Dat. En terecht!quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor hoor.. Hier huilen heeft echt geen nut want iedereen lacht je gewoon uit..
Het is in spoorwegkringen in binnen- en buitenland gebruikelijk om het treinmaterieel dat heel veel voorkomt te haten, en het treinmaterieel dat vroeger heel veel voorkwam op te hemelen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waar komt die haat tegen VIRMs eigenlijk vandaan?
Ik was pas na middernacht in Hilversum, toen reed het al niet meer. Vandaag overdag nog steeds niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Huh? Gister ben ik daar 2 keer langsgekomen zonder problemen met de IC.
Heb er idd wel eens met Mat'54, mat'64 en een IRM-drietje gereisd in de jaren '90.quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh dat principe. Ik pendel al 12 jaar heen en weer op de schrootlijn, een benaming die sommigen wel maar sommigen niet meer zullen kennen. De schrootlijn is dus Zwolle-Roosendaal. De treinserie 3600 is lange tijd het afvoerputje van NS geweest. Dan ben je opeens blij als je fijn VIRM krijgt op een hete zomerdag.
Ben ik het niet mee eens. Zolang er nog mensen happen op een vermelding van deze bijzondere manier van reizen, heef het zin om te klagen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor hoor.. Hier huilen heeft echt geen nut want iedereen lacht je gewoon uit..
VIRM is gewoon bagger. Niet omdat het veel rondrijdt.quote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is in spoorwegkringen in binnen- en buitenland gebruikelijk om het treinmaterieel dat heel veel voorkomt te haten, en het treinmaterieel dat vroeger heel veel voorkwam op te hemelen.
En ik ben echt niet de enige VIRM-mijder in Nederlandquote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Zolang er nog mensen happen op een vermelding van deze bijzondere manier van reizen, heef het zin om te klagen.
Dat zeggen al die treinenfreaks.quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef greavy het volgende:
[..]
VIRM is gewoon bagger. Niet omdat het veel rondrijdt.
Tegenwoordig valt dat gelukkig wel meequote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh dat principe. Ik pendel al 12 jaar heen en weer op de schrootlijn, een benaming die sommigen wel maar sommigen niet meer zullen kennen. De schrootlijn is dus Zwolle-Roosendaal. De treinserie 3600 is lange tijd het afvoerputje van NS geweest. Dan ben je opeens blij als je fijn VIRM krijgt op een hete zomerdag.
Doet ut niet.quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef greavy het volgende:
Veul beter als het IRM:
[ link | afbeelding ]
NSR DDAR
nog nooit mee gereisdquote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef greavy het volgende:
En anders SLT.
[ link | afbeelding ]
SLT te Brug over de Oude Maas
Ja maar waarom dan?quote:Op zondag 7 april 2013 20:21 schreef greavy het volgende:
[..]
VIRM is gewoon bagger. Niet omdat het veel rondrijdt.
Beter? Wth? Je zit met je knieën gezellig tegen de overbuurman aan, het is ongelofelijk lawaaiig met die tering vents waar lucht door komt en het rijdt alleen op plekken waar ik niet wil komen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef greavy het volgende:
Veul beter als het IRM:
[ link | afbeelding ]
NSR DDAR by theknittur, on Flickr
Mwah nee. Ruim is het niet, nergens plek voor bagage, beenruimte alleen in coach opstelling. Het is het minst comfortabele IC materiaal wat er rondrijdt en stil is ook een kwestie van in de juiste bak zitten, anders luister je urenlang naar de meest irritante pieptoon die er bestaat.quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Tegenwoordig valt dat gelukkig wel mee![]()
Ik snap die VIRM-haat van mensen ook niet eigenlijk; het is ruim, comfortabel, snel, stil, etc.
Die piep is al verleden tijd en mijn laptop blijft prima staan op het tafeltje hoor.. (vis à vis tafeltje)quote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mwah nee. Ruim is het niet, nergens plek voor bagage, beenruimte alleen in coach opstelling. Het is het minst comfortabele IC materiaal wat er rondrijdt en stil is ook een kwestie van in de juiste bak zitten, anders luister je urenlang naar de meest irritante pieptoon die er bestaat.
Oh en de tafeltjes begeven het al onder het gewicht van een gemiddeld studieboek, laat staan dat ik m'n notebook er veilig op kan zetten.
Ah klopt! Maar als je dus aan het eind van de bak gaat zitten heb je er al bijna geen last meer van!quote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
In VIRM ga ik dan ook nooit in een kopbak zitten, alleen maar vanwege het geluid. Voor de rest is het een prima trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |