Vanavond zou het wel een kick moeten krijgen dankzij Bonjasky vs Spong en meer!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:41 schreef Benelli het volgende:
Loopt nog niet echt storm hier. Het is een veelbelovende organisatie, met erg grote namen aan zich gebonden
Zijn er mensen die al naar een Glory evenement zijn geweest of die nog gaan?
BBC2, nee voor zover ik weet niet, misschien Veronica volgende week?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:54 schreef Sjors. het volgende:
Is spong vs bonjasky ergens op tv te volgen?
Jij bent ook in Istanboel?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:18 schreef Benelli het volgende:
Evenement in London was super, had de beste plaats - aan de ring, foto's editen en verspreiden![]()
Zal inderdaad binnenkort wel op Veronica te zien zijn.
Als het goed is zijn ze in de VS inderdaad bezig met 'Road to Glory' , een kampioenschap waarin nog onbekende vechters strijden om een Glory-contract.
Hoop dat dit evenement voor de nodige exposure zorgt, ook in Nederland. Over twee weken Istanbul, nu al zin in. Saki vs Ghita wordt een topper!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spong is samen met Saki en Ghita op dit moment de beste heavyweights imo dat trainingskamp van Spong is echt sick.
Schilt heb ik nooit wat aan gevonden, met dat fysiek kan je veel actratiever vechten dan dat wat Semmy op dit moment doet.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
De huidige top drie van de zes gewichtklasses.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:35 schreef Benelli het volgende:
Istanbul ga ik ook heen ja, daarna Milaan.
Staat op de website van Glory nu al een ranking system, dat willen ze geloof ik verder gaan uitbouwen.
En of jaquote:Op zondag 7 april 2013 10:18 schreef Benelli het volgende:
Wat een geweldige show, toppartijen! Op naar Milaan!
Niet klikken als je nog moet kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk trouwens ook erg uit naar Andy Ristie vs Albert Kraus, vond Ristie tegenvallen gisteren heb partijen gezien waarin hij tegenstanders binnen 20 seconden in de hoek heeft gezet en helemaal sloopt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Saki gaat niet winnen van Schilt vanwege lengteverschil en dus ook een korter bereik doe dan maar Overeem vs Schilt.quote:Op zondag 7 april 2013 13:55 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Maar is maar een droomnu maar hopen op een rematch van Schilt tegen Saki, Saki in deze vorm gaat met die snelle combinaties van bodyshots en hoeken 100% winnen.
Zijn stijl doet me een klein beetje denken aan Tyson.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |