Voor de zekerheid zou ik het wel doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
As je geen behandelingen wil, moet je dan nog steeds van te voren boeken bij veel sauna's trouwens?
Bij Spa Zuiver heb ik maar 1x van tevoren geboekt, maar dat was omdat ik een kortingsbon had,quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
As je geen behandelingen wil, moet je dan nog steeds van te voren boeken bij veel sauna's trouwens?
Ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk...quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
gaat die dicht?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef chrisssj2 het volgende:
Kan iemand een sauna aanbevelen die het liefst in omgeving noord-holland is of in de buurt. Die gemengd is, zwembad/ Turks stoombad heeft.
Maar vooral waarom ik dit topic post is die makkelijk te bereiken is, via het treinstation.
Ik ging altijd naar Sauna Oase in heerhugowaard en dat zat 2 min van station maar die gaat sluiten! Dus geen idee waar je nu makkelijk heen kan, ben geen kampioen met bussen enz. Liefst direct van station.
Nou. Omdat er een nieuwe vestiging komt in alkmaar eind van het jaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gaat die dicht?waarom?
die in lunteren ligt pal naast het station (sauna de veluwe heet die geloof ik)
de treinen rijden nog net niet over je ligstoel
Ben je nog geweest en heb je nog iets van behandelingen laten doen?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:13 schreef kahlie het volgende:
[..]
Goed om te horen. Heb daar sauna + overnachting geregeld voor een leuk prijsje. Ik dacht dat het een kleine stadssauna was, maar wij zouden ook museum doen in Amsterdam, dus ik dacht, das mooi, kan ik de auto laten staan daar de volgende dag
Normaal gesproken gaan wij dus met het OV, maar m'n schoonmoeder gaat mee en die redt dat niet vanwege ziekte
maar wanneer gaatie sluiten? misschien kan ik dan een keer voordat die dicht isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:13 schreef chrisssj2 het volgende:
[..]
Nou. Omdat er een nieuwe vestiging komt in alkmaar eind van het jaar.
Dankje voor de tip! gelijkwaardige opties altijd welkom.
Bij de volkskrant van paar dagen terug zat er eentje op de achterkant. Misschien kan je die nog uitprinten (als je een account hebt)?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:09 schreef bigben04 het volgende:
Ik ga zaterdag met mijn vrouw naar het Elysium en normaal vind ik altijd wel op zijn minst een 30% kortingsactie, maar ik kan nu niks vinden. Weet iemand nog een manier om er goedkoop naar binnen te komen? Zonder behandelingen o.i.d.?
Bedankt voor de tip! Onze dochter logeert bij mijn schoonouders en die hebben een abo, dus ik wilde daar eigenlijk door het oud papier gaan, maar ik krijg nu toevallig net de email nieuwsbrief van Elysium met een 50% kortingsactie (geldig van vandaag t/m 30 september, zie http://www.elysium.nl/nieuwsbriefactie). Ik heb dus even gebeld (reserveren voor vandaag kan niet via de website) en kan de geprinte mail meenemen om de korting te krijgenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:22 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Bij de volkskrant van paar dagen terug zat er eentje op de achterkant. Misschien kan je die nog uitprinten (als je een account hebt)?
Ga pas in September, sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je nog geweest en heb je nog iets van behandelingen laten doen?
Ah jah... is ook zoquote:
+1quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef ManAtWork het volgende:
Wat is er allemaal veranderd in Zwolle?
Want het was van alle bezochte sauna's wel mijn minst favoriete.
Als je nou van te voren thuis een flesje vult met gewoon kraanwater tot 1/3 ongeveer en de restquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst naar de sauna, ik ben erg benieuwd!
Wat ik me wel afvraag, ik denk dat je van die hitte behoorlijk uitgedroogd raakt en ik ben nogal van het water drinken. Moet je elke keer een flesje water nemen in het restaurant of heb je gewoon punten met bekertjes waar je je vochtgehalte kan bijvullen?
Oh, maar dat is dus niet raar ofzo /noob. Nog andere eerstekeertips?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je nou van te voren thuis een flesje vult met gewoon kraanwater tot 1/3 ongeveer en de rest
aanvult met water uit de kraan als je van huis gaat heb je héél lang lekker koud water![]()
Als het water op is vul ik het gewoon aan met water uit de plee, tenminste niet uit de plee,
maar kraantje wastafel natuurlijk
Ik weet niet of het raar is, maar er heeft nog nooit iemand iets over gezegdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh, maar dat is dus niet raar ofzo /noob. Nog andere eerstekeertips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |