Die kwam ik twee weken geleden tegen met een linkje erbij waardoor je meer kans kan maken. Moest je een betaalnummer bellen.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verscheen net op FB. Zou het echt zijn ja?
Praat deze kerel ook zo of blijft het bij typen?quote:
Zo vaak spreek ik hem live niet meer maar qua praten gaat het best prima eigenlijk!quote:Op woensdag 10 april 2013 11:24 schreef dud0r het volgende:
Praat deze kerel ook zo of blijft het bij typen?
Ja daar sta ik ook nog het meeste verbaasd van. Kijk dat er mensen zijn met dyslexie en IQ-problemen en in dit geval ook een Engelse taal probeelm, daar heb ik er ook al een paar van gezien, maar hoe the fuck kan je iets liken wat je niet snaptquote:Op woensdag 10 april 2013 11:20 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het verbaast me gewoon dat dat soort posts gewoon likes en reacties krijgen.
Er zijn dus mensen die wel (kunnen) begrijpen wat er staat?
quote:Op woensdag 10 april 2013 11:44 schreef Queens het volgende:
Gast post een heel (op zich terecht) verhaal over duckfaces, helaas voor hem ontstaat er een beetje een backfire gezien de reacties (heb er maar een paar gelezen hoor).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook altijd in m'n tiet knijpen als ik denk dat ik een hartaanval heb.
heel Facebook begint taalaids te krijgen..quote:Op woensdag 10 april 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
'men' in plaats van 'mijn' is echt de nieuwe taalAIDS van tegenwoordig.
Nog liever men ipv me als verkeerd gebruik van mijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
'men' in plaats van 'mijn' is echt de nieuwe taalAIDS van tegenwoordig.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:01 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]_______!
En dan vervolgens krijg ik deze reactie:
[ afbeelding ]
Maar ondertussen zit je bijna op de 1000. 903 woorden om precies te zijn. Zuchtquote:"Ik ga geen duizende woorden schrijven om je te overtuigen"
Dat gebeurt er dus als je rechts voorsorteert wanneer je naar links wilt.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:01 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]_______!
En dan vervolgens krijg ik deze reactie:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat gebeurt er dus als je rechts voorsorteert wanneer je naar links wilt.
Ik ben dus echt geneigd om iedereen die 'me' in plaats van 'mijn' te blocken, maar dan houd ik niemand meer over.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:37 schreef Finland. het volgende:
[..]
Nog liever men ipv me als verkeerd gebruik van mijn.
Wow ik snap nu pas wat er staat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Is het bij jullie ook vaak zo dat degene die de like, share and win acties delen dat bericht ook nog eens liken? Liken dat ie iets deelt, kan het nog erger...
Oh, en dit kwam ook nog voorbij laatst:
[..]
Tja, het zijn niet de meest heldere lichten van het land.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:53 schreef Catch22- het volgende:
ja. En dan maar huilen als je baas dit via via ziet en je op je flikker geeft als je maandags met wallen tot op je knieeen op je werk verschijnt na een feest.
Dat heb ik dus ook altijd. Zelfs een paar mensen die ik redelijk hoog inschat, zeggen tegenwoordig 'me' in plaats van 'mijn'.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben dus echt geneigd om iedereen die 'me' in plaats van 'mijn' te blocken, maar dan houd ik niemand meer over.
quote:
Wie verzint die dingen?quote:Op woensdag 10 april 2013 07:49 schreef thetalkingchair het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gedeeld door iemand van 18 jaar die in september een hbo-opleiding gaat doen. Er boven stond: Kan nooit kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |