Vind ik ook, daarom heb ik snel de lapo gepakt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef Beach het volgende:
plaatje in de op mag ook wel worden aangepast
Ilir Latifi vs. Gegard Mousasiquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef ChesterPerry het volgende:
Heeft iemand de maincard voor me? Ik weet alleen dat Mitrione en Mousasi moeten, volg alleen Glory vanavond vind dat veel interessanter dan MMA vandaag. Hoorde dat Kuiper verloren heeft?
Hoe laat is glory op tv? Het is op tv, toch?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:57 schreef ChesterPerry het volgende:
Heeft iemand de maincard voor me? Ik weet alleen dat Mitrione en Mousasi moeten, volg alleen Glory vanavond vind dat veel interessanter dan MMA vandaag. Hoorde dat Kuiper verloren heeft?
Als je een dreambox heb ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hoe laat is glory op tv? Het is op tv, toch?
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ilir Latifi vs. Gegard Mousasi
Ryan Couture vs. Ross Pearson
Phil De Fries vs. Matt Mitrione
Mike Easton vs. Brad Pickett
Diego Brandao vs. Pablo Garza
Akira Corassani vs. Robbie Peralta
quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk zijn titel afgepakt?Of hoop je er weer op?
idd, gewoon een escapequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef Geo4kant het volgende:
Kerel tapte zowat al toen die arm om zijn nek ging
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zie jij ergens interim staan?
off nog niet, maar ja de ufc neemt het nooit zo nauwquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neemaar ik volg mma blogs/nieuws niet, lijkt me dat het toch wel officieel ergens naar buiten zou komen
hooligan casualquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kijk geen TUF meer, laatste die ik 'volgde' was volgens mij met Rampage en Rashad
?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:08 schreef Hooidraad het volgende:
Michael Johnson gaat wel wat boo's naar zijn hoofd geslingerd krijgen.
Betalen..quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:11 schreef Omega het volgende:
Is maincard gratis of moeten we weer betalen?
betalen, dana white wilt niet dat je illegaal kijkt, dan komt de FBI je halenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:11 schreef Omega het volgende:
Is maincard gratis of moeten we weer betalen?
voetbalquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
20.45 PSV..dus kan niet de maincard afkijken
Ik had Chester al 3,5 jaar als UI, tijd voor iets andersquote:
Woon je dicht bij het stadion, of moet je nog ver reizen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
neem dat psv maar opquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ga niet naar het stadion, gewoon op eredivisie live kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:24 schreef Omega het volgende:
[..]
Woon je dicht bij het stadion, of moet je nog ver reizen?
oh dan tv op psv zetten en je op je desktop/laptop/tablet ufc kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga niet naar het stadion, gewoon op eredivisie live kijken
Desktop staat boven, laptop verkocht, tablet kan ..quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Omega het volgende:
[..]
oh dan tv op psv zetten en je op je desktop/laptop/tablet ufc kijken
ik stuur je de uitslagen welquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Desktop staat boven, laptop verkocht, tablet kan ..maar is kut dan volg je beide niet. Dus denk dat het ik het gewoon download morgen.
quote:
Spoilersquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Bas Rutten zingt opera bij Glory, wou ik ff mededelen![]()
![]()
Doe maar niet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:55 schreef ChesterPerry het volgende:
Bas Rutten zingt opera bij Glory, wou ik ff mededelen![]()
![]()
ik dm jequote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
PSV kijken, topic + facebook vermijden.. tot morgen
Wat doe je nou, MMA > voetbal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
PSV kijken, topic + facebook vermijden.. tot morgen
juist, 5 min highlights en de goals, hoeft je niet 2 uren te wachtenquote:Op zaterdag 6 april 2013 20:40 schreef Beach het volgende:
Voetbal is ook te zien om 11 uur ofzo op ned1
Precies, voor de rest is Pisvee toch niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
juist, 5 min highlights en de goals, hoeft je niet 2 uren te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |