Ze hadden jou kapitein moeten maken van de Costa Concordiaquote:Op maandag 15 april 2013 00:03 schreef monsterd. het volgende:
We gaan toch maar de kleprubbers doen. Het is echt stukken goedkoper dan een ander blok en ik zie niet echt een andere oorzaak.
Mocht dat niet lukken dan verlies ik een flinke zak geld. Zuur leergeld.
Oke, in haar verdediging, en dat doe ik niet vaak op het gebied van deze Stilo, de auto is verder in topstaat. Interieur is als nieuw en verdere slijtage onderdelen zijn echt in topstaatquote:Op maandag 15 april 2013 18:09 schreef Garbageman het volgende:
Inderdaad. Als de auto nou verder heel goed was, dan was het de moeite waard, maar nu.... Ik heb van mijn Xantia 2.1Td de dieselpomp laten reviseren. Erg duur, maar het ding rijdt verder perfect en het blok is bijna onverwoestbaar, behalve de (Engelse) dieselpomp dus.
Mag ik vragen in welke omgeving je die Stilo gekocht hebt?quote:Op maandag 15 april 2013 17:33 schreef monsterd. het volgende:
Ja maar ik kan geen alternatief vinden c.q. Accepteren
Blijkbaar toch nietquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vorige week pas aangeschaft. Stilo's staan over het algemeen niet bekend om betrouwbaarheid. Voor de rest heb ik nog flink wat andere auto's bekeken. Dit was de beste voor het geld.
dat is al een stuk beter dan een Stiloquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb de Stilo vandaag ingeruild op een Carisma. Onderweg kreeg ik weer een engine failure en daarna liep hij op 3 poten![]()
Bah, ergens ben ik wel verdrietig dat ik mijn mooie Stilo heb moeten verruilen voor een saaie Carisma. Maar ik heb nu wel een automaatje
effe nieuwe bougie`s in knallen en kabels door metenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb de Stilo vandaag ingeruild op een Carisma. Onderweg kreeg ik weer een engine failure en daarna liep hij op 3 poten![]()
Bah, ergens ben ik wel verdrietig dat ik mijn mooie Stilo heb moeten verruilen voor een saaie Carisma. Maar ik heb nu wel een automaatje
Heel verstandig, liever een wat saaiere auto die het wel blijft doen dan een mooie auto die alleen maar naar de kloten gaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:47 schreef monsterd. het volgende:
De stilo had de fault, niet de carisma gelukkigquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:39 schreef klawie het volgende:
[..]
effe nieuwe bougie`s in knallen en kabels door meten
veel plezier met deze auto!!!!
'99 zal zo wel een fototje maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:00 schreef eXplorer1 het volgende:
wat voor carisma? mijn schoonvader heeft een 95'er, top auto maar een waardeloze ophanging.
niceeeeee, ik denk dat de ophanging gewoon nagezien moet worden(nieuwe armpjes en rubbers denk ik ). Ding heeft wel een tijd 500-600rpm staionair gelopen maar das was zo opgelost.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef monsterd. het volgende:
Ik hoop dat dit lukt via de ipad, maar hier een foto dan
De linker is van house_is_a_feeling en de rechter de mijne
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |