Whoo, dan is het wel erg vroeg uitgevoerd. Plan was gisteravond rond 15:00/15:30 uit Roosendaal te vertrekken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:32 schreef James1988 het volgende:
Beide stammen stonden er vanochtend al, toen ik er rond 8:30 voorbij kwam.
Je vindt mij een spuitje 11 ofzo!?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:32 schreef James1988 het volgende:
Beide stammen stonden er vanochtend al, toen ik er rond 8:30 voorbij kwam.
tweede stam is gister al tijdens de rit omgelegd richting het niemandsland. Daarna is de eerste stam uit Roosendaal opgehaald volgens mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:33 schreef greavy het volgende:
[..]
Whoo, dan is het wel erg vroeg uitgevoerd. Plan was gisteravond rond 15:00/15:30 uit Roosendaal te vertrekken.
Dat was precies wat ik meldde. Althans, bij Ravenstein is de trein defect geraakt en met moeite in Oss terecht gekomen. Toen hebben ze met +60 inderdaad een pad naar Lage Zwaluwe ingelegd omdat ze er ineens achter kwamen dat er geen ruimte voor was in Roosendaal ...quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tweede stam is gister al tijdens de rit omgelegd richting het niemandsland. Daarna is de eerste stam uit Roosendaal opgehaald volgens mij.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik meldde. Althans, bij Ravenstein is de trein defect geraakt en met moeite in Oss terecht gekomen. Toen hebben ze met +60 inderdaad een pad naar Lage Zwaluwe ingelegd omdat ze er ineens achter kwamen dat er geen ruimte voor was in Roosendaal ...
Wel slim dat ze het gelijk hebben verplaatst uit Roosendaal, want uiteindelijk moest loc+personeel naar Zutphen ... Was dus oorspronkelijk niet de planning, kreeg ik van een bron binnen SR door.
Dan ga ik wel met de Excuus-Benelux. Of ik reis verder met auto naar een station zonder IRM.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:17 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik stel voor dat we dat ook doen in de sprinters langs Dordrecht..
Tijdelijke intrekking van de toelating van een Traxx lijkt mij wel aardig..quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met de Excuus-Benelux. Of ik reis verder met auto naar een station zonder IRM.
dan rijdt daarin een dubbeldeksschommelaarquote:
het spul blijft je achtervolgen hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Dan ga ik wel met de Excuus-Benelux. Of ik reis verder met auto naar een station zonder IRM.
Goed plan, zolang het geen VIRM isquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:23 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Vervangend vervoer met Ambassadors! Of nog beter, ProCity's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |