaruit was het rechtsom of linksom om het bordje, maar denk dat het niet veel had uitgemaakt voor het wel of niet vallen.
Thanks!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:42 schreef einschtein het volgende:
Wat rot! Sterkte manZonde van de bike
![]()
Goed dat jij er nog redelijk van af bent gekomen!
Dat was geen real-time-picture neequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef BlackLining het volgende:
Meh ja, ik ging er bij die opmerking over rechts uitwijken uit van het Streetview beeld waar die leeg is
Goeiemorgen weer ja.
Was defensief rijden niet mogelijk? Als in, niet naast de auto?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
Kijkfout. Je gaat heen waar je heen kijkt.
Ik ook jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef BlackLining het volgende:
Meh ja, ik ging er bij die opmerking over rechts uitwijken uit van het Streetview beeld waar die leeg is
Goeiemorgen weer ja.
Nah, dat weet ik niet. Op zo'n moment is het een kwestie van een paar seconden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was defensief rijden niet mogelijk? Als in, niet naast de auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |