1 2 | [b]Insomnia_[/b] Zondagmiddag rustdag: denk maar na over je zonden, jongen. |
1 2 | [b]Mrstylo[/b] Stylo kan lekker helpen bij de PKK |
Zwakke mensen hebben ook bescherming nodigquote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Dqod het volgende:
Hehehe.. Awesome ubermodjes
Mag ik dat zeggon? Ja dat mag ik zeggon
Heb al een voor Insomnia, verzin jij maar een mooie voor Styloquote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Doublepain, voor bij gevallen helden
[ code verwijderd ]
Staat ook bij 107quote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb al een voor Insomnia, verzin jij maar een mooie voor Stylo
waar zie je dat dan?quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Mrstylo er ook bij
[ code verwijderd ]
Ja moest nog rijden. Nu pas weer over 5 uur ofzo in de autoquote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Tering. Nu pas? Ik heb al 4 beugels weg.
Zit je er mee ja?quote:Op zondag 7 april 2013 15:26 schreef Dqod het volgende:
P.s.. Mensen die je in de VBL gaan quoten..x infinity
En ik heb alleen pics van mijn boezem in een jurkje Liz :$
Zielige figuren daar.quote:Op zondag 7 april 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Mrstylo er ook bij
[ code verwijderd ]
ze dm'en jou?quote:Op zondag 7 april 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze dm'en me of je ziet een streepje door de naam bij profiel.
nee, want ik ben onschuldig. En maakte alleen maar een terechte opmerkingquote:Op zondag 7 april 2013 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
CA, ben je al bang dat jij zo ook weg valt?
Zij weten genoeg, ik ben even aan het feesten aangezien dit weer een supergrote rel is en ik er geen ban voor heb gekregen.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn spreek het gewone voetvolk eens toe. Dit dreigt te ontsporen
Het zou mooi zijn als hij nu als de grote leider zou opstaan.quote:Op zondag 7 april 2013 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn spreek het gewone voetvolk eens toe. Dit dreigt te ontsporen
Ze moeten meermaals bij Jezus & God vragen voor vergeving.quote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En wat zei je? Dat ze op moeseten kankeren of ging je bemiddelen?
Doe maar niet.quote:Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef JanCees het volgende:
Waar moet ik posten om een ban te krijgen?
ik geef gewoon mijn mening en dat mag nietquote:Op zondag 7 april 2013 15:30 schreef Doublepain het volgende:
C_A als je een leuke ondertitel wil, post hem snel even
Dat kunnen we niet zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef JanCees het volgende:
GC / [Lesbeau] #466 kleine stapjes, groot verschilquote:Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef JanCees het volgende:
Deden de anderen ook, best raar dat hun wel een ban krijgen. Niet dat ik jou een wil aannaaien, maar vrouwen mogen blijkbaar meer.quote:Op zondag 7 april 2013 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geef gewoon mijn mening en dat mag niet
Volgens mij woon ik nog steeds in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |