* Duvel had toen nog OV.quote:Op maandag 8 april 2013 21:57 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
* Darkwing_Duck had daar graag als klein Duckje eens ingezeten.![]()
Maar is er nooit van gekomen en ik was ook een beetje te jong om rebels daar een treinticket voor aan te schaffen..
Ja, de trein van gisteravond is pas na vertrek omgelegd naar Lage Zwaluwe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar komen ze lekker op tijd achter zeg
bij de connexxion treinen is dat altijd zo. Machinist steekt even zijn hoofd uit het raam om te fluiten en hij gaat weer.quote:Op maandag 8 april 2013 20:02 schreef RichardHammond het volgende:
Ik zat vandaag in een sprinter (Rotterdam Alexander - Rotterdam Noord) zonder conducteur. De machinist liep steeds even uit de cabine om te fluiten en de deuren te sluiten. Nieuwe manier om de kosten te drukken?
Het buiten dienst stellen van DD-AR + loc was een inschattingsfout?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:41 schreef greavy het volgende:
Waren inschattingsfouten, en de bijsturing mag ze nog inzetten zolang nog niet in de wpl.
Op Amersfoort staat er ook 1quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Er staat een oude ICM weg te rotten op het industrieterrein nabij Arnhem Goederen kwam ik gisteren achter.
Die staat bij Akzo als oefenobject: http://www.flickr.com/pho(...)s/72157632120658571/quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Er staat een oude ICM weg te rotten op het industrieterrein nabij Arnhem Goederen kwam ik gisteren achter.
Volgens mij staat daar alleen de middenbak van ICM-0 4005:quote:
qua capaciteit ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het buiten dienst stellen van DD-AR + loc was een inschattingsfout?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het transport van vandaag Roosendaal -> Lage Zwaluwe was inderdaad iets eerder uitgevoerd, en om 14:45 zag ik beide stammen aldaar staan, wat AgentX op Somda meldde, na mijn WhatsApp. Foto komt zo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef b2py het volgende:
Voor de ICK liefhebbers, beide stammen staan naast elkaar op vage zwaluwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |