Ik ga niet graag in de zomer, is me veel te warm. In de winter vind ik het juist heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zijn sauna's trouwens veel drukker in de winter dan de zomer, ook als ze een buitenterrein hebben?
Waarom moeten ze verhuizen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was vandaag nog in Soesterberg, vind het er prima en de tuin en het zwembad zijn top! Ondanks een flink aantal bezoekers konden we steeds rustig in elke sauna en elk bad waar we in wilden, iedereen lag in de tuin. Jammer dat ze op termijn moeten verhuizen, ik vind dat het zo mooi ligt daar in het groen.
Ik zou het niet weten eigenlijk. De afgelopen keren dat ik ben geweest was het mooi weer en aardig druk, maar in de winter komt er ook genoeg publiek. Zelf vind ik beiden prima, in de zomer lekker zonnen in de tuin en vervolgens een duik nemen en dan af en toe een sauna in. En in de winter lekker de warmte opzoeken in de sauna's!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zijn sauna's trouwens veel drukker in de winter dan de zomer, ook als ze een buitenterrein hebben?
als ze zo doorgaan als ze nu bezig zijn, is het binnenkort het hele jaar laagseizoen daarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
In schiedam noemen ze de periode rond nu het laagseizoen
Ja hoor, regelmatig, maar sinds het afgelopen jaar vernieuwd is en ze ook nog elke dinsdag (al jaren onze vaste saunadag) badkledingdag hebben vind ik het minder en kom ik er niet meer. Horeca is altijd erg lang wachten, maar dat calculeer ik maar gewoon in, ze zijn wel heel vriendelijk. Veel verschillende sauna's, zowel binnen als buiten. Prima middelgrote sauna.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is er iemand sinds 2005 (enige review) in de sauna in Houten geweest?
Ik kan daar echt van gaan gillen, zo'n figuurquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef capricia het volgende:
Iemand dit al gelezen:
SEX / Vrijen in een sauna....
Wat kun je als saunabezoeker hier nu tegen doen?
Sommige mensen....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef capricia het volgende:
Iemand dit al gelezen:
personeel roepen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef capricia het volgende:
Iemand dit al gelezen:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Mijn nichtje is in haar jonge jaren ooit een sauna uit gezet wegens seksuele handelingen. Die durfde daar nooit meer naar toe naderhand(ze was met haar vriendje aan het vozen in een bubbelbad in een afgelegen hoekje, maar daar bleek een videocamera op gericht te zijn waarvan de beelden voor iedereen te zien waren in het restaurant
)
Goed om te horen. Heb daar sauna + overnachting geregeld voor een leuk prijsje. Ik dacht dat het een kleine stadssauna was, maar wij zouden ook museum doen in Amsterdam, dus ik dacht, das mooi, kan ik de auto laten staan daar de volgende dagquote:Op zondag 14 juli 2013 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat errug
![]()
Ik ben nu 3x hier geweest, heerlijk! Ze hebben tig verschillende sauna's, lekker eten, lekker
drinken, het is super schoon en heel vriendelijk personeel. Als je een massage of beauty behandeling
wil kan dat ook en met je voeten tussen de vissiesalles kan.
Behalve sex![]()
http://www.spazuiver.nl/?(...)d3godTVoAXg#!/nl/spa
Hè bahquote:Op zondag 14 juli 2013 18:25 schreef Stefan het volgende:
In Thermen Rosmalen heb je een privesauna, ze zeggen dat ze na elke boeking (2 uur max) het water van de whirpool verversen
Het is écht heeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 18:13 schreef kahlie het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heb daar sauna + overnachting geregeld voor een leuk prijsje. Ik dacht dat het een kleine stadssauna was, maar wij zouden ook museum doen in Amsterdam, dus ik dacht, das mooi, kan ik de auto laten staan daar de volgende dag
Normaal gesproken gaan wij dus met het OV, maar m'n schoonmoeder gaat mee en die redt dat niet vanwege ziekte
Ja weet niet of ze t al of niet doen, maar reviewers zeggen van nietquote:Op zondag 14 juli 2013 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè bahHet klonk leuk 'privé sauna', maar ik had er dan ook nooit zulke associaties bij. Nu dus wel.
Mooi zo. Ik verheug me er ook echt op.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is écht heeeeeeeeeeeerlijk
Hoe was het?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:46 schreef Sylvana het volgende:
Net sauna+ hotstone massage geboekt bij sauna thermen Zuidwolde. De website ziet er iig erg strak uit nu, ben benieuwd hoe de wisseling van de wacht bij de sauna zelf eruit ziet. Het schijnt mooi weer te worden van het weekend, ik heb er zin in
Het was prima! Grote verschil is dat keuken nu door een ander restaurant wordt gedaan, menukaart is ontzettend veranderd. Staan nu echt dingen op die je in een restaurant verwacht zeg maar, vaak is her bij sauna's gewoon biefstuk/varkenshaas etc.quote:
Ik hoop dat je het daar net zo fijn gaat vinden als ik het vond, heel veel plezier in elk gevalquote:Op maandag 15 juli 2013 09:23 schreef kahlie het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik verheug me er ook echt op.
Wij gaan op vakantie ook proberen naar de Sauna/Spa te gaan want dichtbij is een hele mooie, alhoewel het vooral behandelingen zijn. Je hebt echter wel zwembad met uitzicht op zee en de baai en het ziet er schitterend uit.
Ik heb weleens 2 uur in een prive sauna gezeten met mijn zus, en tussendoor kregen we ook nog behandelingen. Alles zag er ok uit, maar zij bestaan niet meer. Gemeente wilde de portacabin waar ze inzaten weg op die locatie en op de nieuwe locatie was geen plek voor die faciliteiten. Dat is kapsalon/beauty centrum geworden.
Dank je wel! En natuurlijk laat ik een review achter voor julliequote:Op maandag 15 juli 2013 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het daar net zo fijn gaat vinden als ik het vond, heel veel plezier in elk geval![]()
Helaas hebben ze geen zwembad met uitzicht op zee, maar dat zal de pret niet drukken
Leuk! Ik heb daar nog geen schoonheidsbehandelingen of massages laten doen, dus daar benquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:08 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dank je wel! En natuurlijk laat ik een review achter voor jullie
Voor de zekerheid zou ik het wel doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
As je geen behandelingen wil, moet je dan nog steeds van te voren boeken bij veel sauna's trouwens?
Bij Spa Zuiver heb ik maar 1x van tevoren geboekt, maar dat was omdat ik een kortingsbon had,quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
As je geen behandelingen wil, moet je dan nog steeds van te voren boeken bij veel sauna's trouwens?
Ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk...quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
gaat die dicht?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef chrisssj2 het volgende:
Kan iemand een sauna aanbevelen die het liefst in omgeving noord-holland is of in de buurt. Die gemengd is, zwembad/ Turks stoombad heeft.
Maar vooral waarom ik dit topic post is die makkelijk te bereiken is, via het treinstation.
Ik ging altijd naar Sauna Oase in heerhugowaard en dat zat 2 min van station maar die gaat sluiten! Dus geen idee waar je nu makkelijk heen kan, ben geen kampioen met bussen enz. Liefst direct van station.
Nou. Omdat er een nieuwe vestiging komt in alkmaar eind van het jaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gaat die dicht?waarom?
die in lunteren ligt pal naast het station (sauna de veluwe heet die geloof ik)
de treinen rijden nog net niet over je ligstoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |