Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Beetje 13 iin dozijn.quote:
Leanne 2 (of hoe heette die eerste winnares weer)quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die stem gaat me heel snel vervelen, na 1 minuut al.
ik zapte zelfs even naar een ander topicquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Die stem gaat me heel snel vervelen, na 1 minuut al.
Leanne 1quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leanne 2 (of hoe heette die eerste winnares weer)
Er zou nog eentje kunnenquote:
Die zou ik ducttape geven. Kan ze die kleine allemaal in toom houdenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ze lijkt op Jo Frost van EHBO(Eerste hulp bij opvoeden)
Oh ik dacht om haar mond dicht te plakkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zou ik ducttape geven. Kan ze die kleine allemaal in toom houden
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht, wie won vorig jaar dan, die bolle?
Je denkt toch niet dat ik in de buurt blijf.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik dacht om haar mond dicht te plakken
ik weet eigenlijk niet meer hoe die eruit zag en ik hoef het ook niet te wetenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht, wie won vorig jaar dan, die bolle?
Zoals zij dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet meer hoe die eruit zag en ik hoef het ook niet te weten
Zoiets als deze maar dan ouder en bollerquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ze zag er het zelfde uit en klonk het zelfde als deze.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Datquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Een kwartier voor zo'n k#tkandidaat?
Ik denk niet serieusquote:
Zeker als je voor het 2e jaar meedoetquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Maar waarom bedenk je dit niet thuis, stel dat iedereen klikt, en dan?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is net vader Abraham bij het Songfestival... straks roept ze 'Sieneke'
Tomquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Oh, nou heb ik gemist wie ze heeft gekozen, ik dommelde weg.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Ze zei 'Sieneke!'quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Wie boeit het?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
een coach wint echt niet twee jaar op rij
Ja echt wel, hij heeft Rugby toch of hoe heet 'ie....quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Wie had die bolle?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:28 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat!quote:
Oh je bedoelde die laatste bolle, ik dacht die van vorige weekquote:
Het is pas afl. 2quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ron, Malfidus, alleen nog Harry en Hermelientje en we zijn compleeeeeeeeeeeeeeet
quote:
quote:
Is Marieke doorgegaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:31 schreef iBenny het volgende:
TAL / [The Next Pop Talent] #21 Boet kampers
Nope. Vorige week al afgevallenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is Marieke doorgegaan eigenlijk?
Het was leuk!quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens het was weer gezellig, lachen is altijd goed![]()
Tot volgende week of elders
En duckface die ik kende?quote:
Uhuquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:33 schreef Anonymousz het volgende:
had ze een half uur nodig om een coach te kiezen
Met die jankende moederquote:
ik denk pmquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu. Nja.... volgens dat klokje in beeld. Zal in werkelijkheid maar een paar minuten hebben geduurd.
dat ging over de GP van Chinaquote:
Ohw ja. Liesje ofzo? Die is er al uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met die jankende moederKen ik ook eens iemand
Savannahquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja. Liesje ofzo? Die is er al uit.
Die is er helaas nog welquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
Ah oke. Ben ik weer bij. Glennis er ook uit?
vorige week iets van 6 miljoen, wat omgerekend naar inwoners iets van 1,5 miljoen bij ons is (blader paar topics terug voor de cijfers)quote:
Thanks!!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vorige week iets van 6 miljoen, wat omgerekend naar inwoners iets van 1,5 miljoen bij ons is (blader paar topics terug voor de cijfers)
Oh kak, alsof 8 uur niet vroeg genoeg is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Het begint vanavond al heel erg vroeg6:46pm = 19:45 CET
Het begint nu !!quote:
Sinds vandaagquote:
Dit is de eerstequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveelste is dit?
Ik had 19:50 in mijn hoofd
Ik was een groot fan van zequote:
Fiew! Dankquote:
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Even een stukje Girls Aloud voor de Pheno Pingu Pinguetteeee
Wtfquote:
zie mijn postgeschiedenisquote:
Ja die is zelf krap 20 duhquote:
knap dat ze dan toch de muziek van de jaren 90 kentquote:
*turft* Eeeeeeeeejquote:
ik had jullie toch tijdig ingelicht?quote:
Tijd voor een borrelquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:52 schreef Pheno het volgende:
Mocht ik afhaken: 39,4 graden, koppijn etc.
Ai, beterschap! Nog steeds erg ziek dus?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ahwquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ja je ziet het, de mannen lezen zich niet in. Ik moest wat alarmen af laten gaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik had jullie toch tijdig ingelicht?
Ja, vandaag is toch wel een stukki erger. Terwijl ik hoopte van het weer te kunnen genieten. Dat zit er niet in geloof ik. Niet dat ik nu naar buiten wil: Justin Bever treedt 10 km verderop op.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai, beterschap! Nog steeds erg ziek dus?
Dat zeg ik!quote:
Mijn alarm stond voor 20:00uquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je ziet het, de mannen lezen zich niet in. Ik moest wat alarmen af laten gaan
Verstandig. Die is vooral vol van d'rzelf. Als ze nog een penis had zou ze d'rzelf neuken.quote:
Daarom liet ik mijnes vibrerenquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verstandig. Die is vooral vol van d'rzelf. Als ze nog een penis had zou ze d'rzelf neuken.
Die zwartequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
En welke is dit dan van cleopatra, de jongste?
Denk ook wel dat deze ver zou kunnen komen. Een van de betere die ik tot nu toe heb gehoordquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
ERG leuk voor Will om zo'n goeie te krijgen
De oudste, maar ze was ook de kleinstequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
En welke is dit dan van cleopatra, de jongste?
Nee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik had jullie toch tijdig ingelicht?
Oh dan heb ik haar om die reden als jongste herinnerd zekerquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De oudste, maar ze was ook de kleinste
Niemand die dit topic over de vrijdag en zaterdag leest?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit is een Baas dat kan niet anders, de oude krullenbol
Te schreeuwerig?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
ik vind zijn versie niet zo heel goed klinken, weet niet wat er mij niet aanstaat
Ja viel wat tegen in die zin, beetje ummm plat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
ik vind zijn versie niet zo heel goed klinken, weet niet wat er mij niet aanstaat
Eh, wat bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand die dit topic over de vrijdag en zaterdag leest?
Beetje te .... stem, kan niet op het woord komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
Dat zowel vrij- als zaterdag gepost wordt hoeveel uur we nog moeten en dat het vroeg begintquote:
Deze post bv.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:44 schreef BabeWatcher het volgende:
Het begint vanavond al heel erg vroeg6:46pm = 19:45 CET
Nee, is me niet echt opgevallen kennelijk gisterquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zowel vrij- als zaterdag gepost wordt hoeveel uur we nog moeten en dat het vroeg begint
Het is gelukkig net pas begonnen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, is me niet echt opgevallen kennelijk gisterEn ik ben pas net thuis, dus vandaag niet zo meegekeken
wie zijn de autisten die dat doen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zowel vrij- als zaterdag gepost wordt hoeveel uur we nog moeten en dat het vroeg begint
Jij blijft ook lekker puberen hè?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wie zijn de autisten die dat doen?
Dat iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo leuk dat de coaches daar zo verschillend zijn. Waar zou zo'n gozer hier terecht moeten? Ilse? Trijntjuhhh?
Die hebben we wel, maar die verlagen zich niet tot die programma's van John & coquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:03 schreef iBenny het volgende:
Waarom hebben wij niet van die kandi... eh... talenten?
Dat is ook wel een beetje Danny's ding.quote:
Dat is waar. Jammer wel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die hebben we wel, maar die verlagen zich niet tot die programma's van John & co
Naaaahquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die hebben we wel, maar die verlagen zich niet tot die programma's van John & co
Ja graagquote:
Ali B....quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk in elk geval dat die geen goede coach kunnen vinden hier
quote:
wat bedoel je, we hebben glennis als coachquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk in elk geval dat die geen goede coach kunnen vinden hier
Beterschap, kusjes!quote:
als je klaar bent met eten is het afgelopenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
Zit ook weer te kijkenmaar eerst even eten nu
Ik dacht even dat ik in het foute topic zatquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat bedoel je, we hebben glennis als coach
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Dus ze wachten nu allemaal om tegelijk om te draaien op het eind?
Wat een flauwekulquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
binnen mijn doelgroepquote:
Ik zie het nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt een beetje op eh, hoe heet ze van Beverly Hills vroegah, Kelly. Jenny Garth?
Dat. Ik had haar iig die dikke 10 al gegeven ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou me niet zo gelukkig voelen als iemand me kennelijk een jaar of tien ouder schat
komt ook een beetje door dat lied, als je haar ziet verwacht je dat ze een ballad gaat zingenquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou me niet zo gelukkig voelen als iemand me kennelijk een jaar of tien ouder schat
Neuh, gewoon een oudere kop.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
komt ook een beetje door dat lied, als je haar ziet verwacht je dat ze een ballad gaat zingen
South Walesquote:
Je zou maar zo'n collega hebben. Afschieten die handelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |