Ouderwets zaterdagavondshowtje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je de kijkcijfers ziet van dat programma... onbegrijpelijk.
Kopspijkers, dát was een programmaquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ouderwets zaterdagavondshowtje.
Want voor de kwaliteit kijkt niemand meer.
Ik weet nog dat ik 10 jaar terug thuisbleef voor Kopspijkers.
Het is niet eens echt een show, van wat ik er zo in het voorbijgaan van heb gezien. Het is een kwis.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ouderwets zaterdagavondshowtje.
Want voor de kwaliteit kijkt niemand meer.
Ik weet nog dat ik 10 jaar terug thuisbleef voor Kopspijkers.
Ik bedoelde Paul.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet eens echt een show, van wat ik er zo in het voorbijgaan van heb gezien. Het is een kwis.
Tsja, ik heb een hekel aan Paul.quote:
Ja, ik vond zijn Mooi weer de leeuw format wel goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ik heb een hekel aan Paul.
Ik vind m een arrogante nare kwalquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ik vond zijn Mooi weer de leeuw format wel goed.
Maar sinds die docu kan ik hem niet meer uitstaan, hij is niet oprecht.
Hij vindt zichzelf een uniek talent. Dan moet je in principe al kapot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind m een arrogante nare kwal
Linda's programma's draaien alleen wat minder om Linda zelf. Save Gooische Vrouwen misschien, maar dat keek ik nooit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik ook met Linda, vervelend mens. Die komt ook zo net over.
Ik kan haar niet uitstaan. Gooische vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Maar sowieso kijk ik dat soort programma's niet: Nederlandse series.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Linda's programma's draaien alleen wat minder om Linda zelf. Save Gooische Vrouwen misschien, maar dat keek ik nooit.
Nou en?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap nu eindelijk waarom Tem hier zo vaak rondhangt. Jullie hebben het steeds over TV.
Ja, dat vind ik sowieso vreselijk. maar bij bijv de Miljoenenjacht kijk je toch niet voor Linda.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan haar niet uitstaan. Gooische vrouwen heb ik ook nog nooit gezien. Maar sowieso kijk ik dat soort programma's niet: Nederlandse series.
Dat is ook het enige programma met haar wat ik kijk. Al erger ik me ook daar aan haar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik sowieso vreselijk. maar bij bijv de Miljoenenjacht kijk je toch niet voor Linda.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel knuffelen denk ik.
Ik zou het downloaden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou met jou wel knuffelen denk ik.
Ik ben ook bepaald geen fanquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook het enige programma met haar wat ik kijk. Al erger ik me ook daar aan haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |