abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 11 februari 2019 @ 16:49:01 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_184956865
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 16:40 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Op woensdagavond!
Thnx!
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 11 februari 2019 @ 17:54:33 #102
47102 Elvi
miemkwien
pi_184957956
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:32 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja en Meri ook, haha. Ik krijg echt de creeps inmiddels van ze.
Ja dat. Vroeger keek ik het altijd maar nu denk ik gatver nog steeds dat gejank van Meri :') die zit wel diep in dr slachtofferrol he? Eigenlijk al sinds ze de huizen aan het bouwen zijn en ze steeds dramatisch over de "wet bar" aan het doen was. Ik weet nog steeds niet wat een wet bar is :')
pi_184973953
MERI sister wife die geen sister wife wil zijn.
pi_184974475
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2019 17:54 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja dat. Vroeger keek ik het altijd maar nu denk ik gatver nog steeds dat gejank van Meri :') die zit wel diep in dr slachtofferrol he? Eigenlijk al sinds ze de huizen aan het bouwen zijn en ze steeds dramatisch over de "wet bar" aan het doen was. Ik weet nog steeds niet wat een wet bar is :')
Hahaha ik heb ook geen idee, maar ik denk ergens dat 'het' al begonnen is toen er geen tweede kind kwam en geen derde, etc. Ze zijn zelfs naar het ziekenhuis geweest, maar er kwam niet nog een kind na Mariah en Kody bleef maar nieuwe vrouwen trouwen en kinderen krijgen.
Ondanks dat ik Meri erg apart vind, kan ik me wel voorstellen dat ze zich toch 'minder' voelt, of buitengesloten. De rest lijkt eigenlijk wel 1 big happy family (de vrouwen dan, creepy Kody is gewoon creepy) maar zij valt er net een beetje buiten steeds.
En ja een kat in het nauw maakt rare sprongen?
Het moet altijd net even ietsje anders met Meri. Volgens mij is Kody haar ook hartstikke zat. Ik zie die 2 echt niet romantisch op de bank zitten.
  zondag 17 februari 2019 @ 22:32:23 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185074622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 16:11 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Hahaha ik heb ook geen idee, maar ik denk ergens dat 'het' al begonnen is toen er geen tweede kind kwam en geen derde, etc. Ze zijn zelfs naar het ziekenhuis geweest, maar er kwam niet nog een kind na Mariah en Kody bleef maar nieuwe vrouwen trouwen en kinderen krijgen.
Ondanks dat ik Meri erg apart vind, kan ik me wel voorstellen dat ze zich toch 'minder' voelt, of buitengesloten. De rest lijkt eigenlijk wel 1 big happy family (de vrouwen dan, creepy Kody is gewoon creepy) maar zij valt er net een beetje buiten steeds.
En ja een kat in het nauw maakt rare sprongen?
Het moet altijd net even ietsje anders met Meri. Volgens mij is Kody haar ook hartstikke zat. Ik zie die 2 echt niet romantisch op de bank zitten.
Plus dat hij van Meri gescheiden is om met dat kreng te kunnen trouwen en haar kinderen met haar ex te kunnen adopteren.
Daarmee is Meri haar status als eerste vrouw (en enige wettige vrouw) kwijtgeraakt.

Ik denk dat dat prima had kunnen werken als hij daarna weer gescheiden was van vrouw #4 en weer met Meri getrouwd was, maar nu is het serpent vrouw #1 en is Meri haar status en rechten ook nog eens kwijt.

Maar goed, ik zit nu te kijken.... tering wat ziet Kody eruit joh :{
Wullie bin KOEL Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185084502
Meri moet gewoon uit die sekte.
Ze is klaar, haar kind is uit huis en wat heeft ze dan nog. Een paar sister wives die haar steeds betuttelen en weten hoe ze denkt en wat ze voelt. Ze moet gewoon voor zichzelf kiezen en lekker in die B&B gaan wonen. Want zij en Kody wordt toch nooit meer wat. En ze zijn toch al gescheiden.

Christine en Meri vind ik wel de leukste.
Screw them.
We're going home.
pi_185084679
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus dat hij van Meri gescheiden is om met dat kreng te kunnen trouwen en haar kinderen met haar ex te kunnen adopteren.
Daarmee is Meri haar status als eerste vrouw (en enige wettige vrouw) kwijtgeraakt.

Ik denk dat dat prima had kunnen werken als hij daarna weer gescheiden was van vrouw #4 en weer met Meri getrouwd was, maar nu is het serpent vrouw #1 en is Meri haar status en rechten ook nog eens kwijt.

Maar goed, ik zit nu te kijken.... tering wat ziet Kody eruit joh :{
Ohja dat is ook nog zo!
pi_185115104
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:50 schreef CarOnline het volgende:
Meri moet gewoon uit die sekte.
Ze is klaar, haar kind is uit huis en wat heeft ze dan nog. Een paar sister wives die haar steeds betuttelen en weten hoe ze denkt en wat ze voelt. Ze moet gewoon voor zichzelf kiezen en lekker in die B&B gaan wonen. Want zij en Kody wordt toch nooit meer wat. En ze zijn toch al gescheiden.

Christine en Meri vind ik wel de leukste.
Dit dus, ik denk dat ze heel graag weg wil, maar niet durft of zo. Ze doen alsof ze zo gelukkig zijn maar tijdens de gesprekken die je ziet is het een en al steken onder water.

Christine vind ik ook het spontaanst en oprechts overkomen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')