abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 april 2013 @ 13:34:56 #101
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_125027754
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:08 schreef JK het volgende:
Zwaaien is voor mooiweer-rijders.
:')
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_125027788
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
*O*
Je hebt weer wat te knutselen ja ? *O*
pi_125027869
Heb je hem weer thuis staan?

Niet rond laten gaan met bougies erin he, waterslag wil je echt niet.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125029240
Ja, heb vanmorgen de berger gebeld dat hij hem wel thuis af mocht leveren. Ik was aan het werk, toen ik gebeld werd. "We staan voor je huis, maar er is niemand thuis." :') Lullig.

Njah, ik was er binnen 10 minuten.
pi_125029278
Zo, binnenkort gaat dan echt de Nederlandse kentekenplaat eraf. Kunnen we weer legaal rondrijden 8-)
Ja doei.
pi_125029304
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef einschtein het volgende:
Ja, heb vanmorgen de berger gebeld dat hij hem wel thuis af mocht leveren. Ik was aan het werk, toen ik gebeld werd. "We staan voor je huis, maar er is niemand thuis." :') Lullig.

Njah, ik was er binnen 10 minuten.
Watskebeurt? :o
Ja doei.
pi_125029380
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Watskebeurt? :o

;(

Onderuit gegaan met de motort afgelopen zaterdag. Achterband brak uit, door het corrigeren recht gekomen maar wel in de sloot beland met een redelijke knal.

Overigens kan ik nu uit ervaring spreken dat in het water liggen met je motorpak geen lekkere combo is. :N
pi_125030075
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(

Onderuit gegaan met de motort afgelopen zaterdag. Achterband brak uit, door het corrigeren recht gekomen maar wel in de sloot beland met een redelijke knal.

Overigens kan ik nu uit ervaring spreken dat in het water liggen met je motorpak geen lekkere combo is. :N
Moordenaar!!! Die arme, arme ZZR...
pi_125030121
Reed er trouwens een FOK'er met een rood/zwarte jas vanmiddag op een tenere-achtig ding door Rotterdam Alexander?
pi_125030500
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:13 schreef einschtein het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;(

Ocherm! Hoe is 't met jou zelf?
Ja doei.
pi_125030608

Het lijkt erop dat dit de enige schade is, zal de motor e.d. zelf nog even goed nakijken.

quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ocherm! Hoe is 't met jou zelf?
Ja, goed. Op zich. Last van koppijn, duizeligheid, misselijkheid, pijnlijke schouder, pijnlijke knie, rug, nek, borst, pols en bovenarm. Toppie. :')
pi_125030729
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 14:43 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Het lijkt erop dat dit de enige schade is, zal de motor e.d. zelf nog even goed nakijken.

[..]

Ja, goed. Op zich. Last van koppijn, duizeligheid, misselijkheid, pijnlijke schouder, pijnlijke knie, rug, nek, borst, pols en bovenarm. Toppie. :')
Ooow, stukkie duktape nieuw hendeltje en goan !!
pi_125031723
Goed, enige schade is dus echt alleen de voorkuip en spiegel. :) Motor loopt nog perfecto. Net even een vriend erbij gehad en die heeft het een en ander nagekeken.
  maandag 8 april 2013 @ 15:19:43 #115
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_125031883
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:15 schreef einschtein het volgende:
Goed, enige schade is dus echt alleen de voorkuip en spiegel. :) Motor loopt nog perfecto. Net even een vriend erbij gehad en die heeft het een en ander nagekeken.
Dat valt me nog mee :o Heb je geluk mee!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_125032019
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat valt me nog mee :o Heb je geluk mee!
Ja, niet zo'n beetje ook. :Y Maar goed, nieuwe spiegel+nieuw voorkap+koppelingshendel komt alsnog op zo'n 200eu neer.
pi_125032046
Kuipschade ftw.

heb je je nog goed na laten kijken?

Balen joh!
Ja doei.
pi_125032258
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:23 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, niet zo'n beetje ook. :Y Maar goed, nieuwe spiegel+nieuw voorkap+koppelingshendel komt alsnog op zo'n 200eu neer.
Dan kom je er verschrikkelijk goed vanaf. Simpelweg opzij laten donderen van mijn motor kost mij al 70 euro namelijk.

Kijk wel even of het frame goed recht is trouwens. En ik zou als ik jou was eerst even kijken of het motorblok nog wil lopen voordat je die nieuwe meuk gaat halen.

Edit: Eerst lezen dan posten }:| Heb je wel geluk mee man. Één slag met water in de motor is meestal al meteen einde verhaal vanwege verbogen krukas en klepstelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door BlackLining op 08-04-2013 15:45:54 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125032427
En vooral ook of de vork nog wel recht is... Als die een flinke tik heeft gehad van de voorkant kan het zijn dat je wiel iets dichter bij de kuip staat..
pi_125032710
Ik zit even te lezen over de Suzuki V-Strom 1000 Concept 2013 die eind dit jaar moet gaan komen. Die heeft naast ABS ook traction control :') Wat is het volgende wat we gaan krijgen? Automagisch inparkeren? :')
pi_125033069
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Kuipschade ftw.

heb je je nog goed na laten kijken?

Balen joh!
Nee, heb ik niet gedaan. Heb vanmorgen wel even 5u gewerkt, maar viel me best rauw op mijn dak.

--

Voor de rest lijkt alles goed te staan, recht te staan en goed te zijn. :Y Nu even kijken of ik het allemaal zelf kan fixen.. :{
pi_125033220
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 15:46 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nee, heb ik niet gedaan. Heb vanmorgen wel even 5u gewerkt, maar viel me best rauw op mijn dak.

--

Voor de rest lijkt alles goed te staan, recht te staan en goed te zijn. :Y Nu even kijken of ik het allemaal zelf kan fixen.. :{
Zeker als je misselijk en duizelig bent zou ik toch even langs een huisarts gaan. Waarschijnlijk is het niks, maar als er ergens iets afgekneld zit kun je daar nog erg lang last van houden. Spierpijn is normaal omdat je je veel te schrap zet voor de landing. Been there, done that :7 Eerst op je bek gaan, denken dat het wel meevalt en de volgende dag vergaan van de spierpijn :') Zo nog wel eens weken last gehad van mijn arm van een val bij hooguit 10 kmh :N
pi_125033499
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zeker als je misselijk en duizelig bent zou ik toch even langs een huisarts gaan. Waarschijnlijk is het niks, maar als er ergens iets afgekneld zit kun je daar nog erg lang last van houden. Spierpijn is normaal omdat je je veel te schrap zet voor de landing. Been there, done that :7 Eerst op je bek gaan, denken dat het wel meevalt en de volgende dag vergaan van de spierpijn :') Zo nog wel eens weken last gehad van mijn arm van een val bij hooguit 10 kmh :N
Meh. :P

Ik ben overigens vergeten dat het allemaal nog wel gespoten moet worden. Want no way in heaven dat ik kappen+spiegels in exact dezelfde (ver)kleur(de) vindt.
  maandag 8 april 2013 @ 16:00:25 #124
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_125033613
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 13:30 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
*O*
Voelde je je eigenlijk niet heel erg schuldig toen je 'm op zo'n wagen zag staan? Ik wel, en dat was slechts door een losgetrilde remklauw _O-
pi_125033746
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:00 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Voelde je je eigenlijk niet heel erg schuldig toen je 'm op zo'n wagen zag staan? Ik wel, en dat was slechts door een losgetrilde remklauw _O-
Zelf lopen sleutelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')