Wat wil je daarover weten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar ervaringen van nederlanders die bij zo'n kassenboer gingen solliciteren en daar kwamen werken
Zet dan wel even het # terug, yoquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Five_Horizons het volgende:
TT heb ik maar even gewijzigd; nodigt niet echt uit voor nieuwe users en gaat weer door op dezelfde discussie. Ik sta open voor suggesties. (als het überhaupt nodig is)
Niet op ingaan... Maavis is de troll/zuiger van de werkzoekend reeksquote:
Nja, trollen hebben ook behoeftes schijnbaarquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet op ingaan... Maavis is de trollzuiger van de werkzoekend reeks
Kan er #75 achter?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Five_Horizons het volgende:
TT heb ik maar even gewijzigd; nodigt niet echt uit voor nieuwe users en gaat weer door op dezelfde discussie. Ik sta open voor suggesties. (als het überhaupt nodig is)
ING neemt geen rechtstreeks personeel aanquote:Op zondag 7 april 2013 19:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Of je gaat gewoon direct naar de vacaturesite van ING, dan heb je ook geen bemiddelingsgezeur.
Dat is niet waar. Hoe kom je daar zo bij?quote:Op zondag 7 april 2013 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ING neemt geen rechtstreeks personeel aan
Gewoon proberen. Onder het motto "nee heb je, ja kan je krijgen".quote:Op zondag 7 april 2013 19:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ING neemt geen rechtstreeks personeel aan
Eerste wat ik krijg is De melding; afnemende werkgelegenheid INGquote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hoe kom je daar zo bij?
http://www.ing.jobs/nederland.htm
Of je gebruikt de daarvoor bedoelde filters op de site even?quote:
Domme sukkel.... Heb inmiddels al een baan hoorquote:Op zondag 7 april 2013 21:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Of je gebruikt de daarvoor bedoelde filters op de site even?
Kijk eens: http://www.ing.jobs/Neder(...)t_jobtype=Medewerker
71 resultaten jongeman. Geen wonder dat je geen baan vindt, er schort nogal wat aan je assertiviteit.
Klagen mag best, maar zorg er dan wel voor dat het een terechte klacht is.
anders lees je even?quote:Op zondag 7 april 2013 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eerste wat ik krijg is De melding; afnemende werkgelegenheid ING
Enige dat ze aannemen zijn stagaires
Kan jij niet gewoon ebola krijgen domme trol?quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Maanvis het volgende:
zou jij iemand aannemen die niet verder kijkt dan z'n neus lang is?
Euh ik denk dat je me verwart met iemand anders, bijv, jezelf. Want jij bent hier degene die loopt te liegen over het vacatureaanbod van ING.quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon ebola krijgen domme trol?
Tijd voor jou om op te rotten uit dit topic dan, in plaats van mensen die je hulp bieden met het vinden van werk (terwijl je het niet eens nodig hebt) uit te schelden wanneer ze je een dienst bewijzen. Iets wat je zelf kennelijk niet eens kunt.quote:Op zondag 7 april 2013 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Domme sukkel.... Heb inmiddels al een baan hoor
Geldt voor je hele verdere werkende leven. De ervaring die ik in mijn studententijd heb opgedaan bij de telefonische verkoop van energiecontracten gebruik ik nu voor complexe kostprijsberekeningen waar gas/water/electra een (klein) deel van uitmakenquote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef TeleportingKing het volgende:
Ik baal er echt van dat ik niet al op m'n 16e een bijbaantje had in de horeca. Dan zou ik nu waarschijnlijk nooit lang zonder baan hoeven te zitten. Nu is het al veel te laat om nog te beginnen met ervaring opdoen.
Dus advies voor iedereen onder de 18 die van plan is te studeren: zorg dat je zo snel mogelijk in de horeca gaat werken, dan hoef je tijdens je studie nooit zonder bijbaan te zitten.
Volgens mij wordt hier nu niet getrolld, hoor, of het moet door jou zijn .quote:Op zondag 7 april 2013 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon ebola krijgen domme trol?
Spezza19 snapt deze zin niet helemaal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:36 schreef Spezza19 het volgende:
Mensen die zich heel geweldig voelen dat ze wel een baan hebben en daarover willen opscheppen, maak dan je eigen topic.
Verneuk jij even een quote...quote:Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Spezza19 snapt deze zin niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |