Vind ik ook, daarom heb ik snel de lapo gepakt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef Beach het volgende:
plaatje in de op mag ook wel worden aangepast
Ilir Latifi vs. Gegard Mousasiquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef ChesterPerry het volgende:
Heeft iemand de maincard voor me? Ik weet alleen dat Mitrione en Mousasi moeten, volg alleen Glory vanavond vind dat veel interessanter dan MMA vandaag. Hoorde dat Kuiper verloren heeft?
Hoe laat is glory op tv? Het is op tv, toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef ChesterPerry het volgende:
Heeft iemand de maincard voor me? Ik weet alleen dat Mitrione en Mousasi moeten, volg alleen Glory vanavond vind dat veel interessanter dan MMA vandaag. Hoorde dat Kuiper verloren heeft?
Als je een dreambox heb ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hoe laat is glory op tv? Het is op tv, toch?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ilir Latifi vs. Gegard Mousasi
Ryan Couture vs. Ross Pearson
Phil De Fries vs. Matt Mitrione
Mike Easton vs. Brad Pickett
Diego Brandao vs. Pablo Garza
Akira Corassani vs. Robbie Peralta
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk zijn titel afgepakt?Of hoop je er weer op?
idd, gewoon een escapequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Kerel tapte zowat al toen die arm om zijn nek ging
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie jij ergens interim staan?
off nog niet, maar ja de ufc neemt het nooit zo nauwquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neemaar ik volg mma blogs/nieuws niet, lijkt me dat het toch wel officieel ergens naar buiten zou komen
hooligan casualquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk geen TUF meer, laatste die ik 'volgde' was volgens mij met Rampage en Rashad
?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef Hooidraad het volgende:
Michael Johnson gaat wel wat boo's naar zijn hoofd geslingerd krijgen.
Betalen..quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:11 schreef Omega het volgende:
Is maincard gratis of moeten we weer betalen?
betalen, dana white wilt niet dat je illegaal kijkt, dan komt de FBI je halenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:11 schreef Omega het volgende:
Is maincard gratis of moeten we weer betalen?
voetbalquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
20.45 PSV..dus kan niet de maincard afkijken
Ik had Chester al 3,5 jaar als UI, tijd voor iets andersquote:
Woon je dicht bij het stadion, of moet je nog ver reizen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
neem dat psv maar opquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ga niet naar het stadion, gewoon op eredivisie live kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Woon je dicht bij het stadion, of moet je nog ver reizen?
oh dan tv op psv zetten en je op je desktop/laptop/tablet ufc kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga niet naar het stadion, gewoon op eredivisie live kijken
Desktop staat boven, laptop verkocht, tablet kan ..quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Omega het volgende:
[..]
oh dan tv op psv zetten en je op je desktop/laptop/tablet ufc kijken
ik stuur je de uitslagen welquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Desktop staat boven, laptop verkocht, tablet kan ..maar is kut dan volg je beide niet. Dus denk dat het ik het gewoon download morgen.
quote:
Spoilersquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Bas Rutten zingt opera bij Glory, wou ik ff mededelen![]()
![]()
Doe maar niet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Bas Rutten zingt opera bij Glory, wou ik ff mededelen![]()
![]()
ik dm jequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
PSV kijken, topic + facebook vermijden.. tot morgen
Wat doe je nou, MMA > voetbal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
PSV kijken, topic + facebook vermijden.. tot morgen
juist, 5 min highlights en de goals, hoeft je niet 2 uren te wachtenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:40 schreef Beach het volgende:
Voetbal is ook te zien om 11 uur ofzo op ned1
Precies, voor de rest is Pisvee toch niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
juist, 5 min highlights en de goals, hoeft je niet 2 uren te wachten
nogal saaiquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef ChesterPerry het volgende:
lir Latifi vs. Gegard Mousasi
Hoe staat het er hier voor boys?
De eerste 3 gevechten zijn net afquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:25 schreef ChesterPerry het volgende:
lir Latifi vs. Gegard Mousasi
Hoe staat het er hier voor boys?
Die is denk ik stiekem voetbal aan het kijken.quote:
de undercard was matig, dit is beterquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ik vind het best een mooie card tot nu toe
Zekerquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ik vind het best een mooie card tot nu toe
Mooi, dan hoef ik die zelf niet meer uit te proberenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vind die magnum ijs nogal tegenvallen
Kan ook gewoon een slechte batch zijn vond dat er vrij veel ijskristallen inzaten en dat is niet echt lekker. Bij B&J krijg je dan gewoon een gratis pint als je dat aangeeftquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik die zelf niet meer uit te proberen
Het stotterijs was goed te doen.
Geo is een held hij geeft mij altijd gratis streamsquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Even aan Geo vragen, wij betalen allemaal.
Wat een lieverd he.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geo is een held hij geeft mij altijd gratis streams
ik moet altijd dokkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geo is een held hij geeft mij altijd gratis streams
ja, dana laat de familie couture payenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:28 schreef Hooidraad het volgende:
Ik vond het aanvankelijk een mismatch maar Couture deed het beter dan ik verwacht had.
Ben benieuwd of Latifi je feestje nog gaat verpesten.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dana laat de familie couture payen
Zes euro voor een prima event.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:31 schreef ChesterPerry het volgende:
Als je betaald heb voor dit event ben je sws niet goed
en beach gelijk geven, neverrrrquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Latifi je feestje nog gaat verpesten.
Zou wel schandalig zijn.
zonde hequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:34 schreef ChesterPerry het volgende:
Basketball is wel dope man, maar elke dag zo laat pas
ach, is toch een vbl-erquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gun Beach ook een puntje, die stakker staat nog steeds op 0.
Voor het verhaal zou het wel mooi zijn als hij Mousasi eruit slaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:38 schreef Hooidraad het volgende:
Ja jongen, daar sta je dan opeens in de main event van de UFC.
Cees vs. Bigfoot all over again.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Voor het verhaal zou het wel mooi zijn als hij Mousasi eruit slaat
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
en Mousasi komt binnen alsof hij de Albert Heijn binnen loopt.
Neequote:
Het is toch ook geen team dat PSV. Het is een zooitje bij elkaar geraapte swaggerboys en mooi weer voetballers met een gefrustreerde man als aanvoerder. Werkelijk een schande.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. ik ben alleen al blij dat die klerelijer wat zich een scheidsrechter noemt niet zijn zich kreeg
Maarja, gewonnen dat telt
maar 0,0 vertrouw in volgende week.
Don't get me started. Waarom denk je dat ik heb gewed dat PSV geen kampioen wordtquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch ook geen team dat PSV. Het is een zooitje bij elkaar geraapte swaggerboys en mooi weer voetballers met een gefrustreerde man als aanvoerder. Werkelijk een schande.
Maar het kan zo ook maar weer gebeuren dat PSV er tegen Ajax overheen walstquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Don't get me started. Waarom denk je dat ik heb gewed dat PSV geen kampioen wordt
Tja.. dat kan en dan ben je weer kampioenskandidaat nummer 1quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het kan zo ook maar weer gebeuren dat PSV er tegen Ajax overheen walst
quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. ik ben alleen al blij dat die klerelijer wat zich een scheidsrechter noemt niet zijn zich kreeg
Maarja, gewonnen dat telt
maar 0,0 vertrouw in volgende week.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is toch ook geen team dat PSV. Het is een zooitje bij elkaar geraapte swaggerboys en mooi weer voetballers met een gefrustreerde man als aanvoerder. Werkelijk een schande.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Don't get me started. Waarom denk je dat ik heb gewed dat PSV geen kampioen wordt
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar het kan zo ook maar weer gebeuren dat PSV er tegen Ajax overheen walst
TR gemacht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja.. dat kan en dan ben je weer kampioenskandidaat nummer 1maarja ik zie het niet gebeuren, Ajax zal gebrand zijn omdat ze weten hoe belangrijk het is.. zeker omdat PSV AZ nog krijgt en AZ ze gewoon 3 punten gaat geven.. En PSV als team zal weinig vertrouwen hebben plus de verdediging heeft meer gaten dan een gaten dan een vergiet.
Die stoot echt als een houthakkerquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
Die kerel heeft nog nooit van een combinatie gehoord volgens mij
quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Beach het volgende:
net weer ingehaakt hoeveel partijen komen er nog?
0.33quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Beach het volgende:
net weer ingehaakt hoeveel partijen komen er nog?
ok 1 ronde nog mattiequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef Beach het volgende:
[..]
dan geef je geen antwoord joh waardeloze drol
Hey, we hadden het nog over je daarnet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:56 schreef Beach het volgende:
[..]
dan geef je geen antwoord joh waardeloze drol
wattanquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hey, we hadden het nog over je daarnet.
dank jequote:Op zaterdag 6 april 2013 22:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je picks, ze zijn werkelijk fantastisch dit keer.
Deze partij is geen moment spannend geweest, tegen Gustaaf zou dat heel anders zijn geweest.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag me af hoe de partij tegen dingus was gegaan, vikingboy
Inderdaad, ook totaal niet 100% gegeven, hij zou zo nog een partij kunnen draaienquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gegard nam dit volgens mij ook totaal niet serieus
*klap klap*quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:04 schreef Hooidraad het volgende:
Allemaal applausje voor FXR, hij heeft 6/6 gehaald
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Allemaal even een traantje wegpinken voor Beach, hij haalde 0/6.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Zo veel partijen heeft hij volgens ook gekeken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:07 schreef Hooidraad het volgende:
Ik denk dat ik in mijn leven meer ufc heb gekeken dan jijquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo veel partijen heeft hij volgens ook gekeken.
Doe jij nou maar niet denken..quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in mijn leven meer ufc heb gekeken dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |