Update van mijn kant ..
Ik ben dus sinds woensdag avond aan het couch surfen in Oost Europa. Dat ging .. heel lekker .. en dan de donderdag toch een enorme terug slag .. je voelt je weer enorm depressief, enorm genaaid door je kloterige truttige borderline bitch of a ex gf die 'in your face' vrolijk vertelde dat ze ging stappen, single feestje, 'love zoeken'. Echt gewoon ranzig en echt kots gevoelens als ik er over nadenk hoe ik ooit met haar mijn leven heb kunnen delen. Zieke shit. Ik heb afgelopen Donderdag echt uren lopen janken vanwege die trut, zelfs in mn eentje door een communistische buurt gelopen in het midden van de nacht over een railroad track met tranen in m'n ogen

. Uren .. overgeven, kotsen .. continue, de couch surfers hier wisten niet wat ze met me aan moesten doen omdat ik continu liep te janken..
Dan afgelopen vrijdag ben ik voor een gratis tour geweest rondom de stad. Gewoon een leuk groepje toeristen. Kwam daar een Amerikaan tegen, mijn leeftijd, die hetzelfde aan het doen was, dat eindigde in een restaurant, pub, another pub, nog een, dan terug naar zijn hostel (was een party hostel), dan met zn allen op kroegentocht, dus weer een pub,club, pub, club, club .. tot de late uurtjes.. Compleet bezopen, zwaarste hangover ever in mijn leven. (een shot vodka was 1 euro).
Kwamen we 2 dames tegen.. ik had met 1tje wel een klik. Lang gesproken. Afgelopen zondag afgesproken .. uur of 2 voor een restaurant. Rond een uur of 4 gingen we wandelen. Rond een uur of 5 zaten we bij de pier, rond half 6 in een bootje met z'n 2en over de rivier de Wisla .. en poef, handjes vasthouden... elkaar aankijken en poef, op de bek.
One thing leads to another, iets met een bed en een lange nacht. Afgelopen ochtend echt als een smoorn verliefd koppel, hand in hand, vrolijk as ever door de stad gelopen. Zij moest helaas terug naar haar ouders. Zij heeft bijna jankend afscheid genomen voor dat ze de bus in ging .. (dat was 11.45 vandaag) en ik realiseerde me .. toen ik terug kwam . .my f*cking goodness ..
Wat een ervaring

. Dat 'alleen' voelen .. is echt zo overated. Er zijn echt wel mensen, over de gehele wereld, waar je zo een klik mee kunt hebben. Met deze dame liep ik binnen 24h hand in hand zoenend over straat

. Bij mijn EX borderline bitch heeft het letterlijk weken geduurd voordat er uberhaupt hand in hand werd gelopen. Dit was letterlijk chemie. Spetterende chemie..
Ook veel over de zin van het leven gesproken. Die Amerikaanse gast die ik daar ontmoette (investment banker, dus ook wel wat centjes en dan kijk je al anders naar het leven) en we liepen zo een beetje door 1 van clubs. Trieste figuren van 28/29, die zich helemaal opdoffen en hun best doen om iemand te versieren, veel jonger, 15 km dikte van plamuur op je gezicht en 2 bussen van eau de cologne over je heen. Echt, je ziet dat ze het keihard proberen, keihard hun best doen, en je ziet ze keihard failen.. het is zo triest. Wij stonden een beetje aan de zijkant, praten over het leven, 4 uur in de ochtend. Echt, het doet wel wat met je in plaats van zo'n kut boerentent in Amsterdam. Er is zo veel meer in het leven. Lateralize had het over volgens mij, dat ik misschien wegloop voor mijn problemen, of het niet durf te bekijken. Hoe dan ook, dit was een enorme rare ervaring. Een van de couch surfing hosts, verdient 75 eurocent per uur, als server .. ik bedoel. Teh fuck people ..
En als je dan door dit soort straten loopt .. (afgelopen vrijdag geschoten) ..
![bf2oao.jpg]()
![2gy82e0.jpg]()
![34ovs5y.jpg]()
Elke dag zou ik hier keihard depressief van worden ..
Nee, en ik zie dit niet als vakantie wat je tussen 'werk' door doet of studie. Ik heb geen baan, een niet afgeronde studie en heb nergens een specifiek doel op het moment. Ik weet niet of ik straks werk in NY, of Londen, of Parijs .. kan gaan en staan waar ik staan. Doel van deze trip is puur inspiratie in het leven. En niet om nieuwe culturen te ontmoeten .. For all I know zit ik volgende week in Budapest, of Tokio, of Delhi. Maar niet met de inspiratie om even te ontspannen of ontsnappen, nee, om gewoon iets nieuws te vinden. En ook niet met het doel om gewoon even keihard te feesten.
En dan denk je na, gast, 1 week geleden zat je helemaal in je eentje in je kamertje in het Noorden, te janken, kut te voelen. Alleen voelen .. En frantically kleine efforts doen om mensen te bezoeken, 'werken' om dingen te vergeten, en maar alleen en sad en kut voelen. Maar ik heb niet het idee dat dat processing van je feelings zijn, absoluut niet. Absoluut niet.
Heck people, ik heb gisteren met een dame als een smoor verliefde teenager door de stad gelopen, iemand die ik 48h geleden nog niet kende en nog maar 3h uur geleden afscheid van moest nemen, in tranen. Teh fuck man! Echt bizar .. Weet je wat het me ook meldde .. ? Dat ik eigenlijk helemaal niet bang hoef te zijn of ik ooit weer een vriendin ga vinden ..
Oh, die dame die ik ontmoette, ook zij had haar hart gebroken door een ex iets daarvoor. En we vroegen ons afgelopen nacht ook echt af, wat the fuck hadden wij eigenlijk in common met onze exen? Als ik er zo nu over nadenk .. echt .. gruwelijk weinig. Terwijl ik er eenmaal in zat, het HEEL veel leek te zijn. Het was allemaal projectie ..
Ik kan het echt, en dat meen ik, hoe oud je ook bent, hoe depressief je ook bent, echt, iedereen aanraden om zoiets te gaan doen. 2 week geleden liep ik na de supermarkt waar ik shopte, al jankend met mn boodschappen naar huis omdat ik na 5 minuten een emotioneel nummertje hoorde. Ik zag een koppel mijn leeftijd met kids en kreeg tranen. Het is het niet waard .. echt, het is het niet waard, ik ben zoveel mensen tegen gekomen die hun leven maar hebben achter gelaten omdat ze eigenlijk steeds minder vrienden hadden in een bepaalde regio en toch maar de ballen hebben gepakt .. en vertrokken .. en nu veel happier zijn.
3 uur geleden had ik een traan over m'n wangen omdat ik net een een fantastische tijd had met een leuke dame

.
En weet je hoe mijn ex borderline tuthola op dit moment aan het 'detachen' is? Verdrinken in haar werk en continu te lopen feesten. Continu actief blijven zijn. Actief, dingen doen, dingen doen .. maar actief blijven. Feesten, clubben, make up op en hup, zuipen en dansen, en maar werken, en werken .. Dat heeft helemaal geen reet met 'verwerken' te maken en is eens des te meer een zoveelste bevestiging van haar mentale ziekte. Het is allemaal zo shallow, zo oppervlakkig, gaat nergens de diepte in. My goodness.. Het is echt beyond me hoe mensen zo kunnen leven
Pijn moet je confronteren ..
Ik heb echt momenten gehad waar ik dacht dat ik nooit weer zo'n mooie dame als mijn ex zou tegen komen, laat staan hoe het in bed was. Was ik er naar op zoek? Absoluut niet, puur een samenloop van omstandigheden. En dat is juist nu zo mooi..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.