abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125033972
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:58 schreef davo1979 het volgende:
@sitting eftling Misschien zijn wij wel het soort wat altijd bezig moeten zijn om niet verveeld te raken. Heb jammer genoeg heel snel moet soms wel 3-4 dingen door mekaar doen anders heb ik teveel tijd om over stomme dingen na te denken.
Misschien wel. Maar moet ook eerlijk toegeven dat ik juist de afgelopen tijd echt geen f*ck heb lopen uitvoeren. Het is niet zo dat ik dingen ga doen, om het dingen doen. Of, misschien beter zeggen dat ik dingen ga doen om andere dingen te vergeten. Dat werkt bij mij niet.

Het is toch wel echt zo dat het een soort van opstart moet zijn. Een beter voorbeeldje van het vonkje in je motor kan ik me niet voorstellen. Die motor staat nu stil.

quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 15:58 schreef minthy het volgende:
Ik ben na meerdere gesprekken naar huis gestuurd van m'n werk, ging niet goed. Burnout of overspannen. Nu naar de huisarts voor medicatie.
Alle grip kwijt, voelt klote voor een control freak...
Control freak lijkt me in dit opzicht niet verstandig. Gewoon 'alles' even loslaten :) Let it go.

quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:00 schreef zolderkamer-autist het volgende:

[..]

Cool, ik ga naar Portugal toe. Wat ga je doen in Slowakije?
Geen idee. :'). Heb een tig couch surf requests de deur uit gedaan. Al blijft dat altijd een soort van vleeskeuring. Heb daar een aantal leuke berichten van gekregen die leuke dingen willen doen. Ik zie het vanzelf wel :').

Ik weet het echt niet. Beetje rondlopen? Misschien de grens over naar Polen, of Oostenrijk. Beetje pilsje drinken. Vodka meepakken. Misschien wat leuke dames ontmoeten. Kijken of ik mn borderline ex kan vergeten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_125034021
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef lateralize het volgende:
Wat mij ergens trouwens best gaaf lijkt is gewoon weg gaan zonder technologie. Tijdelijk natuurlijk, gewoon als vakantie. Eens kijken hoe dat is. Geen laptop mee (nou zou ik die normaliter sowieso niet meenemen, maar wanneer je wat langer weg gaat is dat wellicht anders), geen telefoon mee, en backpacken voor een paar weken. Misschien is dat iets voor augustus. Die maand heb ik geen werk, en in september begin ik ga ik verder met mijn studie.
Als je gaat backpacken wil je denk ik toch wel een telefoon bij je hebben voor de zekerheid?

Ben ook van plan zoiets te gaan doen :Y)
pi_125034056
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:10 schreef zolderkamer-autist het volgende:

[..]

Als je gaat backpacken wil je denk ik toch wel een telefoon bij je hebben voor de zekerheid?

Ben ook van plan zoiets te gaan doen :Y)
Vooruit, een simpele non-smartphone :P
pi_125034139
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:11 schreef lateralize het volgende:

[..]

Vooruit, een simpele non-smartphone :P
Als je zoiets doet, moet je het toch ook echt, helemaal zonder technologie doen? En dus bijv. ook zonder overlevingsgids.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_125034236
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als je zoiets doet, moet je het toch ook echt, helemaal zonder technologie doen? En dus bijv. ook zonder overlevingsgids.
Mwa, een simpele telefoon kan geen kwaad. Mijn doel met geen-telefoon is bijvoorbeeld dat ik niet constant bezig ben met e-mail, whatsapp, spelletjes, noem maar op. Een telefoon bij je hebben voor noodsituaties lijkt me inderdaad alleen maar verstandig. Gewoon simpel dingetje.
Het gaat me ook niet om hardcore survival of zo. Gewoon even aarden, en ook omdat het puur een interessante ervaring is om eens simpel te leven.
pi_125034457
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef lateralize het volgende:

[..]

Mwa, een simpele telefoon kan geen kwaad. Mijn doel met geen-telefoon is bijvoorbeeld dat ik niet constant bezig ben met e-mail, whatsapp, spelletjes, noem maar op. Een telefoon bij je hebben voor noodsituaties lijkt me inderdaad alleen maar verstandig. Gewoon simpel dingetje.
Het gaat me ook niet om hardcore survival of zo. Gewoon even aarden, en ook omdat het puur een interessante ervaring is om eens simpel te leven.
Sowieso vind ik dat altijd een dooddoener. Heb een half jaar geleden mijn smartphone weggedaan en mijn oude samsung weer in gebruik genomen omdat ik me stoorde aan dat gedrag bij anderen, maar besefte dat ik het zelf ook net zo hard deed :')

Af en toe krijg ik nog steeds de vraag waarom ik niet op whatsapp reageer _O-
pi_125034524
Offtopic, excuseer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125036425
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:03 schreef lateralize het volgende:
@SE: En ik denk dus dat het niet de uitdaging is die je mist, maar dat je steeds extremere vormen van stimulering najaagt om te ontsnappen aan dat waar niet aan te ontsnappen valt. Op een bepaald moment moet dat ophouden, en werkt alleen de confrontatie, er doorheen gaan. Je maakt jezelf wijs dat je dingen doet om grenzen te verleggen en jezelf er juist 'uit te trekken', maar het zou mij niet verbazen als je dit alles alleen doet om te ontsnappen aan het gevoel van ongemak. Het werkt kortstondig doordat je afgeleid wordt, en dat kan je het gevoel geven dat wat je doet goed is.
Ik heb zelf heel lang het gevoel van ongemak verward met iets willen bereiken of stimulering nodig hebben. Maar het is gewoon 'unease'. De enige reden dat ik iets wilde bereiken, concludeerde ik uiteindelijk toen ik heel eerlijk tegen mezelf was, is dat ik hoopte daarin voldoening te vinden en zelfvertrouwen, aanzien zelfs. Allemaal ego-gelul.
Maar dit klinkt eigenlijk wel vrij hopeloos ;(
pi_125037403
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 17:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar dit klinkt eigenlijk wel vrij hopeloos ;(
Ik ben voorzichtig met mijn uitspraken of probeer dat te zijn, vooral omdat ik denk nog een beetje een ego-neiging te hebben om anderen te vertellen hoe ze moeten leven ;)
Maar: ik denk dat dat dus juist niet hopeloos is. Ik vind eerder dit wat je nu doet hopeloos, zo op en neer je hele leven, altijd weer wachtend op het moment dat je terug gaat vallen, als een drug-addict op zoek naar je volgende high. Dat is mijn interpretatie hè :)
Dan kun je beter tot acceptatie komen van wat ìs. Het mooie is dat oprechte acceptatie, denk ik, ertoe leidt dat alle dingen die je nu belangrijk vindt er gewoon niet meer toe doen. Het raakt je niet meer zo. Ik denk dat het daardoor ook lastig kan zijn je een beeld te vormen van hoe het is om met die acceptatie te leven, wanneer je je nog niet in die staat van acceptatie bevindt. Ik merk dat bij mezelf in ieder geval wel. Het ego blijft je zeggen: "Maar eigenlijk wil ik dat streven naar beter zijn dan de rest helemaal niet opgeven! Hoe saai wordt je leven als je niet meer streeft naar beter zijn! Bedenk je hoe geweldig het is wanneer anderen tegen je opkijken!"
Nee dus.
pi_125039501
quote:
4s.gif Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef lateralize het volgende:

[..]

Ik ben voorzichtig met mijn uitspraken of probeer dat te zijn, vooral omdat ik denk nog een beetje een ego-neiging te hebben om anderen te vertellen hoe ze moeten leven ;)
Maar: ik denk dat dat dus juist niet hopeloos is. Ik vind eerder dit wat je nu doet hopeloos, zo op en neer je hele leven, altijd weer wachtend op het moment dat je terug gaat vallen, als een drug-addict op zoek naar je volgende high. Dat is mijn interpretatie hè :)
Dan kun je beter tot acceptatie komen van wat ìs. Het mooie is dat oprechte acceptatie, denk ik, ertoe leidt dat alle dingen die je nu belangrijk vindt er gewoon niet meer toe doen. Het raakt je niet meer zo. Ik denk dat het daardoor ook lastig kan zijn je een beeld te vormen van hoe het is om met die acceptatie te leven, wanneer je je nog niet in die staat van acceptatie bevindt. Ik merk dat bij mezelf in ieder geval wel. Het ego blijft je zeggen: "Maar eigenlijk wil ik dat streven naar beter zijn dan de rest helemaal niet opgeven! Hoe saai wordt je leven als je niet meer streeft naar beter zijn! Bedenk je hoe geweldig het is wanneer anderen tegen je opkijken!"
Nee dus.
Hmm .. ik begrijp je niet helemaal.

Ik ben juist bang voor die acceptatie dat het leven geen drol voor stelt... zoals ik tegen mn therapeut dan al zei. En nu? Is dit het? Want dan kan ik net zo goed de stekker er uit trekken. Juist die acceptatie dat het geen fuck voorstelt, wil ik .. van weglopen. Want ja .. ik loop niet met de menigte mee, dat sowieso niet. Ik heb mensen om me heen die nu beginnen met huisje boompje beestje en dan mij aankijken, gast, waarom doe jij dit niet? Tsjaaah ....

Babyshowers, 'nu al settlen' .. teh fudge berry cheesecake man.

Ik ken figuren die 1 km van huis ouders vandaan wonen, in die stad hun basisschool, middelbare school en MBO hebben gedaan, er nu werken en getrouwd zijn en hun kids daar naar de basisschool gaan. Ik moet er niet aan denken, ik zou er bijna direct depressief van worden :').
pi_125055019
Nou zit zelf ook helemaal niet goed in mijn vel op dit moment. Had vanavond een etentje met mijn werk. Word ik weer geconfronteerd met mijn eigen weird zijn. Niet weten wat ik moet zeggen, hoe ik moet reageren, waarover ik moet praten, het gevoel hebben dat ik domme dingen zeg, etc.
Dat dan gecombineerd met alle fouten die ik maak op mijn (tijdelijke) werk maakt echt dat ik me gewoon dom en nutteloos voel. Zo een groot contrast met hoe ik me op de universiteit voelde. Daar was ik vaak sneller van begrip dan mijn medestudenten. Het lijkt wel alsof al mijn intelligentie weggesijpeld is. Ik maak de domste fouten, vraag dingen die ik zelf weet of op kan zoeken, en als ik dan ook nog eens niet gewoon zoals ieder mens (in mijn ogen) kan reageren wanneer iemand iets zegt, ja, dan voel ik me gewoon inadequaat. Een nietsnut, een domoor. Heb soms ook de indruk dat dit (fouten maken, 'dom' doen) erger is sinds ik mijn AD niet meer slik, maar misschien beeld ik me dat maar in.
Poeh, lastig, dit soort gevoelens. Probeer maar eens mindfull te zijn wanneer je je zo nutteloos voelt. Ik heb echt de neiging erdoor geabsorbeerd te raken en het gevoel te hebben dat het gewoon nooit goed komt.
pi_125055098
Ik had dat gisteren nog.

Absurd dat een ander gevoel gedachten over iets van 'geweldig idee'' naar ''godverdomme wat denk ik wel niet'' kunnen veranderen in een paar seconden.
Rustig aan.
pi_125055209
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 18:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hmm .. ik begrijp je niet helemaal.

Ik ben juist bang voor die acceptatie dat het leven geen drol voor stelt... zoals ik tegen mn therapeut dan al zei. En nu? Is dit het? Want dan kan ik net zo goed de stekker er uit trekken. Juist die acceptatie dat het geen fuck voorstelt, wil ik .. van weglopen.

Want ja .. ik loop niet met de menigte mee, dat sowieso niet. Ik heb mensen om me heen die nu beginnen met huisje boompje beestje en dan mij aankijken, gast, waarom doe jij dit niet? Tsjaaah ....

Babyshowers, 'nu al settlen' .. teh fudge berry cheesecake man.

Ik ken figuren die 1 km van huis ouders vandaan wonen, in die stad hun basisschool, middelbare school en MBO hebben gedaan, er nu werken en getrouwd zijn en hun kids daar naar de basisschool gaan. Ik moet er niet aan denken, ik zou er bijna direct depressief van worden :').
Maar dat is geen oprechte acceptatie. Dat is weerstand. Je zegt het eigenlijk letterlijk: het stelt niets voor. Wanneer iets niet voorstelt wil je dat het anders is, en dus accepteer je het niet.
Je bent heus niet de enige die intelligent is. Er zijn zelfs een heleboel mensen nog veel slimmer dan jij, die niet dit probleem hebben. Hoe verklaar je dat dan? Ik zeg dit niet om vervelend te doen hè, voor de duidelijkheid. Puur reflecief.
Ik snap je gevoel van innerlijke onrust omdat ik het ook ervaren heb en soms nog steeds ervaar, maar als je objectief dat gevoel onderzoekt, wat zit er dan eigenlijk onder? Probeer dat nou eens te voelen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.
pi_125055522
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had dat gisteren nog.

Absurd dat een ander gevoel gedachten over iets van 'geweldig idee'' naar ''godverdomme wat denk ik wel niet'' kunnen veranderen in een paar seconden.
Ik weet niet of het dat precies is. Ik hoop dat je gelijk hebt. Soms voel ik me gewoon echt dom en geestelijk gehandicapt. Ik weet dat het hier vast niet altijd zo overkomt, maar het is toch echt zo.
  maandag 8 april 2013 @ 23:51:09 #140
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125056069
crosspost

quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 23:47 schreef Andromache het volgende:
eenzaam.kom weer zoals gewoonlijk thuis in een leeg huis en de vriendin die ik eerlijk gesmst heb op de vraag hoe het met me ging, zegt helemaal niets op mijn antwoord. laat maar. niemand begrijpt me. ik wil niet weer in depressie raken maar ik stevn er keihard op af. en niemand kan of wil me helpen terwijl ik juist zo hard een luisterend oor en gericht advies nodig heb. :'( :'( :'(.

misschien moet ik toch maar ana de antidepressiva om mijn emoties af te vlakken want zo kan ik niet meer doorleven.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_125056258
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 23:51 schreef Andromache het volgende:
crosspost

[..]

Moet je niet gelijk offline gaan :o

Je vriendin weet niet hoe ze moet antwoorden.... Ligt te slapen.... Heeft je bericht gewoon nog niet gelezen.

Hoe kan ik je helpen?
Rustig aan.
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:06:01 #142
138876 Andromache
pi_125056510
ik denk het eerste want heb het al 24 uur geleden gesmst.

hoe iemand me kan helpen is er af en toe met mij op uit gaan. gewoon wat leuks met een vriendin doen. iedereen om me heen zit zo fokking vastgeplakt aan partner. ik wil dat heus ook wel maar er is totaal geen ruimte voor leuke dingen met vrienden ondernemen. hoe leuk en gezellig ook, de standaard bordspelletjesmiddagen gaan nu vervelen. als ik dingen voorstel, kan men niet, wil men niet, heel vqstgeroest.

verder zou het helpen als iemand in mijn omgeving regelmatig vinger bij me aan de pols houdt hoe het met scriptie gaat, heo solliciteren verloopt, gewoon, hoe het met me is. als ik geen contact opneem, komen ze ook niet naar mij toe. ik mis een stukje interesse op eigen initiatief.

ik denk dat ik ook maar gewoonmmoet verhuizen en een nieuw leven ergens anders moet opbouwen. dat ben ik trouwens sowieso van plan in Utrecht of Amsterdam maar eerst moet studie en werk geregeld worden. moet ik zelf doen.
pi_125056713
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:06 schreef Andromache het volgende:

hoe iemand me kan helpen is er af en toe met mij op uit gaan. gewoon wat leuks met een vriendin doen. iedereen om me heen zit zo fokking vastgeplakt aan partner. ik wil dat heus ook wel maar er is totaal geen ruimte voor leuke dingen met vrienden ondernemen. hoe leuk en gezellig ook, de standaard bordspelletjesmiddagen gaan nu vervelen. als ik dingen voorstel, kan men niet, wil men niet, heel vqstgeroest.

verder zou het helpen als iemand in mijn omgeving regelmatig vinger bij me aan de pols houdt hoe het met scriptie gaat, heo solliciteren verloopt, gewoon, hoe het met me is. als ik geen contact opneem, komen ze ook niet naar mij toe. ik mis een stukje interesse op eigen initiatief.

ik denk dat ik ook maar gewoonmmoet verhuizen en een nieuw leven ergens anders moet opbouwen. dat ben ik trouwens sowieso van plan in Utrecht of Amsterdam maar eerst moet studie en werk geregeld worden. moet ik zelf doen.
Dat is een plan en doel... Klamp jezelf daar dan aan vast?
Rustig aan.
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:15:38 #144
138876 Andromache
pi_125056763
hoe bedoel je dat?
pi_125056804
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:06 schreef Andromache het volgende:

Je wilt weg uit je huidige situatie? Maar zal dat ook wel een oplossing zijn?
pi_125056886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:15 schreef Andromache het volgende:
hoe bedoel je dat?
Richt je op je studie je werk en je verhuisplannen die je daarna hebt.. Blijf daar wel mee bezig en probeer dat als het jou een goed plan lijkt te verwezenlijken. Op die manier ben je bezig met je leven.

Verder natuurlijk vervelend dat je wat meer aandacht zou willen hebben van vriendinnen en dat dat moeilijk aankomt ofzo.
Rustig aan.
pi_125057218
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:35 schreef lateralize het volgende:

[..]

Ik weet niet of het dat precies is. Ik hoop dat je gelijk hebt. Soms voel ik me gewoon echt dom en geestelijk gehandicapt. Ik weet dat het hier vast niet altijd zo overkomt, maar het is toch echt zo.
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had dat gisteren nog.

Jullie moeten jezelf niet zo serieus nemen. Dat meen ik serieus.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 03:17:37 #148
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_125058676
Ik ga eens mijn verhaal doen in dit topic:

Ik ben nu ongeveer 2 jaar af van school en ben nog steeds werkloos. Komt omdat ik niet zo hoogbegaafd ben... Eerder aan de zwakke kant. Ik heb ook een soort van special onderwijs gedaan(in België heet dat B.U.S.O onderwijs. Dat zijn voor mensen met een beperking.

Ik ben naar zulke school gestuurd omdat ik heel licht mentaal gehandicapt ben., Ik zou wel normaal school aankunnen maar dan moet ik echt me best doen.

Overlaatst heb ik een IQ test gedaan en mijn resultaat was iets van 91. Niet supergoed, ook niet heel zwakbegaafd.

Het probleem is om in een speciaal tewerkstelling te kunnen werken moet je bepaalde testen afleggen. Schijnbaar ben ik veel te slim daarvoor.

Maar op de gewone arbeidsmarkt ben ik weer veel te zwak. 1x een werk gedaan en ik kon niet mee, had geen werkinzicht blablabla. Met als gevolg je ontslag.

Nu ben ik al 15 maand werkloos en nog steeds geen job. doordat ik nog geen job heb raak ik in een depressie. Elke dag op de laptop ..... om 4-5 uur slapen s'morgens . om 12-13 uur opstaan..

Heel de dag niets doen en gek genoeg zegt mijn eigen vader er niets van... Enkel een ex stiefmoeder zit achter me...

Mijn echte moeder heeft mij verlaten toen ik 10 jaar was. Niet dood maar ergens in een dorp 10km verderop in café's te zuipen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_125058738
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:27 schreef lateralize het volgende:

[..]

Maar dat is geen oprechte acceptatie. Dat is weerstand. Je zegt het eigenlijk letterlijk: het stelt niets voor. Wanneer iets niet voorstelt wil je dat het anders is, en dus accepteer je het niet.
Je bent heus niet de enige die intelligent is. Er zijn zelfs een heleboel mensen nog veel slimmer dan jij, die niet dit probleem hebben. Hoe verklaar je dat dan? Ik zeg dit niet om vervelend te doen hè, voor de duidelijkheid. Puur reflecief.
Ik snap je gevoel van innerlijke onrust omdat ik het ook ervaren heb en soms nog steeds ervaar, maar als je objectief dat gevoel onderzoekt, wat zit er dan eigenlijk onder? Probeer dat nou eens te voelen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.
Er zijn ook een boel mensen die nog slimmer zijn, en die nog dieper in de problemen zitten (dit zeg ik meer uit ervaring). Al geef ik gewoon toe dat ik er meer ken, die minder slim zijn en die absoluut niet dit probleem hebben :).

Objectief naar dat gevoel kijken. Ik denk dat ik me door mijn eigen familie enorm pressured voel. Altijd maar moeten presteren en altijd maar een patroon volgen (school-werk-kids-dood). Om 1 of andere manier begon ik daar enorm tegen te schoppen tot ik de leeftijd ging bereiken dat vrienden om me heen exact hetzelfde gingen doen, huisje boompje beestje dus.

Samenwonen heb ik al gedaan, ik heb al bij een top werkgever gewerkt, en ik heb mn studie al goed afgerond. Studie, werk, relatie. Vandaar dat ik me zelf ook afvroeg, what nu? Misschien heb ik die innerlijke onrust wel omdat ik het heb gehad en nu niet meer .. en ik dus een soort van 'faal' gevoel heb? Ik weet alleen als ik keihard ga werken, ik dit weer terug kan krijgen. Maar ik geef eerlijk toe, ik ben wel bang om weer op dit punt terug te komen. Toen met mijn samenwonen/studie/werk had ik volgens mij geen innerlijke onrust (misschien ook wel hoor).

Ik zit bijv. te twijfelen over een nieuw carriere pad. Stel, Aeronautical engineering bijv. Dat zou vrij pittig zijn, leuke uitdaging, maar ik weet dat met hard werk het gaat lukken. Zo hou ik me misschien 3/4 jaar bezig. Dan heb ik het gehaald, en wat dan? Ik heb inderdaad enorme innerlijke onrust. Dat klopt. Ik heb voor het eerst na de break up van die borderline trut het idee dat ik niet meer weet wie ik ben.

Blijf het wel een interessante vraag vinden, en misschien als ik straks wat scherper ben met een beter antwoord kom :P Ik lig weer wakker omdat de benzo niet goed werkte :' (
pi_125058741
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 03:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga eens mijn verhaal doen in dit topic:

Ik ben nu ongeveer 2 jaar af van school en ben nog steeds werkloos. Komt omdat ik niet zo hoogbegaafd ben... Eerder aan de zwakke kant. Ik heb ook een soort van special onderwijs gedaan(in België heet dat B.U.S.O onderwijs. Dat zijn voor mensen met een beperking.

Ik ben naar zulke school gestuurd omdat ik heel licht mentaal gehandicapt ben., Ik zou wel normaal school aankunnen maar dan moet ik echt me best doen.

Overlaatst heb ik een IQ test gedaan en mijn resultaat was iets van 91. Niet supergoed, ook niet heel zwakbegaafd.

Het probleem is om in een speciaal tewerkstelling te kunnen werken moet je bepaalde testen afleggen. Schijnbaar ben ik veel te slim daarvoor.

Maar op de gewone arbeidsmarkt ben ik weer veel te zwak. 1x een werk gedaan en ik kon niet mee, had geen werkinzicht blablabla. Met als gevolg je ontslag.

Nu ben ik al 15 maand werkloos en nog steeds geen job. doordat ik nog geen job heb raak ik in een depressie. Elke dag op de laptop ..... om 4-5 uur slapen s'morgens . om 12-13 uur opstaan..

Heel de dag niets doen en gek genoeg zegt mijn eigen vader er niets van... Enkel een ex stiefmoeder zit achter me...

Mijn echte moeder heeft mij verlaten toen ik 10 jaar was. Niet dood maar ergens in een dorp 10km verderop in café's te zuipen.
First of all, wil ik zeggen success! Je geeft onderliggend aan dat je niet in depressie wil raken maar wat ik hier niet helemaal uit kan lezen is ... wat wil je dan wel? Wat wil je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')