Ga dan maar niet achter mij rijden tijdens de ritquote:Op zondag 7 april 2013 23:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wil ook wel schelen ja, ik heb niet zo'n riool uitlaat.
Ik snap wel dat ze motoren weren in scheveningen, die kankerherrie die harley en ss volk maakt als ze weg rijden is echt om te kotsen![]()
Ik wil met toeren ook dopjes in hoor. En zelfs als daar muziek op staat hoor ik de motor nog prima.quote:Op zondag 7 april 2013 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snelweg -> doppies
Toeren -> genieten
Overigens hoor ik mijn Auspuff nog prima met doppies in.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:40 schreef Geerd het volgende:
Dopjes heb je ook niet in voor het kabaal uit je blaffer maar voor de wind.
In de kroeg heb ik die krengen zelfs nog in gaat nergens over hoe hard die zooi daar staat tegenwoordig, misschien ook wel de reden dat ik er nooit meer kom
Die op maat gemaakte zijn hard, dat drukt toch als de tering?quote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]Scheelt inderdaad. Hoor je zowel muziek als gesprekken beter omdat je het ruis eruit filtert.
Dat is met dopjes op maat zelfs nog beter. Alles veel helderder en eigenlijk alleen het windgeruis hoor je niet, de rest wel.
op maat gemaaktquote:Op zondag 7 april 2013 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die op maat gemaakte zijn hard, dat drukt toch als de tering?
Wat snap je niet aan 'op maat gemaakt'?quote:Op zondag 7 april 2013 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh, we waren de enige groep die die route namenquote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dat de bedoeling ook niet, van die rit?
schoenen in je oor?quote:Op zondag 7 april 2013 23:35 schreef BlackLining het volgende:
Beste is trouwens gewon goede oordoppen speciaal voor de motor pakken. Alpinestars ofzo.
Jij gaat 21 april ook mee hè, met die MF rit.quote:Op zondag 7 april 2013 23:57 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Neuh, we waren de enige groep die die route namen![]()
ik ga 18 mei dus lekker niet voorrijden
Zijn er ook in zacht tegenwoordig (als in: een jaartje of 10quote:Op zondag 7 april 2013 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, heb gratis van die schuim dingen dus nooit naar gekekenquote:Op maandag 8 april 2013 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zijn er ook in zacht tegenwoordig (als in: een jaartje of 10)
Krijg je die van je werk om makkelijker klanten te kunnen negeren ofzo?quote:Op maandag 8 april 2013 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, heb gratis van die schuim dingen dus nooit naar gekeken
Gebruik wel 2 paar per dag
Pa zijn werkquote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Krijg je die van je werk om makkelijker klanten te kunnen negeren ofzo?
Wanneer niet?quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zitten jullie vaker met drugs op de motor?
graag gedaanquote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef Vrieskist het volgende:
Gister trouwens met succes de fohn gebruikt om de sticker op mijn voorspatbord te verwijderen, weet niet meer wie de tip gaf, maar nog bedankt!
quote:
dat gaat niet lukken met een fohnquote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Thanks, volgende modificatie zal een andere demper zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |