Druk programmaquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was nog aan het spelen in Engeland, tegen Tottenham
En zelfs dat doen we beter dan de rest.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
Voor het eerst dat Ajax overgaat op countervoetbal.
De omschakeling van dodespelsituatievoetbal naar countervoetbal is niet zo groot.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
Voor het eerst dat Ajax overgaat op countervoetbal.
3quote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Ajax al een strafschop meegekregen dit seizoen...?
Ajax verdient hoogstens een gelijkspel. Omdat Ajax.quote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef leolinedance het volgende:
Heracles verdient minimaal een gelijkspel.
Neequote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef leolinedance het volgende:
Heracles verdient minimaal een gelijkspel.
Dat ze bossen ook een kans geven bedoel je?quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef OverRated het volgende:
Goede promotie voor het fonds gehandicaptensport dit
Ajax is daar toch de hoofdsponsor van?quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef OverRated het volgende:
Goede promotie voor het fonds gehandicaptensport dit
Gek he met zo'n overtredingenquote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef ejfaar het volgende:
Jezus, die Bossen geeft alleen Ajax kaarten
twitter:frenkelvdm twitterde op zondag 07-04-2013 om 17:15:14Die beveiliging in de ArenA is niks mis mee. Waterdicht. #ajaher http://t.co/b3j7K790A3 reageer retweet
Wil duidelijk laten zien dat hij stoer durft te fluiten tegen Ajax... fluit echt als een drol die gastquote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef ejfaar het volgende:
Jezus, die Bossen geeft alleen Ajax kaarten
Ja, bedoel De Jong met die smerige overtreding en toen zag ik dat zo vol in beeld staan.quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax is daar toch de hoofdsponsor van?
Wat?quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:frenkelvdm twitterde op zondag 07-04-2013 om 17:15:14Die beveiliging in de ArenA is niks mis mee. Waterdicht. #ajaher http://t.co/b3j7K790A3 reageer retweet
quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat ze bossen ook een kans geven bedoel je?
Zou tijd worden, daar kunnen jullie meer mee verdienen dan met Vermeerquote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen ziet er goed betrouwbaar uit, mag volgend seizoen wel basis.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:50 schreef Kopsterk het volgende:
Tikt Ajax nou gewoon Hercales weg met 10 man?
Vermeer verpatsen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen ziet er goed betrouwbaar uit, mag volgend seizoen wel basis.
Flauw. Ik ben in mijn 5 jaar PSV ook pas 1x gecontroleerd.quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:frenkelvdm twitterde op zondag 07-04-2013 om 17:15:14Die beveiliging in de ArenA is niks mis mee. Waterdicht. #ajaher http://t.co/b3j7K790A3 reageer retweet
Ik ben de laatste 2-3 jaar 1x niet gecontroleerd volgens mijquote:Op zondag 7 april 2013 17:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Flauw. Ik ben in mijn 5 jaar PSV ook pas 1x gecontroleerd.
Dan zie je er vast uit als een junkquote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben de laatste 2-3 jaar 1x niet gecontroleerd volgens mij
Je bent allochtoon?quote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben de laatste 2-3 jaar 1x niet gecontroleerd volgens mij
Er is nog niets gewonnenquote:Op zondag 7 april 2013 17:53 schreef ejfaar het volgende:
Met 10 man makkelijk winnen. Pure kwaliteit dit
True. Wat voor een leeghoofden die altijd meesleuren naar uitwedstrijden....quote:Op zondag 7 april 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, gewoon Feyenoord fouillering, iedereen is een potentiële hooligun.
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.
Jij maakt je echt druk om nietsquote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gedacht.quote:
Dat komt allemaal door 1 ding:quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eens met eerste deel, maar je overdrijft wel.quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen we met 3-1 voor stonden en met 3-3 het veld afgingen in Almelo bijvoorbeeld?quote:
Doet echt niet onder aan vermeer naar mijn mening.quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer van Vermeer maar ik heb vertrouwen in de Cil
dat is al 6 maanden geleden, schijtbakquote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen we met 3-1 voor stonden en met 3-3 het veld afgingen in Almelo bijvoorbeeld?
Ok Vitesse uit 2-0 voor en met 3-2 verliezen?quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is al 6 maanden geleden, schijtbak
Dat was volgens jou te wijten aan het 12:30 syndroomquote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok Vitesse uit 2-0 voor en met 3-2 verliezen?
Juist, maar kennelijk is Ajax ook na 12:30 slordig en nonchalant gewordenquote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was volgens jou te wijten aan het 12:30 syndroom
Jij kan beter PSV gaan supporten, Ajax past totaal niet bij jou.quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok Vitesse uit 2-0 voor en met 3-2 verliezen?
Inderdaad. Een jood zonder arrogantie is als een boer die alleen de stieren melkt.quote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kan beter PSV gaan supporten, Ajax past totaal niet bij jou.
Hij is tenminste realistisch, dat kan ik van de meeste Ajax supporters hier niet zeggen...quote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kan beter PSV gaan supporten, Ajax past totaal niet bij jou.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is tenminste realistisch, dat kan ik van de meeste Ajax supporters hier niet zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |