abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129035459
het wordt vaak wel aangeraden
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 juli 2013 @ 10:31:18 #202
163650 Greys
pi_129036300
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
As je geen behandelingen wil, moet je dan nog steeds van te voren boeken bij veel sauna's trouwens?
Voor de zekerheid zou ik het wel doen.

'Mijn' sauna waar ik altijd kom hoeft het eigenlijk niet (Centre du Lac, Pijnacker) omdat het daar echt nooit heel druk is (precies de reden waarom ik daar graag kom), maar volgens mij heeft elke sauna wel een maximum qua bezoekersaantal, waarna ze niemand meer binnen laten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_129037855
quote:
As je geen behandelingen wil, moet je dan nog steeds van te voren boeken bij veel sauna's trouwens?
Bij Spa Zuiver heb ik maar 1x van tevoren geboekt, maar dat was omdat ik een kortingsbon had,
die andere 2 keren heb ik niet van tevoren geboekt en was geen probleem.

Maar ik had geen behandeling al ik wél behandelingen zou willen zou ik het wel doen,
dat met die voeten tussen de visjes hebben we gewoon even gevraagd of er een plekje
vrij was die dag en toevallig was dat zo, maar voor het zelfde geld was dat niet zo geweest
en dan heb je pech....
  woensdag 17 juli 2013 @ 15:46:33 #204
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_129046958
quote:
Ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk...
Don't let my username fool you...
pi_129079156
Kan iemand een sauna aanbevelen die het liefst in omgeving noord-holland is of in de buurt. Die gemengd is, zwembad/ Turks stoombad heeft.

Maar vooral waarom ik dit topic post is die makkelijk te bereiken is, via het treinstation.

Ik ging altijd naar Sauna Oase in heerhugowaard en dat zat 2 min van station maar die gaat sluiten! Dus geen idee waar je nu makkelijk heen kan, ben geen kampioen met bussen enz. Liefst direct van station.
pi_129660725
Ben gister avond nog even naar de sauna geweest, ondanks het warme weer.
En ik kan het echt aanraden, hoor :)
Het was er vrij rustig, we konden lekker op de ligstoelen genieten van het avondzonnetje, beetje zwemmen en toch tussendoor de sauna in.
Zelfs nog een opgieting gedaan, evengoed heel erg lekker.
Sauna meester raadde aan om van te voren even koud te douchen of te dompelen, dat was een goede tip, het was heerlijk.
Publiek was ook vrij rustig, er hing een lekker ontspannen sfeer.
Afsluiten met een lekker wijntje op het terras en ik heb thuis geslapen als een baby :z

Oh, en Chrisss, Fort Resort Beemster is goed per bus te doen. Die rijdt vanuit Alkmaar en stopt vrijwel voor de deur.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  † In Memoriam † zaterdag 3 augustus 2013 @ 22:44:59 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129661284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef chrisssj2 het volgende:
Kan iemand een sauna aanbevelen die het liefst in omgeving noord-holland is of in de buurt. Die gemengd is, zwembad/ Turks stoombad heeft.

Maar vooral waarom ik dit topic post is die makkelijk te bereiken is, via het treinstation.

Ik ging altijd naar Sauna Oase in heerhugowaard en dat zat 2 min van station maar die gaat sluiten! Dus geen idee waar je nu makkelijk heen kan, ben geen kampioen met bussen enz. Liefst direct van station.
gaat die dicht? :o waarom?

die in lunteren ligt pal naast het station (sauna de veluwe heet die geloof ik)
de treinen rijden nog net niet over je ligstoel :+
pi_129758605
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 22:44 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

gaat die dicht? :o waarom?

die in lunteren ligt pal naast het station (sauna de veluwe heet die geloof ik)
de treinen rijden nog net niet over je ligstoel :+
Nou. Omdat er een nieuwe vestiging komt in alkmaar eind van het jaar.
Dankje voor de tip! gelijkwaardige opties altijd welkom.
pi_129763179
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:13 schreef kahlie het volgende:

[..]

Goed om te horen. Heb daar sauna + overnachting geregeld voor een leuk prijsje. Ik dacht dat het een kleine stadssauna was, maar wij zouden ook museum doen in Amsterdam, dus ik dacht, das mooi, kan ik de auto laten staan daar de volgende dag :D

Normaal gesproken gaan wij dus met het OV, maar m'n schoonmoeder gaat mee en die redt dat niet vanwege ziekte
Ben je nog geweest en heb je nog iets van behandelingen laten doen? :P
  † In Memoriam † dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:43:02 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_129763579
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:13 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Nou. Omdat er een nieuwe vestiging komt in alkmaar eind van het jaar.
Dankje voor de tip! gelijkwaardige opties altijd welkom.
maar wanneer gaatie sluiten? misschien kan ik dan een keer voordat die dicht is :o
pi_129763620
Vorige maand... helaas! ik zag het ook telaat.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:09:47 #212
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_129834229
Ik ga zaterdag met mijn vrouw naar het Elysium en normaal vind ik altijd wel op zijn minst een 30% kortingsactie, maar ik kan nu niks vinden. Weet iemand nog een manier om er goedkoop naar binnen te komen? Zonder behandelingen o.i.d.?
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:22:01 #213
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_129836576
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:09 schreef bigben04 het volgende:
Ik ga zaterdag met mijn vrouw naar het Elysium en normaal vind ik altijd wel op zijn minst een 30% kortingsactie, maar ik kan nu niks vinden. Weet iemand nog een manier om er goedkoop naar binnen te komen? Zonder behandelingen o.i.d.?
Bij de volkskrant van paar dagen terug zat er eentje op de achterkant. Misschien kan je die nog uitprinten (als je een account hebt)?
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 10:55:06 #214
2863 bigben04
FC Den Haag ole ole!
pi_129893524
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:22 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Bij de volkskrant van paar dagen terug zat er eentje op de achterkant. Misschien kan je die nog uitprinten (als je een account hebt)?
Bedankt voor de tip! Onze dochter logeert bij mijn schoonouders en die hebben een abo, dus ik wilde daar eigenlijk door het oud papier gaan, maar ik krijg nu toevallig net de email nieuwsbrief van Elysium met een 50% kortingsactie (geldig van vandaag t/m 30 september, zie http://www.elysium.nl/nieuwsbriefactie). Ik heb dus even gebeld (reserveren voor vandaag kan niet via de website) en kan de geprinte mail meenemen om de korting te krijgen :).
Jeugdactiviteiten.nl, de site voor iedereen die met kinderen werkt!
pi_129969262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ben je nog geweest en heb je nog iets van behandelingen laten doen? :P
Ga pas in September, sorry :)
pi_129969414
Ik ga straks gratis naar thermae 2000 :) als je als 1 vd eerste honderd hun app had gedownload, kreeg je gratis dagentree had m dus als 1 vd eerste honderd :) ben er ook weer eens aan toe
pi_130010807
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:01 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ga pas in September, sorry :)
Ah jah... is ook zo :@ dan horen we het nog wel, misschien ben ik tegen die tijd ook nog een keer geweest.
pi_130305943
Kleine sauna, maar even FB pagina liken en dan het plaatje laten zien bij de kassa, hoppa, 2 voor de prijs van 1:

http://www.saunaswoll.nl/pages/acties-nieuwe-stijl

Zwolle :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:18:47 #219
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_130319632
Wat is er allemaal veranderd in Zwolle?
Want het was van alle bezochte sauna's wel mijn minst favoriete.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_130323801
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef ManAtWork het volgende:
Wat is er allemaal veranderd in Zwolle?
Want het was van alle bezochte sauna's wel mijn minst favoriete.
+1
pi_130511240
Morgen ga ik voor het eerst naar de sauna, ik ben erg benieuwd!
Wat ik me wel afvraag, ik denk dat je van die hitte behoorlijk uitgedroogd raakt en ik ben nogal van het water drinken. Moet je elke keer een flesje water nemen in het restaurant of heb je gewoon punten met bekertjes waar je je vochtgehalte kan bijvullen?
pi_130511354
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst naar de sauna, ik ben erg benieuwd!
Wat ik me wel afvraag, ik denk dat je van die hitte behoorlijk uitgedroogd raakt en ik ben nogal van het water drinken. Moet je elke keer een flesje water nemen in het restaurant of heb je gewoon punten met bekertjes waar je je vochtgehalte kan bijvullen?
Als je nou van te voren thuis een flesje vult met gewoon kraanwater tot 1/3 ongeveer en de rest
aanvult met water uit de kraan als je van huis gaat heb je héél lang lekker koud water :Y

Als het water op is vul ik het gewoon aan met water uit de plee, tenminste niet uit de plee,
maar kraantje wastafel natuurlijk :+
pi_130511398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Als je nou van te voren thuis een flesje vult met gewoon kraanwater tot 1/3 ongeveer en de rest
aanvult met water uit de kraan als je van huis gaat heb je héél lang lekker koud water :Y

Als het water op is vul ik het gewoon aan met water uit de plee, tenminste niet uit de plee,
maar kraantje wastafel natuurlijk :+
Oh, maar dat is dus niet raar ofzo /noob. Nog andere eerstekeertips?
pi_130511510
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Oh, maar dat is dus niet raar ofzo /noob. Nog andere eerstekeertips?
Ik weet niet of het raar is, maar er heeft nog nooit iemand iets over gezegd :+ toen ik een keer
koffie ging drinken heb ik het zelf aan de barman gevraagd of ie even bij kon tappen, deed hij
ook gewoon hoor :D er blijft heel lang een beetje water bevroren, dus dat gaat heel lang mee.
Moet je niet je flessie mee in de sauna nemen natuurlijk, die laat ik altijd buiten in de zak van
mijn badjas :P
pi_130511560
Ik sleep eigenlijk bijna altijd zo'n flessie mee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')