Kijk jij eens jaloers zijn op mijn levenquote:Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kijk jou dan jaloers zijn op m'n tagje.
Grote bek hebben tegen Renesitequote:Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kijk jou dan jaloers zijn op het feit dat je geen relatie hebtquote:Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kijk jou dan jaloers zijn op het feit dat je nog niet afgestudeerd bentquote:Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Grote bek hebben tegen mijquote:Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een grote bek hebben tegen Juicyhil!
Bedankt voor je aandachtquote:Op zondag 7 april 2013 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo? Wat een zure user ben jij zeg.
Kijk jou dan jaloers zijn op een fulltime baan met potentiequote:Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jouw 'leven' op de zolderkamer van je mams?quote:Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk jij eens jaloers zijn op mijn leven
quote:Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een grote bek hebben tegen Juicyhil!
Maar inderdaad, ik ben jaloers op het feit dat je online gezien in een iets hogere kaste zit. Tututu!quote:Op zondag 7 april 2013 12:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik werk meer dan fulltime hoorquote:Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk jou dan jaloers zijn op een fulltime baan met potentie
Oh. Nou, in dat geval is dat alleen maar terecht. Ik ben per slot van rekening de FOK!prinses.quote:
Nee, jouw 'studio' met slaapkamer aan de overkant van een gezamenlijke gang (ergo: de berging) is de levenquote:Op zondag 7 april 2013 12:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jouw 'leven' op de zolderkamer van je mams?
Dat wilde ik horenquote:Op zondag 7 april 2013 12:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar inderdaad, ik ben jaloers op het feit dat je online gezien in een iets hogere kaste zit. Tututu!
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Nou, in dat geval is dat alleen maar terecht. Ik ben per slot van rekening de FOK!prinses.
Renequote:Op zondag 7 april 2013 12:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, jouw 'studio' met slaapkamer aan de overkant van een gezamenlijke gang (ergo: de berging) is de leven! Sneuuuuuu
Reageer eens inhoudelijk man.quote:Op zondag 7 april 2013 12:39 schreef Juicyhil het volgende:
Maar goed, ik mag eigenlijk geen zwakzinnigen als Renesite plagenDus ik ben weer weg.
Opa slaapt altijd uit op zondag.quote:
Ben aan het afbouwen.quote:Op zondag 7 april 2013 12:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Vroeger was ie altijd leuk snel en vooral kwantitatief.
Over het algemeen bewegen alleen mijn vingers.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 12:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor mijn test. Nu mag je deel uitmaken van mijn vriendenkring en kunnen we vrienden voor het leven zijn
.
Beetje een spastisch antwoord Tong.quote:Op zondag 7 april 2013 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over het algemeen bewegen alleen mijn vingers.
Ik koos er niet zelf voor.quote:Op zondag 7 april 2013 13:23 schreef OEM het volgende:
tong80... was dat niet die gast die ooit z'n benen is kwijtgeraakt bij een auto-ongeluk in Zaltbommel en nu zit te teren op de verzorgingsstaat?
Te veel slechte keuzes is ook niet goed. PVV inmiddels grootste partij van Nederland.quote:
Dat is dus simpelweg niet waar.quote:
Zijn er weer verkiezingen geweest dan? De VVD is nog steeds de grootste partij.quote:Op zondag 7 april 2013 14:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel slechte keuzes is ook niet goed. PVV inmiddels grootste partij van Nederland.
Bij de laatste peilingen is de PVV de grootste bedoelde ik.quote:Op zondag 7 april 2013 14:10 schreef OEM het volgende:
[..]
Zijn er weer verkiezingen geweest dan? De VVD is nog steeds de grootste partij.
Peilingen schmeilingen.quote:Op zondag 7 april 2013 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de laatste peilingen is de PVV de grootste bedoelde ik.
Dit is pure vijftigers-poëzie.quote:Op zondag 7 april 2013 14:36 schreef AdoraBelle het volgende:
En de gene die hierna "peiling zijn palingen" post is een aap.
Ik vind het meer in hetzelfde straatje passen als basisschoolgrapjes zoals zeik-kant en achterkont.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |