Wat maakt dat nou uit, man. Doe niet zo zuur, is toch gewoon een grap.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeur niet, dat gevallen helden gedoe was al een keer afgeraden, en dan zeg ik het nog vriendelijk
Afgeraden?quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeur niet, dat gevallen helden gedoe was al een keer afgeraden, en dan zeg ik het nog vriendelijk
Nope, lekker zonnetje hè?quote:
Komt alleen omdat jij te jong om te weten wat een lesbi is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne, ik ben trots op mezelf aangezien ik me netjes heb gehouden in deze ''rel''.
He kijk een PSV'erquote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Aan het eind van de dag zullen enkel de liefhebbers overblijven.
[..]
Eindelijk kunnen we het Nicki Minaj/Strootman altaar doorvoeren in de OP.
Mijn rechten zijn weg man, anders nam God overquote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hou het ook zo stijn. Nu kapi er niet is heb ik de voogdij over jou he.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Yvonne, ik ben trots op mezelf aangezien ik me netjes heb gehouden in deze ''rel''.
Ik weet heus wel wat een ''lesbi'' is.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt alleen omdat jij te jong om te weten wat een lesbi is.
quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
echt hequote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef DeParo het volgende:
Soms dan denk ik bij Cancellara, wat een wielrenner, maja je kan er ook niet meer zeker van zijn.
Kom er nou eens vanaf joh!quote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt waar? Hmm, heb de gordijnen op de zolder nog niet open gedaan..
Waar heb je nu weer vuistdiep in gezeten?quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo, mijn plekje in de Fok! hemel ook veiliggesteldDaar waar jullie allen een enkeltje hel krijgen.
Wat zullen we nu doen?quote:Op zondag 7 april 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo, mijn plekje in de Fok! hemel ook veiliggesteldDaar waar jullie allen een enkeltje hel krijgen.
Nee dat kan niet, maar bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 7 april 2013 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Kan er ook geen ban komen voor mensen die iets over Nickie Minaj posten
Groot gelijkquote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef DeParo het volgende:
Waar Yvonne is kan ik beter even niet zijn![]()
.
Fijn, en nu even niet meer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, man. Doe niet zo zuur, is toch gewoon een grap.
Nog een mooi filmpje voor in de OP.quote:Op zondag 7 april 2013 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |